Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Telekomunikacja Polska
-
W telecentrach obsługujących swych kientow trend jest taki aby jak najwięcej spraw załatwiać automatycznie poprostu tak jest taniej.Kliena dzwoniącego na infolinię wita drzewo IVR-u i tam poprzez wybór tematu może załatwić większość spraw.Zdarzają się sytuacje takie, że klient zabłądzi w siatce IVR i po wysłuchiwaniu automatu np. przez 30 minut połączy sie z konsultantem i nie ma pewności (jest tak skołowany) czy rozmawia z wirtualną osobą czy z żywą istotą.
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Trenerzy cc
-
Nagrywanie rozmów w CC to konieczność jest to jeden z wymiernych wskaźnikow do kontroli realizacji celów biznesowych i przestrzeganiu procesów i procedór zgodnych z kulturą organizacyjną firmy. Odsłuchiwanie rozmów to doskonały materiał na coaching,czy instruktarz. Na podstawie nagranych rozmów możemy ćwiczyć i utrwalać zachowania profesjonalnego konsultanta telefonicznego w
zakresie umiejętności niezbędnych do budowania trwałej satysfakcji klientów .Magdalena Zarębska edytował(a) ten post dnia 26.04.10 o godzinie 18:00 -
Witam jestem Trenerem z menedżerskim doświadczeniem. Od 7 lat jestem związana z największym Call Center w kraju ,chętnie nawiążę współpracę z firmami szkoleniowo-doradczymi do całych procesów rozwojowych jak również do pojedynczych szkoleń.
Zakres szkoleń które chętnie poprowadzę ;
Techniki sprzedażowe
Obsługa Klienta
Obsługa Klienta przez telefon (telemarketing)
Zarządzanie
Zarządzanie zmianą, konfliktem
Motywowanie
Komunikacja
Orientacja na cel
Inteligencja emocjonalna
Negocjacje
Skuteczna i szybka nauka
Więcej o mnie na http://opentraining.com.pl
Zapraszam
Magdalena Zarębska
Trener -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABCszkolenia
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Psychologia biznesu.
-
W zeszłym tygodniu byłam uczestnikiem szkolenia finsowanego przez EFS w Olsztynie.Było bardzo ładne zaplecze logistyczne hotel ****, elegancji i smaczny lunch i na tym koniec z tego co mi się podobało.Dydaktyczna część szkolenia była dramatycznie niska i niedostosowana, wyszłam z tego spotkannia bardzo zażenowana...
Jako osoba wchodząca na rynek usług szkoleniowych byłam bardzo ciekawa jak to wszystko sie odbyba ponieważ chcialabym skorzystać z dobrodziejstwa jakim jest EFS.A teraz mam dylemat natury ETYCZNEJMagdalena Zarębska edytował(a) ten post dnia 28.04.10 o godzinie 16:47 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SET Jesień 2009 Warszawa
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SET Jesień 2009 Warszawa
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SET Jesień 2009 Warszawa
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SET Jesień 2009 Warszawa
-
Witam jestem Trenerem z menedżerskim doświadczeniem. Od 7 lat jestem związana z największym Call Center w kraju ,chętnie nawiążę współpracę z firmami szkoleniowo-doradczymi do całych procesów rozwojowych jak również do pojedynczych szkoleń.
Zakres szkoleń które chętnie poprowadzę ;
Techniki sprzedażowe
Obsługa Klienta
Obsługa Klienta przez telefon (telemarketing)
Zarządzanie
Zarządzanie zmianą, konfliktem
Motywowanie
Komunikacja
Orientacja na cel
Inteligencja emocjonalna
Negocjacje
Skuteczna i szybka nauka
Więcej o mnie na http://opentraining.com.pl
Zapraszam
Magdalena Zarębska
Trener -
Witam jestem Trenerem z menedżerskim doświadczeniem. Od 7 lat jestem związana z największym Call Center w kraju ,chętnie nawiążę współpracę z firmami szkoleniowo-doradczymi do całych procesów rozwojowych jak również do pojedynczych szkoleń.
Zakres szkoleń które chętnie poprowadzę ;
Techniki sprzedażowe
Obsługa Klienta
Obsługa Klienta przez telefon (telemarketing)
Zarządzanie
Zarządzanie zmianą, konfliktem
Motywowanie
Komunikacja
Orientacja na cel
Inteligencja emocjonalna
Negocjacje
Skuteczna i szybka nauka
Więcej o mnie na http://opentraining.com.pl
Zapraszam
Magdalena Zarębska
Trener -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SET Jesień 2009 Warszawa
-
Witam od 7 lat jestem związana z największm Call Center więc obsługa klienta i wszystko co pod tym sie kyje jest mi niezwykle bliskie. Chętnie poprowadzę szkolenia jak również nawiążę współpracę z firmami szkoleniowymi.
Zakres szkoleń które chenie poprowadze to: (lub nawiążę współpracę)
■Techniki sprzedażowe
■Obsługa Klienta
■Obsługa Klienta przez telefon (telemarketing)
■Zarządzanie
■Zarządzanie zmianą, konfliktem
■Motywowanie
■Komunikacja
■Orientacja na cel
■Inteligencja emocjonalna
■Negocjacje
Skuteczna nauka NLP
więcej o mnie na http://opentraining.com.pl
Zapraszam
Magdalena Zarębska
Trener BiznesuMagdalena Zarębska edytował(a) ten post dnia 12.04.10 o godzinie 17:00 -
Trener
więcej na http://opentraining.com.pl
zapraszam -
Witam jestem Trenerem z menagerskim doświadczeniem. Od 7 lat jestem związana z największym Call Center w kraju ,chętnie nawiążę współpracę z firmami szkoleniowo-doradczymi do całych procesów rozwojowych jak również do pojedynczych szkoleń.
Zakres szkoleń które chętnie poprowadzę ;
Techniki sprzedażowe
Obsługa Klienta
Obsługa Klienta przez telefon (telemarketing)
Zarządzanie
Zarządzanie zmianą, konfliktem
Motywowanie
Komunikacja
Orientacja na cel
Inteligencja emocjonalna
Negocjacje
Skuteczna i szybka nauka
Więcej o mnie na http://opentraining.com.pl
Zapraszam
Magdalena Zarębska
TrenerMagdalena Zarębska edytował(a) ten post dnia 12.04.10 o godzinie 13:04 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SET Jesień 2009 Warszawa
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Kondolencje