Magdalena Urbaniak

Manager ds. wizerunku i komunikacji
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Planowanie Komunikacji Komunikacja korporacyjna Komunikacja kryzysowa Komunikacja wewnętrzna Komunikacja Marketingowa Monitoring Mediów relacje z mediami komunikaty prasowe Sprawy społeczne Zarządzanie reputacją Social Media Pisanie przemówień Rzecznik prasowy Strategic Communications

Języki

angielski
dobry
francuski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Tractormania.pl
Właściciel/Założyciel
Lokum Deweloper S.A.
Specjalista ds. komunikacji i marketingu
Martin & Jacob Sp. z o.o.
Specjalista ds. Public Relations
Playarena.pl
Specjalista ds. Public Relations [STAŻ]
MediaVerse
Specjalista ds. Rozwoju Portalu [STAŻ]
Solanin Film Festiwal
Specjalista ds. Promocji i Public Relations
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Bardzo konkretna i zaangażowana. Prezentuje typ zarządzania "za mną" a nie "naprzód", dzięki czemu ludzie jej ufają i chętnie podążają za jej wskazówkami. Precyzyjnie określa zadania i wymaga ich realizacji. Nie podpiszę się pod niczym, co nie jest dopięte na ostatni guzik. Wiele wymaga od siebie i innych. Estetka. Łatwo nawiązuje kontakty z ludźmi. Potrafi myśleć tak współpracownik/klient/partner dzięki czemu posiadanie jej w zespole ds. promocji ułatwia kontakty.
Logo
Redaktor
Młodzieżowe Centrum Informacji i Rozwoju
Logo
Specjalista ds. Klienta Indywidualnego
TJ Marketing

Edukacja

Logo
Służba zagraniczna, studia podyplomowe
European Academy of Diplomacy
Logo
Stosunki Międzynarodowe spec. dyplomatyczna, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski
Logo
Culture et Communication, licencjackie
Université Vincennes St. Denis Paris VIII
Logo
Dziennikarstwo spec. Public Relations, licencjackie
Dolnośląska Szkoła Wyższa

Specjalizacje

Public Relations
Zewnętrzny PR

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Antymanipulacja
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją. Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie, którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Dotacje 2014 2020
Dotacje 2014 2020
Grupa dla zamierzających pozyskać środki na rozpoczęcie działalności oraz czynnych przedsiębiorców zainteresowanych dotacjami na rozwój firmy ze środków unijnych w okresie 2014-20
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Emisja głosu a wizerunek
Emisja głosu a wizerunek
Wszystko o emisji głosu i wizerunku z tym związanym.
Kreowanie Wizerunku
Kreowanie Wizerunku
Robisz coś co wiąże się z tematem Kreowania Wizerunku - to grupa dla Ciebie.
Marketing rolniczy i produktów regionalnych
Marketing rolniczy i produktów regionalnych
Innowacyjne i skuteczne rozwiązania dla marek, produktów, firm oraz producentów rolnych i produktów regionalnych, a także otoczenia tego rynku. Marketing, strategia, finanse i UE. Wymiana doświadczeń.
Naming
Naming
Grupa dotycząca tematyki tworzenia nazw firm i produktów. Do grupy przyjmowane są wyłącznie osoby z widocznym profilem.
Projekty start-up
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Szukam Tłumacza
Szukam Tłumacza
Grupa ta utworzona jest dla osób prywatnych, firm oraz instytucji które poszukują tłumaczy, lub biur tłumaczeniowych, którym chcą zlecić realizację tłumaczenia.
Vive la France....
Vive la France....
Francja, francuski język...czy warto???