Maja Anna Smogur

koordynacja projektów, marketing, sprzedaż, e-commerce
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

E-commerce Google Adwords Google Analytics Analiza rynku zarządzanie marketingiem Rozwój produktu Zarządzanie produktem Zarządzanie projektami Facebook ads

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

freelance
marketing, PR, e-commerce, sprzedaż, copywriting, koordynacja projektów
Freelance
Doradzam firmom z sektora MŚP w zakresie biznesowym - marketingowym, sprzedażowym oraz organizacyjnym. W dużym skrócie:
- opracowywanie strategii działania i w obszarze marketingu/sprzedaży
- sporządzanie analiz i pisanie biznesplanów
- koordynowanie zespołu i kontrola zaplanowanych działań
- prowadzenie marketingu od A do Z (z naciskiem na marketing internetowy)
- opracowywanie identyfikacji wizualnej/rebranding
- budowanie odpowiedniego wizerunku firmy w komunikacji zewnętrznej
- wykonywanie drobnych projektów graficznych
- "opieka" mentorska nad start-up'ami
Logo
brand manager / specjalista e-commerce
BOOTSY.pl
Stworzyłam oraz byłam odpowiedzialna za prowadzenie sklepu internetowego z obuwiem i akcesoriami damskimi w pierwszym półroczu funkcjonowania, w tym m.in.:
- opracowanie identyfikacji wizualnej oraz strategii marketingowej
- organizacja akcji marketingowych, prowadzenie profili społecznościowych, obsługa Google Adwords i Facebook Ads
- współpraca z porównywarkami cenowymi, portalami, agencjami
- kontrola techniczna oraz zlecanie i nadzór prac programistów
- kontrola prawnych aspektów funkcjonowania sklepu
Logo
Product & Sales Specialist
Privore Group Sp. z o.o.
Logo
współwłaściciel
Foba Design s.c.
─ pomysłodawca projektu / menadżer projektantki
─ opracowywałam strategię rozwoju firmy
─ koordynowałam działania sprzedażowe oraz marketingowe
─ pozyskiwałam odbiorców / kontrahentów do współpracy
─ nawiązywałam i utrzymywałam kontakty, prowadziłam negocjacje z dostawcami, interesantami oraz magazynami branżowymi
─ organizowałam sesje zdjęciowe oraz pokazy mody.
Aptiv
praktyka w trakcie studiów
─ pomagałam w sprawach administracyjnych
─ wystawiałam i wysyłałam zamówienia do dostawców
─ wprowadzałam nowych dostawców do bazy
─ wprowadzałam dane związane z płatnościami kontrahentów do bazy PTD
─ obsługiwałam zintegrowany system zarządzania BPC's
─ czytałam i opisywałam rysunki techniczne podzespołów (przełączników)
─ tworzyłam zestawienia wspomagające działalność działu (MS Excel)

Referencje dostępne na życzenie
Logo
asystent ds. marketingu
Sulitech Plastics Processing
─ koordynowałam działania związane z identyfikacją wizualną firmy
─ tworzyłam oraz wysyłałam zapytania ofertowe do potencjalnych kontrahentów
─ negocjowałam koszty realizacji usług
─ czynnie uczestniczyłam oraz koordynowałam działania przy tworzeniu prezentacji multimedialnej przedstawiającej działalność firmy Sulitech Plastics Processing
─ przygotowywałam dokładną koncepcję (layaout, układ strony, tekst) rewitalizowanej strony internetowej firmy zgodnie z ideą usability

Referencje dostępne na życzenie
Logo
praktyka w trakcie studiów
Qype GmbH
─ nawiązywałam oraz utrzymywałam kontakt z potencjalnymi klientami biznesowymi (m.in. z właścicielami restauracji, centrów rozrywki, salonów urody)
─ współpracowałam z innymi portalami w zakresie marketingu on-line
─ prowadziłam działania z zakresu public relations
─ moderowałam portal qype.pl; kontaktowałam się z użytkownikami portalu w sprawach nadużyć, działań niezgodnych z regulaminem oraz odpowiadałam na trudne pytania dotyczące użytkowania serwisu
─ redagowałam teksty promujące portal

Referencje dostępne na życzenie

Szkolenia i kursy

Laureatka konkursu "Innowatorzy 2010", w którym nagrodą jest udział w 8-miesięcznym (05.2010 - 12.2010) cyklu szkoleniowo-doradczym "Szkoła Milionerów".
17-18.03.2010 - seminarium PABA (Poland as a business area) organizowane w ramach projektu "Program transferu innowacji do biznesu - Innowatorzy" przez Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości (prowadzący: Marzena Lelonkiewicz)
09.03.2010 - warsztaty "Rozwój umiejętności komunikacyjnych" organizowany przez Jeronimo Martins Dystrybucja
05.03.2010 - warsztaty "Public relations - skuteczna komunikacja" organizowane przez Business Center Club
14.05.2009 - warsztaty z zarządzania projektami w praktyce: "Planowanie projektu z MS Project"
10.2008 - warsztaty "Zaangażowanie i elastyczność w działaniu" organizowane przez KPMG
1996-2002 Szkoła Muzyczna I st. im. Grażyny Bacewicz w Gdańsku (klasa gitary, akompaniament - fortepian)

Edukacja

Logo
Zarządzanie projektami, studia podyplomowe
Uniwersytet Gdański
Logo
Zarządzanie rozwojem przedsiębiorstwa, magisterskie
Uniwersytet Gdański
Logo
Zarządzanie (specjalizacja: ekonomika przedsiębiorstw), licencjackie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Kreacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

─ taniec
─ moda
─ marketing
─ nawiązywanie ciekawych kontaktów

Organizacje

Od 4-tego roku życia związana z tańcem.
Od 09.2008 roku przynależność do sekcji tanecznej Uniwersytetu Gdańskiego.
W 2008-2009 przynależność do sekcji tanecznej Trefla Gdańsk (ekstraliga piłki siatkowej mężczyzn).

Inne

Kilka słów o sobie:

Dokładność, rzetelność, kreatywność, a przede wszystkim pragnienie ciągłego rozwoju to cechy odzwierciedlające moją osobę. 200% zaangażowania!

Znajomość programów komputerowych:
─ MS Office: poziom zaawansowany
─ MS Project: poziom średniozaawansowany
─ Adobe Photoshop: poziom średniozaawansowany
─ Corel Draw: poziom średniozaawansowany

Pozostałe suche informacje ( :] ):
─ Prawo jazdy kat. B (od 2005 roku)
─ Idealnie odnajduję się w środowisku internetowym
─ Wysoka kreatywność, umiejętność szybkiego uczenia się, silna motywacja do pracy, rzetelność

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Advertising 2.0
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
Grupa skupiająca osoby związane z Fundacją Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości - beneficjentów, pracowników i osoby zainteresowanych współpracą z AIP
Bezpłatne porady prawne
Bezpłatne porady prawne
bezpłatne porady prawne udzielane przez prawników
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
BIZNES INTERNETOWY jak zacząć, jak potem zwiększać zyski
BIZNES INTERNETOWY jak zacząć, jak potem zwiększać zyski
BIZNES INTERNETOWY - jak zacząć, gdzie sprzedawać, skąd brać tani towar, z jaką firmą kurierską współpracować. Start Up-y.
Biznes w wydaniu kobiet
Biznes w wydaniu kobiet
Jeśli jesteś kobietą i prowadzisz własną firmę a do tego lubisz konkret koniecznie tu zaglądaj.
Brand Manager Club
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
Branża odzieżowa
Branża odzieżowa
Grupa kierowana jest do osób związanych z branżą odzieżową, jej pochodnymi oraz HeadHunterów/ Działów HR [giełda pracy].
Business Books
Business Books
Najlepsze ksiazki biznesowe. Dla CEO, CMO, CFO, CTO, COO i nie tylko...
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.