Umiejętności
rekrutacja
tworzenie strategii i planów długoterminowych
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Koordnator procesów rekrutacyjnych
koordynowanie projektów rekrutacyjnych, obsługa zleceń, rekrutacja pracowników
Specjalista ds. obsługi klienta
Dynamiczne stanowisko, obejmujące profesjonalną obsługę Klienta, budowanie dobrego wizerunku
firmy u partnerów biznesowych poprzez profesjonalną obsługę.
Do najważniejszych obowiązków należy zaliczyć:
koordynację procesów realizacji złożonych zamówień,
doradztwo w zakresie oferowanych produktów,
administrator sklepu internetowego
kompleksowa obsługa procesów reklamacyjnych, w tym kontakt z alternatywnymi
instytucjami rozstrzygającymi spory Klientów
utrzymywanie kontaktów telefonicznych, mailowych z klientami - udzielanie informacji,
rozwiązywanie problemów
firmy u partnerów biznesowych poprzez profesjonalną obsługę.
Do najważniejszych obowiązków należy zaliczyć:
koordynację procesów realizacji złożonych zamówień,
doradztwo w zakresie oferowanych produktów,
administrator sklepu internetowego
kompleksowa obsługa procesów reklamacyjnych, w tym kontakt z alternatywnymi
instytucjami rozstrzygającymi spory Klientów
utrzymywanie kontaktów telefonicznych, mailowych z klientami - udzielanie informacji,
rozwiązywanie problemów
specjalista ds. zarządzania projektami
Iron Mountain UK
Dział Zarządzania Centrami Danych, Birmingham, Wielka Brytania
Moja rola opierała się na bezpośrednim kontakcie z klientem biznesowym poprzez doradztwo
i rozwiązywanie wszelkich skarg i reklamacji. Zasięg regionalny naszego działu obejmował cały kraj,
przez co zakres obowiązków opierał się na bezpośrednim kontakcie z wszystkimi placówkami i działami
firmy. Byłam również odpowiedzialna za specjalny projekt pozyskiwania utraconych dokumentów, ich
monitorowanie i doradztwo w ramach regulaminu firmy. Koordynowałam pracę pozostałych członków
grupy i przygotowywałam raporty dla kierownictwa.
Moja rola opierała się na bezpośrednim kontakcie z klientem biznesowym poprzez doradztwo
i rozwiązywanie wszelkich skarg i reklamacji. Zasięg regionalny naszego działu obejmował cały kraj,
przez co zakres obowiązków opierał się na bezpośrednim kontakcie z wszystkimi placówkami i działami
firmy. Byłam również odpowiedzialna za specjalny projekt pozyskiwania utraconych dokumentów, ich
monitorowanie i doradztwo w ramach regulaminu firmy. Koordynowałam pracę pozostałych członków
grupy i przygotowywałam raporty dla kierownictwa.
Specjalista w dziale pomnażania zysków
Severn Trent Water UK
Stanowisko w dziale zarządzania zyskiem
firmy i korekty istniejących rachunków klientów biznesowych. Zajmowałam się aktywnym
pozyskiwanie potencjalnego kapitału i korygowanie wcześniejszych naliczeń, miałam bezpośredni
kontakt z biurem projektowym zagospodarowania przestrzennego. Jako jednoosobowa grupa,
samodzielnie odpowiadałam za zakończenie projektu obejmującego kilka tysięcy nierozliczonych rachunków klientów biznesowych.
firmy i korekty istniejących rachunków klientów biznesowych. Zajmowałam się aktywnym
pozyskiwanie potencjalnego kapitału i korygowanie wcześniejszych naliczeń, miałam bezpośredni
kontakt z biurem projektowym zagospodarowania przestrzennego. Jako jednoosobowa grupa,
samodzielnie odpowiadałam za zakończenie projektu obejmującego kilka tysięcy nierozliczonych rachunków klientów biznesowych.
Referent ds. kart kredytowych
Byłam odpowiedzialna za projekt związany z przyznawaniem kart kredytowych, sprawdzanie
zdolności kredytowej klientów, wprowadzanie danych do system I zarządzanie dokumentami
bankowymi. Projektem zajmowała się mała grupa, więc umiejętność pracy w zespole stanowiła
priorytet. Kontrolowałam proces przepływu informacji od klienta do głównej centrali i doradcy
finansowego.
zdolności kredytowej klientów, wprowadzanie danych do system I zarządzanie dokumentami
bankowymi. Projektem zajmowała się mała grupa, więc umiejętność pracy w zespole stanowiła
priorytet. Kontrolowałam proces przepływu informacji od klienta do głównej centrali i doradcy
finansowego.
referent d/s kredytow
Aplikant Do Spraw Kredytów Hipotecznych w Royal Bank of Scotland,
Birmingham, Wielka Brytania
Zakres prac obejmował analizę aplikacji kredytowych, współpraca z ubezpieczycielem i potwierdzanie
danych klienta, szkolenie nowych aplikantów, koordynacja przepływu aplikacji i Kontrola dokładności
wprowadzonych danych. Dzięki tej roli wyćwiczyłam umiejętność solidnej analizy dużej ilości
materiałów, dokładność I wychwytywanie wszelkich błędów wprowadzanych danych.
Birmingham, Wielka Brytania
Zakres prac obejmował analizę aplikacji kredytowych, współpraca z ubezpieczycielem i potwierdzanie
danych klienta, szkolenie nowych aplikantów, koordynacja przepływu aplikacji i Kontrola dokładności
wprowadzonych danych. Dzięki tej roli wyćwiczyłam umiejętność solidnej analizy dużej ilości
materiałów, dokładność I wychwytywanie wszelkich błędów wprowadzanych danych.
Asystent Klienta
Moje zadania opierały się na zapewnieniu klientom profesjonalnej obsługi bankowej i kasowej oraz
aktywną sprzedaż produktów finansowych. Była to pierwsza praca po zakończeniu studio, a
środowisko instytucji finansowych wyćwiczyło we mnie dokładność I sumienność w wykonywanych
zadaniach.
aktywną sprzedaż produktów finansowych. Była to pierwsza praca po zakończeniu studio, a
środowisko instytucji finansowych wyćwiczyło we mnie dokładność I sumienność w wykonywanych
zadaniach.
Szkolenia i kursy
Business English Certificate Higher University of Cambridge
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media