Małgorzata Przybysz

Specjalista ds. Sprzedaży i Administracji/Technika Estradowa/Filmowa/Architektoniczna
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Access Microsoft Excel Microsoft Office Outlook Express PowerPoint Obsługa programu Comarch Optima Photo Shop Obsługa programu Archicad 16 oraz 17 obsługa sprzętu biurowego , w tym faxu, kserokopiarki \(\+ skaner\) Obsługa programu Symfonia (moduł Finanse i Księgowość)

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Key Account
SG LIGHT
Sprzedaż produktów oświetlenia telewizyjnego, studyjnego, scenicznego, architektonicznego oraz z zakresu oświetlenia szeregowego a także techniki sceny
Bezpośredni kontakt z klientem
Budowanie relacji
Opieka nad projektem od koncepcji do realizacji
Raportowanie
GIG Sp. z o.o.
KEY ACCOUNT MANAGER
Sprzedaż produktów oświetlenia scenicznego, telewizyjnego, architektonicznego oraz z zakresu oświetlenia szeregowego a także techniki sceny
Bezpośredni kontakt z klientem
Budowanie relacji
Opieka nad projektem od koncepcji do realizacji
Raportowanie
GIG Sp. z o.o.
key account manager
Sprzedaż produktów oświetlenia telewizyjnego, studyjnego, scenicznego, architektonicznego oraz z zakresu oświetlenia szeregowego a także techniki sceny
Bezpośredni kontakt z klientem
Budowanie relacji
Opieka nad projektem od koncepcji do realizacji
Raportowanie
GIG Sp. z o.o.
Administrator Sprzedaży/ Specjalista ds. Administracji
• administracyjne wsparcie Dyrektora Zarządzającego;
• pomoc w organizacji i realizacji obowiązków handlowców;
• realizacja zamówień;
• wprowadzanie danych do systemu OPTIMA;
• obsługa systemu informatycznego w zakresie składowania, przyjmowania i wydawania towaru;
• prowadzenie dokumentacji firmowej;
• sporządzanie licznych raportów i analiz;
• kontakt z firmami przewozowymi;
• kontakt z firmami kurierskimi;
• optymalizacja magazynowa, oraz kontrola stanów magazynowych;
• kontrola terminowości zamówień klienta;
• zarządzanie zwrotami towarowymi;
• kontakt z dostawcami oraz klientami Spółki;
• kompletacja dokumentów przetargowych;
• kontrola jakości świadczonych usług;
X-press Couriers
Starszy Specjalista ds. obsługi Klienta
- przyjmowanie, rejestrowanie i wyjaśnianie interwencji z Klientów Spółki;
- telefoniczna oraz bezpośrednia obsługa Klientów Spółki;
- opieka nad obecnymi Klientami;
- przygotowanie ofert dla nowych Klientów;
- bezpośrednia współpraca z pracownikami Oddziałów Spółki;
- obsługa programów informatycznych - ecok, navigato;
- sprzedaż towarów i usług POK;
- przyjmowanie reklamacji oraz ich rozpatrywanie;
X-press Couriers
Asystentka Zarządu
- administracyjne wsparcie Kierownika Administracj oraz Zarządu;
- utrzymywanie prawidłowego obiegu informacji oraz dokumentacji, przygotowanie dokumentacji;
- kontakt oraz współpraca z administracją budynku;
- wdrażanie procedur prawidłowego funkcjonowania biura;
- kontakt z firmami/kontrahentami Spółki
- zaopatrywanie biura w materiały eksploatacyjne
- zaopatrywanie Punktów Obsługi Klienta w materiały eksploatacyjne
- organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
- organizacja podróży służbowych
- wsparcie w kompletowaniu i prowadzeniu dokumentacji pracowniczej; sporządzanie różnego rodzaju zestawień
- przygotowanie raportów i zestawień w MS Excel
- praca w recepcji Spółki
- Kompleksowa obsługa (opieka, bezpośrednia współpraca) Klientów Spółki
FM Polska
pracownik administracyjny
• kompleksowa obsługa klienta w zakresie obsługi logistycznej;
• obsługa systemu informatycznego Oxygen w zakresie składowania, przyjmowania i wydawania towaru;
• prowadzenie dokumentacji firmowej;
• sporządzanie licznych raportów i analiz;
• kontakt z firmami przewozowymi;
• kontakt z firmami kurierskimi;
• optymalizacja magazynowa, oraz kontrola stanów magazynowych;
• kontrola terminowości zleceń klienta;
• zarządzanie zwrotami towarowymi;
• prowadzenie projektów specyficznych;
• współtworzenie instrukcji postępowania i procedur jakościowych.
• kontrola jakości świadczonych usług;

Szkolenia i kursy

Kurs Kadry i Płace
Symphonia
Prawo jazdy kat. B

Edukacja

Logo
gospodarka przestrzenna/architektura i urbanistyka , inżynierskie
Wyższa Szkoła im. Bogdana Jańskiego Wydział Zarządzania

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne

Zainteresowania

• literatura
• muzyka
• filmy
• motoryzacja
• rysunek

Inne

• Obsługa komputera – MS Office (Word, Excel, Power Point, Access, Outlook, Adobe Photoshop)
• Obsługa programu magazynowego- Gedilog
• Obsługa programu magazynowego Oxygen, oraz aplikacji powiązanych( Master, Deplace)
• Obsługa urządzeń biurowych
• Punktualność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
• dobra organizacja pracy
• Zdolność analitycznego myślenia
• Umiejętność pracy w zespole i samodzielnego podejmowania decyzji
• Umiejętność pracy pod presją czasu
• Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, oraz umiejętność integracji z zespołem
• znajomość w zakresie techniki estradowej, scenicznej, oświetlenia architektonicznego, sprzęt filmowy

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
dm
dm
Grupa znajomych
fotozagadka
fotozagadka
Co przedstawiają zdjęcia?:-)
MICE
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
Zdrowie i Uroda
Zdrowie i Uroda
Zdrowie ⋅ Uroda ⋅ Moda ⋅ Kultura ⋅ Sztuka ⋅ Kosmetologia ⋅ Styl ⋅ Ciało ⋅ Biznes ⋅ Dieta ⋅ Porady