Umiejętności
Microsoft Office
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
(Marketing) Menedżer Produktu
- Analiza rynku branży budowlanej w Polsce /monitorowanie rynku armatury sanitarnej, zachowań klientów i działań konkurencji/
- Definiowanie potrzeb produktowych w oparciu o potrzeby rynku
- Mapowanie kategorii produktowych
- Nadzór nad wdrażaniem nowych produktów
- Monitoring i ewaluacja sprzedaży własnej linii produktowej
- Analiza efektywności finansowej rozwijanych produktów i rekomendowanie zmian w grupie
- Aktywne poszukiwanie możliwości zwiększenia sprzedaży wybranego produktu lub grupy produktów we współpracy z pracownikami działu sprzedaży i klientami przedsiębiorstwa
- Przygotowywanie ofert handlowych
- Wsparcie merytoryczne dla rynku w zakresie oferowanych produktów /szkolenia produktowe dla sprzedawców, aktualizacja strony internetowej/
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
- Współudział w przygotowywaniu akcji promocyjnych
- Przygotowywanie materiałów komunikacyjnych i wsparcia sprzedaży /ulotki, katalogi konsumenckie/
- Uczestnictwo w konferencjach branży łazienkowej
- Definiowanie potrzeb produktowych w oparciu o potrzeby rynku
- Mapowanie kategorii produktowych
- Nadzór nad wdrażaniem nowych produktów
- Monitoring i ewaluacja sprzedaży własnej linii produktowej
- Analiza efektywności finansowej rozwijanych produktów i rekomendowanie zmian w grupie
- Aktywne poszukiwanie możliwości zwiększenia sprzedaży wybranego produktu lub grupy produktów we współpracy z pracownikami działu sprzedaży i klientami przedsiębiorstwa
- Przygotowywanie ofert handlowych
- Wsparcie merytoryczne dla rynku w zakresie oferowanych produktów /szkolenia produktowe dla sprzedawców, aktualizacja strony internetowej/
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
- Współudział w przygotowywaniu akcji promocyjnych
- Przygotowywanie materiałów komunikacyjnych i wsparcia sprzedaży /ulotki, katalogi konsumenckie/
- Uczestnictwo w konferencjach branży łazienkowej
Purchasing Manager
- Realizowanie polityki zakupów według przyjętych założeń
- Optymalny wybór dostawców
- Analizowanie międzynarodowego rynku dostaw w celu znalezienia alternatywnych źródeł zaopatrzenia
- Utrzymywanie kontaktów z kluczowymi dostawcami w zakresie realizacji zamówień
- Prowadzenie negocjacji cen w transakcjach zakupowych
- Konstruowanie kontraktów biznesowych
- Nadzór nad wdrażaniem nowych produktów
- Nadzór nad certyfikacją produktów
- Nadzorowanie terminowości zamówień
- Koordynacja i nadzorowanie dostaw
- Bezpośredni nadzór nad przepływem dokumentacji transportowej, kontrola dokumentów wysyłkowych
- Kształtowanie standardów w dziale zakupów zagranicznych
- Analiza danych i rekomendowanie zmian
- Optymalizacja kosztów
- Zarządzanie podległym zespołem
- Uczestnictwo w konferencjach branży reklamowej
Umiejscowienie w strukturze firmy:
- Raportowanie do: Director for sale & customer service
- Optymalny wybór dostawców
- Analizowanie międzynarodowego rynku dostaw w celu znalezienia alternatywnych źródeł zaopatrzenia
- Utrzymywanie kontaktów z kluczowymi dostawcami w zakresie realizacji zamówień
- Prowadzenie negocjacji cen w transakcjach zakupowych
- Konstruowanie kontraktów biznesowych
- Nadzór nad wdrażaniem nowych produktów
- Nadzór nad certyfikacją produktów
- Nadzorowanie terminowości zamówień
- Koordynacja i nadzorowanie dostaw
- Bezpośredni nadzór nad przepływem dokumentacji transportowej, kontrola dokumentów wysyłkowych
- Kształtowanie standardów w dziale zakupów zagranicznych
- Analiza danych i rekomendowanie zmian
- Optymalizacja kosztów
- Zarządzanie podległym zespołem
- Uczestnictwo w konferencjach branży reklamowej
Umiejscowienie w strukturze firmy:
- Raportowanie do: Director for sale & customer service
Menedżer Projektu
MiLó Dominik Frasunkiewicz
- Harmonogramowanie, kosztorysowanie projektu
- Nadzorowanie terminowego wykonawstwa
- Negocjowanie kontraktów i umów handlowych z kontrahentami i dostawcami usług krajowych i zagranicznych /Turcja,Włochy,Polska/
- Planowanie zakupów w oparciu o analizę sprzedaży, bieżących zasobów magazynowych i planowanych akcji promocyjnych
- Koordynacja i nadzorowanie dostaw
- Bezpośredni nadzór nad przepływem dokumentacji magazynowo-transportowej, kontrola dokumentów wysyłkowych
- Analiza rynku branży budowlanej w Polsce /monitorowanie rynku armatury sanitarnej, zachowań klientów i działań konkurencji/
- Definiowanie potrzeb produktowych w oparciu o potrzeby rynku
- Wdrażanie nowych produktów /prowadzenie i nadzorowanie procesu od założeń koncepcyjnych do modelu funkcjonalnego/
- Analiza efektywności finansowej rozwijanych produktów i rekomendowanie zmian w grupie
- Analiza rynków importowych /poszukiwanie dostawców/
- Koordynacja zamówień u dostawców
- Nadzór nad dokumentacją techniczną i certyfikacją produktów
- Przygotowywanie ofert handlowych
Umiejscowienie w strukturze firmy:
- Raportowanie do: Właściciel
- Nadzorowanie terminowego wykonawstwa
- Negocjowanie kontraktów i umów handlowych z kontrahentami i dostawcami usług krajowych i zagranicznych /Turcja,Włochy,Polska/
- Planowanie zakupów w oparciu o analizę sprzedaży, bieżących zasobów magazynowych i planowanych akcji promocyjnych
- Koordynacja i nadzorowanie dostaw
- Bezpośredni nadzór nad przepływem dokumentacji magazynowo-transportowej, kontrola dokumentów wysyłkowych
- Analiza rynku branży budowlanej w Polsce /monitorowanie rynku armatury sanitarnej, zachowań klientów i działań konkurencji/
- Definiowanie potrzeb produktowych w oparciu o potrzeby rynku
- Wdrażanie nowych produktów /prowadzenie i nadzorowanie procesu od założeń koncepcyjnych do modelu funkcjonalnego/
- Analiza efektywności finansowej rozwijanych produktów i rekomendowanie zmian w grupie
- Analiza rynków importowych /poszukiwanie dostawców/
- Koordynacja zamówień u dostawców
- Nadzór nad dokumentacją techniczną i certyfikacją produktów
- Przygotowywanie ofert handlowych
Umiejscowienie w strukturze firmy:
- Raportowanie do: Właściciel
Menedżer Produktu
- Analiza rynku branży budowlanej w Polsce (monitorowanie i analiza rynku armatury sanitarnej,
zachowań klientów i działań konkurencji)
- Definiowanie potrzeb produktowych w oparciu o potrzeby rynku
- Opracowanie i realizacja strategii rozwoju produktów wyposażenia kuchni
- Wdrażanie nowych produktów /prowadzenie i nadzorowanie procesu od założeń koncepcyjnych do
modelu funkcjonalnego/
- Monitoring i ewaluacja sprzedaży własnej linii produktowej
- Analiza efektywności finansowej rozwijanych produktów i rekomendowanie zmian w grupie
- Aktywne poszukiwanie możliwości zwiększenia sprzedaży wybranego produktu lub grupy produktów we współpracy z pracownikami działu sprzedaży i klientami przedsiębiorstwa
- Analiza rynków importowych /poszukiwanie dostawców/
- Negocjowanie kontraktów i umów handlowych z kontrahentami i dostawcami usług krajowych
i zagranicznych /Turcja, Chiny, Portugalia, Włochy, Indie/
- Koordynacja zamówień u dostawców
- Nadzór nad dokumentacją techniczną i certyfikacją produktów
- Przygotowywanie ofert handlowych
- Wsparcie merytoryczne dla rynku w zakresie oferowanych produktów (szkolenia produktowe
dla sprzedawców, publikacje internetowe)
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
- Sporządzanie sprawozdań i raportów okresowych i końcowych
- Współudział w przygotowywaniu akcji promocyjnych
- Uczestnictwo w targach międzynarodowych /Frankfurt, Mediolan, Kanton/
Umiejscowienie w strukturze firmy:
- Raportowanie do: Dyrektor Generalny
zachowań klientów i działań konkurencji)
- Definiowanie potrzeb produktowych w oparciu o potrzeby rynku
- Opracowanie i realizacja strategii rozwoju produktów wyposażenia kuchni
- Wdrażanie nowych produktów /prowadzenie i nadzorowanie procesu od założeń koncepcyjnych do
modelu funkcjonalnego/
- Monitoring i ewaluacja sprzedaży własnej linii produktowej
