Umiejętności
Marketing
Public Relations
rekrutacja
Szkolenie
Zarządzanie
Zarządzanie Sprzedażą
Prawo jazdy kat B
Sprzedaż B2B
Publikacje
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu
ARCHE Hotele
Zarządzanie sprzedażą każdego segmentu we wszystkich obiektach Grupy ARCHE
Zamek Janów Podlaski
Tobaco Hotel Łódź
Puławska Residence Warszawa
Arche Hotel Poloneza Warszawa
Arche Hotel Krakowska Warszawa
Cukrownia Żnin
Pałac i Folwark Łochów
Arche Hotel Częstochowa
Koszary Arche Hotel Góra Kalwaria
Reprezentowanie Spółki wobec osób trzecich.
Negocjowanie, zawieranie, zmiany, wypowiadanie i rozwiązywanie umów związanych ze świadczeniem usług hotelowych i gastronomicznych, umów intencyjnych, o współpracę, umów ramowych, itp.
Rekrutacja i zatrudnienia personelu w porozumieniu i akceptacji ze strony Spółki.
Realizowanie polityki sprzedażowo-marketingowej.
Negocjowanie umów z klientami, zawieranie umów z klientami dotyczących oferowanych usług,
Nadzorowanie kompleksowej, prawidłowej obsługi gościa w Hotelu od momentu przygotowania oferty, po realizację umowy i płatności.
Przygotowanie i odpowiedzialność za budżet przychodów i kosztów operacyjnych, strategii marketingowej oraz jej prezentacji Zleceniodawcy.
Regularne planowanie działań operacyjnych, marketingowych, sprzedażowych oraz personalnych.
Dbanie o jak najlepszą reputację oraz opinię Hotelu na rynku usług hotelarskich.
Regularną promocję Hoteli na wszelkich dostępnych płaszczyznach promocyjnych.
Dążenie do wzrostu sprzedaży usług hotelowych i pozostałych oferowanych przez Hotel.
Przeprowadzenie rekrutacji i szkoleń personelu.
Reprezentowanie Hoteli na targach lokalnych, ogólnopolskich i międzynarodowych.
Sprzedaż usług Hotelu przy pomocy międzynarodowych sieci zbytu.
Przygotowanie oraz realizację działań PR.
Opracowanie zakresu obowiązków dla personelu.
Opracowanie procedur dotyczących standardu świadczonych usług.
Zdefiniowanie i egzekwowanie polityki zakupów prowadzonych przez Spółkę.
Zawieranie umów w ramach prowadzonej działalności operacyjnej.
Opracowanie i wprowadzenie polityki cenowej zgodnej z założonym budżetem przychodów.
Sporządzanie i kontrola harmonogramów pracy, efektywnego ich planowania pod kątem ilości pracowników i zadań do wykonania.
Analizowanie opinii klientów oraz natychmiastowe wprowadzanie ewentualnych działań korygujących.
Zamek Janów Podlaski
Tobaco Hotel Łódź
Puławska Residence Warszawa
Arche Hotel Poloneza Warszawa
Arche Hotel Krakowska Warszawa
Cukrownia Żnin
Pałac i Folwark Łochów
Arche Hotel Częstochowa
Koszary Arche Hotel Góra Kalwaria
Reprezentowanie Spółki wobec osób trzecich.
Negocjowanie, zawieranie, zmiany, wypowiadanie i rozwiązywanie umów związanych ze świadczeniem usług hotelowych i gastronomicznych, umów intencyjnych, o współpracę, umów ramowych, itp.
Rekrutacja i zatrudnienia personelu w porozumieniu i akceptacji ze strony Spółki.
Realizowanie polityki sprzedażowo-marketingowej.
Negocjowanie umów z klientami, zawieranie umów z klientami dotyczących oferowanych usług,
Nadzorowanie kompleksowej, prawidłowej obsługi gościa w Hotelu od momentu przygotowania oferty, po realizację umowy i płatności.
Przygotowanie i odpowiedzialność za budżet przychodów i kosztów operacyjnych, strategii marketingowej oraz jej prezentacji Zleceniodawcy.
Regularne planowanie działań operacyjnych, marketingowych, sprzedażowych oraz personalnych.
Dbanie o jak najlepszą reputację oraz opinię Hotelu na rynku usług hotelarskich.
Regularną promocję Hoteli na wszelkich dostępnych płaszczyznach promocyjnych.
Dążenie do wzrostu sprzedaży usług hotelowych i pozostałych oferowanych przez Hotel.
Przeprowadzenie rekrutacji i szkoleń personelu.
Reprezentowanie Hoteli na targach lokalnych, ogólnopolskich i międzynarodowych.
Sprzedaż usług Hotelu przy pomocy międzynarodowych sieci zbytu.
Przygotowanie oraz realizację działań PR.
Opracowanie zakresu obowiązków dla personelu.
Opracowanie procedur dotyczących standardu świadczonych usług.
Zdefiniowanie i egzekwowanie polityki zakupów prowadzonych przez Spółkę.
Zawieranie umów w ramach prowadzonej działalności operacyjnej.
Opracowanie i wprowadzenie polityki cenowej zgodnej z założonym budżetem przychodów.
Sporządzanie i kontrola harmonogramów pracy, efektywnego ich planowania pod kątem ilości pracowników i zadań do wykonania.
Analizowanie opinii klientów oraz natychmiastowe wprowadzanie ewentualnych działań korygujących.
Dyrektor Sprzedaży Aktywnej
Zdrojowa Hotels
Współuczestniczenie w rozwoju ogólnej strategii sprzedaży w przydzielonym segmencie klientów
Analizowanie potrzeb klientów i dopasowanie ich do możliwości ofertowych obiektów Zdrojowa Hotels.
Rekomendowanie lokalnych i regionalnych działań sprzedażowych w stosunku do kluczowych klientów
Osiąganie założonych poziomów produkcji klientów poprzez tworzenie i realizowanie strategii zwiększających sprzedaż i przejęcie udziału w rynku od konkurencji .
Tworzenie i realizowanie strategii zwiększających sprzedaż aktywną dla kluczowych klientów.
Budowanie jak najlepszych relacji z klientami, pozyskiwanie wiedzy dotyczącej klientów aby zwiększyć przychody.
Osiąganie założonych celów w zakresie pozyskiwania nowych klientów poprzez realizowanie spotkań sprzedażowych.
Wspieranie osiągania celów w zakresie sprzedaży noclegów poprzez ścisłą współpracę z innymi Kierownikami ds. Sprzedaży, DOS oraz Revenue Managerem.
Organizowanie, kierowanie i koordynowanie pracą całego Działu Sprzedaży Aktywnej.
Sporządzanie harmonogramów pracy, harmonogramów urlopów oraz akceptacja urlopów.
Rozliczanie czasu pracy pracowników i terminowe przekazywanie do działu kadr zestawień (harmonogramów).
Przygotowywanie raportów sprzedażowych.
Nadzór nad jakością i poprawnością danych wprowadzanych do systemu S & C.
Negocjowanie umów z klientami biznesowymi Spółki.
Reprezentowanie Spółki na spotkaniach z Klientami Spółki.
Prezentowanie obiektów Spółki podczas wizji lokalnych, imprez targowych, wyjazdów służbowych.
Utrzymanie liczby spotkań z Klientami na poziomie ustalonym z Dyrektorem Sprzedaży.
Przeprowadzanie szkoleń dla pracowników Działu Sprzedaży Aktywnej.
Udzielanie wskazówek pracownikom Działu w celu usprawnienia pracy.
Zapoznanie i nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników obowiązujących zarządzeń.
Przyuczanie nowych pracowników do pracy w Dziale.
Biegła znajomość obiektów zarządzanych przez Spółkę Zdrojowa Hotels.
Planowanie polityki sprzedaży.
Ścisła współpraca z innymi działami Spółki i obiektów Spółki.
Odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji wśród pracowników.
Analizowanie potrzeb klientów i dopasowanie ich do możliwości ofertowych obiektów Zdrojowa Hotels.
Rekomendowanie lokalnych i regionalnych działań sprzedażowych w stosunku do kluczowych klientów
Osiąganie założonych poziomów produkcji klientów poprzez tworzenie i realizowanie strategii zwiększających sprzedaż i przejęcie udziału w rynku od konkurencji .
Tworzenie i realizowanie strategii zwiększających sprzedaż aktywną dla kluczowych klientów.
Budowanie jak najlepszych relacji z klientami, pozyskiwanie wiedzy dotyczącej klientów aby zwiększyć przychody.
Osiąganie założonych celów w zakresie pozyskiwania nowych klientów poprzez realizowanie spotkań sprzedażowych.
Wspieranie osiągania celów w zakresie sprzedaży noclegów poprzez ścisłą współpracę z innymi Kierownikami ds. Sprzedaży, DOS oraz Revenue Managerem.
Organizowanie, kierowanie i koordynowanie pracą całego Działu Sprzedaży Aktywnej.
Sporządzanie harmonogramów pracy, harmonogramów urlopów oraz akceptacja urlopów.
Rozliczanie czasu pracy pracowników i terminowe przekazywanie do działu kadr zestawień (harmonogramów).
Przygotowywanie raportów sprzedażowych.
