Umiejętności
Copywriting
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
SAP ERP
Microsoft PowerPoint
kreatywność
Kultura osobista
Rozwiązywanie problemów
Microsoft Outlook
Szybkie przyswajanie wiedzy
odpowiedzialność
praca w zespole
komunikatywność
Zaangażowanie
Uczciwość
biegła obsługa komputera i internetu
Lider grupy
Podejmowanie decyzji w sytuacjach stresowych
myślenie strategiczne i umiejętności analityczne
aktywne prawo jazdy Kat. B
Organizacja czasu i miejsca pracy
Samodzielność i sumienność
OPTIMA Comarch
Tworzenie szkoleń e-learningowych
lider projektu
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Starszy Inspektor ds. BHP
Niepełny etat
Opracowywanie, wdrażanie i aktualizacja dokumentacji BHP, min.:
- ocena ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy;
- instrukcje BHP;
- dokumentacja wypadków przy pracy i w drodze do/z pracy.
Dokonywanie bieżącej kontroli pracowników podczas wykonywania przez nich prac oraz
przestrzegania przepisów i zasad BHP.
Opracowywanie, wdrażanie i aktualizacja dokumentacji BHP, min.:
- ocena ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy;
- instrukcje BHP;
- dokumentacja wypadków przy pracy i w drodze do/z pracy.
Dokonywanie bieżącej kontroli pracowników podczas wykonywania przez nich prac oraz
przestrzegania przepisów i zasad BHP.
Specjalista ds kadrowych
ZPH DANSTAL
Praca na zastępstwo do 31.07.2020r.
Obowiązki:
- kompleksowa obsługa kadrowa i płacowa ok. 40 pracowników w tym pracowników młodocianych,
- sporządzanie dokumentów i raportów dla ZUS, GUS, PFRON,
- obsługa sekretariatu (telefony, poczta, email, zaopatrzenie w materiały biurowe),
- współpraca z dostawcami,
- wystawianie dokumentów sprzedażowych,
- bieżąca obsługa klientów i przyjmowanie gości.
Obowiązki:
- kompleksowa obsługa kadrowa i płacowa ok. 40 pracowników w tym pracowników młodocianych,
- sporządzanie dokumentów i raportów dla ZUS, GUS, PFRON,
- obsługa sekretariatu (telefony, poczta, email, zaopatrzenie w materiały biurowe),
- współpraca z dostawcami,
- wystawianie dokumentów sprzedażowych,
- bieżąca obsługa klientów i przyjmowanie gości.
Obsługa Klienta w Dziale Rozwoju Biznesu BDC
Auto Toruń Sp. z o.o. Autoryzowany Dealer Opla
-kontrola standardów obsługi klienta przez wszystkie działy firmy oraz wspomaganie ich pracy,
- obsługa klientów indywidualnych i firm,
- przeprowadzanie akcji marketingowych dla klientów serwisowych na podstawie bazy CRM,
- prowadzenie firmowego fun'pagea na Facebooku,
- koordynacja obowiązkowych szkoleń wszystkich pracowników firmy,
- badanie zadowolenia z usług firmy, analiza i raportowanie wyników.
- obsługa klientów indywidualnych i firm,
- przeprowadzanie akcji marketingowych dla klientów serwisowych na podstawie bazy CRM,
- prowadzenie firmowego fun'pagea na Facebooku,
- koordynacja obowiązkowych szkoleń wszystkich pracowników firmy,
- badanie zadowolenia z usług firmy, analiza i raportowanie wyników.
trener / szkoleniowiec
DIALOG Centrum Edukacji i Profilaktyki
Przeprowadzenie:
- warsztatów pt.: „Stop agresji” dla uczniów klas 1-3, 4-6 oraz klas gimnazjalnych,
- szkolenia pt.: „Jak zapobiegać agresji w szkole” dla nauczycieli,
- warsztatów pt.: „Komunikacja interpersonalna w zapobieganiu zachowaniom agresywnym” uczniów klas 4-6 oraz klas gimnazjalnych.
- warsztatów pt.: „Stop agresji” dla uczniów klas 1-3, 4-6 oraz klas gimnazjalnych,
- szkolenia pt.: „Jak zapobiegać agresji w szkole” dla nauczycieli,
- warsztatów pt.: „Komunikacja interpersonalna w zapobieganiu zachowaniom agresywnym” uczniów klas 4-6 oraz klas gimnazjalnych.
Trener/Szkoleniowiec
Małpolskie Centrum Profilaktyki
Przeprowadzenie terenowego szkolenia dla sprzedawców alkoholu w gminie Lutocin, Chrostkowo i Zbójno (łącznie 56 sklepów, barów i ośrodków wypoczynkowych) w ramach profilaktyki sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim.
