Doświadczenie zawodowe
Trener/ Doradca personalny
Akademia Rozwoju Osobistego "Kompas"
Trener, specjalizujący się w tematach z zakresu kompetencji miękkich, zarządzania oraz sprzedaży. Od kilku lat aktywny twórca i współtwórca projektów szkoleniowych.
Wiedza poparta 13 letnim doświadczeniem korporacyjnym jako osoba zarządzająca zasobami ludzkimi oraz doświadczeniem sprzedażowym wynikającym z prowadzenia działalności gospodarczej opartej na sprzedaży.
Szkolenia, które prowadzi dotyczą:
Umiejętności osobiste – sprawne zarządzanie sobą i swoją pracą, zdolność do motywowania samego siebie, kreatywność, autoprezentacja, efektywne wyznaczanie celów
Umiejętności interpersonalne – komunikacja, motywacja, współpraca w zespole, rozwiązywanie problemów
Umiejętności w zarządzaniu – motywacja, prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami, kreatywność w zarządzaniu, rekrutacja pracowników, zarządzanie rozwojem pracowników, ocena okresowa, delegowanie zadań , informacja zwrotna, autorytet w zarządzaniu, procesy doskonalenia jakości
Umiejętności sprzedażowe - techniki sprzedaży, negocjacje handlowe, budowanie długotrwałych relacji z klientami, telefoniczne pozyskiwanie klientów
Wiedza poparta 13 letnim doświadczeniem korporacyjnym jako osoba zarządzająca zasobami ludzkimi oraz doświadczeniem sprzedażowym wynikającym z prowadzenia działalności gospodarczej opartej na sprzedaży.
Szkolenia, które prowadzi dotyczą:
Umiejętności osobiste – sprawne zarządzanie sobą i swoją pracą, zdolność do motywowania samego siebie, kreatywność, autoprezentacja, efektywne wyznaczanie celów
Umiejętności interpersonalne – komunikacja, motywacja, współpraca w zespole, rozwiązywanie problemów
Umiejętności w zarządzaniu – motywacja, prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami, kreatywność w zarządzaniu, rekrutacja pracowników, zarządzanie rozwojem pracowników, ocena okresowa, delegowanie zadań , informacja zwrotna, autorytet w zarządzaniu, procesy doskonalenia jakości
Umiejętności sprzedażowe - techniki sprzedaży, negocjacje handlowe, budowanie długotrwałych relacji z klientami, telefoniczne pozyskiwanie klientów
Lider
Citibank, praca na stanowisku Menadżerskim (7 lat), zakres obowiązków : zarządzanie i organizacja pracy podległego zespołu, dbanie o terminowość, jakość, audytor wewnętrzny, dbanie o wydajność w ramach podległego obszaru, dążenie do realizacji celi swoich i podległych pracowników, dokonywanie procesu oceny rocznej oraz planowanie i plany naprawcze dla podległych pracowników, rekrutacja.
Szkolenia i kursy
Rok 2016
Coach biznesu z międzynarodową certyfikacją ICF
Rok 2014
- Akademia Mediacji ( możliwość pełnienia roli mediatora) – 90 godz. zajęć
- „Współpraca z mediami„
Rok 2012
- „Kunszt feedbacku- jak budować zaufanie w relacji z grupą”
- „Proste recepty na trudne sprawy - jak sobie radzić z trudnymi i ekstremalnymi sytuacjami szkoleniowymi?”
- „Warsztatowe narzędzia pracy trenerskiej – jak stymulować grupę do aktywności i kreatywności na szkoleniu”
- „ Trener jako partner w realizacji celów biznesowych”
Rok 2010; 2011
- Szkolenia w ramach własnej działalności z zakresu sprzedaży, współpracy w zespole, zarządzania czasem, wystąpień publicznych oraz innych kompetencji osobistych( nie potwierdzone dyplomami)
Rok 2009
- „Świadomość jakości”,
- „NLP i Efektywne funkcjonowanie”
- „Budowanie zaangażowania wokół celi”
- Cykl szkoleniowy „Liderka, Profesjonalistka, spikerka”
Rok 2008
- „Komunikacja menadżerska”,
- „Stawianie celów i osiąganie sukcesów w życiu osobistym i zawodowym”
Rok 2007
- „Leadership 1”,
- „Rekrutacja i Selekcja”
Rok 2006
- „Doskonalenie motywacji do zmiany”,
- „Efektywna komunikacja interpersonalna”
Rok 2005
- „Sztuka Perswazji i Negocjacji”,
- „ Rozwój umiejętności zarządczych”
Rok 2003 –
- „Kluczowe Decyzje”,
- „Efektywna komunikacja wewnątrz organizacji”,
- „PDCA”
Rok 2002 –
- „Warsztaty dla Menedżerów”
Dodatkowo: Audytor wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001-2000 (od roku 2007) oraz Rekruter wewnętrzny ( od 2008 roku)
Coach biznesu z międzynarodową certyfikacją ICF
Rok 2014
- Akademia Mediacji ( możliwość pełnienia roli mediatora) – 90 godz. zajęć
- „Współpraca z mediami„
Rok 2012
- „Kunszt feedbacku- jak budować zaufanie w relacji z grupą”
- „Proste recepty na trudne sprawy - jak sobie radzić z trudnymi i ekstremalnymi sytuacjami szkoleniowymi?”
