Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Rozwój działalności
planowanie biznesu
E-commerce
Sprzedaż międzynarodowa
Logistyka
Negocjacje
New Business Development
zarządzanie operacyjne
Zarządzanie personelem
Zarządzanie produktem
Partnerstwo strategiczne
Planowanie strategiczne
Relacje strategiczne
spedycja logistyka
spedycja - Import/Export Operations
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Business Development Manager
Pro Spedition
- Koordynowanie i otwieranie nowych rynków, tworzenie łańcucha dostaw dla firmy,
- Nawiązywanie partnerskich relacji biznesowych w branży fulfillment solutions na rynkach zagranicznych
- Negocjowanie i renegocjowanie umów oraz postanowień
- Doradztwo w wyborze strategii i rozwoju obsługiwanych klientów
- Przygotowywanie dokumentów i umów związanych z całokształtem obsługi
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu/usługi
- Wspieranie i wdrażanie inicjatyw e-commerce
- Zarządzanie projektami i motywowanie zespołu
- Usprawnianie procesów logistycznych
- Nawiązywanie partnerskich relacji biznesowych w branży fulfillment solutions na rynkach zagranicznych
- Negocjowanie i renegocjowanie umów oraz postanowień
- Doradztwo w wyborze strategii i rozwoju obsługiwanych klientów
- Przygotowywanie dokumentów i umów związanych z całokształtem obsługi
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu/usługi
- Wspieranie i wdrażanie inicjatyw e-commerce
- Zarządzanie projektami i motywowanie zespołu
- Usprawnianie procesów logistycznych
Analityk ds. Popytu i Zaopatrzenia
- Przygotowywanie średnioterminowego planu sprzedaży na poziomie wyrobu gotowego
- Regularne monitorowanie popytu oraz uaktualnianie prognozy w systemie Nskep
- Przegląd prognoz miesięcznych z Dystrybutorami i Business Unit Managerami
- Udział w comiesięcznych telekonferencjach z Konsolidatorami oraz z rynkiem
- Udział w projektach wspierających proces prognozowania sprzedaży
- Analiza danych historycznych, trendów i sezonowości
- Współpraca przy tworzeniu planu SOP
- Regularne monitorowanie popytu oraz uaktualnianie prognozy w systemie Nskep
- Przegląd prognoz miesięcznych z Dystrybutorami i Business Unit Managerami
- Udział w comiesięcznych telekonferencjach z Konsolidatorami oraz z rynkiem
- Udział w projektach wspierających proces prognozowania sprzedaży
- Analiza danych historycznych, trendów i sezonowości
- Współpraca przy tworzeniu planu SOP
Customer Service Specialist
– Zapewnienie płynnego przepływu produktów oraz informacji od momentu złożenia zamówienia przez klienta do momentu wysyłki
i dostarczenia towaru
– Wprowadzanie zamówień do systemu oraz komunikacja zamówień do fabryk oraz Konsolidatorów
– Koordynowanie informacji o dostępności / procesowanie wysyłek oraz koordynacja obiegu dokumentacji - na poziomie kodów produktu
– Zapewnienie utrzymywania prawidłowych cen w systemie
– Udział w cotygodniowych telekonferencjach dotyczących kwestii: otwartych zamówień oraz statusu braków dla wszystkich produktów
– Budowanie relacji z Dystrybutorami
i dostarczenia towaru
– Wprowadzanie zamówień do systemu oraz komunikacja zamówień do fabryk oraz Konsolidatorów
– Koordynowanie informacji o dostępności / procesowanie wysyłek oraz koordynacja obiegu dokumentacji - na poziomie kodów produktu
– Zapewnienie utrzymywania prawidłowych cen w systemie
– Udział w cotygodniowych telekonferencjach dotyczących kwestii: otwartych zamówień oraz statusu braków dla wszystkich produktów
– Budowanie relacji z Dystrybutorami
Customer Service Represantative
* Contacts with clients: giving information, problem-solving, receiving orders, handling complaints
* Respond to customer requests, answers questions, and handle customer problems in a direct manner
* expedite customer orders, including keeping them informed of delays or early fulfilment
* proactively foresee possible delays or complications and plan strategies to avoid or minimise them
* develop and implement new systems, procedures or working practices to improve customer service efficiency
ensure the accuracy of financial records for billing purposes, occasionally negotiating an alteration to the stated price or terms and conditions as a compensation to customers.
* Deliver outstanding customer service
* Handle customer applications and services including entering customer information and transactions
* Perform all customer verifications as appropriate for each product
* Refer customer complaints and problems immediately
* Meets or exceed sales and performance goals
* Respond to customer requests, answers questions, and handle customer problems in a direct manner
* expedite customer orders, including keeping them informed of delays or early fulfilment
* proactively foresee possible delays or complications and plan strategies to avoid or minimise them
* develop and implement new systems, procedures or working practices to improve customer service efficiency
ensure the accuracy of financial records for billing purposes, occasionally negotiating an alteration to the stated price or terms and conditions as a compensation to customers.
* Deliver outstanding customer service
* Handle customer applications and services including entering customer information and transactions
* Perform all customer verifications as appropriate for each product
* Refer customer complaints and problems immediately
* Meets or exceed sales and performance goals
Administrative Assistant
* Answer telephone and give information to callers or route call to appropriate members and place outgoing calls. Participation at the rolling telephone service (Switchboard/Receptionist duties).
* Greet visitors, ascertain nature of business, and conduct visitors to leaders or appropriate person.
* Provide back-up support for all departments as required. This includes filing, creating Word, Excel, PowerPoint, and other electronic documents, completing travel expense reports, as well as other general administrative duties as assigned.
* Prepare outgoing mail and distribute incoming mail.
* Support travel arrangements.
* Responsible for the reservation and the preparation of the conference rooms and other company resources e.g. mobile phones, etc.
* Assist leaders with schedule, presentations, note taking, filing, answering the phone, etc.
* Schedule appointment and meetings if necessary.
* Make copies and scan of correspondence or other printed matter.
* Co-ordinate work with facility service providers (cleaning, maintenance, etc.) and prepare office supplies orders
* Organize company events, sight-seeing tours, short business trips, etc
* Greet visitors, ascertain nature of business, and conduct visitors to leaders or appropriate person.
* Provide back-up support for all departments as required. This includes filing, creating Word, Excel, PowerPoint, and other electronic documents, completing travel expense reports, as well as other general administrative duties as assigned.
* Prepare outgoing mail and distribute incoming mail.
* Support travel arrangements.
* Responsible for the reservation and the preparation of the conference rooms and other company resources e.g. mobile phones, etc.
* Assist leaders with schedule, presentations, note taking, filing, answering the phone, etc.
* Schedule appointment and meetings if necessary.
* Make copies and scan of correspondence or other printed matter.
* Co-ordinate work with facility service providers (cleaning, maintenance, etc.) and prepare office supplies orders
* Organize company events, sight-seeing tours, short business trips, etc
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Business Intelligence/Data Warehouse
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Transport/Spedycja
Usługi kurierskie
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Afrykańskie bębny Djembe
Celem grupy jest popularyzowanie korzyści płynących z gry na tradycyjnych bębnach afrykańskich djembe.
Aktywnie w Warszawie
Wydarzenia kulturalne, sportowe i imprezy w stolicy. Zamiast siedzieć przed telewizorem :)
Astrologia . Ezoteryka . Duchowość . INTERPRETACJE
Na wesoło - astrologicznie - ezoterycznie w Dobrym Duchu, w przyjaznej atmosferze ZAPRASZAMY :O)
b2b FREIGHT LCL, COURIERS Załadunki częściowe, Usługi kurierskie, drobnica
Grupa dla zajmujacych sie spedycją międzynarodową - ladunkami czesciowymi i kurierskimi.
Grupa dla profesjonalistow - Nie przyjmujemy osob o nazwiskach sugerujacych falszywe dane, a zatem i osob ukr
BUDDYZM Tybetański
Grupa dla buddystów oraz osób zainteresowanych klasycznym, ortodoksyjnym, tantrycznym buddyzmem tybetańskim.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Centrum Pozytywnego Programowania
techniki wykorzystania inteligencji emocjonalnej i duchowej w rozwoju osobistym
Cło i kłopoty z Urzędem Celnym
Informacje o prawie celnym .Kłopoty z Urzędem Celnym, Cła w imporcie do UE .
INTRASTAT
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.