Języki
niemiecki
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
asystent logistyki
Obowiązki:
- prowadzenie dokumentacji serwisowej i warsztatu w systemie ISO
- fakturowanie klientów za wykonane usługi
- wystawianie rozchodów oraz przesunięć magazynowych w programie księgowym DYNAMIKS
- obsługa klienta, sprzedaż części zamiennych oraz ich zamawianie
- wynajem wózków widłowych
- przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych na potrzeby działu i oddziału oraz wstępna selekcja
- wdrażanie nowych pracowników pod względem teoretycznym i praktycznym w nowe obowiązki
- pozyskiwanie nowych klientów (telemarketing)
- przygotowywanie raportów, analiz oraz zestawień
- windykowanie zaległych płatności
- praca w wewnętrznym systemie Zarządzania Serwisem
- nadzorowanie dostaw do firmy (min wózków widłowych, podzespołów itp) co do jej jakości jak i kompletności
- kompletowanie dokumentacji sprzedażowej wózków (min gwarancji itp)
- prowadzenie dokumentacji serwisowej i warsztatu w systemie ISO
- fakturowanie klientów za wykonane usługi
- wystawianie rozchodów oraz przesunięć magazynowych w programie księgowym DYNAMIKS
- obsługa klienta, sprzedaż części zamiennych oraz ich zamawianie
- wynajem wózków widłowych
- przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych na potrzeby działu i oddziału oraz wstępna selekcja
- wdrażanie nowych pracowników pod względem teoretycznym i praktycznym w nowe obowiązki
- pozyskiwanie nowych klientów (telemarketing)
- przygotowywanie raportów, analiz oraz zestawień
- windykowanie zaległych płatności
- praca w wewnętrznym systemie Zarządzania Serwisem
- nadzorowanie dostaw do firmy (min wózków widłowych, podzespołów itp) co do jej jakości jak i kompletności
- kompletowanie dokumentacji sprzedażowej wózków (min gwarancji itp)
Asystentka dyrektora regionu (dział handlowy)
Obowiązki:
- prowadzenie sekretariatu Działu Handlowego (rejestrowanie i archiwizowanie dokumentacji) w oparciu o normy ISO
- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
- wykonywanie rysunków technicznych w AUTOCAD
- windykacja zaległych należności od kontrahentów
- sporządzanie raportów miesięcznych i kwartalnych oraz sprawozdań
- telemarketing
- obsługa urządzeń biurowych
- zaopatrywanie biura w materiały biurowe i spożywcze
- techniczna obsługa szkoleń
- prowadzenie kasy oddziałowej (program DYNAMIKS)
- tworzenie dokumentów ISO
- nadzorowanie wpływających faktur zakupowych do firmy, ich opis kosztowy oraz zasadność wystawienia
- obsługa telefoniczna sekretariatu
- sprawy kadrowe przy zatrudnianiu pracowników
- prowadzenie sekretariatu Działu Handlowego (rejestrowanie i archiwizowanie dokumentacji) w oparciu o normy ISO
- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
- wykonywanie rysunków technicznych w AUTOCAD
- windykacja zaległych należności od kontrahentów
- sporządzanie raportów miesięcznych i kwartalnych oraz sprawozdań
- telemarketing
- obsługa urządzeń biurowych
- zaopatrywanie biura w materiały biurowe i spożywcze
- techniczna obsługa szkoleń
- prowadzenie kasy oddziałowej (program DYNAMIKS)
- tworzenie dokumentów ISO
- nadzorowanie wpływających faktur zakupowych do firmy, ich opis kosztowy oraz zasadność wystawienia
- obsługa telefoniczna sekretariatu
- sprawy kadrowe przy zatrudnianiu pracowników
Stażystka (Dział Podatku Dochodowego od Osób Fizycznych nie Prowadzących Działalności Gospodarczych
Obowiązki:
- obsługa podatników w zakresie składanych zeznań oraz korekt zeznań rocznych PIT-37
- wypisywanie wezwań
- tworzenie decyzji podatkowych
- rejestracja decyzji w systemie POLTAX
- ogólna pomoc w dziale
- obsługa podatników w zakresie składanych zeznań oraz korekt zeznań rocznych PIT-37
- wypisywanie wezwań
- tworzenie decyzji podatkowych
- rejestracja decyzji w systemie POLTAX
- ogólna pomoc w dziale
Szkolenia i kursy
- kurs księgowości komputerowej : programy kadrowo - księgowe tj. SUBIEKT - fakturowanie, RACHMISTRZ - podatkowa książka przychodów i rozchodów, GRATYFIKANT - program płacowo - kadrowy, REWIZOR - księgi handlowe
- kurs – SKUTECZNE TECHNIKI SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTÓW
obsługa komputera (Word, Excel, Autocad, Internet, poczta elektroniczna) oraz urządzeń biurowych ( min. fax., skaner, ksero)
umiejętność szybkiego pisania na maszynie oraz klawiaturze komputera
znajomość programu Dynamiks
- kurs – SKUTECZNE TECHNIKI SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTÓW
obsługa komputera (Word, Excel, Autocad, Internet, poczta elektroniczna) oraz urządzeń biurowych ( min. fax., skaner, ksero)
umiejętność szybkiego pisania na maszynie oraz klawiaturze komputera
znajomość programu Dynamiks
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Finanse/Ekonomia
Audyt/Podatki
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Grupy
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.