Magdalena Szafrańska

Magdalena Szafrańska

asystent ds. wsparcia sprzedaży Polsat Media

Doświadczenie zawodowe

Logo
Agent Call Center:
All Waseet International Poland
- telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta,
- wstawianie faktur,
- przyjmowanie reklamacji,
BRE Ubezpieczenia
Konsultant ds. Ubezpieczeń:
- telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta,
- wystawianie polis komunikacyjnych i majątkowych dla
klientów firmy BRE Leasing,
- prowadzenie archiwum,
Grupa Allianz Polska
Konsultant ds. Obsługi Klienta:
- telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych i turystycznych
(rekalkulacja składek, wprowadzanie zmian na polisach),

Szkolenia i kursy

2008 - szkolenie agencyjne: PZU S.A., Compensa, Allianz, Inter Partner Assistance Polska
2008 - szkolenie podstawowe z zakresu wyceny pojazdów w programie INFO-EKSPERT
2007 - szkolenie podstawowe (152godziny) dla osób ubiegających się o wpis do Rejestru Agentów Ubezpieczeniowych KNF
2007 - zaświadczenie o zdaniu egzaminu podstawowego dla osób ubiegających się o wpis do Rejestru Agentów Ubezpieczeniowych KNF
2007 - szkolenie pt: „profesjonalna obsługa klienta”
2005- szkolenie pt: „efektywna sprzedaż telefoniczna”
2004- praktyka studencka w biurze podróż Orbis
2003- praktyka studencka w biurze podróży Neckermann
2002- kurs florystyczny, (artystyczne układanie roślin) Zespół Szkół Ogrodniczych w Warszawie

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci

Grupy

Brokerzy Ubezpieczeniowi
Brokerzy Ubezpieczeniowi
Branżowe forum wymiany doświadczeń biznesowych ... i towarzyskich.