Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Project Manager
zarządzanie i tworzenie procesu realizacji projektów
prowadzenie i koordynacja powierzonych projektów ,
obsługa klientów-wychodzenie naprzeciw ich potrzebom,
dbanie o zadowolenie klienta oraz wysoką jakość tworzonych rozwiązań i oferowanych usług,
tworzenie harmonogramu i zarządzanie nim,
ocena ryzyk projektowych,
raportowanie postępów prac,
odpowiedzialność za komunikację między zleceniodawcą a zespołem produkcyjnym
prowadzenie i koordynacja powierzonych projektów ,
obsługa klientów-wychodzenie naprzeciw ich potrzebom,
dbanie o zadowolenie klienta oraz wysoką jakość tworzonych rozwiązań i oferowanych usług,
tworzenie harmonogramu i zarządzanie nim,
ocena ryzyk projektowych,
raportowanie postępów prac,
odpowiedzialność za komunikację między zleceniodawcą a zespołem produkcyjnym
Specjalista ds Obsługi Klienta
Cel istnienia stanowiska:
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania procedur Obsługi Klienta w firmie
Zakres obowiązków:
Koordynacja pracy działu
Rekrutacja
Prowadzenie szkoleń i prezentacji produktowych
Utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami
Zapewnienie wysokiego poziomu i jakości obsługi klienta
wdrażanie i optymalizacja procesów i procedur
Wsparcie dla analityka
Wsparcie techniczne
Testowanie nowo wdrażanych technologii
Raportowanie działań bezpośrednio do Zarządu
Inspirowanie i wdrażanie nowych rozwiązań techniczno-organizacyjnych
wykonanie poleceń i innych czynności przekazanych przez przełożonego
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania procedur Obsługi Klienta w firmie
Zakres obowiązków:
Koordynacja pracy działu
Rekrutacja
Prowadzenie szkoleń i prezentacji produktowych
Utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami
Zapewnienie wysokiego poziomu i jakości obsługi klienta
wdrażanie i optymalizacja procesów i procedur
Wsparcie dla analityka
Wsparcie techniczne
Testowanie nowo wdrażanych technologii
Raportowanie działań bezpośrednio do Zarządu
Inspirowanie i wdrażanie nowych rozwiązań techniczno-organizacyjnych
wykonanie poleceń i innych czynności przekazanych przez przełożonego
Konsultant IHD
Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników firmy. Przygotowywanie procedur i standardów dla procesów wewnątrz firmowych oraz dbanie
o ich przestrzeganie i realizacje. Kompleksowe wspieranie działania poszczególnych działów firmy w zakresie organizacji ich funkcjonowania.
o ich przestrzeganie i realizacje. Kompleksowe wspieranie działania poszczególnych działów firmy w zakresie organizacji ich funkcjonowania.
Szkolenia i kursy
Szkolenie „Profesjonalna Obsługa Klienta”,
Szkolenie „Trener wewnętrzny”,
Kursy z zakresu rozwiązywania konfliktu oraz przeprowadzania negocjacji.
Szkolenie ITIL
Szkolenie „Trener wewnętrzny”,
Kursy z zakresu rozwiązywania konfliktu oraz przeprowadzania negocjacji.
Szkolenie ITIL
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
haft krzyżykowy
Organizacje
04.2007 – Przygotowanie kampanii PR Towarzystwo Przyjaciół Dzieci w Krakowie.
08-09.2006 Praktyki w dziale moderatorni Grupa Onet.pl S.A.
Zadania: zapoznanie się z charakterystyką i organizacją pracy działu firmy odpowiedzialnego za obsługę procesów masowych portalu.
01-06.2006 Praktyki w radiu Alfa
Zadania: zaznajomienie się ze specyfiką funkcjonowania radiostacji, udział
w bieżącej pracy firmy.
7.8.2001Praktyki w radiu akademickim RAK
Zadania: zapoznanie się z charakterystyką pracy w radiu, wspieranie bieżącej pracy firmy.
08-09.2006 Praktyki w dziale moderatorni Grupa Onet.pl S.A.
Zadania: zapoznanie się z charakterystyką i organizacją pracy działu firmy odpowiedzialnego za obsługę procesów masowych portalu.
01-06.2006 Praktyki w radiu Alfa
Zadania: zaznajomienie się ze specyfiką funkcjonowania radiostacji, udział
w bieżącej pracy firmy.
7.8.2001Praktyki w radiu akademickim RAK
Zadania: zapoznanie się z charakterystyką pracy w radiu, wspieranie bieżącej pracy firmy.
Inne
Prawo jazdy kat. B.
Obsługa Komputer: Środowisko Windows, MS Office, programy pocztowe, Internet, inne.
Kwalifikacje w zakresie Internal HelpDesk: obsługa paneli administracyjnych, obsługa usług sieciowych; nadawanie uprawnień i dostępów do aplikacji biznesowych; serwisowanie sprzętu firmowego (laptopy drukarki telefony).
Zalety: zaangażowanie, odpowiedzialność, kreatywność w realizacji zadań, umiejętność skutecznego rozwiązywania problemów, zdolności analityczne i organizacyjne, łatwość przyswajania nowej wiedzy, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole.
Obsługa Komputer: Środowisko Windows, MS Office, programy pocztowe, Internet, inne.
Kwalifikacje w zakresie Internal HelpDesk: obsługa paneli administracyjnych, obsługa usług sieciowych; nadawanie uprawnień i dostępów do aplikacji biznesowych; serwisowanie sprzętu firmowego (laptopy drukarki telefony).
Zalety: zaangażowanie, odpowiedzialność, kreatywność w realizacji zadań, umiejętność skutecznego rozwiązywania problemów, zdolności analityczne i organizacyjne, łatwość przyswajania nowej wiedzy, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole.
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu.
Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium
MoimiOczami. Grupa wokół bloga moimioczami.pl
Blog MoimiOczami stworzyłem w kwietniu 2010. Przede wszystkim pokazuje osobom widzącym nieco inny świat, widziany słabowidzącymi oczami. Jest skoncentrowany na ciekawostki, humor i dostępność przestrz
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.
Profi Biznes Group
Grupa ta powstaje dla ludzi chcących kształcić swoje umiejętności zawodowe, interpersonalne, komunikację oraz kontakty z ludźmi.
Seminarium Benhauer
--Zarządzanie firmą otwartym tekstem--
Korporacyjni rasowcy opowiadają bez ogródek
o istotnych aspektach prowadzenia własnej firmy.