Wypowiedzi
-
Zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencje „Rozwiń skrzydła zarządzania” zorganizowanej w ramach realizacji projektu „Akademia zrównoważonego rozwoju”. Projekt jest współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej a konferencja dotyczy realizacji umowy o numerze 19/SPPW/DPP/
http://akademiakompas.pl/csr/konferencja-olsztyn/ -
My, kobiety często w codziennym życiu zapominamy o swoich potrzebach, marzeniach, realizacji siebie i z czasem jest nam smutno, nie podoba nam się sylwetka, zapominamy o naszym seksapilu, uśmiechu i radości z samego faktu, że jesteśmy. Można to zmienić od zaraz. Termin 3-5 czerwiec 2011 Szczegóły na http://www.akademiakompas.pl/z%C5%82ap-oddech-warsztat...
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SZKOLENIA
-
Profesjonalna obsługa sekretariatu
Szkolenie przeznaczone dla wszystkich, którzy pracują lub będą pracowali na stanowisku asystentka/sekretarka, jako wysoko wykwalifikowani profesjonaliści.
Program szkolenia:
- Organizacja nowoczesnego sekretariatu
- Efektywna współpraca z szefem i osobami strategicznymi w firmie
- Zasady planowania i organizacji pracy:
o ustalanie priorytetów,
o zarządzanie czasem, zadaniami,
o przeszkody w efektywnym wykorzystaniu czasu.
o Prowadzenie korespondencji i protokołów w budowaniu kalendarza działań
- Organizacja zebrań, konferencji, spotkań
- Podróż służbowa krajowa i zagraniczna - zasady organizacji, rozliczenia.
- Czynności kancelaryjne
- Korespondencja elektroniczna i firmowa/papierowa.
o tworzenie i przechowywanie dokumentów biurowych,
o rodzaje dokumentów,
o zasady redagowania pism,
o zasady redagowania korespondencji mailowej
o właściwe dobieranie adresatów wiadomości
o ćwiczenia praktyczne w redagowaniu pism
- Przechowywanie, zabezpieczanie dokumentacji oraz klasyfikacja archiwalna
- Profesjonalne prezentacje-najczęściej popełniane błędy
- Etykieta biznesu:
o powitania, przedstawianie, tytułowanie,
o precedencja w biznesie,
o sztuka dyplomacji na co dzień
- Specyfika rozmowy telefonicznej
- Sekretariat jako PR firmy
Po ukończeniu programu uczestnik powinien:
- Lepiej planować, organizować i efektywniej wykorzystywać czas pracy
- Mieć umiejętności profesjonalnego oraz praktycznego wykorzystania komputera w pracy biurowej
- Właściwie dobierać metody, techniki i formy komunikowania się (usprawnianie procesu komunikacji)
- Dokładnie znać czynności kancelaryjne oraz właściwie reprezentować firmę na zewnątrz
Akademia Rozwoju Osobistego Kompas
http://akademiakompas.pl tel. 500-181-698
Ul. Herdera 1C Olsztyn
Termin – 31 stycznia – 1 luty 2011
Czas trwania – 14 godzin ( 2 dni )
Godziny – 9:00- 16:00
Miejsce - Akademia Rozwoju Osobistego Kompas ul.Herdera 1C Olsztyn ( os. Jaroty)
Cena - 580 zł/osoba Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, dyplom potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu
Osoba prowadząca Marlena Ewa Kazoń - Trener umiejętności interpersonalnych, wykładowca Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, specjalista w zakresie komunikacji, psychoterapii systemowej oraz ustawień systemowych Berta Hellingera. Posiada doświadczenie w przygotowywaniu programów szkoleniowych i ich realizacji w zakresie komunikacji interpersonalnej, asertywności, zrządzania konfliktem, współpracy i budowania zespołów, planowania organizacji czasu, pozafinansowego motywowania pracowników, technik negocjacji, warsztatów autoprezentacji oraz prowadzenia wystąpień publicznych, protokołu dyplomatycznego, zarządzania czasem, oraz zarządzania umiejętnościami.
Dane kontaktowe
Małgorzata Dudek / Natalia Jankowska
500-181-698 / 694789913
poczta@akademiakompas.pl / biuro@akademiakompas.pl
ul. Herdera 1C 10-900 Olsztyn -
Przeciwdziałanie korupcji w biznesie,
oraz wzmocnienie profilaktyki etycznej, czyli asertywność nie lubi korupcji
Program szkolenia:
Dzień pierwszy:
-Przestępstwo korupcji w obrocie gospodarczym w prawie polskim
- OECD czyli Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju,
o cel,
o zobowiązania,
o implementacja przepisów o łapownictwie (omówienie przepisów KK i KPK w tym zakresie)
o organizacje zajmujące się zwalczaniem korupcji.
