Magdalena Szmidt

Product Manager LexisNexis
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
francuski
dobry
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Product Manager
zarządzanie produktem, rozwój produktu, koncepcje i wymagania funkcjonalne, user experience, badanie satysfakcji klientów, tworzenie oferty, wsparcie sprzedaży, szkolenia, analiza rynku i konkurencji, współpraca partnerska w zakresie kontentu.
PKT.PL
Kierownik ds. Produktów branżowych online
opracowywanie koncepcji nowych serwisów i aplikacji mobilnych (branża budowlana, turystyczna, B2B), tworzenie, GUI, zarządzanie. Współpraca z grafikami, programistami, system współpracy partnerskiej; analiza rynku, sprzedaży, strategie produktów; przygotowywanie wytycznych do kampanii reklamowych.
Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.
Product Manager
zarządzanie produktami – publikacjami skierowanymi do instytucji, branży medycznej, badanie rynku, wprowadzanie nowych produktów na rynek, opracowywanie koncepcji i strategii marketingowej produktów, kalkulacja przychodów, przygotowywanie materiałów promocyjnych.
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego
podinspektor ds. promocji funduszy strukturalnych
promocja funduszy unijnych w regionie

Szkolenia i kursy

2010 Warsztaty „Marketing w Social Media” ECU Marketin
2005 Seminarium „Kontrola oraz ewaluacja projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych”,
2005 Szkolenie „Zamówienia publiczne”

Edukacja

Logo
Diploma of Business-Management, studia podyplomowe
Sydney International College
Logo
Ekonomia, specjalizacja Marketing, magisterskie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Komunikacja marketingowa