Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Product Manager
• Zarządzanie ofertą produktową; kontrolowanie cyklu życia produktów; analiza sprzedaży;
• Rozpoznanie potrzeb rynku oraz poszukiwanie wyróżników produktu na tle bieżącej oferty oraz na tle konkurencji;
• Ustalanie polityki cenowej oraz przygotowywanie materiałów marketingowych i planów promocji dla działów sprzedażowych;
• Koordynowanie pracy działów operacyjnych odpowiedzialnych za wdrożenia produktowe; współpraca z działami zakupów, kreacji i planowania m.in. przy wyborze opakowań, tworzeniu etykiet, opracowywaniu opisów oraz testowaniu produktów;
• Analizowanie działań konkurencji oraz obowiązujących trendów.
• Rozpoznanie potrzeb rynku oraz poszukiwanie wyróżników produktu na tle bieżącej oferty oraz na tle konkurencji;
• Ustalanie polityki cenowej oraz przygotowywanie materiałów marketingowych i planów promocji dla działów sprzedażowych;
• Koordynowanie pracy działów operacyjnych odpowiedzialnych za wdrożenia produktowe; współpraca z działami zakupów, kreacji i planowania m.in. przy wyborze opakowań, tworzeniu etykiet, opracowywaniu opisów oraz testowaniu produktów;
• Analizowanie działań konkurencji oraz obowiązujących trendów.
Manager sieci franczyzowej
• Rozwój sieci sklepów w Polsce (przygotowywanie i przedstawianie ofert handlowych dla przyszłych franczyzobiorców oraz ustalanie warunków współpracy w oparciu o umowę franczyzową);
• Praca z franczyzobiorcami (dbałość o najwyższą jakość relacji z kontrahentami, kontrola przestrzegania zapisów umów, standardów wytyczonych dla sieci oraz realizowanie założonych planów sprzedaży i strategii dla sieci);
• Przygotowywanie planów działań promocyjnych dla sieci;
• Praca z dostawcami produktów i usług dla sieci sklepów (weryfikacja ofert handlowych, negocjacje zapisów umownych i kontrola ich realizacji, rozliczenia finansowe);
• Kierowanie podległą grupą pracowników w biurze obsługi klienta, w dziale szkoleniowym i w sklepach własnych (rekrutacja, wyznaczanie celów, motywacja, kontrola);
• Analizowanie działań konkurencji na rynku kosmetyków oraz praca w grupach projektowych dla Działu Wdrożeń.
• Praca z franczyzobiorcami (dbałość o najwyższą jakość relacji z kontrahentami, kontrola przestrzegania zapisów umów, standardów wytyczonych dla sieci oraz realizowanie założonych planów sprzedaży i strategii dla sieci);
• Przygotowywanie planów działań promocyjnych dla sieci;
• Praca z dostawcami produktów i usług dla sieci sklepów (weryfikacja ofert handlowych, negocjacje zapisów umownych i kontrola ich realizacji, rozliczenia finansowe);
• Kierowanie podległą grupą pracowników w biurze obsługi klienta, w dziale szkoleniowym i w sklepach własnych (rekrutacja, wyznaczanie celów, motywacja, kontrola);
• Analizowanie działań konkurencji na rynku kosmetyków oraz praca w grupach projektowych dla Działu Wdrożeń.
Szkolenia i kursy
10/2017
Standardy sprzedaży&Negocjacje (2 dni)
Organizator: Bizlab - Trusted Advisor / Wrocław
Standardy sprzedaży&Negocjacje (2 dni)
Organizator: Bizlab - Trusted Advisor / Wrocław
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe