Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. ubezpieczeń i zarządzania aktywami
1. Zarządzanie majatkiem trwałym Spółki.
2. Zakup,ewidencjonowanie oraz amortyzacja i likwidacja środków trwałych.
3. Wystawianie faktur i korekt faktur na kraj i zagranice. Rozliczanie dowodów wydania towaru.
4. Rozliczanie faktur kosztowych i przychodowych zgodnie z zakładowym planem kont.
5. Przeprowadzanie inwentaryzacji spisu z natury jak i inwentaryzacji systemowych.
6. Gospodarka zaopatrzeniowo - magazynowa: zamówienia, rozliczanie PZ, księgowanie faktur, rozliczanie dokumentów RW.
7. Tworzenie planów: amortyzacji, remontów oraz inwestycji i zakupów gotowych dóbr.
8. Przeglądy obiektów budowlanych.
9. Zarządzanie ubezpieczeniami w firmie.
10. Zarządzanie flotą samochodową firmy.
11. Obsługa sekretariatu.
2. Zakup,ewidencjonowanie oraz amortyzacja i likwidacja środków trwałych.
3. Wystawianie faktur i korekt faktur na kraj i zagranice. Rozliczanie dowodów wydania towaru.
4. Rozliczanie faktur kosztowych i przychodowych zgodnie z zakładowym planem kont.
5. Przeprowadzanie inwentaryzacji spisu z natury jak i inwentaryzacji systemowych.
6. Gospodarka zaopatrzeniowo - magazynowa: zamówienia, rozliczanie PZ, księgowanie faktur, rozliczanie dokumentów RW.
7. Tworzenie planów: amortyzacji, remontów oraz inwestycji i zakupów gotowych dóbr.
8. Przeglądy obiektów budowlanych.
9. Zarządzanie ubezpieczeniami w firmie.
10. Zarządzanie flotą samochodową firmy.
11. Obsługa sekretariatu.
Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży
1. Wystawianie faktur i korekt faktur na kraj i zagranice. Rozliczanie dowodów wydania towaru.
2. Rozliczanie faktur kosztowych i przychodowych zgodnie z zakładowym planem kont
3. Organizowanie transportów zarówna cało pojazdowych jaki i drobnicowych na dostawy krajowe i zagraniczne.
4. Przeprowadzanie inwentaryzacji spisu z natury jak i inwentaryzacji systemowych.
5. Rozliczanie rabatów sprzedażowych oraz sporządzanie zestawień.
6. Gospodarka zaopatrzeniowo - magazynowa: zamówienia, rozliczanie PZ, księgowanie faktur, rozliczanie dokumentów RW.
2. Rozliczanie faktur kosztowych i przychodowych zgodnie z zakładowym planem kont
3. Organizowanie transportów zarówna cało pojazdowych jaki i drobnicowych na dostawy krajowe i zagraniczne.
4. Przeprowadzanie inwentaryzacji spisu z natury jak i inwentaryzacji systemowych.
5. Rozliczanie rabatów sprzedażowych oraz sporządzanie zestawień.
6. Gospodarka zaopatrzeniowo - magazynowa: zamówienia, rozliczanie PZ, księgowanie faktur, rozliczanie dokumentów RW.
Referent biurowy
Przedsiębiorstwo handlowo-Usługowe "OLMAR" SJ - Trzebinia
1. Opisywanie faktur zgodnie z zakładowym planem kont, dekretowanie faktur, rejestr faktur,kontrola terminów zapłaty faktur i rachunków kosztowych.
2. Dbanie o właściwy obieg dokumentów sprzedaży i dokumentów finansowych (raporty kasowe, faktury, dokumenty magazynowe). Współpraca z księgową.
3. Prace biurowe: sporządzanie zestawień, rejestrowanie czasu pracy pracowników,przyjmowanie korespondencji, archiwizacja ważnych dokumentów.
4. Rozliczanie faktur i Wz związanych z zakupem paliwa, rozliczanie książek przebiegu pojazdów.
2. Dbanie o właściwy obieg dokumentów sprzedaży i dokumentów finansowych (raporty kasowe, faktury, dokumenty magazynowe). Współpraca z księgową.
3. Prace biurowe: sporządzanie zestawień, rejestrowanie czasu pracy pracowników,przyjmowanie korespondencji, archiwizacja ważnych dokumentów.
4. Rozliczanie faktur i Wz związanych z zakupem paliwa, rozliczanie książek przebiegu pojazdów.
Szkolenia i kursy
- Szkolenie na temat " Podatek VAT" organizowanie przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce (2005 r.)
- Policealne Studium Sekrestarskie im. Małgorzaty Jantos w Krakowie (2002 r.)/szkolenia z zakresu: rachunkowości, prawa, marketingu i ekonomi, psychologi, organizacji pracy biurowej/
- Szkolenia z zakresu środków trwałych
- Prawo jazdy kat. B
- Policealne Studium Sekrestarskie im. Małgorzaty Jantos w Krakowie (2002 r.)/szkolenia z zakresu: rachunkowości, prawa, marketingu i ekonomi, psychologi, organizacji pracy biurowej/
- Szkolenia z zakresu środków trwałych
- Prawo jazdy kat. B
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Ubezpieczenia
Inne
Zainteresowania
Muzyka, film, informatyka.
Inne
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera: MS Office (Word, Excel, Access, Power Point, Outlook, Internet Explorer, Photo Editor)
- Obsługa systemu: SUBIEKT, COMET, DYNAMICS AX
- Obsługa kasy fiskalnej
- Umiejętność bezwzrokowego pisania na komputerze 160 znaków/min.
- Znajomość podstawowych praw podatkowych
- Obsługa systemu: SUBIEKT, COMET, DYNAMICS AX
- Obsługa kasy fiskalnej
- Umiejętność bezwzrokowego pisania na komputerze 160 znaków/min.
- Znajomość podstawowych praw podatkowych
Grupy
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Akademia WSB (do dnia 15 kwietnia 2018 roku Uczelnia
nosiła nazwę Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej) to jedna z najlepszych uczelni niepublicznych w Polsce.
BIZNESMEN Każdy może nim być
Niezaleznie, po ktorej stronie przyslowiowej lady stoimy, kazdy z nas jest Klientem
Chrzanów Ostatni Bastion
Grupa poświęcona mieszkoańcom oraz miłośnikom tego miasta znajdującego się w woj. małopolskim
ff24.eu
ff24.biz – Financial Freedom – to grupa entuzjastów, pasjonatów, ludzi działających razem dla osiągnięcia wspólnego celu - wolności finansowej. Motto " pracuj mądrze, a nie ciężko".
Husky
Grupa dla wszystkich miłośników tej rasy. Zapraszam do wymiany informacji oraz zamieszczania rad dotyczących wychowania i hodowli przez doświadczonych właścicieli psiaków :)
Proste przyjemności
słońce, wiatr we włosach, uśmiech, zapach skoszonej trawy, szarlotka na deser, kwiaty bez okazji, piknik za miastem