Magdalena Ziółkowska

Agent Ubezpieczeniowy, PZU

Wypowiedzi

  • Magdalena Ziółkowska
    Wpis na grupie P4 (Play) w temacie Jak rozwiązać umowę z Play z powodu braku zasięgu?
    26.01.2015, 07:18

    Dziękuje bardzo za wiadomość

  • Magdalena Ziółkowska
    Wpis na grupie P4 (Play) w temacie Jak rozwiązać umowę z Play z powodu braku zasięgu?
    23.01.2015, 08:48

    Witam
    Około 6 miesięcu temu zawarłam telefonicznie umowę Play online 4G LTE- limitowany.Byłam ciągle zapewniana,że zasięg LTE u mnie będzie. Przed zawarciem umowy wiele razy upewniałam się,czy ten zasięg na pewno będzie gdyż mając LTE po 6 miesiącach mogę za niewielką opłatą mieć internet nielimitowany. Limitowany to koszmar,gdyż po ok. 10 dniach internetu już nie ma.
    Co mam zrobić? Nie ma u mnie LTE chociaż mapka wskazuje,że jest. Nie mam zamiaru kupować żadnych zewnętrznych anten gdyż to także nie jest pewne. Czy jest szansa,że Play rozwiąże ze mną umowę bez ponoszenia żadnych kosztów??
    Gdzie napisać pismo?

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do