Maja Raczkowska

Integrated Marketing Specialist
Warszawa, mazowieckie

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Hb Polska. Sp. z o.o.
Marketing Manager
Kreowanie i realizacja strategii marketingowej firmy HB Polska. Organizowanie efektywnych działań w kierunku wzrostu udziałów rynkowych i wzmacnianiu pozycji rynkowej firmy HB Polska i dystrybuowanych marek Laica, Bellissima, Polti oraz Olimpia Splendid. Redagowanie i przygotowywanie materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych. Tłumaczenie pisemne i symultaniczne z języka angielskiego. Planowanie i wdrażanie kampanii reklamowych z wykorzystaniem różnych narzędzi. Współpraca z szeroką grupą partnerów biznesowych, kontrahentów i podwykonawców. Kreowanie i zarządzanie serwisami internetowymi.
Logo
Brand Manager
Imetec
Wprowadzenie na polski rynek marki marki Bellissima, w której znajdują się innowacyjne produkty do stylizacji włosów. Organizacja wydarzeń towarzyszących prezentacji firmy Imetec, marki Bellissima skierowanych do przedstawicieli handlu. Koordynacja regionalnych i międzynarodowych działań promocyjnych mających na celu budowanie pozytywnego wizerunku marki Bellissima w Polsce. Opieka nad Ambasadorem marki Leszkiem Czajką, asysta we wszelkich aktywnościach promocyjnych m.in. lokowanie produktu w TV, sesje fotograficzne, konkurs we współpracy z prasą etc. Komunikacja za pośrednictwem mediów społecznościowych, adaptacja materiałów promocyjnych do realiów polskiego rynku, tłumaczenia pisemne i symultaniczne.
Logo
Senior Business Development Manager
E.E.L.Events Ltd – Organizator forów inwestycyjnych w regionie CEE i SEE.
• Przeprowadzenie szczegółowej analizy rynku oraz zarządzanie przypisanym portfelem klientów i jego systematyczny rozwój.
• Inicjowanie i aktywne kształtowanie długotrwałych relacji z Klientami organizacji biznesowych oraz instytucji publicznych.
• Budowanie pozytywnego wizerunku E.E.L. Events Ltd.: przeprowadzenie kampanii promocyjnej i nawiązywanie patronatów medialnych z międzynarodowymi agencjami prasowymi i wydawcami m.in. Polish Market, Bloomberg New Energy Finance, Oxford Business Group, Wall Street Journal, Thomson Reuters (Chorwacja, Turcja, Serbia, Estonia, Polska, USA, Wielka Brytania).
• Selekcja i zaproszenie prelegentów ze szczebla dyrektorskiego reprezentujących firmy korporacyjne, instytucje publiczne, ośrodki akademickie oraz instytycje multilateralne.
• Logistyczna obsługa konferencji na miejscu wydarzenia jako członek małego 3 osobowego zespołu (ok.200 uczestników wydarzenia).
• Doradztwo w zakresie doboru najefektywniejszych narzędzi marketingowych dla E.E.L. Events Ltd i Klientów Indywidualnych.
Logo
Menedżer Projektu
JD Blayer Ltd Galicjusz.pl- Regionalny portal informacyjno- ogłoszeniowy. (Rzeszow, Polska)
• Wprowadzenie na międzynarodowy rynek nowej marki poprzez skuteczną komunikację skierowaną do użytkowników, liderów rynku, lokalnych organizacji.
• Realizacja działań z zakresu PR oraz marketingu.
• Szkolenie pracowników portalu.
• Koordynacja działania redakcji serwisu.
Logo
Redaktor Naczelny Londynek.net
JD Blayer Ltd, Londynek.net – Największy portal dla Polaków rezydujących poza granicami kraju.
• Kompleksowe zarządzanie redakcją portalu. (W okresie wzmożonego napięcia i zapotrzebowania np. zamieszki w Londynie, wypadek polskiego samolotu pod Smoleńskiem – wzrost odsłon o 300%).
• Reprezentajca firmy w międzynarodowych mediach (BBC, duńska TV, polskie media: TVN, TVP Polonia, Radio Zet, Polskie Radio dla Zagranicy, Gazeta Wyborcza), międzynarodowych konferencjach (w tym czynny udział w charakterze prelegenta np. warsztat Business Link), wydarzeniach kulturalnych (ponad 200 wydarzeń odbywających się w m.in. Barbican, Tate Modern, Town Hall w Londynie w ramach projektu Polska Year zorganizowanego przez Instytut Adama Mickiewicza).
• Kreowanie przekazu promocyjnego i reklamowego.
• Redagowanie materiałów prasowych i komunikatów dotyczących marki / produktu oraz koordynowanie polityki informacyjnej na zewnątrz i wewnątrz Organizacji.
• Kompleksowa sprzedaż dla grupy międzynarodowych klientów (Firmy Korporacyjne, Indywidualni Klienci, Domy Mediowe, Agencje Reklamowe, Instytucje Publiczne).
• Tworzenie nowych produktów sprzedażowych oraz sekcji na stronie, celem maksymalizowania przychodu np. zaprojektowanie i implementacja działu Promocje-Londynek.net, uruchomienie autorskiego programu Czytelnia-Blog opierającego się na dziennikarstwie obywatelskim i odznaczającego się innowacyjną strukturą finansową zapewniającą ROI.
• Rekrutacja i zarządzanie zespołami-5 pełnoetatowych pracowników, ponad 30 freelancerów oraz grupa kontraktowo zatrudnianych praktykantów.
• Budowanie i utrzymywanie partnerstwa strategicznego z kluczowymi organizacjami (Polska Organizacja Turystyczna, Polski Instytut Kulturalny w UK, Polski Komitet Olimpijski, Zjednoczenie Polskie w UK etc.)
Logo
Menedżer ds. Komunikacji
JD Blayer Ltd – Londynek.net oraz Dublinek.net- portale dla Poloniii w UK i Irlandii.
• Kompleksowa komunikacja z szeroką grupą partnerów, owocująca długotrwałymi umowami cross-marketingowymi z np. Wp.pl, Onet.pl, 3 porty lotnicze w Polsce.
Logo
Menedżer Sprzedaży
JD Blayer Ltd - Londynek.net – Portal dla Polaków rezydujących w UK. (Londyn, UK)
• Sprzedaż reklamy internetowej,tworzenie mediaplanów i prowadzenie kampanii reklamowych dla indywidualnych klientów, firm korporacyjnych oraz za pośrednictwem międzynarodowych domów mediowych.(udokumentowany 50% wzrost revenue wg. GA).
Logo
Społeczny Kurator Sądowy
Sąd Wojewódzki w Łodzi (Łódź, Polska)
• Realizacja szerokiego spektrum zadań o charakterze wychowawczo – resocjalizacyjnym diagnostycznym, profilaktycznym i kontrolnym zgodnie z orzeczeniem sądu.
• Genracja raportów.

Szkolenia i kursy

2012 Pronunciation Studio London
Kurs reducji akcentu

2012 St George International’s English Learning Centre
Zaawansowany kurs biznesowego języka angielskiego

2010 Hanwell London School of Accountancy
Microsoft Office Training

2010 Sage ACT Training
Obsługa programu Act

2010 Sage 50 Accounts Training
Obsługa programu księgowego Sage

Szkolenia z zakresu:
Efektywna sprzedaż, Organizacja Pracy, self development.

Edukacja

Logo
Zintegrowana Strategia Public Relations, studia podyplomowe
London School of Public Relations
Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Psychopedagogika, licencjackie
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi

Specjalizacje

Sprzedaż
Usługi profesjonalne

Zainteresowania

pływanie, narciarstwo, kultura alternatywna, rozwój personalny,literatura, sztuka, podróże, wielokultorowość, praca społeczna.

Organizacje

Aktywny udział w spotkaniach networkingowych - Członkostwo w grupie BNI

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Business Consulting
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Fraud i Przestępstwa Gospodarcze, i Korupcja oraz Organizacje Antyfraudowskie
Fraud i Przestępstwa Gospodarcze, i Korupcja oraz Organizacje Antyfraudowskie
Zapobieganie i wykrywanie oszustw i nadużyć oraz przestępstw gospodarczych. Przeciwdziałanie Korupcji. Organizacje antyfraudowskie.
HBRP
HBRP
HBRP to mikroblog towarzyszący grupie Harvard Business Review Polska
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
Institute for Internal Controls – IIC
Institute for Internal Controls – IIC
The Institute for Internal Controls (IIC) oraz IIC Poland Chapter (IIC Polska), Polski Oddział międzynarodowego Instytutu ds. Kontroli Wewnętrznych - The IIC
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
MANAGEMENT/ZARZĄDZANIE, MARKETING
MANAGEMENT/ZARZĄDZANIE, MARKETING
Grupa dla osób zainteresowanych sprawami zarządzania, marketingiem i szkoleniami.
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz