Magdalena Tondera

Senior Brand Manager Heineken, Grupa Żywiec S.A.
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Grupa Żywiec S.A.
Senior Brand Manager Heineken
- Odpowiedzialność za wszelkie aspekty zarządzania marką na polskim rynku (ATL i BTL włączając sponsoring eventów, komunikacja TTL, wprowadzanie innowacji, badania, tworzenie strategii, planowanie działań marki, budżetowanie, analizy i raportowanie, współpraca z agencjami reklamowymi i mediowymi itd.)
- Współpraca miedzynarodowa
Grupa Żywiec S.A.
Senior Brand Manager
- Międzynarodowy projekt NPD
- Raportowanie do Zarządu
Grupa Żywiec S.A.
Senior Brand Manager Freeq, Bud & Specialties
- Zarządzanie marką piwa smakowego Freeq włączając w to wprowadzanie na rynek nowego wariantu smakowego wsparte nową, tworzoną lokalnie komunikacją (ATL&BTL)
- Odpowiedzialność za portfel marek z segmentu specjalności piwnych: międzynarodowych (Desperados, Paulaner, Murphy’s) oraz polskich (Żywiec Porter, Kaper, Heveliusz) wymagające korzystania z precyzyjnie dopasowanych narzędzi marketingowych w celu dotarcia do konsumenta
- Zarządzanie dwuosobowym zespołem
Grupa Żywiec S.A.
Brand Manager Specialties & NPD
- Tworzenie i wprowadzanie na rynek piwa smakowego Freeq - proces tworzenia nowego produktu obejmujący analizy finansowe, badania, pozycjonowanie, rozwój opakowań oraz tworzenie wsparcia ATL i BTL (włączając zarówno produkcję reklamy telewizyjnej jak i tworzenie niestandardowych form komunikacji, działania promocyjne skierowane do konsumenta a także narzędzia motywowania sił sprzedaży)
- Wprowadzanie na polski rynek międzynarodowych marek specjalności piwnych (Desperados, Paulaner, Murphy’s) bazując na strategii selektywnej dystrybucji i wsparcia marketingowego
- Zarządzanie dwuosobowym zespołem
Grupa Żywiec S.A.
Brand Manager Żywiec
- Uczestnictwo w tworzeniu strategii, planów, komunikacji ATL oraz budżetowaniu
- Odpowiedzialność za działania BTL włączając tworzenie promocji konsumenckich i materiałów POS, współpracę z agencjami oraz zarządzanie stroną WWW
Grupa Żywiec S.A.
Promotion Manager Żywiec
- Tworzenie i koordynacja promocji konsumenckich dla marki Żywiec we wszystkich kanałach sprzedaży
Grupa Żywiec S.A.
Trade Marketing Manager Modern Trade
- Tworzenie promocji konsumenckich dla portfela marek w Detalu Nowoczesnym
- Wprowadzanie narzędzi Category Management
Grupa Żywiec S.A.
Trainee
- Międzynarodowy Program Stażowy
(Heineken International Business Course)
- Projekty w Działach Marketingu i Horeca
Grey Warszawa
Assistant Account Executive & Account Executive
Klienci: Master Foods (czekolada Dove), Axel Springer (tygodnik “Pani Domu”), Maspex (cappuccino i czekolada rozpuszczalna La Festa)

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing & Studia Europejskie, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Grupy

Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie