Umiejętności
Reklama
Ambient Media
rozwój marki
Digital Marketing
Wydarzenia
Facebook
Facebook Marketing
Marketing Interaktywny
Analiza rynku
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Badania marketingowe
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Marketing Mobilny
Reklama online
Marketing internetowy
Rozwój produktu
marketing produktu
Segmentacja
Social Media
Social Media Marketing
Praca w zespole
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Junior Brand Manager - Marka Tymbark, Topjoy, Life
Odpowiedzialność za marki młodzieżowe: Tymbark, Topjoy, Life w regionie CEE
Główny produkt: Napoje Tymbark 250ml, 330ml oraz 500ml, Kapsel
- odpowiedzialność za realizację strategii marki Tymbark
- współpraca z działem interactive przy realizacji działań online i digital marki Tymbark + Maspex
- zarządzanie komunikacją marki Tymbark w social mediach (FB, YT, Pinterest), Facebook Tymbark (PL, LT, LV)
- odpowiedzialność za efektywność kosztową i budżet działań
- komunikacja 360' (ATL, BTL, online, mobile, digital, ambient, event, pr)
- kompleksowe działania na kapslu (aktywności łączące kilka "światów" )
- odpowiedzialność za produkt (etykieta, format, hasełka pod kapslem itp).
- poszukiwanie możliwości rozwoju marki Tymbark na nowych polach
- regularne analizy otoczenia konkurencyjnego
- organizowanie ogólnopolskich promocji konsumenckich/ loterii
- bieżące analizy sytuacji rynkowej AC Nielsen
- udział w formułowaniu strategii marki
- tworzenie sklepu internetowego tymbark.com - spersonalizowany produkt
i wiele innych
- aplikacje mobilne: gra Kapsel Run - Golden Arrow 2014, Impactor 2013 za najlepszy projekt mobilny 2013; nominacja do Mobile Trends Awards 2014, Kapsel Dnia
- działania event/ambient - np. Kapslove Walentynki
- wprowadzenie nowego produktu w zupełnie nowej kategorii - baza do shotów Life 24
Główny produkt: Napoje Tymbark 250ml, 330ml oraz 500ml, Kapsel
- odpowiedzialność za realizację strategii marki Tymbark
- współpraca z działem interactive przy realizacji działań online i digital marki Tymbark + Maspex
- zarządzanie komunikacją marki Tymbark w social mediach (FB, YT, Pinterest), Facebook Tymbark (PL, LT, LV)
- odpowiedzialność za efektywność kosztową i budżet działań
- komunikacja 360' (ATL, BTL, online, mobile, digital, ambient, event, pr)
- kompleksowe działania na kapslu (aktywności łączące kilka "światów" )
- odpowiedzialność za produkt (etykieta, format, hasełka pod kapslem itp).
- poszukiwanie możliwości rozwoju marki Tymbark na nowych polach
- regularne analizy otoczenia konkurencyjnego
- organizowanie ogólnopolskich promocji konsumenckich/ loterii
- bieżące analizy sytuacji rynkowej AC Nielsen
- udział w formułowaniu strategii marki
- tworzenie sklepu internetowego tymbark.com - spersonalizowany produkt
i wiele innych
- aplikacje mobilne: gra Kapsel Run - Golden Arrow 2014, Impactor 2013 za najlepszy projekt mobilny 2013; nominacja do Mobile Trends Awards 2014, Kapsel Dnia
- działania event/ambient - np. Kapslove Walentynki
- wprowadzenie nowego produktu w zupełnie nowej kategorii - baza do shotów Life 24
Szkolenia i kursy
- How cool brands stay hot - Joeri Van den Bergh
- 7 nawyków skutecznego działania
- Zarządzanie projektem
- Zarządzanie czasem
- Skuteczna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów
- Efektywne prezentacje
- 7 nawyków skutecznego działania
- Zarządzanie projektem
- Zarządzanie czasem
- Skuteczna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów
- Efektywne prezentacje
Edukacja
Inne
Publikacje - książki:
- Kuszące punkciki
czyli programy lojalnościowe a codzienne wybory zakupowe Polaków; Wydawnictwo Bezkresy Wiedzy ( 06.06.2013 )
- Kuszące punkciki
czyli programy lojalnościowe a codzienne wybory zakupowe Polaków; Wydawnictwo Bezkresy Wiedzy ( 06.06.2013 )
Grupy
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
OPAKOWANIA
NOWOŚCI W DZIEDZINIE OPAKOWAŃ !
Zapraszam wszystkich zajmujących się dziedziną opakowań w różnej postaci i z różnych materiałów.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość