Magdalena Wrona

accounts receivable team leader / cash & collection
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

B2B Microsoft Office Project Management SAP CRM Negocjacje zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie zespołem Strategia biznesowa Obsługa klienta Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie klientami Budowanie relacji z klientem reklamacje ulepszanie oraz zwiększanie wydajności procesów

Języki

angielski
biegły
niemiecki
biegły
szwedzki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Becton Dickinson
accounts receivable team leader / cash & collection
- zarządzanie zespołem accounts receivables dla Europy zachodniej i północnej (Niemcy, Szwajcaria, Austria, UK, kraje skandynawskie i bałtyckie) oraz Polski;
- współpraca z innymi zespołami wewnątrz SSC oraz z działami finansowymi w w/w krajach;
- odpowiedzialność za wyniki finansowe działu;
- wdrażanie i ulepszanie procedur;
- zbieranie danych, przygotowywanie raportów finansowych oraz działania ad hoc na potrzeby biznesu.
Becton Dickinson
senior customer service complaint handling representative
- „go to person” dla wszystkich problemów związanych z procesem reklamacyjnym w firmie na rynek GSA + Nordics (dla całego SSC oraz dla biur lokalnych);
- continous improvement - odpowiedzialność za wprowadzenie projektu opartego na RPA (robotic process automation): projekt BOTa, przygotowanie dokumentacji, testy weryfikujące skuteczność narzędzia, wprowadzenie do użytku, szkolenia;
- udział w projektach usprawniających proces przyjmowania oraz opracowywania reklamacji - Customer Service Complaints 2.0, zarządzanie skrzynką generyczną, raport porównujący przydzielone i zalogowane reklamacje;
- zarządzanie projektami usprawniającymi szkolenia dla nowych pracowników - nowy program szkoleń, zmiany w instrukcji pracy;
- inne drobne usprawnienia codziennej pracy, tzw. Kaizeny;
- przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej, procesowej i projektowej;
- przeprowadzanie quality i consistency check'ów na potrzeby ocen pracowniczych;
- pomoc w organizacji pracy pozostałych członków zespołu;
- przyjmowanie, rejestrowanie skarg klientów niemieckojęzycznych (Niemcy, Austria, Szwajcaria, kraje skandynawskie) z rynku B2B zgodnie ze standardowym, wydajnym procesem obsługi;
- zarządzanie skargami dotyczącymi obsługi poprzez szybkie i dokładne zebranie informacji pozostającymi w zgodzie z wewnętrznymi procedurami;
- wychwytywanie i zgłaszanie na bieżąco wszelkich nietypowych zdarzeń wynikających z rozpatrywania skarg klientów.
Becton Dickinson
customer service complaint handling representative, corporate/shared services
- przyjmowanie, rejestrowanie skarg klientów niemieckojęzycznych (Niemcy, Austria, Szwajcaria) z rynku B2B (szpitale, prywatne i kliniczne laboratoria, centra badań) zgodnie ze standardowym, wydajnym procesem obsługi;
- zarządzanie skargami dotyczącymi obsługi poprzez szybkie i dokładne zebranie informacji pozostającymi w zgodzie z wewnętrznymi procedurami;
- wychwytywanie i zgłaszanie na bieżąco wszelkich nietypowych zdarzeń wynikających z rozpatrywania skarg klientów;
- działania na rzecz usprawnienia i poprawy wydajności procesu - nadzór nad projektami, mającymi na celu polepszenie jakości szkoleń dla nowych pracowników;
- szkolenie nowych pracowników.
Volvo Polska
Accounts Payable Specialist
- sortowanie oraz skanowanie faktur zgodnie z procedurami ustalonymi podczas transferu procesu z Niemiec do Polski (skuteczność 99,7%) oraz wprowadzanie usprawnień,
- kontakt z biznesem w Niemczech, aby uzyskać potwierdzenie faktury i zwolnienie jej do płatności,
- przygotowywanie dokumentacji dla Urzędu Statystycznego w Niemczech,
- sprawdzanie statusu nieopłaconych faktur na żądanie dostawców VCE w Niemczech,
- kontrola płatności między spółkami z Grupy Volvo.
Becton Dickinson
customer service complaint handling representative, corporate/shared services
- przyjmowanie, rejestrowanie skarg klientów niemieckojęzycznych (Niemcy, Austria, Szwajcaria) z rynku B2B (szpitale, prywatne i kliniczne laboratoria, centra badań) zgodnie ze standardowym, wydajnym procesem obsługi;
- zarządzanie skargami dotyczącymi obsługi poprzez szybkie i dokładne zebranie informacji pozostającymi w zgodzie z wewnętrznymi procedurami;
- wychwytywanie i zgłaszanie na bieżąco wszelkich nietypowych zdarzeń wynikających z rozpatrywania skarg klientów;
- rejestrowanie, aktualizowanie oraz śledzenie zmian w systemach dotyczących skarg klientów;
- przekazywanie wszystkich dokumentów / raportów odpowiednio do zainteresowanych stron;
- działania na rzecz usprawnienia i poprawy wydajności procesu - nadzór nad projektem, mającym na celu utworzenie zbiorczych materiałów szkoleniowych dla nowych pracowników.
Logo
key account manager
Information Market SA
- organizacja Międzynarodowych Targów Paliwowych - Stacja i Biznes Przyszłości - Wrocław 2015 oraz współpraca z najważniejszymi przedstawicielami sektora usług okołopaliwowych w ramach ich obecności na Targach,
- opieka nad klientami korporacyjnymi, doradzanie klientom, prezentacja, negocjacje oraz sprzedaż usług reklamowych na portalach www.e-petrol.pl oraz www.cdc24.pl,
- monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników usługi jako opiekun portalu internetowego www.cdc24.pl,
- wspieranie rozwoju portalu www.cdc24.pl
- przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych oraz baz danych,
- aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie działu i firmy (zwłaszcza z działem marketingu).
Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
przedstawiciel handlowy
- budowanie relacji z biznesowymi klientami firmy,
- sprzedaż produktów elektronicznych, głównie do biur rachunkowych, doradców podatkowych i biegłych rewidentów,
- prowadzenie prezentacji produktowych oraz szkoleń dla dużych grup klientów,
- raportowanie wyników działań sprzedażowych do dyrektora handlowego,
- udział w szkoleniach z zakresu umiejętności sprzedaży i negocjacji, prowadzonych przez firmę Catman, sprzedaży metodą Sandlera oraz profesjonalnych szkoleń podnoszących kompetencje w zakresie realizacji projektów wydawniczych organizowanych przy współpracy z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości.
Logo
team manager
TeleKsięgarnia sp. z o.o.
- realizacja kampanii sprzedażowych,
- przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń dla konsultantów telefonicznych, coaching oraz weryfikacja postępów mojego zespołu,
- tworzenie raportów sprzedaży oraz raportów analitycznych,
- rekrutacja pracowników na stanowisko konsultanta telefonicznego,
- ustalanie i weryfikowanie celów sprzedażowych.
Katarzyna Książkiewicz
Katarzyna Książkiewicz · współpracownik
wystawiono
Magda, to osoba o otwartym umyśle. Jest wyjątkowo zaangażowana w projekty, w których uczestniczy i nie boi się nowych wyzwań. Jako osoba bardzo kreatywna nie raz wychodziła z propozycjami rozwiązań, które potem przekładały się na poprawę efektywności pracy grupy, którą zarządzała. Świetnie zna się na planowaniu i budowaniu trwałych relacji z klientami. Jest też bardzo dobrze zorganizowana, co zarówno w dużej jak i małej firmie jest niezwykle pożądaną cechą. Z pełną odpowiedzialnością polecam Magdę jako świetnego Managera, który sprosta zadaniom nawet najbardziej wymagającego pracodawcy. Katarzyna Książkiewicz
Logo
konsultant telefoniczny ds. sprzedaży i obsługi klienta
TeleKsięgarnia sp. z o.o.
- pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji ze stałymi klientami,
- realizowanie celów sprzedażowych.

Szkolenia i kursy

szkolenia z zakresu umiejętności sprzedaży i negocjacji, prowadzone przez firmę Catman, sprzedaży metodą Sandlera oraz profesjonalne szkolenia podnoszące kompetencje w zakresie realizacji projektów wydawniczych organizowanych przy współpracy z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości

Edukacja

Logo
prawo, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Logo
prawo, magisterskie
Uniwersytet Europejski Viadrina

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna

Organizacje

1996 – 2003 współpraca z Kulturalno – Społecznym Klubem Mniejszości Niemieckiej we Wrocławiu

Inne

prawo jazdy kat. B

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Biopaliwa
Biopaliwa
Biopaliwa
Paliwa
Paliwa
Wątek poświecony cenom paliw ich jakosciom itd.
Paliwa płynne
Paliwa płynne
Grupa dla ludzi związanych z branżą paliw płynnych i nie tylko. Sprzedaż, logistyka, zakup, jakość etc.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Rynek Gazu
Rynek Gazu
Wszystko co wiąże się z gazem, a między innymi: forum wymiany informacji o rozwoju Rynku Gazu w Polsce, opis rozwiązań stosowanych w innych krajach, analiza przyszłości gazu w Polsce.
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.