Umiejętności
Access
Microsoft Excel
Microsoft Office
Outlook Express
PowerPoint
Obsługa programu Comarch Optima
Photo Shop
Obsługa programu Archicad 16 oraz 17
obsługa sprzętu biurowego , w tym faxu, kserokopiarki \(\+ skaner\)
Obsługa programu Symfonia (moduł Finanse i Księgowość)
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
KEY ACCOUNT MANAGER
Sprzedaż produktów oświetlenia scenicznego, telewizyjnego, architektonicznego oraz z zakresu oświetlenia szeregowego a także techniki sceny
Bezpośredni kontakt z klientem
Budowanie relacji
Opieka nad projektem od koncepcji do realizacji
Raportowanie
Bezpośredni kontakt z klientem
Budowanie relacji
Opieka nad projektem od koncepcji do realizacji
Raportowanie
key account manager
Sprzedaż produktów oświetlenia telewizyjnego, studyjnego, scenicznego, architektonicznego oraz z zakresu oświetlenia szeregowego a także techniki sceny
Bezpośredni kontakt z klientem
Budowanie relacji
Opieka nad projektem od koncepcji do realizacji
Raportowanie
Bezpośredni kontakt z klientem
Budowanie relacji
Opieka nad projektem od koncepcji do realizacji
Raportowanie
Administrator Sprzedaży/ Specjalista ds. Administracji
• administracyjne wsparcie Dyrektora Zarządzającego;
• pomoc w organizacji i realizacji obowiązków handlowców;
• realizacja zamówień;
• wprowadzanie danych do systemu OPTIMA;
• obsługa systemu informatycznego w zakresie składowania, przyjmowania i wydawania towaru;
• prowadzenie dokumentacji firmowej;
• sporządzanie licznych raportów i analiz;
• kontakt z firmami przewozowymi;
• kontakt z firmami kurierskimi;
• optymalizacja magazynowa, oraz kontrola stanów magazynowych;
• kontrola terminowości zamówień klienta;
• zarządzanie zwrotami towarowymi;
• kontakt z dostawcami oraz klientami Spółki;
• kompletacja dokumentów przetargowych;
• kontrola jakości świadczonych usług;
• pomoc w organizacji i realizacji obowiązków handlowców;
• realizacja zamówień;
• wprowadzanie danych do systemu OPTIMA;
• obsługa systemu informatycznego w zakresie składowania, przyjmowania i wydawania towaru;
• prowadzenie dokumentacji firmowej;
• sporządzanie licznych raportów i analiz;
• kontakt z firmami przewozowymi;
• kontakt z firmami kurierskimi;
• optymalizacja magazynowa, oraz kontrola stanów magazynowych;
• kontrola terminowości zamówień klienta;
• zarządzanie zwrotami towarowymi;
• kontakt z dostawcami oraz klientami Spółki;
• kompletacja dokumentów przetargowych;
• kontrola jakości świadczonych usług;
Starszy Specjalista ds. obsługi Klienta
- przyjmowanie, rejestrowanie i wyjaśnianie interwencji z Klientów Spółki;
- telefoniczna oraz bezpośrednia obsługa Klientów Spółki;
- opieka nad obecnymi Klientami;
- przygotowanie ofert dla nowych Klientów;
- bezpośrednia współpraca z pracownikami Oddziałów Spółki;
- obsługa programów informatycznych - ecok, navigato;
- sprzedaż towarów i usług POK;
- przyjmowanie reklamacji oraz ich rozpatrywanie;
- telefoniczna oraz bezpośrednia obsługa Klientów Spółki;
- opieka nad obecnymi Klientami;
- przygotowanie ofert dla nowych Klientów;
- bezpośrednia współpraca z pracownikami Oddziałów Spółki;
- obsługa programów informatycznych - ecok, navigato;
- sprzedaż towarów i usług POK;
- przyjmowanie reklamacji oraz ich rozpatrywanie;
Asystentka Zarządu
- administracyjne wsparcie Kierownika Administracj oraz Zarządu;
- utrzymywanie prawidłowego obiegu informacji oraz dokumentacji, przygotowanie dokumentacji;
- kontakt oraz współpraca z administracją budynku;
- wdrażanie procedur prawidłowego funkcjonowania biura;
- kontakt z firmami/kontrahentami Spółki
- zaopatrywanie biura w materiały eksploatacyjne
- zaopatrywanie Punktów Obsługi Klienta w materiały eksploatacyjne
- organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
- organizacja podróży służbowych
