Magdalena Szymańska

Kierownik Call Center, MASS CONTACT CENTER SP.ZOO
Żary, lubuskie

Umiejętności

Zaangażowanie Komunikatywność Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Dyspozycyjność motywacja siebie jak i współpracowników komunikatywność, kreatywność, obsługa komputera, dyspozycyjność umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych umiejętność pracy w grupie i samodzielnie dążenie do ponad planowych wyników umiejętność zarządzania grupą sprzedażową budowanie miłej atmosfery w pracy

Języki

rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik Call Center
MASS CONTACT CENTER SP.ZOO
Motywacja zespołu,szkolenia sprzedażowe,raportowanie sprzedaży ,podnoszenie wyników sprzedażowych ,dbanie o jakość obsługi klienta
Jeronimo Martins Polska S.A.
kasjer sprzedawca
obsługa klienta,obsługa kasy fiskalnej ,ekspozycja towaru,

Szkolenia i kursy

Prezentacja oferty sprzedażowej i podstawowej techniki rozwiązywania obiekcji klientów

Zarządzanie grupą konsultantów sprzedaży

Edukacja

Logo
ogólnym, średnie
Prywatne Liceum Ogólnokształcące Eureka w Żarach

Specjalizacje

Obsługa klienta
Energia
Obsługa klienta
Inne

Zainteresowania

taniec salsa,

Inne

referencje z Mass Contact Center