Małgorzata Dudek

Trener rozwoju osobistego, procesu zarządzania oraz sprzedaży

Wypowiedzi

  • Małgorzata Dudek
    Wpis na grupie MANAGEMENT/ZARZĄDZANIE, MARKETING w temacie Konferencja: „Rozwiń skrzydła zarządzania” zorganizowanej...
    10.08.2016, 16:44

    Zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencje „Rozwiń skrzydła zarządzania” zorganizowanej w ramach realizacji projektu „Akademia zrównoważonego rozwoju”. Projekt jest współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej a konferencja dotyczy realizacji umowy o numerze 19/SPPW/DPP/

    http://akademiakompas.pl/csr/konferencja-olsztyn/

  • Małgorzata Dudek
    Wpis na grupie warsztaty wyjazdowe w temacie Złap oddech - warsztaty nad Zalewem Wiślanym
    11.04.2011, 20:45

    My, kobiety często w codziennym życiu zapominamy o swoich potrzebach, marzeniach, realizacji siebie i z czasem jest nam smutno, nie podoba nam się sylwetka, zapominamy o naszym seksapilu, uśmiechu i radości z samego faktu, że jesteśmy. Można to zmienić od zaraz. Termin 3-5 czerwiec 2011 Szczegóły na http://www.akademiakompas.pl/z%C5%82ap-oddech-warsztat...

  • Małgorzata Dudek
    Wpis na grupie SZKOLENIA w temacie REKLAMY SZKOLEŃ i ZAPROSZENIA na WARSZTATY- teraz wpisuj...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SZKOLENIA

  • Małgorzata Dudek
    Wpis na grupie Szkolenia, konferencje, targi w temacie Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty
    25.01.2011, 11:05


    Obrazek


    Profesjonalna obsługa sekretariatu
    Szkolenie przeznaczone dla wszystkich, którzy pracują lub będą pracowali na stanowisku asystentka/sekretarka, jako wysoko wykwalifikowani profesjonaliści.
    Program szkolenia:
    - Organizacja nowoczesnego sekretariatu
    - Efektywna współpraca z szefem i osobami strategicznymi w firmie
    - Zasady planowania i organizacji pracy:
    o ustalanie priorytetów,
    o zarządzanie czasem, zadaniami,
    o przeszkody w efektywnym wykorzystaniu czasu.
    o Prowadzenie korespondencji i protokołów w budowaniu kalendarza działań
    - Organizacja zebrań, konferencji, spotkań
    - Podróż służbowa krajowa i zagraniczna - zasady organizacji, rozliczenia.
    - Czynności kancelaryjne
    - Korespondencja elektroniczna i firmowa/papierowa.
    o tworzenie i przechowywanie dokumentów biurowych,
    o rodzaje dokumentów,
    o zasady redagowania pism,
    o zasady redagowania korespondencji mailowej
    o właściwe dobieranie adresatów wiadomości
    o ćwiczenia praktyczne w redagowaniu pism
    - Przechowywanie, zabezpieczanie dokumentacji oraz klasyfikacja archiwalna
    - Profesjonalne prezentacje-najczęściej popełniane błędy
    - Etykieta biznesu:
    o powitania, przedstawianie, tytułowanie,
    o precedencja w biznesie,
    o sztuka dyplomacji na co dzień
    - Specyfika rozmowy telefonicznej
    - Sekretariat jako PR firmy

    Po ukończeniu programu uczestnik powinien:
    - Lepiej planować, organizować i efektywniej wykorzystywać czas pracy
    - Mieć umiejętności profesjonalnego oraz praktycznego wykorzystania komputera w pracy biurowej
    - Właściwie dobierać metody, techniki i formy komunikowania się (usprawnianie procesu komunikacji)
    - Dokładnie znać czynności kancelaryjne oraz właściwie reprezentować firmę na zewnątrz

    Akademia Rozwoju Osobistego Kompas
    http://akademiakompas.pl tel. 500-181-698
    Ul. Herdera 1C Olsztyn
    Termin – 31 stycznia – 1 luty 2011
    Czas trwania – 14 godzin ( 2 dni )
    Godziny – 9:00- 16:00
    Miejsce - Akademia Rozwoju Osobistego Kompas ul.Herdera 1C Olsztyn ( os. Jaroty)
    Cena - 580 zł/osoba Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, dyplom potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu

    Osoba prowadząca Marlena Ewa Kazoń - Trener umiejętności interpersonalnych, wykładowca Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, specjalista w zakresie komunikacji, psychoterapii systemowej oraz ustawień systemowych Berta Hellingera. Posiada doświadczenie w przygotowywaniu programów szkoleniowych i ich realizacji w zakresie komunikacji interpersonalnej, asertywności, zrządzania konfliktem, współpracy i budowania zespołów, planowania organizacji czasu, pozafinansowego motywowania pracowników, technik negocjacji, warsztatów autoprezentacji oraz prowadzenia wystąpień publicznych, protokołu dyplomatycznego, zarządzania czasem, oraz zarządzania umiejętnościami.

