Magdalena Wilk-Konieczna

trener, szkoleniowiec, wykładowca, terapeuta pedagogiczny, terapeuta ręki, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju, pedagog szkolny, nauczyciel wspomagający, nauczyciel rewalidacji i zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
Siemianowice Śląskie, śląskie

Umiejętności

Social Media obsługa komputera wystąpienia publiczne prowadzenie projektów pisanie pism urzędowych Biegła obsługa komputera: pakiet Office organizacja i prowadzenie szkoleń i warsztatów dla dzieci, młodzieży, rodziców i nauczycieli przygotowywanie atrakcyjnych materiałów dydaktycznych dla uczestników szkoleń prowadzenie konsultacji w obszarze deficytów komunikacyjnych w duchu Porozumienia Bez Przemocy prowadzenie Treningu Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży neurotypowej i z zaburzeniami ze spektrum autyzmu pisanie ofert sprzedażowych produktów prowadzenie terapii w ramach wczesnego wspomagania rozwoju

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
pedagog szkolny, nauczyciel wspomagający, nauczyciel rewalidacji i zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
Stowarzyszenie na Rzecz Edukacji i Rodziny WĘGIELEK
Logo
trener, szkoleniowiec
Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Sosnowcu
prowadzenie szkoleń i warsztatów dla nauczycieli
Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe
trener, szkoleniowiec
Prowadzenie szkoleń dla rad pedagogicznych w obszarach: Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; Praca z uczniem z Zespołem Aspergera, ADHD, dysleksją; Jak sobie poradzić z trudnymi zachowaniami uczniów na lekcjach?; Porozumienie i współpraca z rodzicami uczniów; Porozumienie Bez Przemocy w praktyce szkolnej; Neurodydaktyka, czyli jak uczy się mózg; Dobrostan emocjonalny w pracy nauczyciela; Czytanie Metodą Symultaniczno-Sekwencyjną itd.
Logo
nauczyciel współorganizujący kształcenie specjlalne, nauczyciel wspomagający
Zespół Szkół Sportowych w Siemianowicach Śl.
Wspomaganie ucznia z diagnozą Zespołu Aspergera.
Logo
nauczyciel języka polskiego
Zespół Szkół Sportowych w Siemianowicach Śl.
Nauczanie języka polskiego w szkole podstawowej i gimnazjum zgodnie z zasadami neurodydaktyki, czyli uczenie przyjazne mózgowi.
Logo
Wykładowca na studiach podyplomowych
Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka
Prowadzenie zajęć dla studentów kierunków pedagogicznych.
Logo
trener, szkoleniowiec
Szkoła Rodzenia "Miś Kuleczka"
Prowadzenie szkoleń dla rodziców oczekujących na narodziny dziecka z tematów: Wpływ wysokich technologii na rozwój młodego mózgu; Rozwój psychofizyczny dziecka od urodzenia do 6 roku życia; Pomoc instytucjonalna państwa dla rodziców małych dzieci z zaburzeniami rozwoju.
Logo
Wykładowca na studiach podyplomowych
Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi
Prowadzenie zajęć dla studentów kierunków pedagogicznych.
Logo
trener, szkoleniowiec
Fundacja Nasze Zagłębie w Czeladzi
Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla rad pedagogicznych.
Logo
pedagog, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju
Centrum Terapeutyczne SPERARE w Katowicach
Prowadzenie terapii mowy, terapii logopedycznej i pedagogicznej Metodą Krakowską.
Praca z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, Zespołem Aspergera, alalią, afazją, dysleksją, niepełnosprawnością intelektualną.
Centrum Edukacji Obywatelskiej
trener, szkoleniowiec
Prowadzenie szkoleń dla rad pedagogicznych z programów: Szkoła z Klasą; Nauczyciel z Klasą; Konsumenckie ABC; Mediastarter.

Szkolenia i kursy

Porozumienie Bez Przemocy - moduł I i II - Strefa Rozwoju FILOMATA w Gliwicach

Praca z nastolatkiem z niską samooceną - Ośrodek "Poza schematami" w Warszawie

Kurs "Wszechwiedzący, słodko-pierdzący dorosły" - usłyszeć dziecko na czas - Tomasz Zieliński

Kurs trenerski - Prowadzenie warsztatów dla dobrych rodziców - Ośrodek "Poza schematami" w Warszawie

Kurs trenerski - Trener Umiejętności Społecznych KAKTUS - Pracownia Wsparcia Psychologicznego POMOC w Łodzi

"SELF-REG" metody samoregulacji u dzieci i dorosłych - Ośrodek Terapii i Psychoedukacji KOMPAS w Będzinie

"STER na ACT" elementy terapii akceptacji i zaangażowania (ACT) w pracy z dziećmi i młodzieżą - Joanna Steinke-Kalembka, edukowisko.pl

"Od rodziny nie można uciec", czyli znaczenie kontekstu rodzinnego w terapii indywidualnej dzieci i młodzieży - Ośrodek "Poza schematami" w Warszawie

Jak wpłynąć na motywację dzieci z Zespołem Aspergera? Systemy motywacyjne do wykorzystania w pracy indywidualnej i grupowej - Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli Fundacji Pomoc Autyzm w Warszawie

Trudne zachowania u ucznia z Zespołem Aspergera, sposoby pracy, metody proaktywne - podejście poznawczo-behawioralne - Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli Fundacji Pomoc Autyzm w Warszawie

Jak nauczyć dziecko z zaburzeniami rozwoju przegrywania, czekania, dzielenia się, dialogu? - Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli Fundacji Pomoc Autyzm w Warszawie

Kontrakty behawioralne - Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli Fundacji Pomoc Autyzm w Warszawie

Emocje - trudna sprawa. Jak pracować nad emocjami w grupie? - Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli Fundacji Pomoc Autyzm w Warszawie

Inny nie znaczy gorszy - przeciwdziałanie nietolerancji w klasie - Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli Fundacji Pomoc Autyzm w Warszawie

Depresja oraz inne zaburzenia nastroju u dzieci i młodzieży - diagnoza i terapia - Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli Fundacji Pomoc Autyzm w Warszawie

Zaburzenia psychiczne i rozwojowe a spektrum autyzmu. Współpraca z lekarzem psychiatrą w kompleksowej terapii dziecka - Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli Fundacji Pomoc Autyzm w Warszawie

Terapia Behawioralna w Teorii i Praktyce - III modułowy kurs bazowy - Centrum Terapii Behawioralnej w Gdańsku

Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci ze spektrum autyzmu - podejście behawioralne - Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli Fundacji Pomoc Autyzm w Warszawie

Trening jedzenia - szkolenie dla osób pracujących z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i dziećmi z wybiórczością pokarmową - Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli Fundacji Pomoc Autyzm w Warszawie

Nauczyciel wspomagający ucznia z Zespołem Aspergera - Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli Fundacji Pomoc Autyzm w Warszawie

Zachowania trudne u dzieci ze spektrum autyzmu - skuteczna interwencja behawioralna - Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli Fundacji Pomoc Autyzm w Warszawie

"Neurodydaktyka Doktora Marka Kaczmarzyka" - Firma Szkoleniowa ENGRAM w Chorzowie

Jelitowy układ nerwowy - Pracownia Diagnostyki i Terapii Zaburzeń Rozwojowych, Ośrodek Fastryga w Lędzinach

Manualne Torowanie Głosek Elżbiety Wianeckiej - Tiwahe - dom terapii dla dzieci w Zielonkach

Test SON-R 2,5-7 - Centrum Metody Krakowskiej

Terapia ręki I i II stopnia - Soyer Centrum Szkoleniowe w Markach

Neurobiologiczne podstawy wczesnej terapii zaburzeń rozwojowych - Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie

Osoby z Zespołem Aspergera - świat emocji - Fundacja Synapsis

Budowanie systemu językowego dzieci z afazją dziecięcą - Centrum Metody Krakowskiej

Diagnoza i terapia dzieci z Zespołem Aspergera - Centrum Metody Krakowskiej

Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji - Centrum Metody Krakowskiej

Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych - usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu - Centrum Metody Krakowskiej

Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania - Centrum Metody Krakowskiej

Edukacja

Logo
Terapia pedagogiczna i rewalidacja dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, studia podyplomowe
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Logo
Wczesna Interwencja Logopedyczna i Terapeutyczna - Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka, studia podyplomowe
Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie
Logo
Studia w zakresie ICT, języka obcego i drugiego przedmiotu: Wychowanie do życia w rodzinie, studia podyplomowe
Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie
Logo
Filologia Polska, magisterskie
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Specjalizacje

Badania i rozwój
Inne
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Edukacja/Szkolenia
Szkoły
Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Edukacja/Szkolenia
Inne

Organizacje

Śląskie Stowarzyszenie Pomocy Ofiarom Przestępstw
Związek Harcerstwa Polskiego

Inne

Kolekcjonuję żyrafy od wielu, wielu lat. Zaczęłam je zbierać, gdy jeszcze nie znałam Porozumienia Bez Przemocy i nie wiedziałam, że żyrafa jest symbolem komunikacji opartej na empatii jako zrozumieniu uczuć i potrzeb drugiego człowieka. Mam nadzieję, że moja kolekcja będzie stale rosła.

Uwielbiam czytać reportaże o morderstwach, sekcjach zwłok, pracy patologów, śmierci pnia mózgu, wybudzeniach ze śpiączki itd.
Drugi rodzaj literatury, który mnie - ciepłolubną osobę - pociąga to dzieje i wyczyny polskich himalaistów.