Małgorzata Dobroszczyk-Siudak

Senior Projekt Manager, Mazurkas Travel biuro Podróży
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

odpowiedzialność dobra organizacja pracy własnej Umiejętność budowania relacji z ludźmi kreatywność i samodzielność w działaniu orientacja na realizację złożonych celów

Języki

niemiecki
biegły
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Senior Project Manager
Mazurkas DMC POLAND
Głównym spektrum mojej działalności była i jest zarówno sprzedaż, jak i i organizacja imprez dla koncernów z niemieckiego obszaru językowego (Niemcy, Austria, Szwajcaria). Dotychczas dbałam o wzorowe relacje z wieloletnimi klientami i pozyskiwałam nowych. Byłam przedstawicielem firmy podczas delegacji i rozmów handlowych, a także prowadziłem wielopoziomowe negocjacje z klientami i podwykonawcami.
Logo
Project Manager
Mazurkas Travel DMC Poland
Organizacja imprez w dziale MICE
- pozyskanie klienta
- sporządzenie ofert wraz z budżetowaniem
- realizacja imprez
- rozliczenie imprez

Projekty

Silber-Reisen & Tipfinder Reise 2017
Realizacja czterech wysokobudżetowych eventów dla wiodącej niemieckiej sieci telekomunikacyjnej.
Zakres obowiązków
Do moich zadań należało:
- przygotowanie oferty dla około 700 uczestników
- pozyskanie klienta (przekonanie go do organizacji wyżej wymienionych eventów w Polsce)
- organizacja licznych inspekcji
- wielopoziomowe negocjacje zarówno z klientem, jak i podwykonawcami
- koordynacja i realizacja imprez
- rozliczenie imprez.
Światowe Dni Młodzieży
Pozyskiwanie klientów z niemieckiego obszaru językowego chcących wziąć udział w Światowych Dniach Młodzieży.
Pozyskanie 17 klientów.
Realizacja 19 grup.
Zakres obowiązków
- Zachęcanie podmiotów niemieckich/ austriackich / szwajcarskich do przyjazdu do Polski podczas
Światowych Dni Młodzieży
- koordynacja
- realizacja
- rozliczenie
Euro 2012
Pozyskiwanie klientów zainteresowanych organizacją EURO 2012 w Polsce. Uczestnictwo w licznych targach branżowych (IMEX FRANKFURT, ITB BERLIN, EIBTM BARCELONA) jak również w podróżach sprzedażowych. Realizacja licznych projektów leisure i special interest tours.
Zakres obowiązków
Pozyskiwanie nowych klientów porzez
- organizacja licznych podróży sprzedażowych
- uczestnictwo w targach branżowych
- wspólpraca przy przygotowaniu prezentacji
- negocjacje warunków współpracy z podwykonawcami

Efaktem tych działań było pozyskanie do obsługi jednego z ważniejszych sponsorów EURO 2012

Szkolenia i kursy

Zentrale Oberstufenprüfung, Goethe-Institut Berlin , C2, Note: gut

Edukacja

Logo
Tourismus mit den Schwerpunkten Management und Regionale Fremdenverkehrsplanung, studia podyplomowe
Willy-Scharnow-Institut für Tourismus der Freien Universität
Logo
Turystyka i Rekreacja, magisterskie
Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering

Zainteresowania

wedrówki górskie, pływanie, psychologia, natura