Katarzyna Maja Cieśla

Visual Merchandiser, Ultimate Fashion Sp. z o.o.
Milanówek, mazowieckie

Umiejętności

InDesign Prawo jazdy kat B MC Office CorelDraw - biegle

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Pierre Fabre Medicament Sp. z o.o.
specjalista d/s ekspozycji wizualnej
- tworzenie i wrażanie strategii VM dla działu Oral Care w aptekach i gabinetach stomatologicznych w całej Polsce
- szkolenia z zakresu strategicznego rozmieszczania towaru w aptekach dla farmaceutów oraz włascicieli aptek
- przygotowanie projektów oraz zamówienia materiałów ekspozycyjnych (projekty implementowane na rynkach zagranicznych)
- projektowanie grafik marketingowych
- przygotowanie planogramów oraz koncepcji VM dla sieci aptek
- nadzorowanie zespołu przedstawicieli w zakresie wdrażania strategii VM oraz tworzenie indywidualnych rozwiązań dla kilientów
- ścisła współpraca z działem Marketingu i Sprzedaży
- nadzór nad zwrotem z inwestycji ROI (tworzenie narzędzi, oraz egzekucja danych)
- szkolenia z zakresu VM dla pracowników działów Oral Care otwieranych na nowych rynkach
- udział w szkoleniach i konferencjach organizowanych przez z Head Office Pierre Fabre Medicament &Dermocosmetic
Logo
Kierownik Produktu
Atlantic Sp S.A.
- analiza wyników sprzedaży kolekcji męskiej we wszystkich podległych kanałach dystrybucji ( Hurt, Detal, Rynki Wschodnie) we współpracy z działem sprzedaży i planowania
- analiza oferty produktowej oraz cen konkurencji
- przygotowanie założeń asortymentowych zgodnych z procedurą kreowania kolekcji
- nadzorowanie procesu tworzenia produktu przez projektantów
- zarządzanie asortymentem w zakresie portfolio produktowego, wyniku marży oraz cen
- przygotowywanie oraz przeprowadzanie weryfikacji kolekcji oraz zamówień
- odpowiedzialność za wyniki sprzedaży i marży w męskiej kategorii produktowej
- nadzorowanie pracy podległych kupców
Logo
Kierownik ds Ekspozycji Wizualnej
Atlantic Sp S.A.
- tworzenie, wdrażanie i utrzymywanie standardów VM w podległych kanałach dystrybucji tj Salony Firmowe, salony Depozytowe, Salony Outletowe oraz Salony Partnerskie poza granicami Polski
- współtworzenie nowej koncepcji sklepu w oparciu o wyniki sprzedaży i badania konsumenckie
- regularne tworzenie instrukcji VM dla podległych kanałów dystrybucji
- planowanie zmian oraz wdrażanie nowych wytycznych VM - globalnie dla całej marki oraz indywidualnie dla każdego sklepu w celu osiągnięcia jak najwyższej komercyjności salonu
- tworzenie ekspozycji nowych kolekcji na etapie zamówień oraz w czasie trwania sezonu
- opracowywanie manuali i szkoleń z zakresu VM, produktu i konkurencji
- udział w otwarciach salonów w podległych kanałach dystrybucji w Polsce
- ścisła współpraca z działami: Sprzedaży, produktu, Planowania, Marketingu oraz Projektu i Kreacji
- kontrola realizacji polityki VM i implementacji cotygodniowych wytycznych w sklepach na terenie całej Polski i na rynku wschodnim
- regularna wizytacja salonów w podległych kanałach dystrybucji
- stały monitoring działań konkurencji
Logo
Visual Merchandiser
Fashion US. GAP
- wprowadzanie kampanii sezonowych w oparciu o wytyczne z Head Office Gap
- przygotowywanie oraz zamawianie dekoracji sezonowych oraz materiałów POS
- wdrażanie zasad dotyczących ułożenia oraz oznakowania produktów
- zarządzanie budżetem VM
- koordynacja otwarcia sklepu wielkopowierzchniowego z zakresu VM
- rekrutacja dekoratorów sklepowych
- szkolenie nowych pracowników
- koordynowanie pracy zespołu dekoratorów
- projektowanie materiałów graficznych
Ultimate Fashion Sp. z o.o.
Visual Merchandiser Manager
Visual Merchandising
-sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad strefą wizualną w sklepach Wallis w całej Polsce
- koordynowanie otwarć i zamknięć sklepów z zakresu VM
- przygotowywanie layoutów sklepów
- aranżowanie witryn sklepowych
- optymalizowanie działań VM sklepów na podstawie osiągniętych wyników sprzedaży (SOH, KPI, BS)
-kluczowy kontakt z Head Office Wallis w Londynie
- zarządzanie budżetem VM
- zamawianie dekoracji sezonowych oraz materiałów POS
- monitorowanie i analiza konkurencji
- współpraca w rozwiązywaniu bieżących problemów VM dla marek Esprit, River Island, Palmers, Mexx

Zarządzanie zespołami
- aktywny udział w rekrutacji dekoratorów oraz kierowników sklepów
- szkolenie nowych pracowników
-koordynowanie pracy zespołu dekoratorów
- szkolenia z zakresu zmieniających się zasad VM, trendów w modzie oraz stylizacji
- przygotowywanie materiałów szkoleniowych oraz instrukcji VM
-monitorowanie pracowników i dbałość o najwyższe standardy obsługi klienta

Działania marketingowe
- projektowanie materiałów graficznych i redagowanie tekstów do promocji, wyprzedaży
- przygotowywanie “Press Day”, pokazów mody i eventów dla klientów
- projektowanie materiałów reklamowych dla prasy
- współpraca ze stylistami
- cykliczny udział w programie „ Kwadrans na kawę” w charakterze stylistki

Edukacja

Logo
andragogika, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
charakteryzator - perukarz; plastyk stylista , studia podyplomowe
Studio Sztuki - Artystyczne Policealne Studium Zawodowe

Specjalizacje

Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.