Umiejętności
MS Excel - zaawansowany
Języki
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Prokurent
Przedsiębiorstwo Movi Sp. z o.o.
Sporządzanie raportów na potrzeby wewnętrzne
Kontrola i weryfikacja dokumentów księgowych
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, ZUS, banki)
Nadzór nad płatnościami
Kontrola należności
Nadzór nad poprawnością procesów zakupowo- sprzedażowych we współpracy z księgowością
Opracowywanie niezbędnych raportów ad hoc oraz wsparcie zarządu
Kontrola i weryfikacja dokumentów księgowych
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, ZUS, banki)
Nadzór nad płatnościami
Kontrola należności
Nadzór nad poprawnością procesów zakupowo- sprzedażowych we współpracy z księgowością
Opracowywanie niezbędnych raportów ad hoc oraz wsparcie zarządu
Prokurent
Obsługa administracyjno-księgowa najemców
Prowadzenie rozrachunków z kontrahentami
Przygotowywanie raportów i zestawień dla Prezesa Zarzadu
Prowadzenie rozrachunków z kontrahentami
Przygotowywanie raportów i zestawień dla Prezesa Zarzadu
Manager ds. Finansów
Terminowe przygotowywanie danych do miesięcznych sprawozdań finansowych, wsparcie dla zewnętrznego biura księgowego
Nadzór nad procesem zamknięcia miesiąca, roku
Bieżące analizowanie wyników spółki
Zarządzanie ściąganiem należności od klientów spółki
Administrowanie dokumentacją HR
Bieżąca współpraca z instytucjami (banki, towarzystwa ubezpieczeniowe, brokerzy ubezpieczeniowi,ZUS,US)
Sporządzanie raportów i analiz finansowych na potrzeby wewnętrzne
Bieżąca obsługa spraw finansowych i controllingowych
Obsługa administracyjna najmeców wraz z fakturowaniem
Przygotowywanie procedur
Nadzór nad procesem zamknięcia miesiąca, roku
Bieżące analizowanie wyników spółki
Zarządzanie ściąganiem należności od klientów spółki
Administrowanie dokumentacją HR
Bieżąca współpraca z instytucjami (banki, towarzystwa ubezpieczeniowe, brokerzy ubezpieczeniowi,ZUS,US)
Sporządzanie raportów i analiz finansowych na potrzeby wewnętrzne
Bieżąca obsługa spraw finansowych i controllingowych
Obsługa administracyjna najmeców wraz z fakturowaniem
Przygotowywanie procedur
Office Manager
Rafpol Vegetables sp. z o.o.
Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z klientami firmy
Negocjacje, ustalenie szczegółowych warunków współpracy
Przygotowanie ofert cenowych i handlowych
Wprowadzania akcji promocyjnych
Weryfikacja umów z klientami,
Wystawienie faktur WDT, VAT
Sporządzanie raportów, analiz dotyczących sprzedaży
Przygotowywanie i przesyłanie deklaracji Intrastat
Szkolenia pracowników z obsługi programu handlowo-magazynowego Subiekt Nexo
Nadzorowanie i kontrola stanów magazynowych
Przeprowadzanie comiesięcznej inwentaryzacji magazynu, spisu z natury
Wystawienie dokumentów magazynowych
Udział w trakcie wycofania produktów z rynku
Przygotowywanie dokumentów, umów z rolnikami ryczałtowymi,
Obsługę administracyjno-organizacyjną biura
Zlecanie prac podległym pracownikom oraz wspieranie ich w działaniach
Zarządzanie obiegiem korespondencji oraz dokumentów
Negocjacje, ustalenie szczegółowych warunków współpracy
Przygotowanie ofert cenowych i handlowych
Wprowadzania akcji promocyjnych
Weryfikacja umów z klientami,
Wystawienie faktur WDT, VAT
Sporządzanie raportów, analiz dotyczących sprzedaży
Przygotowywanie i przesyłanie deklaracji Intrastat
Szkolenia pracowników z obsługi programu handlowo-magazynowego Subiekt Nexo
Nadzorowanie i kontrola stanów magazynowych
Przeprowadzanie comiesięcznej inwentaryzacji magazynu, spisu z natury
Wystawienie dokumentów magazynowych
Udział w trakcie wycofania produktów z rynku
Przygotowywanie dokumentów, umów z rolnikami ryczałtowymi,
Obsługę administracyjno-organizacyjną biura
Zlecanie prac podległym pracownikom oraz wspieranie ich w działaniach
Zarządzanie obiegiem korespondencji oraz dokumentów
Specjalista ds. handlowych Agata
Wdrażanie usług i procedur produkcyjnych do sieci Agata Meble
Negocjacje z producentami i dostawcami
Nadzór nad dokumentacją produkcyjną
Kontrola nad zamówieniami pomiędzy sektorem sprzedaży a zakładem produkcyjnym.
Organizacja logistyczna w obrębie sieci Agata Meble
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami biznesowymi
Stałe monitorowanie i analiza potrzeb rynku w celu optymalizacji wyników sprzedaży
Wdrażanie procedur sprzedaży B2C
Negocjacje z producentami i dostawcami
Nadzór nad dokumentacją produkcyjną
Kontrola nad zamówieniami pomiędzy sektorem sprzedaży a zakładem produkcyjnym.
Organizacja logistyczna w obrębie sieci Agata Meble
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami biznesowymi
Stałe monitorowanie i analiza potrzeb rynku w celu optymalizacji wyników sprzedaży
Wdrażanie procedur sprzedaży B2C
Specjalista ds. exportu
Powiększenie zespołu sprzedaży
Rozszerzenie sprzedaży o rynek masowy
Obsługa klienta hurtowego 40 firm krajowych oraz klienta anglojęzycznego
Logistyka
Organizacja wizyt zagranicznych
Uczestnictwo w Targach MTM Ostróda oraz International Furniture Poznań
Przygotowywanie i redagowanie katalogów, broszur i ulotek reklamowych
Wprowadzanie akcji promocyjnych
Wdrażanie i realizacja strategii sprzedaży oraz marketingu w wyznaczonym obszarze
Rozszerzenie sprzedaży o rynek masowy
Obsługa klienta hurtowego 40 firm krajowych oraz klienta anglojęzycznego
Logistyka
Organizacja wizyt zagranicznych
Uczestnictwo w Targach MTM Ostróda oraz International Furniture Poznań
Przygotowywanie i redagowanie katalogów, broszur i ulotek reklamowych
Wprowadzanie akcji promocyjnych
Wdrażanie i realizacja strategii sprzedaży oraz marketingu w wyznaczonym obszarze
Szkolenia i kursy
Efektywne zarządzanie zespołem
Kurs podstaw księgowości i kadr
Kurs Projektant wnętrz -ASP Kraków
Szkolenie obsługi programu Pro100 Ecru do projektowania
Znajomość obsługi komputera programy MS Office
Certificate in English Council of Europe Level B1, University of Cambridge
Kurs podstaw księgowości i kadr
Kurs Projektant wnętrz -ASP Kraków
Szkolenie obsługi programu Pro100 Ecru do projektowania
Znajomość obsługi komputera programy MS Office
Certificate in English Council of Europe Level B1, University of Cambridge
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Marketing
Marketing handlowy
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż - FMCG
Wyposażenie domu i biura