Umiejętności
B2B2C
praca zespołowa
rekrutacja
Umiejętności interpersonalne
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Obsługa klienta
szkolenia
techniki sprzedażowe
Prawo jazdy kat B
Umiejętności analityczne
elastyczność
KPI
sport
Planowanie
Umiejętności komunikacyjne
lider
Umiejętności zarządzania
Wolontariat
Tajemniczy klient
Kontrola kosztów
standardy VM
planowanie i zorganizowanie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Sklepu
- zarządzanie 9 - osobowym zespołem sprzedawców, w tym dbanie o dobrą komunikację, komfort pracy w zespole
- maksymalizacja sprzedaży i rentowności poprzez efektywne zarządzanie operacjami sklepu i doskonałą obsługę klienta, monitorowanie kosztów sklepu
- świadomość handlowa i wdrażanie inicjatyw wpływających na wyniki sprzedaży oraz weryfikacja ich skuteczności ( współpraca z działem Marketingu Centrum Handlowego)
- analiza lokalnych trendów rynkowych i konkurencji
- rozumienie i poprawianie wydajności sklepu poprzez analizę raportów i wskaźników KPI
- spełnianie standardów marki w obsłudze klienta poprzez motywowanie, doradztwo, wsparcie i jasne instrukcje dla pracowników
- spełnianie standardów marki w prezentacji produktu i działalności marketingowej
- rekrutacja, szkolenie, utrzymanie i ciągłe rozwijanie jakości pracowników
- sporządzanie efektywnych grafików czasu pracy dostosowanych do wzmożonych okresów sprzedaży
- rozwój kompetencji kierowniczych poprzez udział w szkoleniach
- maksymalizacja sprzedaży i rentowności poprzez efektywne zarządzanie operacjami sklepu i doskonałą obsługę klienta, monitorowanie kosztów sklepu
- świadomość handlowa i wdrażanie inicjatyw wpływających na wyniki sprzedaży oraz weryfikacja ich skuteczności ( współpraca z działem Marketingu Centrum Handlowego)
- analiza lokalnych trendów rynkowych i konkurencji
- rozumienie i poprawianie wydajności sklepu poprzez analizę raportów i wskaźników KPI
- spełnianie standardów marki w obsłudze klienta poprzez motywowanie, doradztwo, wsparcie i jasne instrukcje dla pracowników
- spełnianie standardów marki w prezentacji produktu i działalności marketingowej
- rekrutacja, szkolenie, utrzymanie i ciągłe rozwijanie jakości pracowników
- sporządzanie efektywnych grafików czasu pracy dostosowanych do wzmożonych okresów sprzedaży
- rozwój kompetencji kierowniczych poprzez udział w szkoleniach
Kierownik sklepu Salomon
- zarządzanie 4- osobowym zespołem sprzedawców (sklep tymczasowy-zespół 8-osobowy),
- maksymalizacja sprzedaży poprzez kontrolę realizacji planów sprzedażowych, w tym sporządzanie
raportów okresowych
- wspieranie procesu sprzedaży hurtowej
- wdrażanie akcji marketingowych i promocyjnych poprzez współpracę z działem Marketingu
Centrum Handlowego
- kontrola stanów magazynowych, dbanie o ciągłość dostaw towaru szybko rotującego
- odpowiedzialność za procedury i bezpieczeństwo sklepu poprzez kontrolę prawidłowości
przyjmowanych lub wystawianych dokumentów przez pracowników Sklepu
- zarządzanie aranżacją sklepu oraz ekspozycją towaru zgodnie z obowiązującymi standardami
- dbanie o wizerunek i reprezentowanie Sklepu w kontaktach z firmami zewnętrznymi
- sporządzanie grafików czasu pracy oraz list obecności
- maksymalizacja sprzedaży poprzez kontrolę realizacji planów sprzedażowych, w tym sporządzanie
raportów okresowych
- wspieranie procesu sprzedaży hurtowej
- wdrażanie akcji marketingowych i promocyjnych poprzez współpracę z działem Marketingu