-Korupcja – definicje
o aspekt socjologiczny
o aspekt moralny i etyczny
o (przykłady, ćwiczenia)
-Co to jest korupcja i jej przejawy
o (przykłady, ćwiczenia)
Dzień drugi:
-Komunikacja interpersonalna:
o zasady efektywnej komunikacji,
o komunikacja niewerbalna,
o bariery w komunikacji
-„Asertywność nie lubi korupcji” – asertywność a komunikacja
o Rozpoznanie indywidualnego potencjału w zakresie sposobów komunikacji i asertywności.
o Metody asertywnego porozumiewania się - jak odmawiać!
o (przykłady, ćwiczenia)
-Zakończenie (podsumowanie).
Korzyści ze szkolenia:
• umiejętność rozpoznania sytuacji korupcyjnej,
• interaktywny udział uczestników w szkoleniu w celu nabycia umiejętności zachowań asertywnych,
• zaznajomienie uczestników z przepisami karnymi w zakresie łapownictwa
Zarówno w trakcie szkolenia jak i w przerwach prowadzący udziela konsultacji z zakresu szeroko pojętej problematyki przeciwdziałania korupcji
Integralną częścią szkolenia są ćwiczenia, warsztaty, case study oraz filmy poglądowe.
Termin – 20-21 stycznia 2011
Czas trwania Dzień pierwszy 9:00- 15:30 ( z półgodzinną przerwą na obiad) ; Dzień drugi 9:00 – 14:00
Cena – 440 zł / osoba
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad pierwszego dnia, przerwy kawowe, dyplom potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu
Miejsca – Akademia Rozwoju Osobistego Kompas ul. Herdera 1C Olsztyn
Osoba prowadząca
Ekonomista, pedagog, nauczyciel akademicki współpracujący z WSIiE w Olsztynie. Trener Ministerstwa Finansów w zakresie przeciwdziałania korupcji. Trener prowadzący treningi interpersonalne i szkolenia, między innymi z zakresu: etyki zawodowej, instrukcji kancelaryjnej, elektronicznego obiegu dokumentu i rozwoju zawodowego. Starszy specjalista w Izbie Skarbowej w Olsztynie, koordynator merytoryczny w zakresie elektronicznej obsługi dokumentów. Egzaminator ECDL. -
Księgowość dla przedsiębiorców rozpoczynających i prowadzących własną działalność
Podczas szkolenia poruszone zostaną takie tematy jak:
-Przychody, koszty, dochód w firmie (źródła przychodów, koszty uzyskania przychodu, wybór opodatkowania)
-Prowadzenie dokumentacji rachunkowej w firmie (w tym: obliczanie dochodu do opodatkowania, obliczenie podatku wg ryczałtu, wg skali i liniowego)
-Środki trwałe w firmie (pojęcie środka trwałego, metody amortyzacji)
-Samochód w firmie (specyfika środka trwałego oraz wykorzystywanie samochodu prywatnego do prowadzenia działalności gospodarczej tzw. „kilometrówka”)
-Składki ubezpieczeniowe (rozliczenia z ZUS)
-Zatrudnienie pracowników (umowa o pracę, umowa-zlecenie, umowa o dzieło, sposoby rozliczania – w tym sporządzanie listy płac i w/w umów, rozliczenia podatku pracowników)
-Sporządzanie zeznań podatkowych (w tym sporządzanie informacji podatkowych dla pracowników)
-Obowiązki sprawozdawcze przedsiębiorstwa
Czas trwania – 6 godz. zegarowych
Termin – 22 stycznia 2011 (sobota)
Godziny – 9:00 – 15:00
Cena - 240 zł
Ilość osób w grupie – max 10 co umożliwi Państwu lepszy kontakt z osobą prowadzącą
Miejsce – Akademia Rozwoju Osobistego Kompas ul. Herdera 1C Olsztyn
Osoba prowadząca
Dr Izabela Szatrawska - nauczyciel akademicki z 26-letnim stażem pracy. Na UWM w Olsztynie prowadzi zajęcia z przedsiębiorczości oraz rachunkowości na Wydziale Nauk Społecznych. Od 19 lat prowadzi licencjonowane biuro rachunkowe a od 12 lat jest lustratorem Krajowej Rady Spółdzielczej w Warszawie. Osoba pełna pasji muzycznych, która bardzo jasno i zrozumiale przedstawia zagmatwaną wiedzę rachunkową.
Zapisów proszę dokonywać pocztą mailową na adres poczta@akademiakompas.pl lub telefonicznie na numer 500-181-698 -
Profesjonalna obsługa sekretariatu
Szkolenie przeznaczone dla wszystkich, którzy pracują lub będą pracowali na stanowisku asystentka/sekretarka, jako wysoko wykwalifikowani profesjonaliści.
Program szkolenia:
-Organizacja nowoczesnego sekretariatu
-Efektywna współpraca z szefem i osobami strategicznymi w firmie
-Zasady planowania i organizacji pracy:
o ustalanie priorytetów,
o zarządzanie czasem, zadaniami,
o przeszkody w efektywnym wykorzystaniu czasu.
o Prowadzenie korespondencji i protokołów w budowaniu kalendarza działań
-Organizacja zebrań, konferencji, spotkań
-Podróż służbowa krajowa i zagraniczna - zasady organizacji, rozliczenia.
-Czynności kancelaryjne
-Korespondencja elektroniczna i firmowa/papierowa.
o tworzenie i przechowywanie dokumentów biurowych,
o rodzaje dokumentów,
o zasady redagowania pism,
o zasady redagowania korespondencji mailowej
o właściwe dobieranie adresatów wiadomości
oćwiczenia praktyczne w redagowaniu pism
-Przechowywanie, zabezpieczanie dokumentacji oraz klasyfikacja archiwalna
-Profesjonalne prezentacje-najczęściej popełniane błędy
-Etykieta biznesu:
o powitania, przedstawianie, tytułowanie,
o precedencja w biznesie,
o sztuka dyplomacji na co dzień
-Specyfika rozmowy telefonicznej
-Sekretariat jako PR firmy
Po ukończeniu programu uczestnik powinien:
•Lepiej planować, organizować i efektywniej wykorzystywać czas pracy
•Mieć umiejętności profesjonalnego oraz praktycznego wykorzystania komputera w pracy biurowej
•Właściwie dobierać metody, techniki i formy komunikowania się (usprawnianie procesu komunikacji)
•Dokładnie znać czynności kancelaryjne oraz właściwie reprezentować firmę na zewnątrz
Termin – 17-18 stycznia 2011
Czas trwania – 14 godzin ( 2 dni )
Godziny – 9:00- 16:00
Miejsce - Akademia Rozwoju Osobistego Kompas ul.Herdera 1C Olsztyn ( os. Jaroty)
Cena - 580 zł/osoba Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, dyplom potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu
Osoba prowadząca
Trener umiejętności interpersonalnych, wykładowca Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, specjalista w zakresie komunikacji, psychoterapii systemowej oraz ustawień systemowych Berta Hellingera. Posiada doświadczenie w przygotowywaniu programów szkoleniowych i ich realizacji w zakresie komunikacji interpersonalnej, asertywności, zrządzania konfliktem, współpracy i budowania zespołów, planowania organizacji czasu, pozafinansowego motywowania pracowników, technik negocjacji, warsztatów autoprezentacji oraz prowadzenia wystąpień publicznych, protokołu dyplomatycznego, zarządzania czasem, oraz zarządzania umiejętnościami.
