Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
Microsoft Outlook
WAPRO MAG
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
asystentka działu handlowego
kompleksowa obsługa klientów krajowych i zagranicznych: kalkulowanie kosztów oraz ofertowanie, przyjmowanie zamówień, ich analiza merytoryczna oraz nadzór nad każdym etapem ich realizacji, sporządzanie dokumentacji handlowej, w tym fakturowanie, organizacja i monitorowanie transportów drogowych częściowych i całopojazdowych (krajowych i zagranicznych), przygotowywanie dokumentów transportowych, bieżąca
obsługa danych i dokumentów w systemie WAPROMag
obsługa danych i dokumentów w systemie WAPROMag
reprezentant handlowy
nawiązywanie i podtrzymywanie współpracy z lekarzami weterynarii z terenu województw: łódzkiego, kujawsko-pomorskiego i mazowieckiego w zakresie polecania klientom zakupów w zoologicznym sklepie internetowym, dbanie o dostępność i odpowiednią ekspozycję materiałów reklamowych
Kierownik Konińskiego Centrum Kształcenia
kompleksowe zarządzanie placówką, zatwierdzanie oraz koordynacja działań marketingowych, zarządzanie budżetem placówki, zarządzanie zespołem pracowniczym, czynny udział w polityce personalno-kadrowej (angaże oraz redukcja zatrudnienia, ustalanie grafików pracy, urlopy), reprezentowanie placówki w kontaktach z mediami oraz władzami samorządowymi, kreowanie planów dotyczących rozwoju
referent, specjalista, starszy specjalista ds. organizacyjnych
koordynacja działalności placówek dydaktycznych na terenie całej Polski, zapewnienie od strony organizacyjnej możliwości rozwoju firmy poza Łodzią, rekrutacja pracowników administracyjnych, koordynacja tworzenia harmonogramów oraz rozliczanie czasu pracy
referent ds. marketingu
organizacja udziału w targach branżowych, działania marketingowe mające na celu wzmocnienie pozycji firmy na rynku, aktywne poszukiwanie klientów, przygotowywanie dokumentacji przetargowej
Szkolenia i kursy
styczeń 2009 : udział w seminarium na temat prawa pracy – SEKA S.A.
grudzień 2008: „Skuteczna komunikacja z elementami asertywności”
maj 2008: „Zarządzanie czasem i organizacja pracy”
grudzień 2007: „Profesjonalna obsługa klienta”
czerwiec 2007: „Efektywna organizacja pracy”
czerwiec 2007: „Obsługa klienta”
kwiecień 2007: „Skuteczne sposoby komunikacji interpersonalnej”
grudzień 2008: „Skuteczna komunikacja z elementami asertywności”
maj 2008: „Zarządzanie czasem i organizacja pracy”
grudzień 2007: „Profesjonalna obsługa klienta”
czerwiec 2007: „Efektywna organizacja pracy”
czerwiec 2007: „Obsługa klienta”
kwiecień 2007: „Skuteczne sposoby komunikacji interpersonalnej”
Edukacja
Zainteresowania
psy rasy Cane Corso Italiano, kino
Inne
prawo jazdy kat. B od 15 lat
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.