Doświadczenie zawodowe
Kierownik Marki
- rozwijanie kluczowych marek produktów w Firmie
- koordynowanie prac działów uczestniczących we wdrażaniu nowych produktów
- współpraca z agencjami reklamowymi i studiami graficznymi przy tworzeniu nowych produktów
- analiza rynku branży kosmetycznej
- współpraca z kluczowmi Klientami Firmy - sieci handlowe
- negocjowanie kontraktów rocznych
- ustalanie planu promocji w sieciach handlowych
- negocjowanie warunków handlowych z Klientami B2B
- nadzorowanie prac związanych z rozbudową strony www
- koordynowanie prac działów uczestniczących we wdrażaniu nowych produktów
- współpraca z agencjami reklamowymi i studiami graficznymi przy tworzeniu nowych produktów
- analiza rynku branży kosmetycznej
- współpraca z kluczowmi Klientami Firmy - sieci handlowe
- negocjowanie kontraktów rocznych
- ustalanie planu promocji w sieciach handlowych
- negocjowanie warunków handlowych z Klientami B2B
- nadzorowanie prac związanych z rozbudową strony www
specjalista ds.marketingu
INCO-VERITS S.A.
- praca przy projektach związanych z rozwojem marek Celia i Automax
- koordynacja prac działów technologicznego, logistyki, kontroligu oraz handlowego związanych z obsługą klienta B2By
- rozwijanie linii istniejących produktów
- koordynacja prac związanych z tworzeniem nowej szaty graficznej
- przygotowywanie materiałów dla prasy branżowej oraz "kobiecej"
- analiza rynku branży chemii gospodarczej i kosmetyków
- koordynacja prac działów technologicznego, logistyki, kontroligu oraz handlowego związanych z obsługą klienta B2By
- rozwijanie linii istniejących produktów
- koordynacja prac związanych z tworzeniem nowej szaty graficznej
- przygotowywanie materiałów dla prasy branżowej oraz "kobiecej"
- analiza rynku branży chemii gospodarczej i kosmetyków
Specjalista ds.handlowych
- wdrożenie modułu dystrybucja w systemie BaaN IVc
- zarządzanie modułem dystrybucja
- rozliczanie pracy przedstawicieli handlowych
- weryfikacja umów handlowych, zabezpieczeń (weksle,deklaracje wekslowe)
- przez okres 9 miesięcy p.o. Kierownika Sekcji Obsługi Klienta
- wdrożenie procedury ISO 9001:2000 w dziale handlowym
- negocjacje handlowe z kluczowymi klientami Firmy
- zarządzanie modułem dystrybucja
- rozliczanie pracy przedstawicieli handlowych
- weryfikacja umów handlowych, zabezpieczeń (weksle,deklaracje wekslowe)
- przez okres 9 miesięcy p.o. Kierownika Sekcji Obsługi Klienta
- wdrożenie procedury ISO 9001:2000 w dziale handlowym
- negocjacje handlowe z kluczowymi klientami Firmy
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.