Wypowiedzi
-
Witam
Jestem Trenerem oraz memedżerem w Call Center
Chętnie poprowadzę szkolenia z :
Techniki sprzedażowe
Obsługa Klienta
Obsługa Klienta przez telefon (telemarketing)
Zarządzanie
Zarządzanie zmianą, konfliktem
Motywowanie
Komunikacja
Orientacja na cel
Inteligencja emocjonalna
Negocjacje
Szybka i skuteczna nauka oparta na NLP
http://opentrainig.com.pl
Zapraszam do kontaktu -
Jolanta K.:
PROSZE NIE MóW MI NA PANI:)AZ TAK STARO WYGLąDAM?HI HI
KLIENT MOWI: NIE JESTESMY ZAINTERESOWANI DO WIDZENIA, ALBO NIE NIE DZIEKUJEMY, ALBO NIE DZIEKUJEMY NIE MAMY TAKICH POTRZEB:)
w sytuacji kiedy klient mówi kategorycznie NIE to szkoda czasu,lpiej zadzwonic do kogoś innego."w myśl zasady kazde nie brzybliża nas do TAK"
Natomiast jeśli mamy doczynienia z "ALBO NIE NIEDZIEKUJEMY, ALBO NIE DZIEKUJEMY NIE MAMY TAKICH POTRZEB:) to jest pewne pole do manewru np.wykreowanie potrzeby klienta.
A agresywne kapanie telefoniczne zaczepiają klienta w tak sposób "no ale za co pam dziekuję przecież nie wie pan o czym chcę rozmwiać ? "
http://opentraining.com.plMagdalena Zarębska edytował(a) ten post dnia 10.04.10 o godzinie 11:50 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SET Jesień 2009 Warszawa
-
Poprowadzę szkolenia z
Techniki sprzedażowe
Obsługa Klienta
Obsługa Klienta przez telefon (telemarketing)
Zarządzanie
Zarządzanie zmianą, konfliktem
Motywowanie
Komunikacja
Orientacja na cel
Inteligencja emocjonalna
Negocjacje
http://opentraining.com.pl -
Trener,menedżer
Zakres szkoleń które chętnie poprowadzę ;
Techniki sprzedażowe
Obsługa Klienta
Obsługa Klienta przez telefon (telemarketing)
Zarządzanie
Zarządzanie zmianą, konfliktem
Motywowanie
Komunikacja
Orientacja na cel
Inteligencja emocjonalna
Negocjacje
Skuteczna i szybka nauka
Więcej o mnie na http://opentraining.com.pl -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Metodologia SET
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Praca dla trenera.
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SET Jesień 2009 Warszawa
-
Witam jestem Trenerem z menagerskim doświadczeniem. Od 7 lat jestem związana z największym Call Center w kraju ,chętnie nawiążę współpracę z firmami szkoleniowo-doradczymi do całych procesów rozwojowych jak również do pojedynczych szkoleń.
Zakres szkoleń które chętnie poprowadzę ;
Techniki sprzedażowe
Obsługa Klienta
Obsługa Klienta przez telefon (telemarketing)
Zarządzanie
Zarządzanie zmianą, konfliktem
Motywowanie
Komunikacja
Orientacja na cel
Inteligencja emocjonalna
Negocjacje
Skuteczna i szybka nauka
Więcej o mnie na http://opentraining.com.pl
Zapraszam
Magdalena Zarębska
Trener -
Pytanie jest wciąż mało konkretne
np. oceniać za realizacje celów?(zarządzanie przez cele) czy oceniać rozmowy przy zaspokojeniu proceduralnym i biznesowym firmy
(standard obsługi).
http://opentraining.com.pl -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Telekomunikacja Polska
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SET Jesień 2009 Warszawa
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SET Jesień 2009 Warszawa
-
Witam od 7 lat jestem związana z największym w kraju Call Center obsługujących 10.000.000 klientów.
Jeśli potrzebujesz specjalisty w obsłudze klienta to bardzo dobrze trafiłeś ;-)
Proponuję szkolenia z zakresu :
Techniki sprzedażowe
Obsługa Klienta
Obsługa Klienta przez telefon (telemarketing)
Jak skutecznie radzić sobie z obiekcjami klienta
Zarządzanie
Zarządzanie zmianą, konfliktem
Motywowanie
Komunikacja
Orientacja na cel
Inteligencja emocjonalna
Negocjacje
Więcej o mnie na http://opentraining.com.pl
Zapraszam
Magdalena Zarębska -
Witam od 7 lat jestem związana z największym Call Center w kraju.
Proponuje szkolenia z zakresu
- Jak skutecznie pozyskiwac klientów przez telefon
- Obsługa klienta
- Jak powinna wygladać rozmowa (telefoniczma)wychodząca i przychodząca
- Monitoring i ocena rozmów
I wiele innych. Więcej informacji na http://opentraining.com.pl
Zapradzam
Magdalena Zarębska
Trener -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SET Jesień 2009 Warszawa
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SET Jesień 2009 Warszawa
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SET Jesień 2009 Warszawa
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SET Jesień 2009 Warszawa
-
Witam jestem Trenerem Biznesu chętnie poprowadzę szkolenia na terenie Warszawy, Trójmiasta , Torunia,
Proponuje szkolenia z
Techniki sprzedażowe
Obsługa Klienta
Obsługa Klienta przez telefon (telemarketing)
Zarządzanie
Zarządzanie zmianą, konfliktem
Motywowanie
Komunikacja
Orientacja na cel
Inteligencja emocjonalna
Negocjacje
Wiecej o mnie na http://opentraining.com.pl