    Dane kontaktowe
    Małgorzata Dudek / Natalia Jankowska
    500-181-698 / 694789913
    poczta@akademiakompas.pl / biuro@akademiakompas.pl
    ul. Herdera 1C 10-900 Olsztyn

  • Małgorzata Dudek
    Wpis na grupie Szkolenia, konferencje, targi w temacie Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty
    9.12.2010, 21:28

    Przeciwdziałanie korupcji w biznesie,
    oraz wzmocnienie profilaktyki etycznej, czyli asertywność nie lubi korupcji

    Program szkolenia:
    Dzień pierwszy:
    -Przestępstwo korupcji w obrocie gospodarczym w prawie polskim
    - OECD czyli Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju,
    o cel,
    o zobowiązania,
    o implementacja przepisów o łapownictwie (omówienie przepisów KK i KPK w tym zakresie)
    o organizacje zajmujące się zwalczaniem korupcji.
    -Korupcja – definicje
    o aspekt socjologiczny
    o aspekt moralny i etyczny
    o (przykłady, ćwiczenia)
    -Co to jest korupcja i jej przejawy
    o (przykłady, ćwiczenia)

    Dzień drugi:
    -Komunikacja interpersonalna:
    o zasady efektywnej komunikacji,
    o komunikacja niewerbalna,
    o bariery w komunikacji
    -„Asertywność nie lubi korupcji” – asertywność a komunikacja
    o Rozpoznanie indywidualnego potencjału w zakresie sposobów komunikacji i asertywności.
    o Metody asertywnego porozumiewania się - jak odmawiać!
    o (przykłady, ćwiczenia)
    -Zakończenie (podsumowanie).

    Korzyści ze szkolenia:
    • umiejętność rozpoznania sytuacji korupcyjnej,
    • interaktywny udział uczestników w szkoleniu w celu nabycia umiejętności zachowań asertywnych,
    • zaznajomienie uczestników z przepisami karnymi w zakresie łapownictwa

    Zarówno w trakcie szkolenia jak i w przerwach prowadzący udziela konsultacji z zakresu szeroko pojętej problematyki przeciwdziałania korupcji

    Integralną częścią szkolenia są ćwiczenia, warsztaty, case study oraz filmy poglądowe.

    Termin – 20-21 stycznia 2011

    Czas trwania Dzień pierwszy 9:00- 15:30 ( z półgodzinną przerwą na obiad) ; Dzień drugi 9:00 – 14:00

    Cena – 440 zł / osoba
    Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad pierwszego dnia, przerwy kawowe, dyplom potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu
    Miejsca – Akademia Rozwoju Osobistego Kompas ul. Herdera 1C Olsztyn

    Osoba prowadząca

    Ekonomista, pedagog, nauczyciel akademicki współpracujący z WSIiE w Olsztynie. Trener Ministerstwa Finansów w zakresie przeciwdziałania korupcji. Trener prowadzący treningi interpersonalne i szkolenia, między innymi z zakresu: etyki zawodowej, instrukcji kancelaryjnej, elektronicznego obiegu dokumentu i rozwoju zawodowego. Starszy specjalista w Izbie Skarbowej w Olsztynie, koordynator merytoryczny w zakresie elektronicznej obsługi dokumentów. Egzaminator ECDL.

  • Małgorzata Dudek
    Wpis na grupie Szkolenia, konferencje, targi w temacie Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty
    9.12.2010, 21:26

    Księgowość dla przedsiębiorców rozpoczynających i prowadzących własną działalność

    Podczas szkolenia poruszone zostaną takie tematy jak:
    -Przychody, koszty, dochód w firmie (źródła przychodów, koszty uzyskania przychodu, wybór opodatkowania)
    -Prowadzenie dokumentacji rachunkowej w firmie (w tym: obliczanie dochodu do opodatkowania, obliczenie podatku wg ryczałtu, wg skali i liniowego)
    -Środki trwałe w firmie (pojęcie środka trwałego, metody amortyzacji)
    -Samochód w firmie (specyfika środka trwałego oraz wykorzystywanie samochodu prywatnego do prowadzenia działalności gospodarczej tzw. „kilometrówka”)
    -Składki ubezpieczeniowe (rozliczenia z ZUS)
    -Zatrudnienie pracowników (umowa o pracę, umowa-zlecenie, umowa o dzieło, sposoby rozliczania – w tym sporządzanie listy płac i w/w umów, rozliczenia podatku pracowników)
    -Sporządzanie zeznań podatkowych (w tym sporządzanie informacji podatkowych dla pracowników)
    -Obowiązki sprawozdawcze przedsiębiorstwa

    Czas trwania – 6 godz. zegarowych
    Termin – 22 stycznia 2011 (sobota)
    Godziny – 9:00 – 15:00
    Cena - 240 zł
    Ilość osób w grupie – max 10 co umożliwi Państwu lepszy kontakt z osobą prowadzącą
    Miejsce – Akademia Rozwoju Osobistego Kompas ul. Herdera 1C Olsztyn

    Osoba prowadząca
    Dr Izabela Szatrawska - nauczyciel akademicki z 26-letnim stażem pracy. Na UWM w Olsztynie prowadzi zajęcia z przedsiębiorczości oraz rachunkowości na Wydziale Nauk Społecznych. Od 19 lat prowadzi licencjonowane biuro rachunkowe a od 12 lat jest lustratorem Krajowej Rady Spółdzielczej w Warszawie. Osoba pełna pasji muzycznych, która bardzo jasno i zrozumiale przedstawia zagmatwaną wiedzę rachunkową.