Trener/Szkoleniowiec
Przygotowanie oraz przeprowadzenie 8-godzinnego szkolenia „Podstawy obsługi komputera i Internetu”, dla czterech10-cio osobowych grup (łącznie 32h szkoleniowe), w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Golub-Dobrzyń”.
wystawiono
Pani Małgorzata realizowała dla naszej firmy szkolenie „Podstawy obsługi komputera i Internetu” w ramach projektu "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Golub-Dobrzyń". W swojej pracy wykazała się profesjonalizmem i zaangażowaniem. Sama stworzyła scenariusz szkolenia oraz materiały programowe dla słuchaczy. Przekazywała wiedzę metodą warsztatową w sposób jasny i dostosowany do poziomu wiedzy uczestników. Miała bardzo dobry kontakt z grupą.Jeśli pojawi się odpowiednie zlecenie jesteśmy zainteresowani dalszą współpracą z panią Małgorzatą.
Asystentka zarządu
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- zakup materiałów biurowych i żywnościowych,
- kontakty mailowe i telefoniczne z krajowymi i zagranicznymi dostawcami,
- redagowanie oficjalnych pism i umów handlowych,
- prowadzenie kalendarza oraz organizacja spotkań z Zarządem,
- przyjmowanie gości i dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
- zakup materiałów biurowych i żywnościowych,
- kontakty mailowe i telefoniczne z krajowymi i zagranicznymi dostawcami,
- redagowanie oficjalnych pism i umów handlowych,
- prowadzenie kalendarza oraz organizacja spotkań z Zarządem,
- przyjmowanie gości i dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Audytor
- Przeprowadzenie ponad 45 wizyt Tajemniczego Klienta min. w dyskontach, elektromarketach, sklepach spożywczych i specjalistycznych oraz placówkach bankowych, również z wykorzystaniem nagrywania audio.
- Obiektywna ocena jakości obsługi klienta, ekspozycji towaru oraz porządku w badanych placówkach. Raportowanie pracy za pomocą ankiet internetowych.
- Obiektywna ocena jakości obsługi klienta, ekspozycji towaru oraz porządku w badanych placówkach. Raportowanie pracy za pomocą ankiet internetowych.
rachmistrz spisowy
Przeprowadzanie spisu powszechnego ludności:
- Na podległym terenie,
- W określonych ramach czasowych,
- Według określonej metodologii badania,
- Z użyciem nowoczesnych technologii.
- Na podległym terenie,
- W określonych ramach czasowych,
- Według określonej metodologii badania,
- Z użyciem nowoczesnych technologii.
Lider Rejonu Golub-Dobrzyń, akcja Szlachetna Paczka
- udział w szkoleniach liderskich,
- rekrutacja, szkolenie i zarządzanie wolontariuszami na podległym terenie,
- współpraca z instytucjami miejskimi (UM, UG, SP, MOPS) i partnerami wspierającymi akcję (prasa lokalna, przewoźnicy paczek),
- organizacja zaplecza logistycznego akcji,
- monitoring działań rejonu i raportowanie wyników.
- rekrutacja, szkolenie i zarządzanie wolontariuszami na podległym terenie,
- współpraca z instytucjami miejskimi (UM, UG, SP, MOPS) i partnerami wspierającymi akcję (prasa lokalna, przewoźnicy paczek),
- organizacja zaplecza logistycznego akcji,
- monitoring działań rejonu i raportowanie wyników.
instruktor ZHP
Hufiec ZHP Toruń
- organizacja wielu biwaków, obozów i wycieczek dla dzieci i młodzieży oraz opieka nad nimi w czasie ich trwania,
- 15 lat w ZHP w tym 6 lat jako przyboczna i drużynowa drużyny wielopoziomowej
- organizacja szkoleń i kursów dla potrzeb drużyny i hufca
- członek Studenckiego Kręgu Instruktorskiego przy UMK w Toruniu – współpraca z ludźmi dorosłymi.
- 15 lat w ZHP w tym 6 lat jako przyboczna i drużynowa drużyny wielopoziomowej
- organizacja szkoleń i kursów dla potrzeb drużyny i hufca
- członek Studenckiego Kręgu Instruktorskiego przy UMK w Toruniu – współpraca z ludźmi dorosłymi.
Pracownik Sztabu w roku 2004, 2005 i 2006
Sztab WOŚP Toruń
- Prace biurowe i organizacyjne,
- Obsługa wolontariuszy,
- Wydawanie puszek oraz liczenie pieniędzy po akcji,
- Kierowanie kuchnią WOŚP dla wolontariuszy i sztabu:
* Odpowiedzialność za organizację stołówki, zarządzanie własną obsługą harcerzy, dbanie o posiłek i gorącą herbatę podczas całego dnia, dla każdego pracującego przy finale.
- Obsługa wolontariuszy,
- Wydawanie puszek oraz liczenie pieniędzy po akcji,
- Kierowanie kuchnią WOŚP dla wolontariuszy i sztabu:
* Odpowiedzialność za organizację stołówki, zarządzanie własną obsługą harcerzy, dbanie o posiłek i gorącą herbatę podczas całego dnia, dla każdego pracującego przy finale.