- wsparcie w kompletowaniu i prowadzeniu dokumentacji pracowniczej; sporządzanie różnego rodzaju zestawień
- przygotowanie raportów i zestawień w MS Excel
- praca w recepcji Spółki
- Kompleksowa obsługa (opieka, bezpośrednia współpraca) Klientów Spółki
- utrzymywanie prawidłowego obiegu informacji oraz dokumentacji, przygotowanie dokumentacji;
- kontakt oraz współpraca z administracją budynku;
- wdrażanie procedur prawidłowego funkcjonowania biura;
- kontakt z firmami/kontrahentami Spółki
- zaopatrywanie biura w materiały eksploatacyjne
- zaopatrywanie Punktów Obsługi Klienta w materiały eksploatacyjne
- organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
- organizacja podróży służbowych
- wsparcie w kompletowaniu i prowadzeniu dokumentacji pracowniczej; sporządzanie różnego rodzaju zestawień
- przygotowanie raportów i zestawień w MS Excel
- praca w recepcji Spółki
- Kompleksowa obsługa (opieka, bezpośrednia współpraca) Klientów Spółki
pracownik administracyjny
• kompleksowa obsługa klienta w zakresie obsługi logistycznej;
• obsługa systemu informatycznego Oxygen w zakresie składowania, przyjmowania i wydawania towaru;
• prowadzenie dokumentacji firmowej;
• sporządzanie licznych raportów i analiz;
• kontakt z firmami przewozowymi;
• kontakt z firmami kurierskimi;
• optymalizacja magazynowa, oraz kontrola stanów magazynowych;
• kontrola terminowości zleceń klienta;
• zarządzanie zwrotami towarowymi;
• prowadzenie projektów specyficznych;
• współtworzenie instrukcji postępowania i procedur jakościowych.
• kontrola jakości świadczonych usług;
• obsługa systemu informatycznego Oxygen w zakresie składowania, przyjmowania i wydawania towaru;
• prowadzenie dokumentacji firmowej;
• sporządzanie licznych raportów i analiz;
• kontakt z firmami przewozowymi;
• kontakt z firmami kurierskimi;
• optymalizacja magazynowa, oraz kontrola stanów magazynowych;
• kontrola terminowości zleceń klienta;
• zarządzanie zwrotami towarowymi;
• prowadzenie projektów specyficznych;
• współtworzenie instrukcji postępowania i procedur jakościowych.
• kontrola jakości świadczonych usług;
Szkolenia i kursy
Kurs Kadry i Płace
Symphonia
Prawo jazdy kat. B
Symphonia
Prawo jazdy kat. B
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Zainteresowania
• literatura
• muzyka
• filmy
• motoryzacja
• rysunek
• muzyka
• filmy
• motoryzacja
• rysunek
Inne
• Obsługa komputera – MS Office (Word, Excel, Power Point, Access, Outlook, Adobe Photoshop)
• Obsługa programu magazynowego- Gedilog
• Obsługa programu magazynowego Oxygen, oraz aplikacji powiązanych( Master, Deplace)
• Obsługa urządzeń biurowych
• Punktualność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
• dobra organizacja pracy
• Zdolność analitycznego myślenia
• Umiejętność pracy w zespole i samodzielnego podejmowania decyzji
• Umiejętność pracy pod presją czasu
• Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, oraz umiejętność integracji z zespołem
• znajomość w zakresie techniki estradowej, scenicznej, oświetlenia architektonicznego, sprzęt filmowy
• Obsługa programu magazynowego- Gedilog
• Obsługa programu magazynowego Oxygen, oraz aplikacji powiązanych( Master, Deplace)
• Obsługa urządzeń biurowych
• Punktualność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
• dobra organizacja pracy
• Zdolność analitycznego myślenia
• Umiejętność pracy w zespole i samodzielnego podejmowania decyzji
• Umiejętność pracy pod presją czasu
• Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, oraz umiejętność integracji z zespołem
• znajomość w zakresie techniki estradowej, scenicznej, oświetlenia architektonicznego, sprzęt filmowy
Grupy
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
Zdrowie i Uroda
Zdrowie ⋅ Uroda ⋅ Moda ⋅ Kultura ⋅ Sztuka ⋅ Kosmetologia ⋅ Styl ⋅ Ciało ⋅ Biznes ⋅ Dieta ⋅ Porady