Doświadczenie zawodowe
Kierownik Operacyjny
a. Realizacja BU (celów sprzedażowych w okresie rozliczeniowym) w regionie
b. Wykonywanie audytu treningu jakościowego standardów operacyjnych stacji
c. Nadzór nad realizacją wyniku finansowego stacji CODO
d. Nadzorowanie i kontrolowanie realizacji procedur zawartych w Podręczniku Operacyjnym
e. Opiniowanie projektów rozwoju sieci
f. Nadzór, monitorowanie i kontrola przestrzegania procedur HACCP
g. Wdrażanie nowych rozwiązań i monitorowanie prawidłowej ich realizacji
i. Utrzymywanie komunikacji między partnerami, ajentami i pracownikami Lotos Paliwa
j. Uruchamianie stacji i obiektów towarzyszących - szkolenie pracowników, wdrażanie standardów Lotos
k. Uczestniczenie w pracach zespołów zadaniowych
b. Wykonywanie audytu treningu jakościowego standardów operacyjnych stacji
c. Nadzór nad realizacją wyniku finansowego stacji CODO
d. Nadzorowanie i kontrolowanie realizacji procedur zawartych w Podręczniku Operacyjnym
e. Opiniowanie projektów rozwoju sieci
f. Nadzór, monitorowanie i kontrola przestrzegania procedur HACCP
g. Wdrażanie nowych rozwiązań i monitorowanie prawidłowej ich realizacji
i. Utrzymywanie komunikacji między partnerami, ajentami i pracownikami Lotos Paliwa
j. Uruchamianie stacji i obiektów towarzyszących - szkolenie pracowników, wdrażanie standardów Lotos
k. Uczestniczenie w pracach zespołów zadaniowych
Menadżer Sprzedaży - Trener
a.Tworzenie oraz realizacja planów sprzedażowych, kosztowych oraz strategii firmy,
b.Tworzenie wizerunku nowoczesnej stacji paliw,
c.Standaryzacja i tworzenie planogramów ekspozycji towarowych,
d.Koordynacja mikrorynkiem (15 obiektów),
e.Organizacja pracy i zarządzanie sprzedażą mikrorynku,
f.Zarządzanie wynikiem stacji i optymalizacja kosztów,
g.Budowa właściwego poziomu jakości obsługi,
h.Przeprowadzanie szkoleń dla Prowadzących, Pracowników stacji oraz innych pracowników firmy z zakresu jakości obsługi klienta i zarządzania,
i.Nadzór nad sposobem wywiązywania się z postanowień zwartych w umowie o prowadzenie stacji,
j.Nadzór nad sprawnością i stanem technicznym stacji,
k.Zarządzanie grupą pracowników (17 prowadzących stacji wraz z załogami).
b.Tworzenie wizerunku nowoczesnej stacji paliw,
c.Standaryzacja i tworzenie planogramów ekspozycji towarowych,
d.Koordynacja mikrorynkiem (15 obiektów),
e.Organizacja pracy i zarządzanie sprzedażą mikrorynku,
f.Zarządzanie wynikiem stacji i optymalizacja kosztów,
g.Budowa właściwego poziomu jakości obsługi,
h.Przeprowadzanie szkoleń dla Prowadzących, Pracowników stacji oraz innych pracowników firmy z zakresu jakości obsługi klienta i zarządzania,
i.Nadzór nad sposobem wywiązywania się z postanowień zwartych w umowie o prowadzenie stacji,
j.Nadzór nad sprawnością i stanem technicznym stacji,
k.Zarządzanie grupą pracowników (17 prowadzących stacji wraz z załogami).
Asystentka Prezesa, Kierownik Dz. Finansowego
a.Organizacja pracy Prezesa i spotkań z klientami kluczowymi,
b.Organizacja działań marketingowych dla firm współpracujących,
c.Koordynowanie prac księgowo-rozliczeniowych oddziału.
b.Organizacja działań marketingowych dla firm współpracujących,
c.Koordynowanie prac księgowo-rozliczeniowych oddziału.
Asystentka
a.Organizacja wystawy i tworzenie oprawy dla firmy na Targach Mody w Poznaniu,
b.Kontakty z kluczowymi klientami,
c.Organizacja działań marketingowych dla firm współpracujących.
b.Kontakty z kluczowymi klientami,
c.Organizacja działań marketingowych dla firm współpracujących.
Szkolenia i kursy
•Nowoczesne zarządzanie stacjami paliw,
•Zarządzanie poprzez cele i rozwój kompetencji,
•Zasady i tryb postępowania pracowników Stacji paliw w przypadku zagrożeń,
•Akademia sprzedaży,
•Cykl szkoleń dla Koordynatorów sprzedaży,
•Doskonalenie umiejętności menedżerskich,
•Kurs trenerów PKN ORLEN S.A. (zarządzanie, rekrutacja, coaching, merchandising, wywieranie wpływu, motywacja, standardy obsługi klienta, komunikacja),
•Kurs – System zapewnienia jakości w oparciu o normę PN ISO 9002.
•Zarządzanie poprzez cele i rozwój kompetencji,
•Zasady i tryb postępowania pracowników Stacji paliw w przypadku zagrożeń,
•Akademia sprzedaży,
•Cykl szkoleń dla Koordynatorów sprzedaży,
•Doskonalenie umiejętności menedżerskich,
•Kurs trenerów PKN ORLEN S.A. (zarządzanie, rekrutacja, coaching, merchandising, wywieranie wpływu, motywacja, standardy obsługi klienta, komunikacja),
•Kurs – System zapewnienia jakości w oparciu o normę PN ISO 9002.
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Fotografia, narciarstwo
Grupy
Pozytywne Egoistki
Pozytywny Egoizm to styl bycia, poprzez który, utrzymasz na optymalnym dla Ciebie poziomie: automotywację, wewnętrzną energię i równowagę we wszystkich sferach życia.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.
Wrocław the meeting place
Grupa Wrocław. Miasto, jego mieszkańcy i ludzie, którzy chętnie tu przyjeżdżają.
www.treco.pl portal dla szkoleniowców
Pierwszy tak kompleksowy i profesjonalny portal dla szkoleniowców. Dzięki stale rozwijanym funkcjonalnościom wspiera rozwój kariery i umiejętności, wzbogaca warsztat pracy, daje szybki dostęp do wiedz