Doświadczenie zawodowe
Doradca, Konsultant TopPersonalBranding
Głęboko wierzymy, że nie ma szczytniejszego celu niż służenie innym.
Dlatego robimy to, w czym jesteśmy najlepsi i dzielimy się swoją wyjątkową wiedzą oraz umiejętnościami.
Działamy tam, gdzie efekty naszej pracy są najszybsze i najbardziej widoczne. Rozwijamy polskich przedsiębiorców i ich pracowników. Dzięki temu wspólnie tworzymy miejsce, w którym każdy może rozwijać się najlepiej jak potrafi.
Dlatego robimy to, w czym jesteśmy najlepsi i dzielimy się swoją wyjątkową wiedzą oraz umiejętnościami.
Działamy tam, gdzie efekty naszej pracy są najszybsze i najbardziej widoczne. Rozwijamy polskich przedsiębiorców i ich pracowników. Dzięki temu wspólnie tworzymy miejsce, w którym każdy może rozwijać się najlepiej jak potrafi.
Media Director
2011-2013 Account Director (Dyrektor ds Obsługi Klienta)
• Kompleksowa obsługa budżetu reklamowego jednego z największych klientów agencji
• Tworzenie strategii komunikacji dla marek klienta
• Zarządzanie działaniami marketingowymi we wszystkich mediach
• Zarządzanie projektami zintegrowanymi, m.in. z zakresu internetu,
branded content, ambient
• Dbanie o relacje z Klientem i wyniki prowadzonych działań
marketingowych (badania m.in. ekonometria)
• Prowadzenie negocjacji umów z klientami oraz dostawcami
• Kierowanie dziesięcioosobowym zespołem, w tym: zatrudnianie i
wdrażanie nowych pracowników, dbanie o wysoki stopień motywacji i
satysfakcji zespołu, rozwój pracowników, reprezentowanie zarządu firmy
• Dostarczanie i dbanie o rozwój wiedzy z zakresu rynku mediów i
sposobów komunikacji po stonie klienta oraz w zespole
2008-2011 Konsultant ds kanałów komunikacji w grupie SMVG
• Doradztwo w opracowaniu strategii komunikacji dla klientów grupy SMVG
• Prowadzenie szkoleń z zakresu strategii komunikacji dla partnerów
zewnętrznych (biura reklamy )
• Prowadzenie szkoleń dla Klientów grupy z zakresu planowania i
kupowania mediów, rynku mediów, procesu prowadzenia kampanii
reklamowych
• Prowadzenie szkoleń dla instytucji i urzedów publicznych
• Prowadzenie procesu tworzenia innowacyjnych projektów (moderacja
burz mózgów)
• Prowadzenie „szkółki” dla nowych pracowników, stażystów (Grasz o
staż), studentów
• Kompleksowa obsługa budżetu reklamowego jednego z największych klientów agencji
• Tworzenie strategii komunikacji dla marek klienta
• Zarządzanie działaniami marketingowymi we wszystkich mediach
• Zarządzanie projektami zintegrowanymi, m.in. z zakresu internetu,
branded content, ambient
• Dbanie o relacje z Klientem i wyniki prowadzonych działań
marketingowych (badania m.in. ekonometria)
• Prowadzenie negocjacji umów z klientami oraz dostawcami
• Kierowanie dziesięcioosobowym zespołem, w tym: zatrudnianie i
wdrażanie nowych pracowników, dbanie o wysoki stopień motywacji i
satysfakcji zespołu, rozwój pracowników, reprezentowanie zarządu firmy
• Dostarczanie i dbanie o rozwój wiedzy z zakresu rynku mediów i
sposobów komunikacji po stonie klienta oraz w zespole
2008-2011 Konsultant ds kanałów komunikacji w grupie SMVG
• Doradztwo w opracowaniu strategii komunikacji dla klientów grupy SMVG
• Prowadzenie szkoleń z zakresu strategii komunikacji dla partnerów
zewnętrznych (biura reklamy )
• Prowadzenie szkoleń dla Klientów grupy z zakresu planowania i
kupowania mediów, rynku mediów, procesu prowadzenia kampanii
reklamowych
• Prowadzenie szkoleń dla instytucji i urzedów publicznych
• Prowadzenie procesu tworzenia innowacyjnych projektów (moderacja
burz mózgów)
• Prowadzenie „szkółki” dla nowych pracowników, stażystów (Grasz o
staż), studentów
Media Manager
DOM MEDIOWY THE MEDIA INSIGHT Kierownik Działu Obsługi Klienta
• Organizacja i rozwój agencji
• Opracowanie strategii działania agencji
• Zdobywanie nowych klientów
• Kompleksowa obsługa klientów w zakresie obsługi mediowej
• PKN Orlen, Dolisos, Sferia, Veka, Wezyr
MINDSHARE Client Media Manager
• Planowanie i zakup mediów dla klientów: Kimberly Clark, Warner Lambert
Adams Group, Chipita Int., Commercial Union, Mattel, Nike, Klosterfrau,
LG Electronics, UIP, Inteligo Financial, Daewoo FSO
• Śledzenie zmian na rynku mediów
• Analiza działań konkurencji
• Tworzenie media planów
• Rozliczenia i analizy post-buy
MINDSHARE Senior Media Buyer / Dział zakupu TV
• Planowanie i zakup kampanii telewizyjnych dla klientów agencji
• Analizy rynku telewizyjnego, tworzenie prognoz oglądalności,
optymalizacja kampanii, estymacja kosztów dotarcia, prowadzenie
negocjacji w zakresie zakupu czasu antenowego
• Organizacja i rozwój agencji
• Opracowanie strategii działania agencji
• Zdobywanie nowych klientów
• Kompleksowa obsługa klientów w zakresie obsługi mediowej
• PKN Orlen, Dolisos, Sferia, Veka, Wezyr
MINDSHARE Client Media Manager
• Planowanie i zakup mediów dla klientów: Kimberly Clark, Warner Lambert
Adams Group, Chipita Int., Commercial Union, Mattel, Nike, Klosterfrau,
LG Electronics, UIP, Inteligo Financial, Daewoo FSO
• Śledzenie zmian na rynku mediów
• Analiza działań konkurencji
• Tworzenie media planów
• Rozliczenia i analizy post-buy
MINDSHARE Senior Media Buyer / Dział zakupu TV
• Planowanie i zakup kampanii telewizyjnych dla klientów agencji
• Analizy rynku telewizyjnego, tworzenie prognoz oglądalności,
optymalizacja kampanii, estymacja kosztów dotarcia, prowadzenie
negocjacji w zakresie zakupu czasu antenowego
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką