Umiejętności
blogi korporacyjne
Komunikacja korporacyjna
Komunikacja kryzysowa
Zarządzanie kryzysem
Zarządzanie kryzysowe
Employer Branding
Instagram
Komunikacja wewnętrzna
Intranet
Monitoring mediów
relacje z mediami
komunikaty prasowe
Social Media
Monitoring Mediów Społecznościowych
Strategic Communications
Brand24
CSR - Społeczna Odpowiedzialność Biznesu
CSR strategies
media relation
Blogger Relations
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
PR & Marketing Strategic Consultant
Gojtowska.com
Wierzę, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Jestem ekspertem w zakresie PR i komunikacji wewnętrznej z 8-letnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych organizacjach i agencjach public relations. Specjalizuję się w employer brandingu i komunikacji w obszarze rekrutacji i HR. O skutecznym budowaniu wizerunku piszę na stronie www.gojtowska.com.
Specjalista ds. PR i Mediów Społecznościowych
• Budowanie i wdrażanie zewnętrznej i wewnętrznej strategii komunikacji firmy
• Opracowanie i wdrażanie polityki informacyjnej firmy do ponad 7500 pracowników (Head Office, 41 hal oraz ponad 200 przedstawicieli sił sprzedaży pracujących w terenie)
• Stworzenie, implementacja oraz rozwój cyklicznego modelu działania kanałów komunikacji wewnętrznej (Intranet, wewnętrzne wydawnictwa, newslettery, spotkania informacyjne z pracownikami, sesje Q&A)
• Przygotowanie zewnętrznych materiałów informacyjnych organizacji (informacje prasowe, raporty, publikacje specjalne) oraz prowadzenie relacji z mediami na poziomie ogólnopolskim i lokalnym
• Organizowanie i prowadzenie eventów oraz konferencji prasowych
• Udział w procesie zarządzania kryzysowego – tworzenie oficjalnych stanowisk, sprostowań i odpowiedzi na zapytania dziennikarzy, liderów opinii, blogerów oraz klientów
• Zarządzanie relacjami z blogerami oraz koordynacja działań w mediach społecznościowych
Laureatka nagrody Złoty Spinacz w kategorii „Najlepsza kampania B2B” dla kampanii Korona Smakosza
• Opracowanie i wdrażanie polityki informacyjnej firmy do ponad 7500 pracowników (Head Office, 41 hal oraz ponad 200 przedstawicieli sił sprzedaży pracujących w terenie)
• Stworzenie, implementacja oraz rozwój cyklicznego modelu działania kanałów komunikacji wewnętrznej (Intranet, wewnętrzne wydawnictwa, newslettery, spotkania informacyjne z pracownikami, sesje Q&A)
• Przygotowanie zewnętrznych materiałów informacyjnych organizacji (informacje prasowe, raporty, publikacje specjalne) oraz prowadzenie relacji z mediami na poziomie ogólnopolskim i lokalnym
• Organizowanie i prowadzenie eventów oraz konferencji prasowych
• Udział w procesie zarządzania kryzysowego – tworzenie oficjalnych stanowisk, sprostowań i odpowiedzi na zapytania dziennikarzy, liderów opinii, blogerów oraz klientów
• Zarządzanie relacjami z blogerami oraz koordynacja działań w mediach społecznościowych
Laureatka nagrody Złoty Spinacz w kategorii „Najlepsza kampania B2B” dla kampanii Korona Smakosza
Communications Specialist
• Opracowanie zewnętrznej i wewnętrznej strategii komunikacyjnej grupy Euro RSCG Poland oraz jej poszczególnych spółek
• Zarządzanie komunikacją wewnętrzną skierowaną do ponad 300 pracowników
• Wdrażanie i rozwijanie funkcjonalności społecznościowego Intranetu
• Komunikacja z przedstawicielami prasy branżowej
• Współtworzenie i egzekucja działań komunikacyjnych dla klientów Euro RSCG Sensors (PR korporacyjny, zarządzanie kryzysowe, kampanie edukacyjne i CSR, PR produktowy, eventy)
• Zarządzanie komunikacją wewnętrzną skierowaną do ponad 300 pracowników
• Wdrażanie i rozwijanie funkcjonalności społecznościowego Intranetu
• Komunikacja z przedstawicielami prasy branżowej
• Współtworzenie i egzekucja działań komunikacyjnych dla klientów Euro RSCG Sensors (PR korporacyjny, zarządzanie kryzysowe, kampanie edukacyjne i CSR, PR produktowy, eventy)
stażystka/ junior account executive (Dział Komunikacja Korporacyjnej)
• Bieżący kontakt z dziennikarzami
• Przygotowywanie informacji prasowych, case study, materiałów na strony www, newslettera
• Współorganizowanie konferencji prasowych
• Współtworzenie strategii komunikacyjnych klientów
• Monitoring mediów
• Raportowanie
Nominacja do SABRE AWARDS 2008.
• Przygotowywanie informacji prasowych, case study, materiałów na strony www, newslettera
• Współorganizowanie konferencji prasowych
• Współtworzenie strategii komunikacyjnych klientów
• Monitoring mediów
• Raportowanie
Nominacja do SABRE AWARDS 2008.
Szkolenia i kursy
09.2008 „Corporate Positioning”- szkolenie
05.2008 „Innovation in Business”- szkolenie
05.2008 „Innovation in Business”- szkolenie
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Public Relations
Inne
Zainteresowania
Kuchnia włoska
Społeczna odpowiedzialność biznesu
Marketing szeptany
Social media
Społeczna odpowiedzialność biznesu
Marketing szeptany
Social media
Inne
Obsługa komputera: Windows 95,97, XP, Vista, Microsoft Office, Adobe Reader, Adobe Audition
Prawo jazdy: kategoria B
Prawo jazdy: kategoria B
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Rudomi.pl
Rudomi.pl to blog o Ryśku i Marchewce, czyli dwóch rudych kotach mieszkających pod jednym dachem. Moje obserwacje, a czasami koci punkt widzenia. Spostrzeżenia spisywane i bogato ilustrowane zdjęciami
SGH Podyplomowe Studium Zarządzania Marką edycja XIII
SGH Podyplomowe Studium Zarządzania Marką - edycja XIII