Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Szkolenia i kursy
"Public Relations jako narzędzie budowania wizerunku i pozycji firmy na rynku"
"AdWords"
"Strategie handlowe - radzenie sobie z grami klientów"
"Prospecting - czyli jak pozyskać klienta"
"PLANOWANIE MEDIÓW", Starcom MediaVest Group
"BADANIE NIEŚWIADOMYCH MOTYWÓW ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH" certyfikat PTBRiO, prowadzący dr Paweł Wójcik
"KONFLIKT I NEGOCJACJE",Kp Konsultant
"Innowacyjne myślenie jako narzędzie rozwoju", Kp Konsultant
"Podejmij wyzwanie! Czy wiesz jak stworzyć reklamę, która pozwoli Ci zdobyć 40% rynku?", Procte&Gamble
"Tylko od Ciebie zależy jak żyjesz - sens zdrowego stylu życia w XXI wieku", Gymnasion
"AUTOPREZENTACJE", zorganizowane przez Komfort
"TWORZENIE PROJEKTU" PRIME INVEST
"AdWords"
"Strategie handlowe - radzenie sobie z grami klientów"
"Prospecting - czyli jak pozyskać klienta"
"PLANOWANIE MEDIÓW", Starcom MediaVest Group
"BADANIE NIEŚWIADOMYCH MOTYWÓW ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH" certyfikat PTBRiO, prowadzący dr Paweł Wójcik
"KONFLIKT I NEGOCJACJE",Kp Konsultant
"Innowacyjne myślenie jako narzędzie rozwoju", Kp Konsultant
"Podejmij wyzwanie! Czy wiesz jak stworzyć reklamę, która pozwoli Ci zdobyć 40% rynku?", Procte&Gamble
"Tylko od Ciebie zależy jak żyjesz - sens zdrowego stylu życia w XXI wieku", Gymnasion
"AUTOPREZENTACJE", zorganizowane przez Komfort
"TWORZENIE PROJEKTU" PRIME INVEST
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Sztuka perswazji reklamy, działanie umysłu konsumenta, badanie jego zachowań i motywów postępowania - zarówno w teorii jak i praktyce.
Zaprzyjaźniona z rowerem.
Bieg dodaje skrzydeł.
W wodzie czuje się jak ryba.
Zaprzyjaźniona z rowerem.
Bieg dodaje skrzydeł.
W wodzie czuje się jak ryba.
Inne
Prawo jazdy kat B
nr kom 791 976 721
nr kom 791 976 721
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Badania online
Zapraszam wszystkich, którzy są zainteresowani badaniami prowadzonymi on-line. Zarówno jakościowymi jak i ilościowymi. Jakie są możliwości Internetu jako narzędzia wspomagające badania? Jak są prowadz
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
City Łódź
Celem jest współpraca na szczeblu lokalnym, krajowym, międzynarodowym pomiędzy wszystkimi jednostkami w celu polepszenia dobrobytu Miasta Łódź. Razem możemy więcej.
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.