Dane kontaktowe
Małgorzata Dudek / Natalia Jankowska
500-181-698 694-789-913
ul. Herdera 1C 10-900 Olsztyn -
Profesjonalna asystentka/sekretarka
Szkolenie przeznaczone jest dla sekretarek / asystentek / pracowników biurowych pełniących role sekretarki / asystentki
Korzyści dla uczestników:
Po ukończeniu warsztatu uczestnik powinien:
•Świadomie budować wizerunek firmy poprzez swój wizerunek i profesjonalizm
•Efektywnie komunikować się z przełożonym oraz klientami ( bezpośrednio i
telefonicznie)
•Dokonywać priorytetyzacji zadań oraz umiejętnie planować i organizować pracę
•Zapobiegać sytuacjom problemowym, pełnić rolę tzw. „pasa transmisyjnego”
•Wykonywać profesjonalny makijaż biznesowy
Program szkolenia:
-Sekretariat, jako komórka organizacyjna
-Mój wizerunek biznesowy i profesjonalizm a wizerunek Firmy
-Mapa umiejętności i cech profesjonalnej sekretarki/asystentki
-Efektywna komunikacja bezpośrednia
-Rozmowa czy asertywność – sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach
-Biurowy savoir – vivre
Termin – 13-14 stycznia 2011
Czas trwania – 14 godzin ( 2 dni )
Godziny – 9:00- 16:00
Miejsce - Akademia Rozwoju Osobistego Kompas ul.Herdera 1C Olsztyn (os. Jaroty)
Cena - 490 zł/osoba Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz materiały niezbędne do nauki makijażu biznesowego, obiad, przerwy kawowe, dyplom potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu
Osoby prowadzące
Anna Wtulich-Smulska Certyfikowany doradca zawodowy, personalny oraz trener. Swoje doświadczenie zawodowe rozpoczęła od własnej działalności gospodarczej, w której skupiła się na szkoleniach młodzieży z metod zdobywania zatrudnienia, prowadzenia własnej działalności gospodarczej, autoprezentacji oraz indywidualnego doradztwa zawodowego. Od tego czasu doradztwo zawodowe i prowadzenie szkoleń stały się jej pasją. Obecnie pracuje jako doradca zawodowy i trener prowadząc szkolenia z zakresu: komunikacji interpersonalnej, zarządzania sobą w czasie, asertywności, autoprezentacji i motywacji w działaniu oraz realizując warsztaty aktywizacji zawodowej i treningi kompetencji społecznych. Zajmuje się także doradztwem zawodowym i tworzy Indywidualne Plany Działania dla uczestników.
Ewa Zarzycka - Od kilku lat wizażystka na pokazach kosmetycznych w Olsztynie, jedna z siedmiu kobiet w Polsce zakwalifikowanych do konkursu Młodych Talentów o Puchar Blue Diamont. Szkołę kosmetyczną ukończyła jako jedyna uczennica w danym roku z oceną celującą. Uczestniczka wielu kursów i konkursów kosmetycznych.
Dane kontaktowe
Małgorzata Dudek / Natalia Jankowska
500-181-698 / 694789913
poczta@akademiakompas.pl / biuro@akademiakompas.pl
ul. Herdera 1C 10-900 Olsztyn -
Księgowość od podstaw dla przedsiębiorców rozpoczynających i prowadzących własną działalność.
Podczas szkolenia poruszone zostaną takie tematy jak:
-Przychody, koszty, dochód w firmie (źródła przychodów, koszty uzyskania przychodu, wybór opodatkowania)
-Prowadzenie dokumentacji rachunkowej w firmie (w tym: obliczanie dochodu do opodatkowania, obliczenie podatku wg ryczałtu, wg skali i liniowego)
-Środki trwałe w firmie (pojęcie środka trwałego, metody amortyzacji)
-Samochód w firmie (specyfika środka trwałego oraz wykorzystywanie samochodu prywatnego do prowadzenia działalności gospodarczej tzw. „kilometrówka”)
-Składki ubezpieczeniowe (rozliczenia z ZUS)
-Zatrudnienie pracowników (umowa o pracę, umowa-zlecenie, umowa o dzieło, sposoby rozliczania – w tym sporządzanie listy płac i w/w umów, rozliczenia podatku pracowników)
-Sporządzanie zeznań podatkowych (w tym sporządzanie informacji podatkowych dla pracowników)
-Obowiązki sprawozdawcze przedsiębiorstwa
Czas trwania – 6 godz. zegarowych
Termin – 22 stycznia 2011 (sobota)
Godziny – 9:00 – 15:00
Cena - 240 zł
Ilość osób w grupie – max 10 co umożliwi Państwu lepszy kontakt z osobą prowadzącą
Miejsce – Akademia Rozwoju Osobistego Kompas ul. Herdera 1C Olsztyn
Osoba prowadząca
Dr Izabela Szatrawska - nauczyciel akademicki z 26-letnim stażem pracy. Na UWM w Olsztynie prowadzi zajęcia z przedsiębiorczości oraz rachunkowości na Wydziale Nauk Społecznych. Od 19 lat prowadzi licencjonowane biuro rachunkowe a od 12 lat jest lustratorem Krajowej Rady Spółdzielczej w Warszawie. Osoba pełna pasji muzycznych, która bardzo jasno i zrozumiale przedstawia zagmatwaną wiedzę rachunkową.
Zapisów proszę dokonywać pocztą mailową na adres poczta@akademiakompas.pl lub telefonicznie na numer 500-181-698
Akademia Rozwoju Osobistego Kompas http://akademiakompas.pl -
Zapraszamy na kurs szycia , który rozwinie i podkreśli Twój indywidualny styl ubierania się – a być może nawet sprawi, że rozwiniesz się w tej dziedzinie.