    Zapisów proszę dokonywać pocztą mailową na adres poczta@akademiakompas.pl lub telefonicznie na numer 500-181-698

  • Małgorzata Dudek
    Wpis na grupie Szkolenia, konferencje, targi w temacie Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty
    9.12.2010, 21:25

    Profesjonalna obsługa sekretariatu

    Szkolenie przeznaczone dla wszystkich, którzy pracują lub będą pracowali na stanowisku asystentka/sekretarka, jako wysoko wykwalifikowani profesjonaliści.

    Program szkolenia:
    -Organizacja nowoczesnego sekretariatu
    -Efektywna współpraca z szefem i osobami strategicznymi w firmie
    -Zasady planowania i organizacji pracy:
    o ustalanie priorytetów,
    o zarządzanie czasem, zadaniami,
    o przeszkody w efektywnym wykorzystaniu czasu.
    o Prowadzenie korespondencji i protokołów w budowaniu kalendarza działań
    -Organizacja zebrań, konferencji, spotkań
    -Podróż służbowa krajowa i zagraniczna - zasady organizacji, rozliczenia.
    -Czynności kancelaryjne
    -Korespondencja elektroniczna i firmowa/papierowa.
    o tworzenie i przechowywanie dokumentów biurowych,
    o rodzaje dokumentów,
    o zasady redagowania pism,
    o zasady redagowania korespondencji mailowej
    o właściwe dobieranie adresatów wiadomości
    oćwiczenia praktyczne w redagowaniu pism
    -Przechowywanie, zabezpieczanie dokumentacji oraz klasyfikacja archiwalna
    -Profesjonalne prezentacje-najczęściej popełniane błędy
    -Etykieta biznesu:
    o powitania, przedstawianie, tytułowanie,
    o precedencja w biznesie,
    o sztuka dyplomacji na co dzień
    -Specyfika rozmowy telefonicznej
    -Sekretariat jako PR firmy

    Po ukończeniu programu uczestnik powinien:
    •Lepiej planować, organizować i efektywniej wykorzystywać czas pracy
    •Mieć umiejętności profesjonalnego oraz praktycznego wykorzystania komputera w pracy biurowej
    •Właściwie dobierać metody, techniki i formy komunikowania się (usprawnianie procesu komunikacji)
    •Dokładnie znać czynności kancelaryjne oraz właściwie reprezentować firmę na zewnątrz

    Termin – 17-18 stycznia 2011
    Czas trwania – 14 godzin ( 2 dni )
    Godziny – 9:00- 16:00
    Miejsce - Akademia Rozwoju Osobistego Kompas ul.Herdera 1C Olsztyn ( os. Jaroty)
    Cena - 580 zł/osoba Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, dyplom potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu

    Osoba prowadząca
    Trener umiejętności interpersonalnych, wykładowca Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, specjalista w zakresie komunikacji, psychoterapii systemowej oraz ustawień systemowych Berta Hellingera. Posiada doświadczenie w przygotowywaniu programów szkoleniowych i ich realizacji w zakresie komunikacji interpersonalnej, asertywności, zrządzania konfliktem, współpracy i budowania zespołów, planowania organizacji czasu, pozafinansowego motywowania pracowników, technik negocjacji, warsztatów autoprezentacji oraz prowadzenia wystąpień publicznych, protokołu dyplomatycznego, zarządzania czasem, oraz zarządzania umiejętnościami.

    Dane kontaktowe
    Małgorzata Dudek / Natalia Jankowska
    500-181-698 694-789-913
    ul. Herdera 1C 10-900 Olsztyn

  • Małgorzata Dudek
    Wpis na grupie Szkolenia, konferencje, targi w temacie Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty
    9.12.2010, 21:20

    Profesjonalna asystentka/sekretarka

    Szkolenie przeznaczone jest dla sekretarek / asystentek / pracowników biurowych pełniących role sekretarki / asystentki

    Korzyści dla uczestników:
    Po ukończeniu warsztatu uczestnik powinien:
    •Świadomie budować wizerunek firmy poprzez swój wizerunek i profesjonalizm
    •Efektywnie komunikować się z przełożonym oraz klientami ( bezpośrednio i
    telefonicznie)
    •Dokonywać priorytetyzacji zadań oraz umiejętnie planować i organizować pracę
    •Zapobiegać sytuacjom problemowym, pełnić rolę tzw. „pasa transmisyjnego”
    •Wykonywać profesjonalny makijaż biznesowy

    Program szkolenia:
    -Sekretariat, jako komórka organizacyjna
    -Mój wizerunek biznesowy i profesjonalizm a wizerunek Firmy
    -Mapa umiejętności i cech profesjonalnej sekretarki/asystentki
    -Efektywna komunikacja bezpośrednia
    -Rozmowa czy asertywność – sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach
    -Biurowy savoir – vivre

    Termin – 13-14 stycznia 2011
    Czas trwania – 14 godzin ( 2 dni )
    Godziny – 9:00- 16:00
    Miejsce - Akademia Rozwoju Osobistego Kompas ul.Herdera 1C Olsztyn (os. Jaroty)
    Cena - 490 zł/osoba Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz materiały niezbędne do nauki makijażu biznesowego, obiad, przerwy kawowe, dyplom potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu

    Osoby prowadzące
    Anna Wtulich-Smulska Certyfikowany doradca zawodowy, personalny oraz trener. Swoje doświadczenie zawodowe rozpoczęła od własnej działalności gospodarczej, w której skupiła się na szkoleniach młodzieży z metod zdobywania zatrudnienia, prowadzenia własnej działalności gospodarczej, autoprezentacji oraz indywidualnego doradztwa zawodowego. Od tego czasu doradztwo zawodowe i prowadzenie szkoleń stały się jej pasją. Obecnie pracuje jako doradca zawodowy i trener prowadząc szkolenia z zakresu: komunikacji interpersonalnej, zarządzania sobą w czasie, asertywności, autoprezentacji i motywacji w działaniu oraz realizując warsztaty aktywizacji zawodowej i treningi kompetencji społecznych. Zajmuje się także doradztwem zawodowym i tworzy Indywidualne Plany Działania dla uczestników.

    Ewa Zarzycka - Od kilku lat wizażystka na pokazach kosmetycznych w Olsztynie, jedna z siedmiu kobiet w Polsce zakwalifikowanych do konkursu Młodych Talentów o Puchar Blue Diamont. Szkołę kosmetyczną ukończyła jako jedyna uczennica w danym roku z oceną celującą. Uczestniczka wielu kursów i konkursów kosmetycznych.

    Dane kontaktowe
    Małgorzata Dudek / Natalia Jankowska
    500-181-698 / 694789913
    poczta@akademiakompas.pl / biuro@akademiakompas.pl
    ul. Herdera 1C 10-900 Olsztyn

  • Małgorzata Dudek
    Wpis na grupie Szkolenia w całej Polsce w temacie Olsztyn- Księgowość od podstaw dla przedsiębiorców...
    30.11.2010, 10:44

    Księgowość od podstaw dla przedsiębiorców rozpoczynających i prowadzących własną działalność.

    Podczas szkolenia poruszone zostaną takie tematy jak:
    -Przychody, koszty, dochód w firmie (źródła przychodów, koszty uzyskania przychodu, wybór opodatkowania)
    -Prowadzenie dokumentacji rachunkowej w firmie (w tym: obliczanie dochodu do opodatkowania, obliczenie podatku wg ryczałtu, wg skali i liniowego)
    -Środki trwałe w firmie (pojęcie środka trwałego, metody amortyzacji)
    -Samochód w firmie (specyfika środka trwałego oraz wykorzystywanie samochodu prywatnego do prowadzenia działalności gospodarczej tzw. „kilometrówka”)
    -Składki ubezpieczeniowe (rozliczenia z ZUS)
    -Zatrudnienie pracowników (umowa o pracę, umowa-zlecenie, umowa o dzieło, sposoby rozliczania – w tym sporządzanie listy płac i w/w umów, rozliczenia podatku pracowników)
    -Sporządzanie zeznań podatkowych (w tym sporządzanie informacji podatkowych dla pracowników)
    -Obowiązki sprawozdawcze przedsiębiorstwa

    Czas trwania – 6 godz. zegarowych
    Termin – 22 stycznia 2011 (sobota)
    Godziny – 9:00 – 15:00
    Cena - 240 zł
    Ilość osób w grupie – max 10 co umożliwi Państwu lepszy kontakt z osobą prowadzącą
    Miejsce – Akademia Rozwoju Osobistego Kompas ul. Herdera 1C Olsztyn

    Osoba prowadząca
    Dr Izabela Szatrawska - nauczyciel akademicki z 26-letnim stażem pracy. Na UWM w Olsztynie prowadzi zajęcia z przedsiębiorczości oraz rachunkowości na Wydziale Nauk Społecznych. Od 19 lat prowadzi licencjonowane biuro rachunkowe a od 12 lat jest lustratorem Krajowej Rady Spółdzielczej w Warszawie. Osoba pełna pasji muzycznych, która bardzo jasno i zrozumiale przedstawia zagmatwaną wiedzę rachunkową.

    Zapisów proszę dokonywać pocztą mailową na adres poczta@akademiakompas.pl lub telefonicznie na numer 500-181-698

    Akademia Rozwoju Osobistego Kompas http://akademiakompas.pl

  • Małgorzata Dudek
    Wpis na grupie Akademia Kompas w temacie Kurs szycia I stopnia - Jak Versace i Armanii po kursie...
    19.11.2010, 22:50

    Zapraszamy na kurs szycia , który rozwinie i podkreśli Twój indywidualny styl ubierania się – a być może nawet sprawi, że rozwiniesz się w tej dziedzinie.

