Magdalena Szatkowska

Local Key Account Manager, Tchibo Warszawa Sp. z o.o.

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Tchibo Warszawa sp. z o.o.
Local Key Account Manager
- Fachowe doradztwo i współpraca z klientami sieciowymi w kanale handlu tradycyjnego (ALMA, BOMI, PIOTR I PAWEŁ, EKO HOLDING, EMPERIA HOLDING).
- Negocjowanie kontraktów i ustaleń z klientami.
- Realizacja założonego planu sprzedaży poprzez planowanie działań regularnych i promocyjnych.
- Analiza wyników celem osiągniecia wyznaczonych planów sprzedaży, obrotu, zysku. Racjonalizacja kosztów.
- Opracowanie i wdrażanie strategii dla poszczególnych kanałów rynku handlu tradycyjnego.
- Monitoring rynku i ofert konkurencji.
Tchibo Warszawa sp. z o.o.
Koordynator ds. Klientów Kluczowych
- Współpraca z klientami sieciowymi w kanale handlu nowoczesnego (AUCHAN, CARREFOUR, EUROCASH, JMD, KAUFLAND, LIDL, MAKRO, NETTO, POLOMARKET, REAL, SELGROS, TESCO, ŻABKA).
- Opracowywanie planów i raportowanie wyników sprzedaży.
- Analiza kosztów współpracy z sieciami oraz kontrola budżetów.
- Przygotowywanie analiz wyników poszczególnych klientów do negocjacji rocznych oraz bieżących spotkań.
- Monitorowanie rozwoju rynku i konkurencji.
- Koordynowanie projektów w dziale klientów kluczowych.
- Windykacja należności.
- Prowadzenie międzynarodowego projektu ,, Customer Profile in EE’’.
- Zastępstwa Key Account Managerów.
- Udział w negocjacjach handlowych.
- Współodpowiedzialność za współpracę z klientami CARREFOUR, TESCO, EUROCASH w zakresie przygotowywania: planów promocyjnych, analiz zyskowności, wprowadzania nowych produktów, przygotowywania prezentacji.
Tchibo Warszawa sp. z o.o.
Asystentka General Managera w Dziale Coffee Service
- Przygotowywanie prezentacji multimedialnych.
- Organizacja konferencji i spotkań działu.
- Współpraca z firmą Coffema.
Bayer Sp. z o.o.
Asystentka Działu Diagnostyki
- Analiza ofert przetargowych.
- Przygotowywanie dokumentacji do przetargów.
- Przygotowywanie prezentacji multimedialnych.
- Tworzenie baz danych.
- Organizacja konferencji, seminariów i szkoleń (w kraju i zagranicą).
- Współpraca z przedstawicielami handlowymi.
- Wprowadzanie na rynek nowego produktu.
- Współpraca z dystrybutorem.
- Organizacja stoisk firmy na targach.

Szkolenia i kursy

2010 – Finanse dla nie finansistów - Tchibo
2009 – Leadership cz. I- Leader Q Coaching Szkolenia
2009 – Kompetencje międzykulturowe – Tchibo
2008 – Category Management – FPL
2008 – Negocjacje i kontrakty z sieciami - Informedia Polska
2001 – Profesjonalna asystentka – Kalkstein Corporate Training
2000 – Profesjonalna Obsługa Klienta przez telefon – Bayer

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Sprzedaż
Inne

Zainteresowania

Joga, ogrodnictwo, podróże.

Inne

Bardzo dobra znajomość programów Excel, Power Point, programu operacyjnego SAP.
Wysoka kultura osobista i orientacja na cel oraz na klienta.
Bardzo dobra organizacja pracy.
Prawo jazdy kat. B

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.