Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Pracownik Działu Sprzedaży
obsługa zamówień, wystawianie dokumentów księgowych oraz magazynowych, stały kontakt i współpraca z handlowcami, kompleksowa obsługa komputerowych baz danych, obsługa klientów, wsparcie innych działów.
Asystentka Działu Handlowego
Telefoniczny oraz e-mailowy kontakt z księgarniami (realizacja zamówień, zatwierdzanie dokumentów, wparcie pozostałych działań). Zakładanie kartotek dla nowo wprowadzanych artykułów, monitorowanie sprzedaży oraz uzupełnianie sprzedaży, zamawianie, domawianie towaru u dostawców. Rzetelna obsługa powierzonych spraw oraz skrupulatne wykonywanie zleconych zadań przez dyrektora działu. Aktywna współpraca z działami firmy.
Doradca Finansowy - Zespół Ratalno-Kasowy
Obsługa Klientów stoiska ratalno-kredytowego (ocena zdolności kredytowej Klientów, weryfikacja dokumentów wymaganych do udzielenia kredytu, pomoc w doborze odpowiedniej dla Klienta oferty, zawieranie umów kredytowych). Obsługa kasy fiskalnej, terminala płatniczego oraz wszelkich urządzeń biurowych. Wystawianie dokumentów sprzedażowych (wz, zamówienia, faktury).
Technical Support Assistant
- obsługa infolinii technicznej dot. terminali płatniczych,
- przyjmowanie zgłoszeń serwisowych od Klientów,
- wsparcie techniczne dla serwisantów
- kompleksowa obsługa komputerowych baz danych oraz wewnętrznych systemów (Navision)
- współpraca i kontakt z partnerami handlowymi działu POS (Polbank EFG, PayUp Polska, Mennica Polska S.A.),
- kontrola oraz przetwarzanie dokumentacji serwisowej (protokoły serwisowe, raporty z prac serwisowych),
- tworzenie raportów kontrolnych.
- przyjmowanie zgłoszeń serwisowych od Klientów,
- wsparcie techniczne dla serwisantów
- kompleksowa obsługa komputerowych baz danych oraz wewnętrznych systemów (Navision)
- współpraca i kontakt z partnerami handlowymi działu POS (Polbank EFG, PayUp Polska, Mennica Polska S.A.),
- kontrola oraz przetwarzanie dokumentacji serwisowej (protokoły serwisowe, raporty z prac serwisowych),
- tworzenie raportów kontrolnych.
specjalista ds. sprzedaży produktów bankowych / Back Office
- telefoniczna obsługa Klientów z zakresu kredytów oraz kart kredytowych,
- przetwarzanie dokumentacji bankowej (wnioski, umowy kredytowe),
- weryfikacja zdolności kredytowej Klientów,
- kompleksowa obsługa komputerowych baz danych oraz wewnętrznych systemów.
- przetwarzanie dokumentacji bankowej (wnioski, umowy kredytowe),
- weryfikacja zdolności kredytowej Klientów,
- kompleksowa obsługa komputerowych baz danych oraz wewnętrznych systemów.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk