Magda Wieczorek

Sprzedaż ▪️ Marketing ▪️ Komunikacja ▪️ Obsługa Klienta ▪️ Franczyza
Wrocław, dolnośląskie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Organique
Product Manager
• Zarządzanie ofertą produktową; kontrolowanie cyklu życia produktów; analiza sprzedaży;
• Rozpoznanie potrzeb rynku oraz poszukiwanie wyróżników produktu na tle bieżącej oferty oraz na tle konkurencji;
• Ustalanie polityki cenowej oraz przygotowywanie materiałów marketingowych i planów promocji dla działów sprzedażowych;
• Koordynowanie pracy działów operacyjnych odpowiedzialnych za wdrożenia produktowe; współpraca z działami zakupów, kreacji i planowania m.in. przy wyborze opakowań, tworzeniu etykiet, opracowywaniu opisów oraz testowaniu produktów;
• Analizowanie działań konkurencji oraz obowiązujących trendów.
Organique
Manager sieci franczyzowej
• Rozwój sieci sklepów w Polsce (przygotowywanie i przedstawianie ofert handlowych dla przyszłych franczyzobiorców oraz ustalanie warunków współpracy w oparciu o umowę franczyzową);
• Praca z franczyzobiorcami (dbałość o najwyższą jakość relacji z kontrahentami, kontrola przestrzegania zapisów umów, standardów wytyczonych dla sieci oraz realizowanie założonych planów sprzedaży i strategii dla sieci);
• Przygotowywanie planów działań promocyjnych dla sieci;
• Praca z dostawcami produktów i usług dla sieci sklepów (weryfikacja ofert handlowych, negocjacje zapisów umownych i kontrola ich realizacji, rozliczenia finansowe);
• Kierowanie podległą grupą pracowników w biurze obsługi klienta, w dziale szkoleniowym i w sklepach własnych (rekrutacja, wyznaczanie celów, motywacja, kontrola);
• Analizowanie działań konkurencji na rynku kosmetyków oraz praca w grupach projektowych dla Działu Wdrożeń.
Organique
Koordynator ds. Sprzedaży
• Przygotowywanie ofert handlowych i nawiązywanie współpracy z kontrahentami;
• Kontrola realizacji zamówień według specyfikacji klienta;
• Koordynacja prac przygotowujących otwarcia nowych sklepów w sieci.
Organique
Przedstawiciel Handlowy
• Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami;
• Prezentacja, promocja i sprzedaż produktów.

Szkolenia i kursy

10/2017
Standardy sprzedaży&Negocjacje (2 dni)
Organizator: Bizlab - Trusted Advisor / Wrocław

Edukacja

Logo
Wydział Biologii i Hodowli Zwierząt, magisterskie
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe