Doświadczenie zawodowe
Specjalista Opiekun VIP
obsługa klientów z segmentu VIP w zakresie oferowanych przez bank produktów i pozyskiwanie nowych klientów oraz sprzedaż, analiza i finalizacja kredytów mieszkaniowych.
Osiągnięcia: I miejsce w „Konkursie Sprzedawcy” w regionie małopolskim za IV kwartał 2005r., organizowanym przez BGŻ S.A.
Osiągnięcia: I miejsce w „Konkursie Sprzedawcy” w regionie małopolskim za IV kwartał 2005r., organizowanym przez BGŻ S.A.
kierownik filii
Regionalne Centrum Sprzedaży Ratalnej Betad-Service
współpraca z bankami i z placówkami handlowym oraz pozyskiwanie do współpracy nowych klientów, nadzór i kontrola nad całością funkcjonowania filii, planowanie i koordynowanie pracy, nadzorowanie spłacalności zaciągniętych kredytów, kontrola poprawności sporządzanych dokumentów w ramach prowadzonej działalności
pracownik biura obsługi klienta - kasjer
Regionalne Centrum Sprzedaży Ratalnej Betad-Service
spisywanie umów kredytowych w ramach sprzedaży ratalnej, akwizycja kredytów konsumpcyjnych, obsługa rozliczeń pieniężnych w zakresie regulowania różnych płatności w ramach prowadzonej agencji PKO BP S.A.
Od 15.03.2002 pełnienie obowiązków kierownika filii.
Od 15.03.2002 pełnienie obowiązków kierownika filii.
Szkolenia i kursy
szkolenie podstawowe z obsługi EUROBANK On-line,
prawo jazdy kat.B
prawo jazdy kat.B
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.