Centrum Handlowego
- kontrola stanów magazynowych, dbanie o ciągłość dostaw towaru szybko rotującego
- odpowiedzialność za procedury i bezpieczeństwo sklepu poprzez kontrolę prawidłowości
przyjmowanych lub wystawianych dokumentów przez pracowników Sklepu
- zarządzanie aranżacją sklepu oraz ekspozycją towaru zgodnie z obowiązującymi standardami
- dbanie o wizerunek i reprezentowanie Sklepu w kontaktach z firmami zewnętrznymi
- sporządzanie grafików czasu pracy oraz list obecności
Kierownik sklepu
- zarządzanie 5-osobowym zespołem, w tym dbanie o dobrą komunikację, komfort pracy w zespole
- motywowanie sprzedawców do aktywnej sprzedaży oraz dbanie o najwyższe standardy obsługi klienta poprzez prowadzenie wewnętrznych szkoleń sprzedażowych
- przeprowadzanie rekrutacji
- sporządzanie efektywnych grafików czasu pracy
- motywowanie sprzedawców do aktywnej sprzedaży oraz dbanie o najwyższe standardy obsługi klienta poprzez prowadzenie wewnętrznych szkoleń sprzedażowych
- przeprowadzanie rekrutacji
- sporządzanie efektywnych grafików czasu pracy
Zastępca kierownika sklepu
- przygotowywanie zestawień miesięcznych (obroty, sprzedaż indywidualna)
- obsługa kontrahentów (sprzedaż, akcje promocyjne, sponsoring)
- kontrola dokumentów (faktury VAT, mm-/mm+, pz/wz, fvz)
- kontrola zatowarowania sklepu, zamówienia towaru
- sporządzanie raportów (dobowe zestawienia sprzedaży, przychody i rozchody)
- obsługa kontrahentów (sprzedaż, akcje promocyjne, sponsoring)
- kontrola dokumentów (faktury VAT, mm-/mm+, pz/wz, fvz)
- kontrola zatowarowania sklepu, zamówienia towaru
- sporządzanie raportów (dobowe zestawienia sprzedaży, przychody i rozchody)
Szkolenia i kursy
- NOVA Centrum Edukacji - W trakcie: Kurs Kadry i płace; 2017 r.
- FASHION HOUSE Group - Zarządzanie punktem sprzedaży oraz Standardy obsługi klienta; 2017 r.
- Inspire, Centrum Kształcenia umiejętności, Szkolenie "Motywowanie i kontrola pracowników"; 2010 r.
- Monachium, Szkolenie z produktów firmy W.L.Gore & Associates GmbH; 2009 r.
- Hoffmann Consulting Sp. z o.o., Szkolenie „Techniki sprzedaży”; 2006 r.
- FASHION HOUSE Group - Zarządzanie punktem sprzedaży oraz Standardy obsługi klienta; 2017 r.
- Inspire, Centrum Kształcenia umiejętności, Szkolenie "Motywowanie i kontrola pracowników"; 2010 r.
- Monachium, Szkolenie z produktów firmy W.L.Gore & Associates GmbH; 2009 r.
- Hoffmann Consulting Sp. z o.o., Szkolenie „Techniki sprzedaży”; 2006 r.
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
sport: indoor cycling, rower, pływanie, bieganie, rolki, narty, hokej
rozwój osobisty
rozwój osobisty
Inne
Prawo jazdy kat. B od 2003r. (własny samochód)
Grupy
FUNDACJA EDMUNDA J. SAUNDERSA – FEJS
FUNDACJA EDMUNDA J. SAUNDERSA - FEJS
Celem FEJS jest prowadzenie działalności w zakresie dotyczącej: audytu wewnętrznego, kontroli wewnętrznej, GRC, zapobiegania oszustwom i korupcji.
Fraud i Przestępstwa Gospodarcze, i Korupcja oraz Organizacje Antyfraudowskie
Zapobieganie i wykrywanie oszustw i nadużyć oraz przestępstw gospodarczych. Przeciwdziałanie Korupcji. Organizacje antyfraudowskie.
MANAGEMENT/ZARZĄDZANIE, MARKETING
Grupa dla osób zainteresowanych sprawami zarządzania, marketingiem i szkoleniami.
"POTPOURRI" - coś dla każdego i o wszystkim...
Wiadomości I materiały na każdy temat - coś dla każdego.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość