Magdalena Waldoch

specjalista ds.szkoleń/trener, Bank BPH S.A. grupa GE Capital
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

Coaching rekrutacja Rekrutacje techniczne Szkolenia pracowników Obsługa klienta Selekcja CV Organizacja szkoleń Selekcja kandydatów Telefoniczna obsługa klientów Przygotowanie i prowadzenie szkoleń i warsztatów przygotowanie materiałów szkoleniowych Umiejętność budowania relacji z ludźmi Tworzenie pism i wniosków empatia, kreatywność, tolerancja, elastyczność, otwartość, samomotywacja rozmowy rekrutacyjne bezpośrednia obsługa klienta uczenie dorosłych Kredyty hipoteczne Rozpatrywanie reklamacji, dyspozycji oraz zapytań Klientów praca z ludźmi Gastronomia Pozyskiwanie i rekrutacja pracowników

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
konsultant ds. zatrudnienia/ recruiter
Work Force, Flexspecialisten
wybór i rekrutacja pracownikow tymczasowych do pracy na terenie Holandii, dla holenderskiej firmy Flexspecialisten. selekcja CV, przeprowadzanie rozmow telefonicznych rozmów rekrutacyjnych oraz spotkań rekrutacyjnych, sprawdzanie znajomości języka angielskiego, wybór kandydatów, podpisywanie dokumentów z kandydatami oraz dbałość o ich przechowanie
Bank BPH
Specjalista ds. szkoleń/Trener
badanie potrzeb szkoleniowych, przygotowanie szkolenia, w tym dopasowanie go do zmieniających się potrzeb i okoliczności, układanie harmonogramu, prowadzenie szkoleń, których celem jest m.in. przekazanie wiedzy, dotyczącej produktu oraz procesu, przygotowanie Pracowników do podjęcia pracy na danym stanowisku, coaching bezpośrednio po ukończeniu szkolenia, wsparcie Pracowników w ich samodzielnej pracy po szkoleniu
Usunięty Użytkownik
podwładny
wystawiono
Magda w sposób profesjonalny przygotowała mnie i moją grupę do pracy w Zespole Obsługi Kredytów Hipotecznych. Dla mnie jako nowicjusza w tym zakresie, w tym momencie wiem jak bardzo istotnym było zaangażowanie Magdy jako trenera, zrozumienie, cierpliwość i wyrozumiałość. W sposób umiejętny, ciekawy i zachęcający motywowała do przyswajania nowej, trudnej wiedzy. Potrafiła zmotywować do działania w chwilach zwątpienia, wesprzeć dodatkowymi materiałami, skryptami przygotowanymi na indywidualne potrzeby grupy czy rozmową indywidualną po zajęciach. Niezmiernie cieszę się, że mogłem poznać tak pozytywną osobę, uczestniczyć w jej szkoleniu i czerpać wiedzę. Prawdziwy trener z powołania a nie obowiązku, który całą swoją energię poświęca szkoleniu i pracy z ludźmi.
Bank BPH
Specjalista ds. obsługi zapytań i reklamacji
analiza, procesowanie i udzielanie odpowiedzi na zapytania i reklamacje klientów; wykrywanie i raportowanie luk i błędów procesowych oraz szukanie sposobów ich naprawy; wypracowywanie najlepszych rozwiązań dla klientów
Bank BPH
specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów dzwoniących do Banku
GE Money Bank
specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów dzwoniących do Banku
Restauracja
kelner
Restauracja BarBados
obsługa i dbanie o komfort gości; przyjmowanie, serwowanie zamówień w zakresie posiłków oraz napojów; dbanie o porządek na sali; obsługa bankietów
Stena Recycling Sp. z o.o.
kelner
praca na promie Stena Baltica; obsługaoraz dbanie o komfort gości w 3 restauracjach oraz klubie nocnym mieszczących się na pokładach promu oraz w klubie; przyjmowanie zamówień; dbanie o porządek na sali; obsługa gości w języku angielskim; obsługa bankietów

Szkolenia i kursy

- Train the Trainer - advanced - 2016 r.
- Train the Trainer - Rozwój umiejętności prowadzenia szkoleń - 2015 r.
- Relacyjna Obsługa Klienta - 2015 r.
- Extended DISC- 2015 r.
- Autorytet na scenie - 2015 r.
- Etykieta biznesu i osobisty wizerunek w pracy trenera wewnętrznego - 2014 r.
- Akademia Trenera 2014 r.
- Profesjonalna obsługa Klienta 2013 r.

Edukacja

Logo
filologia polska, magisterskie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

podróże, a przede poznawanie lokalnych zwyczajów oraz tradycyjnej kuchni; obyczaje, kultura oraz religia arabska i turecka

Inne

nowe wyzwania i ryzyko - to mój motywator do działania, jestem bardzo otwarta, szybko się uczę, a każda zmiana to szansa na zdobycie nowych umiejętności i doświadczenia; cenię kontakt z ludźmi, bo każda poznana osoba to szansa na nową świetną relację.

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.