Umiejętności
frachty
Spedycja
Logistyka międzynarodowa
zarządzanie operacyjne
Zarządzanie transportem
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
rosyjski
biegły
ukraiński
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Logistyki (Order to Delivery Manager), Paliwa Płynne, Region CEE & Rosja
- Zarządzanie zespołami odpowiedzialnymi za planowanie i obsługę klienta w ramach dostaw paliw płynnych na stacje Shell oraz do klientów B2B. - Dbanie o ciągłe doskonalenie efektywności operacji transportu drogowego - Wdrożenie oraz podtrzymywanie kultury ciągłego doskonalenia - Nadzór nad rozwojem oraz wdrażaniem globalnej strategii w regionie przy zapewnieniu zgodnego trybu współpracy z partnerami operacyjnymi przede wszystkim z działami Sprzedaży, Obsługi Klienta, Marketingu, Zaopatrzenia, Kontraktowania, Bezpieczeństwa oraz Transportu drogowego. - Rozwój, dostrajanie oraz nadzór nad podstawowymi wskaźnikami operacyjnymi jako częścią szeroko rozumianego visual managementu - Koordynacja działań z głównie działami Sprzedaży oraz Zaopatrzenia w celu racjonalizacji popytu. - Szeroko rozumiane zarządzanie zasobami ludzkimi poprzez motywowanie, coaching oraz dbanie o rozwój osobisty (planowanie rozwoju kariery, zarządzanie słabymi wynikami)
Kierownik Działu Obsługi Klienta, Oleje i Smary
Shell Business Operations
- Kierowanie zespołem specjalistów odpowiedzialnych za procesy logistyczne oraz obsługi klientów z sektora B2B, włączając obsługę procesów niestandardowych oraz zarządzanie kryzysami. - Zarządzanie efektywnością dostaw olejów i smarów (>3000 SKUs) oraz prawidłowością obrotu dokumentowego pomiędzy firmą a odbiorcami. - Ustalanie celów oraz poziomów dot. jakości obsługi klientów łącznie z podstawowymi wskaźnikami operacyjnymi (SLA oraz KPI). - Nadzór nad utrzymywaniem stale wysokiego poziomu obsługi klienta zgodnie z ustalonymi wskaźnikami jakości oraz operacyjnymi poprzez usprawnianie procesów, komunikacji międzydziałowej, coaching.
Kierownik Działu Koordynacji Łańcucha Dostaw w regionie CEE, Oleje i smary
- Zarządzanie efektywnością dostaw oraz jakością obsługi klientów regionu Europy Centralnej i Wschodniej zgodnie z ustalonymi standardami obsługi (SLA, KPI) - Nadzorowanie efektywności procesów frontoffice i backoffice - Optymizacja procesów logistycznych oraz obrotu dokumentowego w środowisku GSAP we współpracy z partnerami zaangażowanymi w procesach. - Opracowywanie, usprawnianie i wdrażanie procedur.
Szkolenia i kursy
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Zainteresowania
chess, choir singing (bass, baritone), sports
Inne
Driving license B category
MS Office Suit knowledge
GSAP R/3 Super User, CRM
CCPulse, Config Manager
MS Office Suit knowledge
GSAP R/3 Super User, CRM
CCPulse, Config Manager
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość