Magdalena Więcław
Menager ds. projektów pomocowych i finansowych, Starszy Specjalista, Konsultant Regionalnego Punktu Konsultacyjnego, Politechnika Krakowska
Budzów,
małopolskie
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. przedsiębiorczości, członek Komisji Rekrutacyjnej w ramach projektu "Zostań Małopols
Stowarzyszenie "Samorządowe Centrum Przedsiębiorczości i Rozowju" w Suchej Beskidzkiej
1. Wstępna ocena merytoryczna formularzy rekrutacyjnych
2. Przygotowanie listy kandydatów wg wyników wstępnej oceny merytorycznej
3. Końcowa ocena merytoryczna
4. Spotkania indywidualne z kandydatami projektu
2. Przygotowanie listy kandydatów wg wyników wstępnej oceny merytorycznej
3. Końcowa ocena merytoryczna
4. Spotkania indywidualne z kandydatami projektu
Konsultant Lokalnego Punktu Konsultacyjnego KSU
Stowarzyszenie "Samorządowe Centrum Przedsiębiorczości i Rozwoju" w Suchej Beskidzkiej
Świadczenie usług informacyjnych z zakresu:
1. Podejmowania i wykonywania oraz rezygnacji z prowadzenia działalności gospodarczej,
2. Dostępnych programów pomocy publicznej dla przedsiębiorców oraz innych dostępnych źródeł finansowania działalności gospodarczej,
3. Usług specjalistycznych w tym m.in. z zakresu usług doradczych o charakterze proinnowacyjnym, usług finansowych w zakresie udzielania pożyczek i poręczeń oraz innych usług dostępnych w tym systemie,
4. Opracowywanie strategii promocji Punktu Konsultacyjnego,
5. Współpraca z agencją reklamową,
6. Przygotowywanie materiałów promocyjnych Punktu Konsultacyjnego, ogłoszeń prasowych,
7. Przygotowywanie wniosku o płatność z realizacji projektu
8. Reprezentowanie Punktu Konsultacyjnego na Małopolskich Targach Innowacji oraz podczas Ogólnopolskiego Tygodnia Kariery w Dniu Przedsiębiorczości.
1. Podejmowania i wykonywania oraz rezygnacji z prowadzenia działalności gospodarczej,
2. Dostępnych programów pomocy publicznej dla przedsiębiorców oraz innych dostępnych źródeł finansowania działalności gospodarczej,
3. Usług specjalistycznych w tym m.in. z zakresu usług doradczych o charakterze proinnowacyjnym, usług finansowych w zakresie udzielania pożyczek i poręczeń oraz innych usług dostępnych w tym systemie,
4. Opracowywanie strategii promocji Punktu Konsultacyjnego,
5. Współpraca z agencją reklamową,
6. Przygotowywanie materiałów promocyjnych Punktu Konsultacyjnego, ogłoszeń prasowych,
7. Przygotowywanie wniosku o płatność z realizacji projektu
8. Reprezentowanie Punktu Konsultacyjnego na Małopolskich Targach Innowacji oraz podczas Ogólnopolskiego Tygodnia Kariery w Dniu Przedsiębiorczości.
Menager ds. projektów pomocowych i finansowych
Stowarzyszenie "Samorządowe Centrum Przedsiębiorczości i Rozwoju" w Suchej Beskidzkiej
1. Przygotowywanie dokumentów do Funduszów Pożyczkowych (pisanie wniosków pożyczkowych wraz z biznes planem przedsięwzięcia),
2. Przygotowywanie umów pożyczkowych i innych dokumentów pożyczkowych,
3. Rozliczanie pożyczek,
4. Monitorowanie spłacalności i windykowanie pożyczek zagrożonych
w Funduszach Pożyczkowych,
5. Przygotowywanie dokumentów do windykacji pożyczek,
6. Wysyłanie zaświadczeń o opóźnieniach w spłacie i wypowiadanie umów pożyczkowych,
7. Dokumentowanie procesu windykowania pożyczek,
8. Współpraca z adwokatem, administracjami sądowymi i komornikami
w sprawach związanych z windykowanymi pożyczkami,
9. Udział w pracach nad nowymi projektami i programami, w tym udział
w opracowywaniu wniosków do funduszy strukturalnych,
10. Udział w pracach nad sprawozdaniami z realizacji Funduszu Pożyczkowego,
11. Udział w pracach związanych z promocją Funduszu Pożyczkowego.
12. Przygotowywanie rocznych sprawozdań do Krajowego Systemu Usług (KSU),
13. Przygotowywanie sprawozdań z działalności funduszu pożyczkowego TOR 10
2. Przygotowywanie umów pożyczkowych i innych dokumentów pożyczkowych,
3. Rozliczanie pożyczek,
4. Monitorowanie spłacalności i windykowanie pożyczek zagrożonych
w Funduszach Pożyczkowych,
5. Przygotowywanie dokumentów do windykacji pożyczek,
6. Wysyłanie zaświadczeń o opóźnieniach w spłacie i wypowiadanie umów pożyczkowych,
7. Dokumentowanie procesu windykowania pożyczek,
8. Współpraca z adwokatem, administracjami sądowymi i komornikami
w sprawach związanych z windykowanymi pożyczkami,
9. Udział w pracach nad nowymi projektami i programami, w tym udział
w opracowywaniu wniosków do funduszy strukturalnych,
10. Udział w pracach nad sprawozdaniami z realizacji Funduszu Pożyczkowego,
11. Udział w pracach związanych z promocją Funduszu Pożyczkowego.
12. Przygotowywanie rocznych sprawozdań do Krajowego Systemu Usług (KSU),
13. Przygotowywanie sprawozdań z działalności funduszu pożyczkowego TOR 10
Asystentka Prezesa
Stowarzyszenie "Samorządowe Centrum Przedsiębiorczości i Rozwoju" w Suchej Beskidzkiej
1. Prowadzenie kalendarza zarządu,
2. Prowadzenie i obsługa sekretariatu oraz korespondencji biurowej,
3. Obsługa rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących,
4. Koordynacja, organizacja i obsługa posiedzeń i spotkań zarządu,
5. Prowadzenie spraw kadrowych pracowników, administracja aktami osobowymi pracowników (dbanie o aktualizację, archiwizacja dokumentów)
6. Przygotowywanie materiałów na spotkania i prezentacji multimedialnych,
7. Nadzorowanie i porządkowanie dokumentacji firmy,
8. Nadzór nad zaopatrzeniem w materiały biurowe i inne,
9. Prowadzenie wykazu wyposażenia oraz planowanie przeglądów i remontów,
10. Nadzór nad dokumentami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
11. Prowadzenie rejestrów,
12. Przygotowywanie statystyk.
13. Przygotowywanie szkoleń oraz ich organizacja i ewaluacja,
14. Promocja i wizualizacja sieci KSU,
15. Utrzymywanie kontaktów w ramach sieci KSU
2. Prowadzenie i obsługa sekretariatu oraz korespondencji biurowej,
3. Obsługa rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących,
4. Koordynacja, organizacja i obsługa posiedzeń i spotkań zarządu,
5. Prowadzenie spraw kadrowych pracowników, administracja aktami osobowymi pracowników (dbanie o aktualizację, archiwizacja dokumentów)
6. Przygotowywanie materiałów na spotkania i prezentacji multimedialnych,
7. Nadzorowanie i porządkowanie dokumentacji firmy,
8. Nadzór nad zaopatrzeniem w materiały biurowe i inne,
9. Prowadzenie wykazu wyposażenia oraz planowanie przeglądów i remontów,
10. Nadzór nad dokumentami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
11. Prowadzenie rejestrów,
12. Przygotowywanie statystyk.
13. Przygotowywanie szkoleń oraz ich organizacja i ewaluacja,
14. Promocja i wizualizacja sieci KSU,
15. Utrzymywanie kontaktów w ramach sieci KSU
Referent
Urząd Skarbowy Sucha Beskidzka
1. Przyjmowanie zgłoszeń identyfikacyjnych oraz zgłoszeń aktualizacyjnych dot. zmiany danych
2. Prowadzenie ewidencji podatników z nadanymi NIP: wprowadzanie
i aktualizacja danych objętych zgłoszeniem identyfikacyjnym oraz gromadzenie i przechowywanie danych stanowiących podstawę rejestracji
i dokonywanych w niej zmian
3. potwierdzanie - na wniosek podatnika faktu nadania NIP
4. Wprowadzanie deklaracji do systemu Poltax,
5. Współpraca w wykonywaniu zadań z pozostałymi komórkami urzędu.
6. Udzielanie informacji o sposobie załatwienia spraw w Urzędzie Skarbowym
w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych,
7. Przyjmowanie formularzy podatkowych,
8. Przyjmowanie podań i dokumentów,
9. Wydawanie druków i formularzy podatkowych
2. Prowadzenie ewidencji podatników z nadanymi NIP: wprowadzanie
i aktualizacja danych objętych zgłoszeniem identyfikacyjnym oraz gromadzenie i przechowywanie danych stanowiących podstawę rejestracji
i dokonywanych w niej zmian
3. potwierdzanie - na wniosek podatnika faktu nadania NIP
4. Wprowadzanie deklaracji do systemu Poltax,
5. Współpraca w wykonywaniu zadań z pozostałymi komórkami urzędu.
6. Udzielanie informacji o sposobie załatwienia spraw w Urzędzie Skarbowym
w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych,
7. Przyjmowanie formularzy podatkowych,
8. Przyjmowanie podań i dokumentów,
9. Wydawanie druków i formularzy podatkowych
Szkolenia i kursy
1. Pozyskiwanie funduszy UE na projekty MŚP, Akademia PARP, styczeń 2012,
2. Praktyczne aspekty opieki nad klientem PK KSU w wymiarze marketingowym, organizacyjnym oraz zarządzania zasobami ludzkimi i szkoleniami, PARP, Warszawa 2011,
3. Innowacyjność w Polskich MŚP na tle doświadczeń międzynarodowych czyli dlaczego trzeba się spieszyć, PAPR, Warszawa 2011,
4. Praktyczne aspekty opieki nad klientem PK KSU w wymiarze finansowym. Planowanie finansowe oraz rozliczanie projektów współfinansowanych ze źródeł UE, PARP, Kraków 2011,
5. Zasady i warunki ubiegania się o pomoc publiczną – identyfikacja pomocy publicznej, podstawy systemu kontroli pomocy publicznej, pomoc de mini mis – Moduł 1, PARP, Warszawa 2011,
6. Zasady i warunki ubiegania się o pomoc publiczną – najczęściej spotykane problemy związane z udzielaniem pomocy publicznej – Moduł 2, PARP, Kraków 2011,
7. Zarządzanie Innowacyjnością, Moduł „Analiza i Komercjalizacja”, Wyższa Szkoła Biznesu, Nowy Sącz 2011,
8. Zarządzanie Innowacyjnością, Moduł „Wiedza i kreatywność”, Wyższa Szkoła Biznesu, Nowy Sącz 2011,
9. Kreatywność jako źródło innowacyjności – konferencja naukowa, Wyższa Szkoła Biznesu, Nowy Sącz 2011,
10. Mocny kapitał społeczny sprzyja innowacyjności – konferencja naukowa, Wyższa Szkoła Biznesu, Nowy Sącz 2011,
11. Plan Marketingowy MMŚP, Akademia PARP, listopad 2010,
12. Prawo pracy, kadry i płace niezbędne w pracy konsultanta PK KSU, PARP, Warszawa 2010r.,
13. Podatki i rachunkowość, PARP, Warszawa 2010,
14. Audytor Systemu Zarządzania Jakością, Heuresis Certyfikowani Trenerzy i Konsultanci Zarządzania, Kraków 2009,
15. Zasady i warunki ubiegania się o pomoc publiczną w kontekście możliwości wsparcia dla przedsiębiorstw, PARP, Warszawa 2009,
16. Diagnozowanie potrzeb klienta, PARP, Kraków 2009,
17. Profesjonalna obsługa klienta, PARP, Kraków 2009,
18. Zasady wypełniania wniosków o wsparcie i finansowanie działalności gospodarczej z innych źródeł, PARP, Kraków 2009,
19. Podejmowanie i prowadzenie działalności gospodarczej w warunkach spowolnienia gospodarczego, PARP, Kraków 2009,
20. Możliwości wsparcia przedsiębiorczości i otoczenia biznesu w ramach POIG i POKL, PARP, Warszawa 2009,
21. Wsparcie przedsiębiorczości i otoczenia biznesu w okresie programowania 2007 – 2013, PARP, Warszawa 2009,
22. Windykacja należności pieniężnych i zarządzanie płynnością MMŚP, Akademia PARP, styczeń 2009,
23. Zarządzanie jakością w MŚP, Akademia PARP, marzec 2009,
24. Przygotowanie projektu od pomysłu do realizacji, MARR S.A., Kraków 2007,
25. Zasady zakładania i funkcjonowania spółdzielni socjalnych, MARR S.A., Kraków 2007,
26. Podstawy przedsiębiorczości, Stowarzyszenie LGD „Podbabiogórze”, Sucha Beskidzka 2007,
27. Zarządzanie firmą w warunkach międzynarodowej konkurencji, Stowarzyszenie LGD „Podbabiogórze”, Sucha Beskidzka 2007,
28. Doskonalenie kompetencji kierowania zespołem, Centrum IB S.A., Kraków 2006
2. Praktyczne aspekty opieki nad klientem PK KSU w wymiarze marketingowym, organizacyjnym oraz zarządzania zasobami ludzkimi i szkoleniami, PARP, Warszawa 2011,
3. Innowacyjność w Polskich MŚP na tle doświadczeń międzynarodowych czyli dlaczego trzeba się spieszyć, PAPR, Warszawa 2011,
4. Praktyczne aspekty opieki nad klientem PK KSU w wymiarze finansowym. Planowanie finansowe oraz rozliczanie projektów współfinansowanych ze źródeł UE, PARP, Kraków 2011,
5. Zasady i warunki ubiegania się o pomoc publiczną – identyfikacja pomocy publicznej, podstawy systemu kontroli pomocy publicznej, pomoc de mini mis – Moduł 1, PARP, Warszawa 2011,
6. Zasady i warunki ubiegania się o pomoc publiczną – najczęściej spotykane problemy związane z udzielaniem pomocy publicznej – Moduł 2, PARP, Kraków 2011,
7. Zarządzanie Innowacyjnością, Moduł „Analiza i Komercjalizacja”, Wyższa Szkoła Biznesu, Nowy Sącz 2011,
8. Zarządzanie Innowacyjnością, Moduł „Wiedza i kreatywność”, Wyższa Szkoła Biznesu, Nowy Sącz 2011,
9. Kreatywność jako źródło innowacyjności – konferencja naukowa, Wyższa Szkoła Biznesu, Nowy Sącz 2011,
10. Mocny kapitał społeczny sprzyja innowacyjności – konferencja naukowa, Wyższa Szkoła Biznesu, Nowy Sącz 2011,
11. Plan Marketingowy MMŚP, Akademia PARP, listopad 2010,
12. Prawo pracy, kadry i płace niezbędne w pracy konsultanta PK KSU, PARP, Warszawa 2010r.,
13. Podatki i rachunkowość, PARP, Warszawa 2010,
14. Audytor Systemu Zarządzania Jakością, Heuresis Certyfikowani Trenerzy i Konsultanci Zarządzania, Kraków 2009,
15. Zasady i warunki ubiegania się o pomoc publiczną w kontekście możliwości wsparcia dla przedsiębiorstw, PARP, Warszawa 2009,
16. Diagnozowanie potrzeb klienta, PARP, Kraków 2009,
17. Profesjonalna obsługa klienta, PARP, Kraków 2009,
18. Zasady wypełniania wniosków o wsparcie i finansowanie działalności gospodarczej z innych źródeł, PARP, Kraków 2009,
19. Podejmowanie i prowadzenie działalności gospodarczej w warunkach spowolnienia gospodarczego, PARP, Kraków 2009,
20. Możliwości wsparcia przedsiębiorczości i otoczenia biznesu w ramach POIG i POKL, PARP, Warszawa 2009,
21. Wsparcie przedsiębiorczości i otoczenia biznesu w okresie programowania 2007 – 2013, PARP, Warszawa 2009,
22. Windykacja należności pieniężnych i zarządzanie płynnością MMŚP, Akademia PARP, styczeń 2009,
23. Zarządzanie jakością w MŚP, Akademia PARP, marzec 2009,
24. Przygotowanie projektu od pomysłu do realizacji, MARR S.A., Kraków 2007,
25. Zasady zakładania i funkcjonowania spółdzielni socjalnych, MARR S.A., Kraków 2007,
26. Podstawy przedsiębiorczości, Stowarzyszenie LGD „Podbabiogórze”, Sucha Beskidzka 2007,
27. Zarządzanie firmą w warunkach międzynarodowej konkurencji, Stowarzyszenie LGD „Podbabiogórze”, Sucha Beskidzka 2007,
28. Doskonalenie kompetencji kierowania zespołem, Centrum IB S.A., Kraków 2006
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Inne
Zainteresowania
literatura podróżnicza
literatura faktu - prawdziwe histrie
literatura faktu - prawdziwe histrie
Inne
Cechy charakteru:
Kreatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, wysoka kultura osobista, doskonałe umiejętności organizacyjne i interpersonalne, inicjatywa, odpowiedzialność, odporność na stres, umiejętność pracy w grupie, elastyczność.
Obsługa programów komputerowych: Windows, Office, PowerPoint, Exel, Internet.
Zainteresowania: Literatura, pływanie, jazda na nartach, wędrówki górskie
Prawo jazdy: kat. B.
Kreatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, wysoka kultura osobista, doskonałe umiejętności organizacyjne i interpersonalne, inicjatywa, odpowiedzialność, odporność na stres, umiejętność pracy w grupie, elastyczność.
Obsługa programów komputerowych: Windows, Office, PowerPoint, Exel, Internet.
Zainteresowania: Literatura, pływanie, jazda na nartach, wędrówki górskie
Prawo jazdy: kat. B.