Umiejętności
Marketing
Project Management
kreatywność
Planowanie strategiczne
strategia PR
Strategia biznesowa
przywództwo w zespole
Strategia marketingowa
Komunikacja korporacyjna
Komunikacja wewnętrzna
praca pod presją czasu
Komunikacja Marketingowa
umiejętność szybkiego uczenia się
Kierowanie ludźmi
Umiejętności komunikacyjne
Kreatywnosc i chec do podejmowania nowych wyzwan
zdolności przywódcze
wystąpienia publiczne
komunikatywność, kreatywność
Komunikacja zewnętrzna PR
otwartość na zmianę i nastawienie na ciągły rozwój,
Wizerunek & PR
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Marketingu i PR
- Opracowanie i wdrożenie międzynarodowych, kompleksowych strategii marketingowych
- Nadzór nad przygotowaniem oraz realizacją prowadzonych projektów i planów marketingowych
- Koordynowanie i organizowanie pracy międzynarodowego działu marketingu oraz działu
zarządzania brandami (ok. 45 osób)
- Działania PR, CSR oraz on-line zwiększające rozpoznawalność firmy i marek na rynkach
europejskich
- Monitoring otoczenia rynkowego
- Zarządzanie budżetem marketingowym
- Badanie efektywności planowanych i realizowanych działań (KPI, ROI)
- Bliska współpraca z zarządem i dyrektorami sprzedaży na rynkach międzynarodowych
- Nadzór nad przygotowaniem oraz realizacją prowadzonych projektów i planów marketingowych
- Koordynowanie i organizowanie pracy międzynarodowego działu marketingu oraz działu
zarządzania brandami (ok. 45 osób)
- Działania PR, CSR oraz on-line zwiększające rozpoznawalność firmy i marek na rynkach
europejskich
- Monitoring otoczenia rynkowego
- Zarządzanie budżetem marketingowym
- Badanie efektywności planowanych i realizowanych działań (KPI, ROI)
- Bliska współpraca z zarządem i dyrektorami sprzedaży na rynkach międzynarodowych
Brand Manager
- Wprowadzenie 2 nowych brandów na rynki międzynarodowe
- Kompleksowe tworzenie strategii marketingowej i produktowej
- Praca z projektantami i konstruktorami nad tworzonymi produktami
- Organizowanie międzynarodowych targów i eventów
- Tworzenie marketingowych narzędzi handlowych
- Polityka cenowa i rabatowa
- Kompleksowe tworzenie strategii marketingowej i produktowej
- Praca z projektantami i konstruktorami nad tworzonymi produktami
- Organizowanie międzynarodowych targów i eventów
- Tworzenie marketingowych narzędzi handlowych
- Polityka cenowa i rabatowa
Kierownik Działu Promocji i PR
- Tworzenie i realizacja planów marketingowych
- Zarządzanie budżetem
- Działania PR wew. i zew.
- Działania on-line
- Programy lojalnościowe
- Wsparcie dystrybutorów w Polsce i za granicą
- Organizowanie międzynarodowych targów i eventów
- Zarządzanie budżetem
- Działania PR wew. i zew.
- Działania on-line
- Programy lojalnościowe
- Wsparcie dystrybutorów w Polsce i za granicą
- Organizowanie międzynarodowych targów i eventów
Szkolenia i kursy
Top Manager; Motywacja 3.0; Customer Experience; Agile w pracy menedżera; Rola menedżera w rozwoju pracowników; Zarządzanie projektem; Siła w zespole; Negocjacje w marketingu; Sprzedaż i marketing w symbiozie; Generowanie popytu oraz automatyzacja działań marketingowych; Zarządzanie sobą w czasie.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Podróże, escape roomy, narciarstwo.
Organizacje
Członek Rady Dyrektorów na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.
Członek Zarządu NSG TM Sp. z o.o., zarządzanie brandami.
Członek Zarządu NSG TM Sp. z o.o., zarządzanie brandami.
Inne
Portfolio dostępne na żadąnie, proszę o maila: tokarczykcyran@gmail.com
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Artykuły promocyjne gadżety upominki B2B
dla tych którzy zamawiają, szukają, potrzebują lub będą potrzebowali artykułów promocyjnych dla swojej firmy, gadżetów (od t-shirtów po ipody) czyli dla wszystkich:) oraz dla tych którzy projektują, w
Badania satysfakcji klienta
Grupa skupia osoby zainteresowane tematyką satysfakcji klienta oraz metod budowy długotrwałych więzi z nim.
Blog Marka Wojciechowskiego
Blog Marka Wojciechowskiego. psychologa biznesu, niezależnego konsultanta, trenera szkoleń.
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.