- Analiza efektywności finansowej rozwijanych produktów i rekomendowanie zmian w grupie
- Aktywne poszukiwanie możliwości zwiększenia sprzedaży wybranego produktu lub grupy produktów we współpracy z pracownikami działu sprzedaży i klientami przedsiębiorstwa
- Analiza rynków importowych /poszukiwanie dostawców/
- Negocjowanie kontraktów i umów handlowych z kontrahentami i dostawcami usług krajowych
i zagranicznych /Turcja, Chiny, Portugalia, Włochy, Indie/
- Koordynacja zamówień u dostawców
- Nadzór nad dokumentacją techniczną i certyfikacją produktów
- Przygotowywanie ofert handlowych
- Wsparcie merytoryczne dla rynku w zakresie oferowanych produktów (szkolenia produktowe
dla sprzedawców, publikacje internetowe)
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
- Sporządzanie sprawozdań i raportów okresowych i końcowych
- Współudział w przygotowywaniu akcji promocyjnych
- Uczestnictwo w targach międzynarodowych /Frankfurt, Mediolan, Kanton/
Umiejscowienie w strukturze firmy:
- Raportowanie do: Dyrektor Generalny
Specjalista ds. rynku zagranicznego
- Negocjowanie kontraktów i umów handlowych z kontrahentami i dostawcami produktów i usług
krajowych i zagranicznych
- Planowanie zakupów w oparciu o analizę sprzedaży, bieżących zasobów magazynowych i planowanych akcji promocyjnych
- Koordynacja i nadzorowanie dostaw
- Bezpośredni nadzór nad przepływem dokumentacji magazynowo-transportowej, kontrola dokumentów wysyłkowych
Umiejscowienie w strukturze firmy:
- Raportowanie do: Szef Działu Zakupów
krajowych i zagranicznych
- Planowanie zakupów w oparciu o analizę sprzedaży, bieżących zasobów magazynowych i planowanych akcji promocyjnych
- Koordynacja i nadzorowanie dostaw
- Bezpośredni nadzór nad przepływem dokumentacji magazynowo-transportowej, kontrola dokumentów wysyłkowych
Umiejscowienie w strukturze firmy:
- Raportowanie do: Szef Działu Zakupów
Szkolenia i kursy
- PRINCE2® Foundation in Project Management | numer licencji: 04023307-01-4GCX
- ITIL® 2011 Foundation
- CE Marking and Importing to Europe
- Techniki Sprzedaży
- Kreatywność
- Profesjonalny Proces Rekrutacji
- Zarządzanie Projektami
- Zarządzanie zmianą w firmie z elementami prawidłowej komunikacji
- Coaching Operacyjny
- Zarządzanie Zespołami
- ITIL® 2011 Foundation
- CE Marking and Importing to Europe
- Techniki Sprzedaży
- Kreatywność
- Profesjonalny Proces Rekrutacji
- Zarządzanie Projektami
- Zarządzanie zmianą w firmie z elementami prawidłowej komunikacji
- Coaching Operacyjny
- Zarządzanie Zespołami
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Marketing
Zarządzanie produktem
Zakupy
Inne
Zainteresowania
- Taniec jazzowy (lyrical jazz, modern jazz), taniec współczesny, joga
- Muzyka (Indie rock, Indie pop, Downbeat, Easy listening, Neo soul)
- Karaoke :)
- Muzyka (Indie rock, Indie pop, Downbeat, Easy listening, Neo soul)
- Karaoke :)
Inne
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Szybka asymilacja z nowym otoczeniem
- Samodzielność i operatywność
- Inicjatywa
- Dynamizm
- Szybka asymilacja z nowym otoczeniem
- Samodzielność i operatywność
- Inicjatywa
- Dynamizm
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Aby poznać kogoś ciekawego ...
Grupa dla osób, które chcą poznać kogoś ciekawego ...
Grupa dla osób towarzyskich ...
Grupa dla ludzi na poziomie ...
Grupa dla osób przebojowych ...
Grupa dla osób, które wiedzą co to dobra zaba
b2b EXPORT IMPORT Non European Trade
Osoby / firmy zainteresowane wspolpraca w imporcie oraz exporcie z polski sa mile widziane. Zwlaszcza praktykujacy businessmani, przedstawiciele handlowi
b2b FREIGHT LCL, COURIERS Załadunki częściowe, Usługi kurierskie, drobnica
Grupa dla zajmujacych sie spedycją międzynarodową - ladunkami czesciowymi i kurierskimi.
Grupa dla profesjonalistow - Nie przyjmujemy osob o nazwiskach sugerujacych falszywe dane, a zatem i osob ukr
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.