Umiejętności
Księgowość
Analiza biznesowa
Analiza finansowa
Zarządzanie kluczowymi klientami
Logistyka
Analiza rynku
marketing produktu
Zarządzanie Sprzedażą
Trade Marketing
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Trade Marketing Manager
POSTI S.A / CENOS Sp. z o.o.
Przygotowywanie strategii TM (krótko i długookresowej). Opracowywanie i koordynacja akcji wspierających sprzedaż w kanałach: nowoczesnym i tradycyjnym (przygotowanie konceptu akcji, wdrożenie, rozliczenie, wnioski), monitorowanie i rozliczanie efektywności działań promocyjnych. Opracowanie i wdrożenie standardów merchandisingowych dla produktów marki Posti i Cenos (herbaty, ryże, kasze, sól, kawa, pozostałe) Opracowanie we współpracy z innymi działami firmy (lider projektu) założeń i wdrożenie systemu mobilnego eLeader dla działu sprzedaży. Dobór i przygotowywanie materiałów POS, współpraca z agencjami reklamowymi. Opracowanie wsparcia wprowadzeń nowych produktów na rynek. Przygotowywanie analiz rynkowych w oparciu o badania zewnętrzne (AcNielsen) i wewnętrzne, rekomendowanie działań na podstawie przeprowadzonych analiz. Udział w procesie tworzenia nowych produktów od powstania do wdrożenia (współpraca z brand managerami, udział w badaniach fokusowych, itd.) Tworzenie, rozliczanie, kontrola budżetu działu. Organizacja spotkań działowych i firmowych. Współpraca z innymi działami firmy (szczególnie: sprzedaż, marketing, logistyka, produkcja, finanse). Tworzenie różnych prezentacji. Współpraca z klientem Biedronka w zakresie prowadzenia marek własnych herbat: Feel Green, Milton, Assuan..
Trade Marketing Specialist
programy motywacyjne dla działu sprzedaży
materiały POS (szukanie ciekawych materiałów, opracowanie projektu, wdrożenie na rynek)
projekty związane z wprowadzaniem nowych produktów na rynek
projekty graficzne (od koncepcji po nanoszenie na poszczególne materiały)
akcje wspierające sprzedaż w punktach sprzedaży (sklepy sieciowe i tradycyjne, opracowanie koncepcji, wdrożenie, rozliczenie)
przygotowywanie ofert produktowych pod potrzeby konkretnych klientów (mixy paletowe, półpaletowe, displaye)
kontrola, pilnowanie, rozliczanie budżetów
analizy (akcje, promocje itp.)
współpraca z innymi działami firmy (szczególnie: sprzedaż, marketing, logistyka, produkcja)
materiały POS (szukanie ciekawych materiałów, opracowanie projektu, wdrożenie na rynek)
projekty związane z wprowadzaniem nowych produktów na rynek
projekty graficzne (od koncepcji po nanoszenie na poszczególne materiały)
akcje wspierające sprzedaż w punktach sprzedaży (sklepy sieciowe i tradycyjne, opracowanie koncepcji, wdrożenie, rozliczenie)
przygotowywanie ofert produktowych pod potrzeby konkretnych klientów (mixy paletowe, półpaletowe, displaye)
kontrola, pilnowanie, rozliczanie budżetów
analizy (akcje, promocje itp.)
współpraca z innymi działami firmy (szczególnie: sprzedaż, marketing, logistyka, produkcja)
Specjalista ds. Trade Marketingu
opracowywanie planów operacyjnego wsparcia Działu Sprzedaży, koordynowanie, rekomendowanie, rozliczanie działań promocyjnych skierowanych do kanałów sprzedaży (Handel Nowoczesny i Tradycyjny), koordynowanie projektów marketingowych akcji wspierających sprzedaż, zarządzanie i kontrola nad budżetami (TM i Dział Sprzedaży), negocjowanie i opracowywanie umów agencyjnych produkcja – logistyka – magazyn materiałów POS, udział w grupie projektowej wdrażającej system mobilny dla PH, stworzenie platform komunikacji pomiędzy działami Marketingu i Sprzedaży, stworzenie bazy kontrahentów (producenci materiałów POS, giftów, agencje promocyjne) itp.
Manager ds. Wsparcia Sprzedaży, Handel Nowoczesny
udział w projekcie tworzenia nowego działu obsługującego kanał Horeca (aktywne pozyskiwanie klientów, negocjowanie umów handlowych) tworzenie i rozliczanie budżetów wsparcia sprzedaży, wdrażanie nowych produktów, merchandising- stworzenie programu (min. stworzenie obowiązującego w firmie wzorca umowy) i wdrożenie, współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie obsługi i organizacji promocji w dziale HN, współpraca z działem Trade Marketingu w zakresie organizacji akcji promocyjnych oraz iwentowych, wyborze gadgetów reklamowych, itp.
Analityk Sprzedaży, Pion Klientów Sieciowych
: zbudowanie i wdrożenie nowego systemu planowania sprzedaży, analiza danych rynkowych w oparciu o dane AcNielsen i MEMRB stworzenie i realizacja projektu pozyskiwania nowych klientów w tzw. Kanale alternatywnym (kioski, kina, wypożyczalnie itp.) – wyszukiwanie klientów, negocjowani umów, realizacja budżetów, obsługa promocyjna itd.
Asystent Dyrektora Sprzedaży, Pion Klientów Sieciowych
przygotowywanie sprawozdań, raportów z działalności działu, pomoc w organizowaniu akcji promocyjnych (animacje, degustacje, specjalne akcje świąteczne), współpraca z klientami sieciowymi oraz agencjami reklamowymi, pomoc w przygotowywaniu umów handlowych (tworzenie aneksów), organizacja spotkań, koordynacja pracy całego działu, tworzenie budżetów działowych, współpraca z innymi działami firmy min. z Trade Marketingiem jako konsultant przy organizacji akcji promocyjnych tworzonych na potrzeby działu KA
Szkolenia i kursy
liczne szkolenia z zakresu zarządzania sprzedażą, negocjacji, technik sprzedaży, obsługa programów pakietu MsOffice (min. Excel, Word, Power Point) – stopień zaawansowany
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Jeździectwo, kino, literatura
Inne
MSOffice (Excel, Word, PhotoShop, PowerPoint itd.) SAP R3, SAP BS, programy mobilne dla działu sprzedaży (min COMARCH< ELEADER<) Prawo jazdy kat. B
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
DobraLogistyka.pl
DobraLogistyka.pl jest polskim wortalem branży TSL, specjalizującym się dostarczaniu informacji wspomagających sektor Transportowo-Spedycyjno-Logistyczny w Polsce. Serwis jest źródłem informacji o wyd
KardasBroker. Twój znajomy broker.
KardasBroker - Twój znajomy broker z Goldenline.pl
Nowe samochody w atrakcyjnych cenach - Kredyty samochodowe - Leasing - Kredyty inwestycyjne.
Grupa tylko dla moich znajomych.
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
Ogłoszenia Eventowe
Grupa wspierająca biznes, kulturę i sztukę; łącząca animatorów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środowiska artystyczne, biznesowe, media… obiekty/ miejsca kulturalne, wypocz