Magdalena Wikeńska

Specjalista ds. Marek Własnych i Przetargów, Polcan
Marki, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Office Optima Social Media obsługa komputera kreatywność Obsługa kasy fiskalnej Obsługa klienta Marketing internetowy Komunikacja Marketingowa Otwartość Sumienność fotografia Prawo jazdy kat B praca w zespole Zdolność szybkiego uczenia się Photo Shop obsługa programu WF MAG Socjologia

Języki

polski
ojczysty

Doświadczenie zawodowe

Polcan
Specjalista ds. Marek Własnych i przetargów
• Przygotowanie wycen przetargowych oraz dokumentacji technicznej do produktów Asarto/Tiom (wymagania przetargowe) .
• Tworzenie pozycji (produktów), uzupełnianie i normalizacja treści. Umieszczanie ich w systemie WF-Mag, cenniku, panelu strony internetowej oraz zestawieniu EAN dotyczących produktów Asarto/Tiom.
• Rozliczanie promocji Asarto/Tiom, przekazywanie informacji, potrzebnych przy rozliczeniach z klientami, opiekunom handlowym. Wysyłanie zestawień zakupowych klientów w ramach współpracy z opiekunem handlowym.
• Tworzenie RW i SU Dla RKSów.
• Porządkowanie i przekazywanie do działu księgowości dokumentów PZ.
• Nadzór nad produktami EOL w cenniku, panelu i WF-Magu.
• Kontrola cen detalicznych u klientów.
• Wprowadzanie do WF-Maga dostaw i faktur.
• Zamawianie materiałów na potrzeby działu produkcji (etykiety, metki, naklejki, klej, rękawy).
• Tworzenie zestawień np. reklamacyjnych , klientów TOP.
• Wgrywanie do cennika cen i kodów konkurencji, aktualizacja kodów konkurencji i powiązywanie ich z naszymi.
• Przygotowanie miesięcznych cenników dla wybranych klientów.
• Uśrednianie cen, przesunięcia międzymagazynowe, ustawianie TOP produktów, aktywowanie nowości w cenniku i przesyłanie informacji o nich do działu marketingu.
• Prace zlecone na potrzeby działu od współpracowników, przełożonego, dyrektora lub prezesa.
Polcan
Młodszy Specjalista ds. Marek Własnych
• Uzupełnianie i normalizacja treści umieszczanych w systemie, panelu strony internetowej oraz zestawieniu EAN produktów
• Udział w procesie przygotowania dokumentacji technicznej do produktów Asarto/Tiom (wymagania przetargowe)
• Rozliczanie promocji Asarto/Tiom, przekazywanie informacji potrzebnych przy rozliczeniach z klientami opiekunom handlowym. Wysyłanie zestawień zakupowych klientów w ramach współpracy z opiekunem handlowym
• kontrola stanów magazynowych gadżetów marki Asarto/Tiom
• Kompletowanie dokumentów SAD-u, wprowadzanie po konsultacji z PM/LM do systemu fv kosztowych (SU)
• Kontrola cen detalicznych u klientów
• Wprowadzanie dostaw, faktur do WF-Maga
• Prace zlecone wewnątrz działu
• Zamawianie materiałów potrzebnych na produkcję (etykiety, metki, naklejki, klej, rękawy)
• Tworzenie zestawień np. reklamacyjnych , klientów TOP
• Kontrola cen konkurencji
Polcan
Asystentka działu Wsparcia Marek Własnych
Asystentka działu Wsparcia Marek Własnych
• Uzupełnianie i normalizacja treści umieszczanych w systemie, panelu strony internetowej oraz zestawieniu EAN produktów
• Udział w procesie przygotowania dokumentacji technicznej do produktów Asarto/Tiom (wymagania przetargowe)
• Rozliczanie promocji Asarto/Tiom, przekazywanie informacji potrzebnych przy rozliczeniach z klientami opiekunom handlowym. Wysyłanie zestawień zakupowych klientów w ramach współpracy z opiekunem handlowym
• kontrola stanów magazynowych gadżetów marki Asarto/Tiom
• Kompletowanie dokumentów SAD-u, wprowadzanie po konsultacji z PM/LM do systemu fv kosztowych (SU)
• Kontrola cen detalicznych u klientów
• Wprowadzanie dostaw, faktur do WF-Maga
• Prace zlecone wewnątrz działu
• Zamawianie materiałów potrzebnych na produkcję (etykiety, metki, naklejki, klej, rękawy)
Logo
specjalista ds. handlu i logistyki
Maxbert
• Udzielanie informacji handlowej i technicznej o produktach spółki
• Prowadzenie negocjacji handlowych z klientami / dostawcami
• Obsługa administracyjna i logistyczna produkcji i importu
• Obsługa logistyczna zamówień od klientów i ich kontrola
• Prowadzenie powierzonej dokumentacji administracyjnej, księgowej i logistycznej związanej z działalnością firmy
• Składanie raportów z wykonywanej działalności zgodnie z przyjętymi wzorami i harmonogramami
• Przyjmowanie faktur i kontrola stanów magazynowych
Logo
Kierownik Sklepu Oranżada
Patchwork Concept Store
• Ewidencjonowanie sprzedaży zgodnie ze standardami
• Przygotowanie pisemnych raportów, rozliczeń sprzedaży dobowych i miesięczny każdego podmiotu rozszerzonego w Sklepie
• Ustawianie grafiku zespołu sprzedawców
• Kontakt z partnerami Conceptu w celu realizacji jak najlepszej sprzedaży poszczególnych marek
• Szkolenie, przyuczanie nowych pracowników
• Kontrola nad prawidłowością bieżących inwentaryzacji
• Zamawianie i przyjmowanie towaru
• Dbanie o mienie i wizerunek lokalu
• Obsługa klientów i doradztwo
• Sprzedaż asortymentu sklepu
City Sport Sp. z o.o.
młodszy specjalista ds. e-commerce
• Obsługa e-sklepu marki City Sport, Sun Style, 7Store
• Aktualizacja oferty e-sklepu
• Współtworzenie i rozwój sklepu internetowego
• Proponowanie i wdrażania usprawnień funkcjonowania e-sklepu
• Obsługa klientów, komunikacja w zakresie zapytań na portalach społecznościowych
• Współpraca z administratorem strony i działem IT
Logo
Młodszy Specjalista ds. Asortymentu
BOMM SP. Z O.O. SP KOMANDYTOWA
• Prowadzenie spraw związanych z dostawą towarów
- analiza sprzedaży
- przygotowanie zamówień
- korespondencja z dostawcami
• Organizacja spotkań promujących markę - przygotowanie koncepcji, materiałów, współpraca z partnerami
• Ścisła współpraca z Zarządem, działem handlowym i technicznym
• Przygotowanie materiałów POS (ulotki, katalogi, roll upy, bannery), gadżety reklamowe, specyfikacje, opisy, prezentacje, reklamy prasowe – współpraca z grafikiem komputerowym.
• Fotografia i obróbka asortymentu
• Zarządzanie internetowym katalogiem asortymentu
• Prowadzenie działań marketingowych
• Przygotowanie informacji handlowych
• Zarządzanie stroną internetową i mailingiem
• Kontrola dostaw pod względem zgodności z zamówieniem
• Doraźna obsługa klienta w salonie sprzedaży
Logo
Asystentka do spraw promocji internetowej i marketingu
FIRMA HANDLOWA„BOMM”
• Fotografia i obróbka asortymentu
• Ścisła współpraca z zarządem firmy oraz działem handlowym
• Zarządzanie internetowym katalogiem asortymentu
• Prowadzenie działań marketingowych
• Przygotowanie informacji handlowych
• Zarządzanie stroną internetową i mailingiem
• Kontrola dostaw pod względem zgodności z zamówieniem
• Prace administracyjne związane z funkcjonowaniem biura

Szkolenia i kursy

o Kurs grafiki komputerowej stopnia I i II
o Kurs wizażu, kosmetyki i kreacji wizerunku
o Kurs Doradztwa zawodowego i Warsztatów interpersonalnych

o Szkolenie MS Exel poziom średnio zaawansowany
o Szkolenie Zamówienia publiczne dla początkujących

Edukacja

Logo
Komunikacja zintegrowana- Reklama, Public Relations, Branding, magisterskie
Collegium Civitas
Logo
Dziennikarstwo i komunikacja medialna, licencjackie
Wyższa szkoła Teologiczno - Humanistyczna
Logo
Technik Organizacji Reklamy, zawodowe
Warszawska Szkoła Reklamy
Logo
Fototechnik, średnie
Technikum Fototechniczne

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie produktem
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Fotografia
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Grafika
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama

Zainteresowania

- Fotografia (nowinki branżowe, zdjęcia plenerowe, estetyka zdjęć)
- Rękodzieło (zrób, napraw, odnów sam)
- Reklama (zagadnienia z nowinkami w branży)