- „Warsztatowe narzędzia pracy trenerskiej – jak stymulować grupę do aktywności i kreatywności na szkoleniu”
- „ Trener jako partner w realizacji celów biznesowych”
Rok 2010; 2011
- Szkolenia w ramach własnej działalności z zakresu sprzedaży, współpracy w zespole, zarządzania czasem, wystąpień publicznych oraz innych kompetencji osobistych( nie potwierdzone dyplomami)
Rok 2009
- „Świadomość jakości”,
- „NLP i Efektywne funkcjonowanie”
- „Budowanie zaangażowania wokół celi”
- Cykl szkoleniowy „Liderka, Profesjonalistka, spikerka”
Rok 2008
- „Komunikacja menadżerska”,
- „Stawianie celów i osiąganie sukcesów w życiu osobistym i zawodowym”
Rok 2007
- „Leadership 1”,
- „Rekrutacja i Selekcja”
Rok 2006
- „Doskonalenie motywacji do zmiany”,
- „Efektywna komunikacja interpersonalna”
Rok 2005
- „Sztuka Perswazji i Negocjacji”,
- „ Rozwój umiejętności zarządczych”
Rok 2003 –
- „Kluczowe Decyzje”,
- „Efektywna komunikacja wewnątrz organizacji”,
- „PDCA”
Rok 2002 –
- „Warsztaty dla Menedżerów”
Dodatkowo: Audytor wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001-2000 (od roku 2007) oraz Rekruter wewnętrzny ( od 2008 roku)
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Zainteresowania
Samorozwój, rysunek, problematyka zasobów ludzkich, doskonalenie procesów
Inne
Kobieta aktywna, uparcie dążąca do celu. Mężatka, mama 12- letniej Sylwii.
Posiadam doświadczenie z zakresu zarządzania, oceny pracowniczej, audytu wewnętrznego, doskonalenia procesów, map procesów, współpracy zespołowej, rekrutacji, planowania, komunikacji, umiejętności osobistych oraz innych składników zarządzania zasobami ludzkimi.
Obecnie projektuję programy oraz sesje szkoleniowe ukierunkowane na potrzeby Klienta jako właścicielka firmy szkoleniowej oraz udzielam doradztwa z obszaru HR.
Ukończyłam liczne szkolenia z zakresu zarządzania, współpracy, komunikacji, oceny, jakości, rekrutacji.
Publikacje :
- Miesięcznik Benefit nr 1(13)/2013 o tematyce „ Trudne rozmowy z pracownikami”
- Miesięcznik Benefit nr 2(14)/2013 o tematyce „ Budowanie autorytetu menadżera”
- Miesięcznik Benefit nr 3 (15)/2013 o tematyce „Kreatywność w zarządzaniu”
- Miesięcznik Benefit nr 12/2013 o tematyce „ Efektywne rozwiązywanie konfliktów”
- Miesięcznik Benefit nr 1(25)/2014 o tematyce „ Efektywne kierowanie zespołem”
Posiadam doświadczenie z zakresu zarządzania, oceny pracowniczej, audytu wewnętrznego, doskonalenia procesów, map procesów, współpracy zespołowej, rekrutacji, planowania, komunikacji, umiejętności osobistych oraz innych składników zarządzania zasobami ludzkimi.
Obecnie projektuję programy oraz sesje szkoleniowe ukierunkowane na potrzeby Klienta jako właścicielka firmy szkoleniowej oraz udzielam doradztwa z obszaru HR.
Ukończyłam liczne szkolenia z zakresu zarządzania, współpracy, komunikacji, oceny, jakości, rekrutacji.
Publikacje :
- Miesięcznik Benefit nr 1(13)/2013 o tematyce „ Trudne rozmowy z pracownikami”
- Miesięcznik Benefit nr 2(14)/2013 o tematyce „ Budowanie autorytetu menadżera”
- Miesięcznik Benefit nr 3 (15)/2013 o tematyce „Kreatywność w zarządzaniu”
- Miesięcznik Benefit nr 12/2013 o tematyce „ Efektywne rozwiązywanie konfliktów”
- Miesięcznik Benefit nr 1(25)/2014 o tematyce „ Efektywne kierowanie zespołem”
Grupy
Akademia Kompas
Grupa ta powstaje, aby pokazać wszystkim jakie mogą być obszary rozwoju pomagające w naszej samorealizacji.
Biznes i macierzyństwo
Jeśli chcesz skutecznie godzić rolę mamy i własnej szefowej
– tu znajdziesz konkretną pomoc i wsparcie.
Będąc w grupie zadaj sobie w pierwszej kolejności pytanie: jak mogę pomóc? A dopiero w drugie
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dobre szkolenia
Sugestie dla trenerów od uczestników szkoleń. Pomysły, jak poprawić i udoskonalić szkolenia. Chodzi o tworzenie dobrych szkoleń, a nie o ich ocenę.
GRUPA POSZUKIWACZY SZKOLEŃ
Grupa założona po to, aby skutecznie poszukiwać skutecznych szkoleń, warsztatów umiejętności miękkich, inerpesonalnych oraz zagadnień twardych z różnych dziedzin
Klub Rozwoju Osobistego
Klub Rozwoju Osobistego. Rozwijaj się z nami. Osiągaj swoje cele szybciej i efektywniej. Osiągnij z nami sukces i rozwijaj się!
Kobiety Biznesu Sukces Pisany Szminką
Grupa kobiet biznesu, chcących budować sieć kontaktów,wymieniać się doświadczeniami, promować siebie oraz swoje firmy, kobiet szukających inspiracji i pomysłów na własny biznes.