Małgorzata Ciechowska

Kierownik ds. Trade Marketingu, POSTI S.A / CENOS Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Księgowość Analiza biznesowa Analiza finansowa Zarządzanie kluczowymi klientami Logistyka Analiza rynku marketing produktu Zarządzanie Sprzedażą Trade Marketing

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Trade Marketing Manager
POSTI S.A / CENOS Sp. z o.o.
Przygotowywanie strategii TM (krótko i długookresowej). Opracowywanie i koordynacja akcji wspierających sprzedaż w kanałach: nowoczesnym i tradycyjnym (przygotowanie konceptu akcji, wdrożenie, rozliczenie, wnioski), monitorowanie i rozliczanie efektywności działań promocyjnych. Opracowanie i wdrożenie standardów merchandisingowych dla produktów marki Posti i Cenos (herbaty, ryże, kasze, sól, kawa, pozostałe) Opracowanie we współpracy z innymi działami firmy (lider projektu) założeń i wdrożenie systemu mobilnego eLeader dla działu sprzedaży. Dobór i przygotowywanie materiałów POS, współpraca z agencjami reklamowymi. Opracowanie wsparcia wprowadzeń nowych produktów na rynek. Przygotowywanie analiz rynkowych w oparciu o badania zewnętrzne (AcNielsen) i wewnętrzne, rekomendowanie działań na podstawie przeprowadzonych analiz. Udział w procesie tworzenia nowych produktów od powstania do wdrożenia (współpraca z brand managerami, udział w badaniach fokusowych, itd.) Tworzenie, rozliczanie, kontrola budżetu działu. Organizacja spotkań działowych i firmowych. Współpraca z innymi działami firmy (szczególnie: sprzedaż, marketing, logistyka, produkcja, finanse). Tworzenie różnych prezentacji. Współpraca z klientem Biedronka w zakresie prowadzenia marek własnych herbat: Feel Green, Milton, Assuan..
HJ Heinz Polska S.A.
Trade Marketing Specialist
programy motywacyjne dla działu sprzedaży
materiały POS (szukanie ciekawych materiałów, opracowanie projektu, wdrożenie na rynek)
projekty związane z wprowadzaniem nowych produktów na rynek
projekty graficzne (od koncepcji po nanoszenie na poszczególne materiały)
akcje wspierające sprzedaż w punktach sprzedaży (sklepy sieciowe i tradycyjne, opracowanie koncepcji, wdrożenie, rozliczenie)
przygotowywanie ofert produktowych pod potrzeby konkretnych klientów (mixy paletowe, półpaletowe, displaye)
kontrola, pilnowanie, rozliczanie budżetów
analizy (akcje, promocje itp.)
współpraca z innymi działami firmy (szczególnie: sprzedaż, marketing, logistyka, produkcja)
BIO-ACTIVE Dystrybucja Sp. z o.o.
Specjalista ds. Trade Marketingu
opracowywanie planów operacyjnego wsparcia Działu Sprzedaży, koordynowanie, rekomendowanie, rozliczanie działań promocyjnych skierowanych do kanałów sprzedaży (Handel Nowoczesny i Tradycyjny), koordynowanie projektów marketingowych akcji wspierających sprzedaż, zarządzanie i kontrola nad budżetami (TM i Dział Sprzedaży), negocjowanie i opracowywanie umów agencyjnych produkcja – logistyka – magazyn materiałów POS, udział w grupie projektowej wdrażającej system mobilny dla PH, stworzenie platform komunikacji pomiędzy działami Marketingu i Sprzedaży, stworzenie bazy kontrahentów (producenci materiałów POS, giftów, agencje promocyjne) itp.
Bakoma S.A
Manager ds. Wsparcia Sprzedaży, Handel Nowoczesny
udział w projekcie tworzenia nowego działu obsługującego kanał Horeca (aktywne pozyskiwanie klientów, negocjowanie umów handlowych) tworzenie i rozliczanie budżetów wsparcia sprzedaży, wdrażanie nowych produktów, merchandising- stworzenie programu (min. stworzenie obowiązującego w firmie wzorca umowy) i wdrożenie, współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie obsługi i organizacji promocji w dziale HN, współpraca z działem Trade Marketingu w zakresie organizacji akcji promocyjnych oraz iwentowych, wyborze gadgetów reklamowych, itp.
Storck sp z.o.o
Analityk Sprzedaży, Pion Klientów Sieciowych
: zbudowanie i wdrożenie nowego systemu planowania sprzedaży, analiza danych rynkowych w oparciu o dane AcNielsen i MEMRB stworzenie i realizacja projektu pozyskiwania nowych klientów w tzw. Kanale alternatywnym (kioski, kina, wypożyczalnie itp.) – wyszukiwanie klientów, negocjowani umów, realizacja budżetów, obsługa promocyjna itd.
Storck sp z.o.o
Asystent Dyrektora Sprzedaży, Pion Klientów Sieciowych
przygotowywanie sprawozdań, raportów z działalności działu, pomoc w organizowaniu akcji promocyjnych (animacje, degustacje, specjalne akcje świąteczne), współpraca z klientami sieciowymi oraz agencjami reklamowymi, pomoc w przygotowywaniu umów handlowych (tworzenie aneksów), organizacja spotkań, koordynacja pracy całego działu, tworzenie budżetów działowych, współpraca z innymi działami firmy min. z Trade Marketingiem jako konsultant przy organizacji akcji promocyjnych tworzonych na potrzeby działu KA
Logo
Księgowa
GOMAN Sp. z o.o. - STORCK Sp. z o.o.
środki trwałe, sady (import – export towarów), dekretacja i księgowanie pozostałych dokumentów
RWE Polska S.A.
Samodzielny referent ds. ekonomicznych
nadzór nad środkami trwałymi, przygotowywanie raportów i analiz z działalności ekonomicznej oddziału, współpraca z centralą przy nowych inwestycjach, udział w programie „Indywidualne Ścieżki Karier”
RWE Polska S.A.
Referent ds. obsługi klienta
praca w dziale reklamacji z tzw. trudnym klientem, wyjaśnianie reklamacji, przygotowywanie dokumentów OT dla monterów, przeliczanie rachunków, prognozowanie zużycia energii, rozliczanie inkasentów