    Podczas kursu nauczysz się:

    * Pomiaru antropometrycznego ( zdjęcia miary)
    * Dopasowania rozmiaru odzieży na podstawie pobranych pomiarów
    * Zapoznania się z typami sylwetek
    * Zapoznania się z działaniem maszyn do szycia oraz owerloka
    * Przygotowania konstrukcji spódnicy na podstawie własnych wymiarów
    * Przygotowania szablonu
    * Zasad i kolejności wycinania elementów z tkaniny
    * Wykorzystania fizeliny w krawiectwie
    * Zszywania elementów na maszynie
    * Wszycia zamka ( klasyczny/kryty)

    I co najważniejsze sama uszyjesz swoją pierwszą spódnicę !!



    Będziesz miała okazję między innymi pracy przy profesjonalnym stole prasowniczym oraz pracy na owerloku.

    Czas trwania – 30 godz. zegarowych

    Cena za godzinę – 18 zł ( w cenie: przybory do przygotowania konstrukcji spódnicy, papier do form, nici, materiały pomocnicze, maszyna).

    Cena nie zawiera kosztów materiału, który zakupiony zostanie przez uczestniczkę po ustaleniu jego rodzaju z prowadzącą kurs.

    W przypadku jednorazowej zapłaty za cały kurs 10 % upustu

    W przypadku korzystania podczas kursu ze swojej maszyny przynoszonej na zajęcia 10 % upustu

    Możliwość rozłożenia wpłaty na II raty

    Miejsce - Olsztyn, biuro akademii

    *Brak możliwości łączenia upustów

    Terminy spotkań:

    3 grudnia - piątek (17:30-20:30)

    17 grudnia- piątek (17:30-20:30)

    7 stycznia- piątek (17:30-20:30)

    14 stycznia- piątek (17:30-20:30)

    22 stycznia - sobota ( 9:00- 15:00)

    Kolejne terminy zostaną ustalone podczas trwania kursów, będą to piątki lub soboty.



    Zajęcia prowadzi

    Monika Sucharzewska - Zaczęła szyć, bo chciała wyglądać inaczej niż wszyscy i tak szyje już 20 lat. Ma na swoim koncie liczne osiągnięcia krawieckie. Ukończyła między innymi kurs konstrukcji bielizny i gorseciarstwa w Łodzi. Pomysł podzielenia się z innymi swoją wiedzą oraz zdobytymi umiejętnościami wyniknął z małej ilości odpowiednich szkół, kursów i warsztatów krawieckich .



    Dzięki temu kursowi zrealizujesz i przyśpieszysz Twoje „krawieckie” plany.

    Po ukończeniu I stopnia możliwość udziału w II i III stopniu kursu.

    Zapisy telefonicznie i mailow. Liczba miejsc ograniczona - grupa max 6 osób.

    http://akademiakompas.plMałgorzata Dudek edytował(a) ten post dnia 19.11.10 o godzinie 22:51

  • Małgorzata Dudek
    Wpis na grupie IT Manager w temacie Aktualne szkolenia - sprawdź
    18.11.2010, 22:31

    Kompedium wiedzy przedstawiciela handlowego

    Szkolenie przeznaczone jest dla przedstawicieli handlowych oraz osób pracujących w pionie sprzedaży w bezpośrednim kontakcie z klientem.

    Po ukończeniu warsztatu uczestnik powinien:
    • Wiedzieć, jak zwiększyć sprzedaż w firmie
    • Umiejętnie nawiązywać kontakty
    • Wykorzystywać narzędzia efektywnej komunikacji w kontakcie z klientami
    • Umiejętnie prowadzić prezentację
    • Współpracować z klientem oraz dbać o budowanie długofalowych relacji
    • Stosować techniki asertywne
    Program szkolenia:

    Etap I - Pro kliencki model sprzedaży
    Pierwszy kontakt Twoją szansą na budowanie zaufania i długofalowych relacji
    Klucz do Klienta – umiejętność zadawania pytań i aktywne słuchanie
    Zaspakajanie potrzeb Klienta- istota prezentacji produktu/ usługi
    Indywidualne podejście do zróżnicowanych typów Klientów
    Naturalne tak - potwierdzenie i zamknięcie sprzedaży
    Mój styl współpracy z Klientem

    Etap II - Jak zdobyć i utrzymać klientów? - siła negocjacji
    Istota negocjacji
    Dobre przygotowanie to połowa sukcesu
    Świadomy wybór- strategie negocjacyjne
    Twój styl rozwiązywania konfliktów
    Obrona przed manipulacją – elementy komunikacji asertywnej
    Zasady finalizacji kontraktu
    Witaj przygodo – realizacja kontraktu

    Terminy :
    Etap I - 9 grudnia 2010 – Pro kliencki model sprzedaży
    Etap II - 16 grudnia 2010 – Siła negocjacji

    Czas trwania każdego etapu – 8 godzin ( 1 dzień )
    Godziny – 9:00- 17:00
    Miejsce - Akademia Rozwoju Osobistego Kompas ul.Herdera 1C Olsztyn ( os. Jaroty)
    Cena za jedno szkolenie jeśli klient będzie uczestniczył w całym cyklu– 290 zł /osoba
    Cena za udział w pojedynczych sesjach - 330 zł/osoba
    Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, dyplom potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu

    Zapisy
    poczta@akademiakompas.pl
    500-181-698

  • Małgorzata Dudek
    Wpis na grupie Szkolenia w całej Polsce w temacie Olsztyn - Kompedium wiedzy i umiejętności przedstawiciela...
    30.10.2010, 16:43

    ”Możecie mi zabrać pieniądze i fabryki, ale zostawcie mi moich przedstawicieli,
    a w dwa lata wszystko odzyskam ”…

    Dzisiaj nie wystarczy już tylko produkować towary o wysokiej jakości, trzeba to jeszcze umieć sprzedać. W obecnych czasach na rynku panuje ogromna konkurencja, dlatego firmy zmuszone są działać w pełni profesjonalnie.
    Przekłada się to na coraz wyżej podnoszoną poprzeczkę wymagań w stosunku do osób pracujących na stanowisku przedstawiciela handlowego lub na innym pracowników mającym bezpośredni kontakt z klientem.


    Szkolenie przeznaczone jest dla przedstawicieli handlowych oraz osób pracujących w pionie sprzedaży w bezpośrednim kontakcie z klientem.

    Po ukończeniu warsztatu uczestnik powinien:
    •Wiedzieć, jak zwiększyć sprzedaż w firmie
    •Umiejętnie nawiązywać kontakty
    •Wykorzystywać narzędzia efektywnej komunikacji w kontakcie z klientami
    •Umiejętnie prowadzić prezentację
    •Współpracować z klientem oraz dbać o budowanie długofalowych relacji
    •Stosować techniki asertywne
    Program szkolenia:

    Etap I - Pro kliencki model sprzedaży
    Pierwszy kontakt Twoją szansą na budowanie zaufania i długofalowych relacji
    Klucz do Klienta – umiejętność zadawania pytań i aktywne słuchanie
    Zaspakajanie potrzeb Klienta- istota prezentacji produktu/ usługi
    Indywidualne podejście do zróżnicowanych typów Klientów
    Naturalne tak - potwierdzenie i zamknięcie sprzedaży
    Mój styl współpracy z Klientem

    Etap II - Jak zdobyć i utrzymać klientów? - siła negocjacji
    Istota negocjacji
    Dobre przygotowanie to połowa sukcesu
    Świadomy wybór- strategie negocjacyjne
    Twój styl rozwiązywania konfliktów
    Obrona przed manipulacją – elementy komunikacji asertywnej
    Zasady finalizacji kontraktu
    Witaj przygodo – realizacja kontraktu

    Terminy :
    Etap I - 9 grudnia 2010 – Pro kliencki model sprzedaży
    Etap II - 16 grudnia 2010 – Siła negocjacji

    Czas trwania każdego etapu – 8 godzin ( 1 dzień )
    Godziny – 9:00- 17:00
    Miejsce - Akademia Rozwoju Osobistego Kompas ul.Herdera 1C Olsztyn ( os. Jaroty)
    Cena za jedno szkolenie jeśli klient będzie uczestniczył w całym cyklu– 290 zł /osoba
    Cena za udział w pojedynczych sesjach - 330 zł/osoba
    Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, dyplom potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu

    Trener prowadzący
    Trener, specjalista nauczania dorosłych, mgr pedagogiki. Od 12 lat prowadzi szkolenia dla szerokiego wachlarza odbiorców (pracownicy różnych szczebli biznesu oraz pionów sprzedaży, ratownicy medyczni, doradcy rolniczy, nauczyciele różnych specjalności, studenci). Specjalizuje się zarówno w warsztatach z zakresu dydaktyki dorosłych, jak również rozwijających umiejętności sprzedażowe, osobiste i kierownicze. Posiada długoletnią praktykę w badaniu potrzeb szkoleniowych oraz organizowaniu i koordynowaniu szkoleń. Projektuje programy oraz sesje szkoleniowe ukierunkowane na potrzeby Klienta. Ukończyłam Szkołę Trenerów FRDL/STOP oraz liczne szkolenia z zakresu: technik sprzedaży, technik szkoleń grupowych, obsługi klienta, kierowania zespołem.


    Zapisy - 500-181-698 lub poczta@akademiakompas.pl

  • Małgorzata Dudek
    Wpis na grupie PRINCE2 w temacie Szkolenia
    30.10.2010, 16:34

    ”Możecie mi zabrać pieniądze i fabryki, ale zostawcie mi moich przedstawicieli,
    a w dwa lata wszystko odzyskam ”…

    Dzisiaj nie wystarczy już tylko produkować towary o wysokiej jakości, trzeba to jeszcze umieć sprzedać.
    W obecnych czasach na rynku panuje ogromna konkurencja, dlatego firmy zmuszone są działać w pełni profesjonalnie.
    Przekłada się to na coraz wyżej podnoszoną poprzeczkę wymagań w stosunku do osób pracujących na stanowisku przedstawiciela handlowego lub na innym pracowników mającym bezpośredni kontakt z klientem.

    Szkolenie przeznaczone jest dla przedstawicieli handlowych oraz osób pracujących w pionie sprzedaży w bezpośrednim kontakcie z klientem.

    Po ukończeniu warsztatu uczestnik powinien:
    •Wiedzieć, jak zwiększyć sprzedaż w firmie
    •Umiejętnie nawiązywać kontakty
    •Wykorzystywać narzędzia efektywnej komunikacji w kontakcie z klientami
    •Umiejętnie prowadzić prezentację
    •Współpracować z klientem oraz dbać o budowanie długofalowych relacji
    •Stosować techniki asertywne
    Program szkolenia:

    Etap I - Pro kliencki model sprzedaży
    Pierwszy kontakt Twoją szansą na budowanie zaufania i długofalowych relacji
    Klucz do Klienta – umiejętność zadawania pytań i aktywne słuchanie
    Zaspakajanie potrzeb Klienta- istota prezentacji produktu/ usługi
    Indywidualne podejście do zróżnicowanych typów Klientów
    Naturalne tak - potwierdzenie i zamknięcie sprzedaży
    Mój styl współpracy z Klientem

    Etap II - Jak zdobyć i utrzymać klientów? - siła negocjacji
    Istota negocjacji
    Dobre przygotowanie to połowa sukcesu
    Świadomy wybór- strategie negocjacyjne
    Twój styl rozwiązywania konfliktów
    Obrona przed manipulacją – elementy komunikacji asertywnej
    Zasady finalizacji kontraktu
    Witaj przygodo – realizacja kontraktu

    Terminy :
    Etap I - 9 grudnia 2010 – Pro kliencki model sprzedaży
    Etap II - 16 grudnia 2010 – Siła negocjacji

    Czas trwania każdego etapu – 8 godzin ( 1 dzień )
    Godziny – 9:00- 17:00
    Miejsce - Akademia Rozwoju Osobistego Kompas ul.Herdera 1C Olsztyn ( os. Jaroty)
    Cena za jedno szkolenie jeśli klient będzie uczestniczył w całym cyklu– 290 zł /osoba
    Cena za udział w pojedynczych sesjach - 330 zł/osoba
    Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, dyplom potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu

    Trener prowadzący
    Trener, specjalista nauczania dorosłych, mgr pedagogiki. Od 12 lat prowadzi szkolenia dla szerokiego wachlarza odbiorców (pracownicy różnych szczebli biznesu oraz pionów sprzedaży, ratownicy medyczni, doradcy rolniczy, nauczyciele różnych specjalności, studenci). Specjalizuje się zarówno w warsztatach z zakresu dydaktyki dorosłych, jak również rozwijających umiejętności sprzedażowe, osobiste i kierownicze. Posiada długoletnią praktykę w badaniu potrzeb szkoleniowych oraz organizowaniu i koordynowaniu szkoleń. Projektuje programy oraz sesje szkoleniowe ukierunkowane na potrzeby Klienta. Ukończyłam Szkołę Trenerów FRDL/STOP oraz liczne szkolenia z zakresu: technik sprzedaży, technik szkoleń grupowych, obsługi klienta, kierowania zespołem.

    Zapisy:
    Akademia rozwoju Osobistego Kompas
    ul.Herdera 1C Olsztyn
    500-181-698
    poczta@akademiakompas.pl

  • Małgorzata Dudek
    Wpis na grupie iSzkolenia.pl w temacie Mam firmę szkoleniową - oferuję szkolenia
    14.10.2010, 09:40

    Akademia Rozwoju Osobistego Kompas z Olsztyna zaprasza na szkolenie otwarte Profesjonalna asystentka/sekretarka

    Szkolenie przeznaczone jest dla sekretarek / asystentek / pracowników biurowych pełniących role sekretarki / asystentki

    Korzyści dla uczestników:
    Po ukończeniu warsztatu uczestnik powinien:
    •Świadomie budować wizerunek firmy poprzez swój wizerunek i profesjonalizm
    •Efektywnie komunikować się z przełożonym oraz klientami ( bezpośrednio i
    telefonicznie)
    •Dokonywać priorytetyzacji zadań oraz umiejętnie planować i organizować pracę
    •Zapobiegać sytuacjom problemowym, pełnić rolę tzw. „pasa transmisyjnego”

    Program szkolenia:
    Sekretariat, jako komórka organizacyjna
    Mój wizerunek i profesjonalizm a wizerunek Firmy.
    Mapa umiejętności i cech profesjonalnej sekretarki/asystentki
    Efektywna komunikacja bezpośrednia, telefoniczna i mailowa w pracy sekretarki / asystentki
    Organizacja pracy i jej planowanie – efektywne zarządzanie czasem
    Rozmowa czy asertywność – sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach
    Biurowy savoir – vivre
    Sposoby radzenia sobie ze stresem