Podczas kursu nauczysz się:
* Pomiaru antropometrycznego ( zdjęcia miary)
* Dopasowania rozmiaru odzieży na podstawie pobranych pomiarów
* Zapoznania się z typami sylwetek
* Zapoznania się z działaniem maszyn do szycia oraz owerloka
* Przygotowania konstrukcji spódnicy na podstawie własnych wymiarów
* Przygotowania szablonu
* Zasad i kolejności wycinania elementów z tkaniny
* Wykorzystania fizeliny w krawiectwie
* Zszywania elementów na maszynie
* Wszycia zamka ( klasyczny/kryty)
I co najważniejsze sama uszyjesz swoją pierwszą spódnicę !!
Będziesz miała okazję między innymi pracy przy profesjonalnym stole prasowniczym oraz pracy na owerloku.
Czas trwania – 30 godz. zegarowych
Cena za godzinę – 18 zł ( w cenie: przybory do przygotowania konstrukcji spódnicy, papier do form, nici, materiały pomocnicze, maszyna).
Cena nie zawiera kosztów materiału, który zakupiony zostanie przez uczestniczkę po ustaleniu jego rodzaju z prowadzącą kurs.
W przypadku jednorazowej zapłaty za cały kurs 10 % upustu
W przypadku korzystania podczas kursu ze swojej maszyny przynoszonej na zajęcia 10 % upustu
Możliwość rozłożenia wpłaty na II raty
Miejsce - Olsztyn, biuro akademii
*Brak możliwości łączenia upustów
Terminy spotkań:
3 grudnia - piątek (17:30-20:30)
17 grudnia- piątek (17:30-20:30)
7 stycznia- piątek (17:30-20:30)
14 stycznia- piątek (17:30-20:30)
22 stycznia - sobota ( 9:00- 15:00)
Kolejne terminy zostaną ustalone podczas trwania kursów, będą to piątki lub soboty.
Zajęcia prowadzi
Monika Sucharzewska - Zaczęła szyć, bo chciała wyglądać inaczej niż wszyscy i tak szyje już 20 lat. Ma na swoim koncie liczne osiągnięcia krawieckie. Ukończyła między innymi kurs konstrukcji bielizny i gorseciarstwa w Łodzi. Pomysł podzielenia się z innymi swoją wiedzą oraz zdobytymi umiejętnościami wyniknął z małej ilości odpowiednich szkół, kursów i warsztatów krawieckich .
Dzięki temu kursowi zrealizujesz i przyśpieszysz Twoje „krawieckie” plany.
Po ukończeniu I stopnia możliwość udziału w II i III stopniu kursu.
Zapisy telefonicznie i mailow. Liczba miejsc ograniczona - grupa max 6 osób.
http://akademiakompas.plMałgorzata Dudek edytował(a) ten post dnia 19.11.10 o godzinie 22:51 -
Kompedium wiedzy przedstawiciela handlowego
Szkolenie przeznaczone jest dla przedstawicieli handlowych oraz osób pracujących w pionie sprzedaży w bezpośrednim kontakcie z klientem.
Po ukończeniu warsztatu uczestnik powinien:
• Wiedzieć, jak zwiększyć sprzedaż w firmie
• Umiejętnie nawiązywać kontakty
• Wykorzystywać narzędzia efektywnej komunikacji w kontakcie z klientami
• Umiejętnie prowadzić prezentację
• Współpracować z klientem oraz dbać o budowanie długofalowych relacji
• Stosować techniki asertywne
Program szkolenia:
Etap I - Pro kliencki model sprzedaży
Pierwszy kontakt Twoją szansą na budowanie zaufania i długofalowych relacji
Klucz do Klienta – umiejętność zadawania pytań i aktywne słuchanie
Zaspakajanie potrzeb Klienta- istota prezentacji produktu/ usługi
Indywidualne podejście do zróżnicowanych typów Klientów
Naturalne tak - potwierdzenie i zamknięcie sprzedaży
Mój styl współpracy z Klientem
Etap II - Jak zdobyć i utrzymać klientów? - siła negocjacji
Istota negocjacji
Dobre przygotowanie to połowa sukcesu
Świadomy wybór- strategie negocjacyjne
Twój styl rozwiązywania konfliktów
Obrona przed manipulacją – elementy komunikacji asertywnej
Zasady finalizacji kontraktu
Witaj przygodo – realizacja kontraktu
Terminy :
Etap I - 9 grudnia 2010 – Pro kliencki model sprzedaży
Etap II - 16 grudnia 2010 – Siła negocjacji
Czas trwania każdego etapu – 8 godzin ( 1 dzień )
Godziny – 9:00- 17:00
Miejsce - Akademia Rozwoju Osobistego Kompas ul.Herdera 1C Olsztyn ( os. Jaroty)
Cena za jedno szkolenie jeśli klient będzie uczestniczył w całym cyklu– 290 zł /osoba
Cena za udział w pojedynczych sesjach - 330 zł/osoba
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, dyplom potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu
Zapisy
poczta@akademiakompas.pl
500-181-698 -
”Możecie mi zabrać pieniądze i fabryki, ale zostawcie mi moich przedstawicieli,
a w dwa lata wszystko odzyskam ”…
Dzisiaj nie wystarczy już tylko produkować towary o wysokiej jakości, trzeba to jeszcze umieć sprzedać. W obecnych czasach na rynku panuje ogromna konkurencja, dlatego firmy zmuszone są działać w pełni profesjonalnie.
