Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor oddziału
PKO Bank Polski Oddział 9 w Olsztynie
• koordynowanie pracy podległego zespołu kierowników i doradców oraz odpowiedzialność za wyniki Oddziału: wyznaczanie celów sprzedażowych, monitorowanie poziomu ich realizacji, motywowanie pracowników, nadzorowanie przestrzegania i realizacji wewnętrznych procedur oraz standardów sprzedaży produktów i usług bankowych w Oddziale
• dbałość o rozwój podległego zespołu
• nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem Oddziału: odpowiedzialność za efektywność operacyjną, ryzyko kredytowe, zarządzanie kosztami
• zapewnianie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów.
• dbałość o rozwój podległego zespołu
• nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem Oddziału: odpowiedzialność za efektywność operacyjną, ryzyko kredytowe, zarządzanie kosztami
• zapewnianie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów.
Kierownik Zespołu Obsługi Klienta
Planowanie, organizowanie i koordynacja pracy 11-osobowego zespołu doradców-kasjerów:
• Odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży zespołu w zakresie produktów dedykowanych klientom indywidualnym (rachunki, kredyty, karty kredytowe, fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia) w tym przydzielanie planów sprzedażowych oraz monitoring wykonania planu przez podległych pracowników.
• Udzielanie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom, motywowanie ich i promowanie najlepszych doświadczeń oraz technik sprzedażowych.
• Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług i obsługę klienta zgodnie ze standardami.
• Podejmowanie decyzji o udzielenie kredytu w ramach nadanych kompetencji
• Zarządzanie ryzykami występującymi w Zespole i kontrola funkcjonalna
SUKCESY:
- nominacja w konkursie „Odkryj świat z Mastercard” (21 miejsce w banku, 1 w regionie )
- nagroda Dyrektora Regionu za najlepsze wyniki w 2016 roku
- nagroda Dyrektora Regionu Kierownik Roku 2015
- wygrana w konkursie „Sięgajmy po Nowe”
- wygrana w konkursie „Mistrzowie Zarządzania Sprzedażą”
- wygrana w konkursie „Skocz po Nagrody” - 3 miejsce w Banku
- nagroda Dyrektora Regionu Kierownik Roku 2014
- doprowadzenie do trwałego przyrostu salda kredytów w zespole
- trwała realizacja zadań w zakresie norm jakości sprzedaży
• Odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży zespołu w zakresie produktów dedykowanych klientom indywidualnym (rachunki, kredyty, karty kredytowe, fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia) w tym przydzielanie planów sprzedażowych oraz monitoring wykonania planu przez podległych pracowników.
• Udzielanie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom, motywowanie ich i promowanie najlepszych doświadczeń oraz technik sprzedażowych.
• Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług i obsługę klienta zgodnie ze standardami.
• Podejmowanie decyzji o udzielenie kredytu w ramach nadanych kompetencji
• Zarządzanie ryzykami występującymi w Zespole i kontrola funkcjonalna
SUKCESY:
- nominacja w konkursie „Odkryj świat z Mastercard” (21 miejsce w banku, 1 w regionie )
- nagroda Dyrektora Regionu za najlepsze wyniki w 2016 roku
- nagroda Dyrektora Regionu Kierownik Roku 2015
- wygrana w konkursie „Sięgajmy po Nowe”
- wygrana w konkursie „Mistrzowie Zarządzania Sprzedażą”
- wygrana w konkursie „Skocz po Nagrody” - 3 miejsce w Banku
- nagroda Dyrektora Regionu Kierownik Roku 2014
- doprowadzenie do trwałego przyrostu salda kredytów w zespole
- trwała realizacja zadań w zakresie norm jakości sprzedaży
Kierownik Zespołu Przedsiębiorstw
Planowanie, organizowanie i koordynacja pracy 6-osobowego zespołu doradców i analityków:
• Realizacja wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży zespołu, w tym przydzielanie planów sprzedażowych dla doradców oraz monitoring wykonania planu.
• Udzielanie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom, motywowanie ich i promowanie najlepszych doświadczeń oraz technik sprzedażowych.
• Pozyskiwanie nowych klientów i partnerów zewnętrznych oraz utrzymywanie relacji
z dotychczasowymi klientami.
• Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług i obsługę klienta zgodnie ze standardami.
• Inicjowanie działań prowadzących do wzrostu sprzedaży produktów i usług bankowych.
• Podejmowanie decyzji kredytowych w ramach limitu kompetencji do kwoty 500 000 zł
• Zarządzanie ryzykami występującymi w Zespole i kontrola funkcjonalna.
• Realizacja wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży zespołu, w tym przydzielanie planów sprzedażowych dla doradców oraz monitoring wykonania planu.
• Udzielanie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom, motywowanie ich i promowanie najlepszych doświadczeń oraz technik sprzedażowych.
• Pozyskiwanie nowych klientów i partnerów zewnętrznych oraz utrzymywanie relacji
z dotychczasowymi klientami.
• Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług i obsługę klienta zgodnie ze standardami.
• Inicjowanie działań prowadzących do wzrostu sprzedaży produktów i usług bankowych.
• Podejmowanie decyzji kredytowych w ramach limitu kompetencji do kwoty 500 000 zł
• Zarządzanie ryzykami występującymi w Zespole i kontrola funkcjonalna.
Starszy Specjalista Bankowości Biznesowej
Akwizycja nowych klientów banku oraz utrzymywanie relacji z klientami z portfela, realizacja zadań sprzedażowych w powiązaniu z dbałością o rentowność i jakość portfela, uczestnictwo w procesie kredytowym (analiza i rekomendacja) oraz monitoring zaangażowań, współpraca z innymi jednostkami banku w celu zapewnienia klientom kompleksowej oferty produktowej
Doradca Bankowości Przedsiębiorstw, Team Leader
Bank Zachodni WBK S.A. Centrum Bankowości Przedsiębiorstw Gdańsk, ul. Arkońska 6 (Zespół Wschód z lo
Koordynacja pracy 5-osobowego zespołu doradców, zapewnienie osiągnięcia celów biznesowych i sprzedażowych przez zespół, aktywny marketing w celu identyfikacji i pozyskiwania nowych klientów, dynamizowanie sprzedaży produktów i usług bankowych i nie bankowych przy zachowaniu standardów jakości i dochodowości, zapewnienie sprawnego procesu kredytowego i monitoring udzielonych zaangażowań
Doradca Firmy, Doradca Europejski
Pozyskiwanie nowych klientów oraz proaktywna sprzedaż produktów bankowych, zarządzanie całością współpracy z klientem, identyfikacja potrzeb kredytowych, negocjacje warunków oraz analiza kredytowa oraz dalszy monitoring, współpraca ze spółkami z grupy w zakresie leasingu i faktoringu, przekazywanie podstawowych informacji klientom dotyczących możliwości finansowania z programów unijnych oraz dostępnej pomocy merytorycznej
Asystent Doradcy Bankowego, Pełnomocnik Pionu Rynków Międzynarodowych
Bank Przemysłowo-Handlowy S.A., Centrum Korporacyjne w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 11
Sprzedaż produktów skarbu (lokaty terminowe, bony skarbowe i papiery komercyjne, negocjacja kurów walutowych: fx spot, fx forward), obsługa pozakredytowa klientów korporacyjnych (rachunki, bankowość elektroniczna, karty), pomoc doradcom w analizie kredytowej i monitoringu, sporządzanie raportów sprzedaży, weryfikacja danych dochodowości na klientach
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Fotografia cyfrowa
Grupa o fascynującym świecie fotografii cyfrowej, makrofotografii i komputerowej obróbce obrazów.
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Złota Loża
Handel, biznes, marketing. Współpraca biznesowa, handel B2B, prezentacja firm, pomysły na biznes, networking, informacje, aktualności, wiadomości. Zmasowane działania marketingowe