Szkolenia i kursy
- 12.10.2017 – „Zaawansowane zasady negocjacji w konflikcie interesów”, Centrum Szkolenia Kadr PARTNER.
- 13.10.2017 – „Aktualne przepisy reklamacyjne”, Centrum Szkolenia Kadr PARTNER
- 12.10.2017 – „Standardy obsługi klienta”, Centrum Szkolenia Kadr PARTNER
- 14-15.12.2016 – „Badanie satysfakcji klientów”, Profit Brand, Zakres tematyczny: satysfakcja klientów, obszary i czynniki satysfakcji klientów – marketing mix 7P, rodzaje badań marketingowych i zasady tworzenia badań, zbieranie i analiza informacji oraz przedstawienie wyników, często popełniane błędy w zakresie badanie satysfakcji klientów.
23.06.2015 - „Sprzedaż oparta na potrzebach klientów”, Profit Brand.
16.06.2015 - „Marketing strategiczny”, Profit Brand.
- 14 – 15.12.2013 - "Profesjonalny trener, czyli trening trenera w pigułce", Centrum Rozwoju
i Wsparcia – Poruszane zagadnienia: projektowanie zajęć, model pracy trenera – SET, Safety – czyli co robić, by ludzie chcieli się rozwijać, analiza potrzeb jako nieodłączny element pracy z grupą, autoprezentacja i style pracy trenera, preferowany sposób uczenia się dorosłych – Cykl Kolba, metody
i techniki pracy grupowej, role grupowe, komunikat „Ja”, asertywność w zawodzie trenera, sytuacje trudne w pracy z grupą, training – czyli doświadczanie w praktyce, ocena efektywności zajęć – narzędzia.
02.2012 – „Profesjonalny sekretariat”, szkolenie internetowe Akademii PARP.
- "Poznaj nowoczesne technologie internetowe i podnieś swoje kwalifikacje na rynku pracy”, Trol InterMedia.
- 13.10.2017 – „Aktualne przepisy reklamacyjne”, Centrum Szkolenia Kadr PARTNER
- 12.10.2017 – „Standardy obsługi klienta”, Centrum Szkolenia Kadr PARTNER
- 14-15.12.2016 – „Badanie satysfakcji klientów”, Profit Brand, Zakres tematyczny: satysfakcja klientów, obszary i czynniki satysfakcji klientów – marketing mix 7P, rodzaje badań marketingowych i zasady tworzenia badań, zbieranie i analiza informacji oraz przedstawienie wyników, często popełniane błędy w zakresie badanie satysfakcji klientów.
23.06.2015 - „Sprzedaż oparta na potrzebach klientów”, Profit Brand.
16.06.2015 - „Marketing strategiczny”, Profit Brand.
- 14 – 15.12.2013 - "Profesjonalny trener, czyli trening trenera w pigułce", Centrum Rozwoju
i Wsparcia – Poruszane zagadnienia: projektowanie zajęć, model pracy trenera – SET, Safety – czyli co robić, by ludzie chcieli się rozwijać, analiza potrzeb jako nieodłączny element pracy z grupą, autoprezentacja i style pracy trenera, preferowany sposób uczenia się dorosłych – Cykl Kolba, metody
i techniki pracy grupowej, role grupowe, komunikat „Ja”, asertywność w zawodzie trenera, sytuacje trudne w pracy z grupą, training – czyli doświadczanie w praktyce, ocena efektywności zajęć – narzędzia.
02.2012 – „Profesjonalny sekretariat”, szkolenie internetowe Akademii PARP.
- "Poznaj nowoczesne technologie internetowe i podnieś swoje kwalifikacje na rynku pracy”, Trol InterMedia.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
BHP/Ochrona środowiska
Specjaliści/Konsultanci
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Zainteresowania
- ZHP,
- współpraca z organizacjami pozarządowymi,
- psychologia,
- turystyka,
- muzyka.
- współpraca z organizacjami pozarządowymi,
- psychologia,
- turystyka,
- muzyka.
Organizacje
Związek Harcerstwa Polskiego
Stowarzyszenie Wiosna
Fundacja Inter Pares
Stowarzyszenie Wiosna
Fundacja Inter Pares
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dobre szkolenia
Sugestie dla trenerów od uczestników szkoleń. Pomysły, jak poprawić i udoskonalić szkolenia. Chodzi o tworzenie dobrych szkoleń, a nie o ich ocenę.
e-learning
Elearning jest wyzwaniem dla trenerow, nauczycieli i uczacych sie. Tutaj podyskutujemy o wszystkich za i przeciw.
e-learning
Grupa dla wszystkich interesujących się e-learningiem i stosowaniem technologii informacyjnej w nauczaniu i nauce języków
Event w 5 minut
grupa dla wszystkich tych, którym nie obce sa firmowe eventy, wyjazdy integracyjne, konferencje etc.
Eventy i animacja czasu wolnego
STAGEMAN jest dumny ze swoich Animatorów - dołącz do nas na www.stageman.pl i odważ się, by wejść do świata animacji czasu wolnego!