Nadzór nad jakością i poprawnością danych wprowadzanych do systemu S & C.
Negocjowanie umów z klientami biznesowymi Spółki.
Reprezentowanie Spółki na spotkaniach z Klientami Spółki.
Prezentowanie obiektów Spółki podczas wizji lokalnych, imprez targowych, wyjazdów służbowych.
Utrzymanie liczby spotkań z Klientami na poziomie ustalonym z Dyrektorem Sprzedaży.
Przeprowadzanie szkoleń dla pracowników Działu Sprzedaży Aktywnej.
Udzielanie wskazówek pracownikom Działu w celu usprawnienia pracy.
Zapoznanie i nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników obowiązujących zarządzeń.
Przyuczanie nowych pracowników do pracy w Dziale.
Biegła znajomość obiektów zarządzanych przez Spółkę Zdrojowa Hotels.
Planowanie polityki sprzedaży.
Ścisła współpraca z innymi działami Spółki i obiektów Spółki.
Odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji wśród pracowników.
Dyrektor Sprzedaży Konferencji
Zdrojowa Hotels
organizowanie, kierowanie i koordynacja pracą całego Działu Sprzedaży Konferencji w obiektach grupy: Marine Hotel*****& Ultra Marine, Diune Hotel*****& Resort, Sand Hotel****, Cristal Resort Szklarska Poręba, Boulevard Ustronie Morskie, Baltic Park Molo
sporządzanie harmonogramów pracy, harmonogramów urlopów, oraz akceptacja urlopów
rozliczanie czasu pracowników
przygotowywanie raportów sprzedażowych
nadzór nad jakością i poprawnością danych wprowadzanych do systemu S&C
negocjowanie umów z klientami biznesowymi Spółki
reprezentowanie Spółki na spotkaniach z Klientami Spółki
przeprowadzanie szkoleń dla pracowników Działu Sprzedaży Konferencji
udzielanie wskazówek pracownikom Działu w celu usprawnienia pracy
zapoznanie i nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników obowiązujących zarządzeń
tworzenie procedur
przyuczanie nowych pracowników do pracy w Dziale
planowanie polityki sprzedaży
odpowiedzialność za przepływ informacji w obrębie Działu
realizacja zakupów niezbędnych do pracy Działu
konsultacja i doradztwo w zakresie działań podejmowanych przez Spółkę
sporządzanie harmonogramów pracy, harmonogramów urlopów, oraz akceptacja urlopów
rozliczanie czasu pracowników
przygotowywanie raportów sprzedażowych
nadzór nad jakością i poprawnością danych wprowadzanych do systemu S&C
negocjowanie umów z klientami biznesowymi Spółki
reprezentowanie Spółki na spotkaniach z Klientami Spółki
przeprowadzanie szkoleń dla pracowników Działu Sprzedaży Konferencji
udzielanie wskazówek pracownikom Działu w celu usprawnienia pracy
zapoznanie i nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników obowiązujących zarządzeń
tworzenie procedur
przyuczanie nowych pracowników do pracy w Dziale
planowanie polityki sprzedaży
odpowiedzialność za przepływ informacji w obrębie Działu
realizacja zakupów niezbędnych do pracy Działu
konsultacja i doradztwo w zakresie działań podejmowanych przez Spółkę
Kierownik Działu Sprzedaży Konferencji
Zdrojowa Hotels
zarządzanie zespołem w obiektach Grupy:
Marine Hotel*****&Ultra Marine,
Sand Hotel****,
Diune Hotel&Resort*****,
Cristal Resort Szklarska Poręba
wyznaczanie celów,
tworzenie strategii sprzedażowej i marketingowej,
pozyskiwanie nowych kluczowych klientów i budowanie trwałych relacji,
negocjacje na średnim i wyższym szczeblu w strukturach organizacji,
raportowanie do Zarządu firmy,
doradztwo Spółce w zakresie prowadzonej przez Spółkę działalności
Marine Hotel*****&Ultra Marine,
Sand Hotel****,
Diune Hotel&Resort*****,
Cristal Resort Szklarska Poręba
wyznaczanie celów,
tworzenie strategii sprzedażowej i marketingowej,
pozyskiwanie nowych kluczowych klientów i budowanie trwałych relacji,
negocjacje na średnim i wyższym szczeblu w strukturach organizacji,
raportowanie do Zarządu firmy,
doradztwo Spółce w zakresie prowadzonej przez Spółkę działalności
Kierownik Działu Sprzedaży
organizacja pracy zespołu,
wyznaczanie celów i tworzenie planów sprzedażowych,
weryfikacja realizacji oraz codzienne wsparcie i coaching handlowców,
budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz pozyskiwanie nowych kluczowych klientów,
prowadzenie negocjacji na średnim i wyższym szczeblu w strukturach organizacji,
raportowanie do zarządu firmy
wyznaczanie celów i tworzenie planów sprzedażowych,
weryfikacja realizacji oraz codzienne wsparcie i coaching handlowców,
budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz pozyskiwanie nowych kluczowych klientów,
prowadzenie negocjacji na średnim i wyższym szczeblu w strukturach organizacji,
raportowanie do zarządu firmy
Kierownik Sieci Sprzedaży
rozwój i nadzór pracy sieci firmowych salonów sprzedaży na terenie całej Polski,
nadzór nad realizacją planów sprzedaży wszystkich podległych salonów sprzedaży,
realizacja działań promocyjnych na podległym terenie,
poszukiwanie nowych partnerów oraz lokalizacji dla firmowych salonów sprzedaży,
odpowiedzialność za efektywność pracy, szkolenie i motywowanie pracowników oddziałów sprzedażowych,
monitorowanie działań konkurencji
nadzór nad realizacją planów sprzedaży wszystkich podległych salonów sprzedaży,
realizacja działań promocyjnych na podległym terenie,
poszukiwanie nowych partnerów oraz lokalizacji dla firmowych salonów sprzedaży,
odpowiedzialność za efektywność pracy, szkolenie i motywowanie pracowników oddziałów sprzedażowych,
monitorowanie działań konkurencji
Sales Manager
BTS Business Travel Service
zarządzanie działem sprzedaży,
new business,
doradztwo i consulting,
stworzenie warszawskiego oddziału firmy,
działania w zakresie PR i marketingu firmy w celu, podniesienia świadomości marki na rynku, wizerunku firmy, standaryzacja ofert, prezentacji, materiałów firmy
new business,
doradztwo i consulting,
stworzenie warszawskiego oddziału firmy,
działania w zakresie PR i marketingu firmy w celu, podniesienia świadomości marki na rynku, wizerunku firmy, standaryzacja ofert, prezentacji, materiałów firmy
Key Account Manager
Haxel Events & Incentive
new business, prowadzenie projektów, opieka nad kluczowymi klientami korporacyjnymi, odpowiedzialność za planowanie,zarządzanie i wykorzystanie budżetów klientów; prezentacja, negocjacje oraz sprzedaż usługi; przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji, monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnej usługi, opracowywanie i realizacja planów promocyjnych dla powierzonych klientów, przygotowywanie raportów, aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie działu i firmy, szkolenie nowych pracowników działu handlowego
Klienci z którymi pracowałam to m.in.: Hyundai, ZT Kruszwica, Papyrus, Orange, SAS Institiute, Mokate, Storck, Bank Zachodni WBK, Ernst&Young, SAP, Tesco, Compensa, Hewlett Packard, Berlin Chemie, Tchibo, BP, Unilever, Renault, Novartis, Unilever, Renault
Klienci z którymi pracowałam to m.in.: Hyundai, ZT Kruszwica, Papyrus, Orange, SAS Institiute, Mokate, Storck, Bank Zachodni WBK, Ernst&Young, SAP, Tesco, Compensa, Hewlett Packard, Berlin Chemie, Tchibo, BP, Unilever, Renault, Novartis, Unilever, Renault
Doradca ds. kart kredytowych
sprzedaż produktu bankowego (Citibank Handlowy) poprzez aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych, kompleksowa obsługa w zakresie zawierania umów i doradztwa, identyfikacja potrzeb klienta, raportowanie do przełożonych, opieka nad nowymi pracownikami i ich wdrażanie, szkolenie nowych pracowników z zakresu technik sprzedaży
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Życie, Człowiek, rozwój osobisty, psychologia rodzaju, systemy motywacyjne, podróże, literatura
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Aby poznać kogoś ciekawego ...
Grupa dla osób, które chcą poznać kogoś ciekawego ...
Grupa dla osób towarzyskich ...
Grupa dla ludzi na poziomie ...
Grupa dla osób przebojowych ...
Grupa dla osób, które wiedzą co to dobra zaba
Alchemia i Hermetyzm
Alchemia i Hermetyzm. Mistyczny klucz do poznania rzeczywistości. Zapomniany, ale nie zagubiony ...
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Business Intelligence
Forum powstało aby dzielić się informacjami na temat zwiększania efektywności firmy dzięki nowoczesnej analizie istniejących danych. Na forum możesz uzyskać oraz podzielić się swoją wiedzą dotyczącą
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dla wszystkich,których zajmuje MICE ...
MICE - meetings, incentives, conventions, events - grupa dla wszystkich zawodowych spotkaniowców biznesowych