    Termin – 25-26 październik 2010

    Czas trwania – 16 godzin ( 2 dni )

    Godziny – 9:00- 17:00

    Miejsce - Akademia Rozwoju Osobistego Kompas ul.Herdera 1C Olsztyn ( os. Jaroty)

    Cena - 460 zł/osoba Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, dyplom potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu

    Zapisy telefonicznie (500-181-698) lub mailowo ( poczta@akademiakompas.pl)

  • Małgorzata Dudek
    Wpis na grupie IT Manager w temacie Aktualne szkolenia - sprawdź
    14.10.2010, 09:39

    Akademia Rozwoju Osobistego Kompas z Olsztyna zaprasza na szkolenie Profesjonalna asystentka/sekretarka

    Szkolenie przeznaczone jest dla sekretarek / asystentek / pracowników biurowych pełniących role sekretarki / asystentki

    Korzyści dla uczestników:
    Po ukończeniu warsztatu uczestnik powinien:
    •Świadomie budować wizerunek firmy poprzez swój wizerunek i profesjonalizm
    •Efektywnie komunikować się z przełożonym oraz klientami ( bezpośrednio i
    telefonicznie)
    •Dokonywać priorytetyzacji zadań oraz umiejętnie planować i organizować pracę
    •Zapobiegać sytuacjom problemowym, pełnić rolę tzw. „pasa transmisyjnego”

    Program szkolenia:
    Sekretariat, jako komórka organizacyjna
    Mój wizerunek i profesjonalizm a wizerunek Firmy.
    Mapa umiejętności i cech profesjonalnej sekretarki/asystentki
    Efektywna komunikacja bezpośrednia, telefoniczna i mailowa w pracy sekretarki / asystentki
    Organizacja pracy i jej planowanie – efektywne zarządzanie czasem
    Rozmowa czy asertywność – sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach
    Biurowy savoir – vivre
    Sposoby radzenia sobie ze stresem

    Termin – 25-26 październik 2010

    Czas trwania – 16 godzin ( 2 dni )

    Godziny – 9:00- 17:00

    Miejsce - Akademia Rozwoju Osobistego Kompas ul.Herdera 1C Olsztyn ( os. Jaroty)

    Cena - 460 zł/osoba Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, dyplom potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu

    Zapisy telefonicznie (500-181-698) lub mailowo ( poczta@akademiakompas.pl)

  • Małgorzata Dudek
    Wpis na grupie IT Manager w temacie Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...
    14.10.2010, 09:33

    Akademia Rozwoju osobistego Kompas z Olsztyna zaprasza na szkolenie Profesjonalna asystentka/sekretarka

    Szkolenie przeznaczone jest dla sekretarek / asystentek / pracowników biurowych pełniących role sekretarki / asystentki

    Korzyści dla uczestników:
    Po ukończeniu warsztatu uczestnik powinien:
    •Świadomie budować wizerunek firmy poprzez swój wizerunek i profesjonalizm
    •Efektywnie komunikować się z przełożonym oraz klientami ( bezpośrednio i
    telefonicznie)
    •Dokonywać priorytetyzacji zadań oraz umiejętnie planować i organizować pracę
    •Zapobiegać sytuacjom problemowym, pełnić rolę tzw. „pasa transmisyjnego”

    Program szkolenia:
    Sekretariat, jako komórka organizacyjna
    Mój wizerunek i profesjonalizm a wizerunek Firmy.
    Mapa umiejętności i cech profesjonalnej sekretarki/asystentki
    Efektywna komunikacja bezpośrednia, telefoniczna i mailowa w pracy sekretarki / asystentki
    Organizacja pracy i jej planowanie – efektywne zarządzanie czasem
    Rozmowa czy asertywność – sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach
    Biurowy savoir – vivre
    Sposoby radzenia sobie ze stresem

    Termin – 25-26 październik 2010

    Czas trwania – 16 godzin ( 2 dni )

    Godziny – 9:00- 17:00

    Miejsce - Akademia Rozwoju Osobistego Kompas ul.Herdera 1C Olsztyn ( os. Jaroty)

    Cena - 460 zł/osoba Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, dyplom potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu

    Zapisy telefonicznie (500-181-698) lub mailowo ( poczta@akademiakompas.pl)

  • Małgorzata Dudek
  • Małgorzata Dudek
    Wpis na grupie Aktywne LIDERKI OLSZTYN w temacie hey Babeczki

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Aktywne LIDERKI OLSZTYN

  • Małgorzata Dudek
    Wpis na grupie Aktywne LIDERKI OLSZTYN w temacie hey Babeczki

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Aktywne LIDERKI OLSZTYN

  • Małgorzata Dudek
    Wpis na grupie Aktywne LIDERKI OLSZTYN w temacie hey Babeczki

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Aktywne LIDERKI OLSZTYN

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do