Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Key Accunt Manager
Ustalanie i realizowanie celów sprzedażowych, negocjowanie warunków handlowych z klientem, współpraca z klientami sieciowymi na poziomie centralnym, planowanie współpracy z klientem (asortyment, promocje, ceny, ekspozycje), zarządzanie kategorią produktów, adaptacja i wprowadzanie centralnych planów marketingowych, monitorowanie rynku i działań konkurencji w celu rekomendowania strategii działań handlowych, analiza zyskowności klientów, współpraca z Przedstawicielami Handlowymi ds. KA.
Marketing Assistance
Współtworzenie oraz koordynacja wdrażania planów marketingowych dla kategorii produktów, planowanie i wdrażanie działań z zakresu marketingu bezpośredniego, współtworzenie projektu z zakresu Category Management, monitorowanie, raportowanie i prezentacja danych rynkowych, analiza finansowa działań promocyjnych, współpraca z agencjami reklamowymi (BTL), zarządzanie magazynem materiałów marketingowych, prowadzenie szkoleń produktowych.
Szkolenia i kursy
2007 - Negocjacje handlowe- Akadamia Zarządzania EFS
2004 - Warsztaty grupowe- coaching z zakresu rozmów handlowych
2004 - „Getting started In management”, Management Center Europe, Bruksela
2003 - Studium Marketingowego Zarządzania Przedsiębiorstwem, Agencja Rozwoju Gospodarczego
2002 -„One-to-One. Marketing bez pudła. Kongres efektywnej komunikacji marketingowej.” Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego
2004 - Warsztaty grupowe- coaching z zakresu rozmów handlowych
2004 - „Getting started In management”, Management Center Europe, Bruksela
2003 - Studium Marketingowego Zarządzania Przedsiębiorstwem, Agencja Rozwoju Gospodarczego
2002 -„One-to-One. Marketing bez pudła. Kongres efektywnej komunikacji marketingowej.” Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Inne
Umiejętności analityczne (analizy rynku, zyskowności) oraz doświadczenie w analizowaniu i rozumieniu danych rynkowych AC Nielsen oraz wyników badań konsumenckich.
Doskonałe zdolności organizacyjne.
Odpowiedzialność i samodzielność w działaniu, ale także umiejętność pracy w zespole.
Odporność na stres.
Umiejętność szybkiego uczenia się.
Kreatywność i nakierowanie na wyniki.
Znajomość obsługi programów komputerowych z pakietu MS Office.
Prawo jazdy kat.B od 1993 r.
Doskonałe zdolności organizacyjne.
Odpowiedzialność i samodzielność w działaniu, ale także umiejętność pracy w zespole.
Odporność na stres.
Umiejętność szybkiego uczenia się.
Kreatywność i nakierowanie na wyniki.
Znajomość obsługi programów komputerowych z pakietu MS Office.
Prawo jazdy kat.B od 1993 r.
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].