Szkolenia i kursy

liczne szkolenia z zakresu zarządzania sprzedażą, negocjacji, technik sprzedaży, obsługa programów pakietu MsOffice (min. Excel, Word, Power Point) – stopień zaawansowany

Edukacja

Logo
zarządzanie i marketing, magisterskie
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Jeździectwo, kino, literatura

Inne

MSOffice (Excel, Word, PhotoShop, PowerPoint itd.) SAP R3, SAP BS, programy mobilne dla działu sprzedaży (min COMARCH< ELEADER<) Prawo jazdy kat. B

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Bezpłatne porady prawne
Bezpłatne porady prawne
bezpłatne porady prawne udzielane przez prawników
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
DobraLogistyka.pl
DobraLogistyka.pl
DobraLogistyka.pl jest polskim wortalem branży TSL, specjalizującym się dostarczaniu informacji wspomagających sektor Transportowo-Spedycyjno-Logistyczny w Polsce. Serwis jest źródłem informacji o wyd
Jeździectwo
Jeździectwo
Konie, koniki, jazda konna, rekreacja, sport.. P.S. Nie przyjmujemy osób anonimowych.
KardasBroker. Twój znajomy broker.
KardasBroker. Twój znajomy broker.
KardasBroker - Twój znajomy broker z Goldenline.pl Nowe samochody w atrakcyjnych cenach - Kredyty samochodowe - Leasing - Kredyty inwestycyjne. Grupa tylko dla moich znajomych.
Kobiety
Kobiety
SUPER Grupa dla każdej Pani, a i również dla przystojnych Panów. Zapraszamy :o)
MICE
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
Ogłoszenia Eventowe
Ogłoszenia Eventowe
Grupa wspierająca biznes, kulturę i sztukę; łącząca animatorów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środowiska artystyczne, biznesowe, media… obiekty/ miejsca kulturalne, wypocz