Przekłada się to na coraz wyżej podnoszoną poprzeczkę wymagań w stosunku do osób pracujących na stanowisku przedstawiciela handlowego lub na innym pracowników mającym bezpośredni kontakt z klientem.
Szkolenie przeznaczone jest dla przedstawicieli handlowych oraz osób pracujących w pionie sprzedaży w bezpośrednim kontakcie z klientem.
Po ukończeniu warsztatu uczestnik powinien:
•Wiedzieć, jak zwiększyć sprzedaż w firmie
•Umiejętnie nawiązywać kontakty
•Wykorzystywać narzędzia efektywnej komunikacji w kontakcie z klientami
•Umiejętnie prowadzić prezentację
•Współpracować z klientem oraz dbać o budowanie długofalowych relacji
•Stosować techniki asertywne
Program szkolenia:
Etap I - Pro kliencki model sprzedaży
Pierwszy kontakt Twoją szansą na budowanie zaufania i długofalowych relacji
Klucz do Klienta – umiejętność zadawania pytań i aktywne słuchanie
Zaspakajanie potrzeb Klienta- istota prezentacji produktu/ usługi
Indywidualne podejście do zróżnicowanych typów Klientów
Naturalne tak - potwierdzenie i zamknięcie sprzedaży
Mój styl współpracy z Klientem
Etap II - Jak zdobyć i utrzymać klientów? - siła negocjacji
Istota negocjacji
Dobre przygotowanie to połowa sukcesu
Świadomy wybór- strategie negocjacyjne
Twój styl rozwiązywania konfliktów
Obrona przed manipulacją – elementy komunikacji asertywnej
Zasady finalizacji kontraktu
Witaj przygodo – realizacja kontraktu
Terminy :
Etap I - 9 grudnia 2010 – Pro kliencki model sprzedaży
Etap II - 16 grudnia 2010 – Siła negocjacji
Czas trwania każdego etapu – 8 godzin ( 1 dzień )
Godziny – 9:00- 17:00
Miejsce - Akademia Rozwoju Osobistego Kompas ul.Herdera 1C Olsztyn ( os. Jaroty)
Cena za jedno szkolenie jeśli klient będzie uczestniczył w całym cyklu– 290 zł /osoba
Cena za udział w pojedynczych sesjach - 330 zł/osoba
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, dyplom potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu
Trener prowadzący
Trener, specjalista nauczania dorosłych, mgr pedagogiki. Od 12 lat prowadzi szkolenia dla szerokiego wachlarza odbiorców (pracownicy różnych szczebli biznesu oraz pionów sprzedaży, ratownicy medyczni, doradcy rolniczy, nauczyciele różnych specjalności, studenci). Specjalizuje się zarówno w warsztatach z zakresu dydaktyki dorosłych, jak również rozwijających umiejętności sprzedażowe, osobiste i kierownicze. Posiada długoletnią praktykę w badaniu potrzeb szkoleniowych oraz organizowaniu i koordynowaniu szkoleń. Projektuje programy oraz sesje szkoleniowe ukierunkowane na potrzeby Klienta. Ukończyłam Szkołę Trenerów FRDL/STOP oraz liczne szkolenia z zakresu: technik sprzedaży, technik szkoleń grupowych, obsługi klienta, kierowania zespołem.
Zapisy - 500-181-698 lub poczta@akademiakompas.pl -
”Możecie mi zabrać pieniądze i fabryki, ale zostawcie mi moich przedstawicieli,
a w dwa lata wszystko odzyskam ”…
Dzisiaj nie wystarczy już tylko produkować towary o wysokiej jakości, trzeba to jeszcze umieć sprzedać.
W obecnych czasach na rynku panuje ogromna konkurencja, dlatego firmy zmuszone są działać w pełni profesjonalnie.
Przekłada się to na coraz wyżej podnoszoną poprzeczkę wymagań w stosunku do osób pracujących na stanowisku przedstawiciela handlowego lub na innym pracowników mającym bezpośredni kontakt z klientem.
Szkolenie przeznaczone jest dla przedstawicieli handlowych oraz osób pracujących w pionie sprzedaży w bezpośrednim kontakcie z klientem.
Po ukończeniu warsztatu uczestnik powinien:
•Wiedzieć, jak zwiększyć sprzedaż w firmie
•Umiejętnie nawiązywać kontakty
•Wykorzystywać narzędzia efektywnej komunikacji w kontakcie z klientami
•Umiejętnie prowadzić prezentację
•Współpracować z klientem oraz dbać o budowanie długofalowych relacji
•Stosować techniki asertywne
Program szkolenia:
Etap I - Pro kliencki model sprzedaży
Pierwszy kontakt Twoją szansą na budowanie zaufania i długofalowych relacji
Klucz do Klienta – umiejętność zadawania pytań i aktywne słuchanie
Zaspakajanie potrzeb Klienta- istota prezentacji produktu/ usługi
Indywidualne podejście do zróżnicowanych typów Klientów
Naturalne tak - potwierdzenie i zamknięcie sprzedaży
Mój styl współpracy z Klientem
Etap II - Jak zdobyć i utrzymać klientów? - siła negocjacji
Istota negocjacji
Dobre przygotowanie to połowa sukcesu
Świadomy wybór- strategie negocjacyjne
Twój styl rozwiązywania konfliktów
Obrona przed manipulacją – elementy komunikacji asertywnej
Zasady finalizacji kontraktu
Witaj przygodo – realizacja kontraktu
Terminy :
Etap I - 9 grudnia 2010 – Pro kliencki model sprzedaży
Etap II - 16 grudnia 2010 – Siła negocjacji
Czas trwania każdego etapu – 8 godzin ( 1 dzień )
Godziny – 9:00- 17:00
Miejsce - Akademia Rozwoju Osobistego Kompas ul.Herdera 1C Olsztyn ( os. Jaroty)
Cena za jedno szkolenie jeśli klient będzie uczestniczył w całym cyklu– 290 zł /osoba
Cena za udział w pojedynczych sesjach - 330 zł/osoba
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, dyplom potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu
Trener prowadzący
Trener, specjalista nauczania dorosłych, mgr pedagogiki. Od 12 lat prowadzi szkolenia dla szerokiego wachlarza odbiorców (pracownicy różnych szczebli biznesu oraz pionów sprzedaży, ratownicy medyczni, doradcy rolniczy, nauczyciele różnych specjalności, studenci). Specjalizuje się zarówno w warsztatach z zakresu dydaktyki dorosłych, jak również rozwijających umiejętności sprzedażowe, osobiste i kierownicze. Posiada długoletnią praktykę w badaniu potrzeb szkoleniowych oraz organizowaniu i koordynowaniu szkoleń. Projektuje programy oraz sesje szkoleniowe ukierunkowane na potrzeby Klienta. Ukończyłam Szkołę Trenerów FRDL/STOP oraz liczne szkolenia z zakresu: technik sprzedaży, technik szkoleń grupowych, obsługi klienta, kierowania zespołem.
Zapisy:
Akademia rozwoju Osobistego Kompas
ul.Herdera 1C Olsztyn
500-181-698
poczta@akademiakompas.pl -
Akademia Rozwoju Osobistego Kompas z Olsztyna zaprasza na szkolenie otwarte Profesjonalna asystentka/sekretarka
Szkolenie przeznaczone jest dla sekretarek / asystentek / pracowników biurowych pełniących role sekretarki / asystentki
Korzyści dla uczestników:
Po ukończeniu warsztatu uczestnik powinien:
•Świadomie budować wizerunek firmy poprzez swój wizerunek i profesjonalizm
•Efektywnie komunikować się z przełożonym oraz klientami ( bezpośrednio i
telefonicznie)
•Dokonywać priorytetyzacji zadań oraz umiejętnie planować i organizować pracę
•Zapobiegać sytuacjom problemowym, pełnić rolę tzw. „pasa transmisyjnego”
Program szkolenia:
Sekretariat, jako komórka organizacyjna
Mój wizerunek i profesjonalizm a wizerunek Firmy.
Mapa umiejętności i cech profesjonalnej sekretarki/asystentki
Efektywna komunikacja bezpośrednia, telefoniczna i mailowa w pracy sekretarki / asystentki
Organizacja pracy i jej planowanie – efektywne zarządzanie czasem
Rozmowa czy asertywność – sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach
Biurowy savoir – vivre
Sposoby radzenia sobie ze stresem
Termin – 25-26 październik 2010
Czas trwania – 16 godzin ( 2 dni )
Godziny – 9:00- 17:00
Miejsce - Akademia Rozwoju Osobistego Kompas ul.Herdera 1C Olsztyn ( os. Jaroty)
Cena - 460 zł/osoba Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, dyplom potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu
Zapisy telefonicznie (500-181-698) lub mailowo ( poczta@akademiakompas.pl) -
Akademia Rozwoju Osobistego Kompas z Olsztyna zaprasza na szkolenie Profesjonalna asystentka/sekretarka
Szkolenie przeznaczone jest dla sekretarek / asystentek / pracowników biurowych pełniących role sekretarki / asystentki
Korzyści dla uczestników:
Po ukończeniu warsztatu uczestnik powinien:
•Świadomie budować wizerunek firmy poprzez swój wizerunek i profesjonalizm
•Efektywnie komunikować się z przełożonym oraz klientami ( bezpośrednio i
telefonicznie)
•Dokonywać priorytetyzacji zadań oraz umiejętnie planować i organizować pracę
•Zapobiegać sytuacjom problemowym, pełnić rolę tzw. „pasa transmisyjnego”
Program szkolenia:
Sekretariat, jako komórka organizacyjna
Mój wizerunek i profesjonalizm a wizerunek Firmy.
Mapa umiejętności i cech profesjonalnej sekretarki/asystentki
Efektywna komunikacja bezpośrednia, telefoniczna i mailowa w pracy sekretarki / asystentki
Organizacja pracy i jej planowanie – efektywne zarządzanie czasem
Rozmowa czy asertywność – sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach
Biurowy savoir – vivre
Sposoby radzenia sobie ze stresem
Termin – 25-26 październik 2010
Czas trwania – 16 godzin ( 2 dni )
Godziny – 9:00- 17:00
Miejsce - Akademia Rozwoju Osobistego Kompas ul.Herdera 1C Olsztyn ( os. Jaroty)
Cena - 460 zł/osoba Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, dyplom potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu
Zapisy telefonicznie (500-181-698) lub mailowo ( poczta@akademiakompas.pl) -
Akademia Rozwoju osobistego Kompas z Olsztyna zaprasza na szkolenie Profesjonalna asystentka/sekretarka
Szkolenie przeznaczone jest dla sekretarek / asystentek / pracowników biurowych pełniących role sekretarki / asystentki
Korzyści dla uczestników:
Po ukończeniu warsztatu uczestnik powinien:
•Świadomie budować wizerunek firmy poprzez swój wizerunek i profesjonalizm
•Efektywnie komunikować się z przełożonym oraz klientami ( bezpośrednio i
telefonicznie)
•Dokonywać priorytetyzacji zadań oraz umiejętnie planować i organizować pracę
•Zapobiegać sytuacjom problemowym, pełnić rolę tzw. „pasa transmisyjnego”
Program szkolenia:
Sekretariat, jako komórka organizacyjna
Mój wizerunek i profesjonalizm a wizerunek Firmy.
Mapa umiejętności i cech profesjonalnej sekretarki/asystentki
Efektywna komunikacja bezpośrednia, telefoniczna i mailowa w pracy sekretarki / asystentki
Organizacja pracy i jej planowanie – efektywne zarządzanie czasem
Rozmowa czy asertywność – sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach
Biurowy savoir – vivre
Sposoby radzenia sobie ze stresem
Termin – 25-26 październik 2010
Czas trwania – 16 godzin ( 2 dni )
Godziny – 9:00- 17:00
Miejsce - Akademia Rozwoju Osobistego Kompas ul.Herdera 1C Olsztyn ( os. Jaroty)
Cena - 460 zł/osoba Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, dyplom potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu
Zapisy telefonicznie (500-181-698) lub mailowo ( poczta@akademiakompas.pl) -
Zapraszam do zapoznania się z ofertą
http://akademiakompas.pl/klienci-indywidualni -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Aktywne LIDERKI OLSZTYN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Aktywne LIDERKI OLSZTYN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Aktywne LIDERKI OLSZTYN
- 1
- 2