Umiejętności
Zarządzanie zmianą
Prawo jazdy
Zarządzanie projektami międzynarodowymi
Strategia marketingowa
Microsoft Excel
Microsoft Office
Negocjacje
realizacje zamówień
POS
Realizacja projektów
Project Management
SAP
Praca w zespole
Obsługa klienta
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
CSR
- wprowadzanie i zarządzanie zamówieniami w SAP,
- przygotowanie kompletnych dokumentów transportowych, eksportowych oraz celnych,
- nadzór nad terminową realizacją dostaw,
- fakturowanie,
- utrzymywanie bieżącej komunikacji z klientem w zakresie statusu realizacji zamówień, obsługi reklamacji oraz zwrotów towaru,
- dostarczanie klientom dokumentacji technicznej produktów oraz kart charakterystyk,
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem,
- współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz innymi działami firmy w zakresie terminowej i kompleksowej realizacji zamówień,
- raportowanie w ramach struktur organizacyjnych
- przygotowanie kompletnych dokumentów transportowych, eksportowych oraz celnych,
- nadzór nad terminową realizacją dostaw,
- fakturowanie,
- utrzymywanie bieżącej komunikacji z klientem w zakresie statusu realizacji zamówień, obsługi reklamacji oraz zwrotów towaru,
- dostarczanie klientom dokumentacji technicznej produktów oraz kart charakterystyk,
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem,
- współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz innymi działami firmy w zakresie terminowej i kompleksowej realizacji zamówień,
- raportowanie w ramach struktur organizacyjnych
Project Manager
Ergo POS
- planowanie i definiowanie zakresu współpracy z klientami
- planowanie, budżetowanie i harmonogramowanie zadań projektowych
- koordynowanie i kontrola realizacji prac projektowych
- zarządzenie jakością i zmianami w projektach
- zapewnienie prawidłowej komunikacji między interesariuszami projektu
- utrzymywanie dobrych relacji z klientami
- planowanie, budżetowanie i harmonogramowanie zadań projektowych
- koordynowanie i kontrola realizacji prac projektowych
- zarządzenie jakością i zmianami w projektach
- zapewnienie prawidłowej komunikacji między interesariuszami projektu
- utrzymywanie dobrych relacji z klientami
Lider ds. usprawniania procesów
- uczestnictwo w realizacji projektów działowych i międzydziałowych
- poszukiwanie, opracowywanie i wdrażanie rozwiązań zarówno technicznych, jak i organizacyjnych, w celu mierzalnego zwiększenia wydajności pracy, przy jednoczesnym zachowaniu odpowiednio wysokiej jakości wytwarzanych produktów i świadczonych usług
- udział w audytach ISO, 5S i maintanance
- poszukiwanie, opracowywanie i wdrażanie rozwiązań zarówno technicznych, jak i organizacyjnych, w celu mierzalnego zwiększenia wydajności pracy, przy jednoczesnym zachowaniu odpowiednio wysokiej jakości wytwarzanych produktów i świadczonych usług
- udział w audytach ISO, 5S i maintanance
Specjalista ds. obsługi klienta
- przyjmowanie oraz koordynowanie zamówień produkcyjnych składanych przez klientów zagranicznych (UK, USA, NL, RO, FR, IT, DE, AT, SE i NO),
- odpowiedzialność za utrzymywanie oraz budowanie kontaktów z klientami,
- zarządzanie obsługą klientów w obszarze zaopatrzenia i logistyki,
- kalkulacja kosztów produkcyjnych oraz kosztów logistycznych,
- silna współpraca z działem sprzedaży w zakresie obsługi klienta,
- współpraca z innymi działami w zakładach (produkcji, jakości, logistyki)
- odpowiedzialność za utrzymywanie oraz budowanie kontaktów z klientami,
- zarządzanie obsługą klientów w obszarze zaopatrzenia i logistyki,
- kalkulacja kosztów produkcyjnych oraz kosztów logistycznych,
- silna współpraca z działem sprzedaży w zakresie obsługi klienta,
- współpraca z innymi działami w zakładach (produkcji, jakości, logistyki)
praktyka w dziale Obsługi Klienta
Wsparcie organizacyjne zespołu specjalistów ds. obsługi klienta w zakresie obsługi zleceń produkcyjnych:
- przygotowywanie dokumentacji na produkcję,
- wprowadzanie i kontrola danych do kart zadań oraz rozdzielników wysyłek,
- przygotowywanie makiet produkcyjnych
- przygotowywanie rozliczeń użytych do produkcji surowców oraz
- kontakt z działami produkcyjnymi
- przygotowywanie dokumentacji na produkcję,
- wprowadzanie i kontrola danych do kart zadań oraz rozdzielników wysyłek,
- przygotowywanie makiet produkcyjnych
- przygotowywanie rozliczeń użytych do produkcji surowców oraz
- kontakt z działami produkcyjnymi
praktyka w Dziale Jakości
- wykonywanie badań laboratoryjnych (jakościowe i ilościowe oznaczenia produktów)
- kontrola jakościowa, surowców/materiałów/produktów do produkcji i pakowania ciastek,
- udział w pracach panelu sensorycznego:
*przygotowywanie i wybór prób do oceny sensorycznej,
*uczestnictwo w testach sensorycznych
- kontrola jakościowa, surowców/materiałów/produktów do produkcji i pakowania ciastek,
- udział w pracach panelu sensorycznego:
*przygotowywanie i wybór prób do oceny sensorycznej,
*uczestnictwo w testach sensorycznych
Szkolenia i kursy
od X 2013 Kurs języka niemieckiego (obecnie poziom B2)
od X.2010 do V.2011 Kurs Języka angielskiego na poziomie CAE
od X.2010 do V.2011 Kurs Języka angielskiego na poziomie CAE
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
FMCG
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Zainteresowania
Taniec, podróże, fotografia
Organizacje
od III 2010 członek Polskiego Towarzystwa Towaroznawczego
od III 2010 członek Zespołu Analizy Sensorycznej powstałej przy PTT
od X.2009 do X.2010 członek Koła Naukowego Ekologia Wyrobów
od III 2010 członek Zespołu Analizy Sensorycznej powstałej przy PTT
od X.2009 do X.2010 członek Koła Naukowego Ekologia Wyrobów
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.