Języki
angielski
biegły
francuski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Działu Marketingu i Sprzedaży
Grupa PWN (spółka zależna)
• odpowiedzialność za sprzedaż i marketing w Polsce i na rynkach zagranicznych,
• kierowanie kilkuosobowym działem sprzedaży i marketingu,
• tworzenie i realizacja strategii marketingowej, planu i budżetu marketingowego,
• dobór i zarządzanie kanałami komunikacji,
• wprowadzanie nowych produktów na rynek: analiza rynku i konkurencji, pozycjonowanie marki, ustalanie strategii cenowej, udział w projektowaniu produktów, tworzenie opakowania, kreacja i realizacja strategii promocji,
• rozwój sprzedaży produktów firmy we wszystkich kanałach dystrybucyjnych na rynkach B2B oraz B2C, realizacja planu sprzedaży,
• współpraca z przedstawicielami mediów, agencjami reklamowymi, domem mediowym,
• organizacja udziału firmy w targach, w tym również zagranicznych,
• prowadzenie działań PR-owych, opracowywanie informacji prasowych,
• dokonywanie regularnych analiz: danych rynkowych, działań konkurencji, wyników sprzedaży,
• prowadzenie kampanii promocyjnych w internecie m. in.: Google AdWords i AdSense, programy afiliacyjne, media społecznościowe.
• kierowanie kilkuosobowym działem sprzedaży i marketingu,
• tworzenie i realizacja strategii marketingowej, planu i budżetu marketingowego,
• dobór i zarządzanie kanałami komunikacji,
• wprowadzanie nowych produktów na rynek: analiza rynku i konkurencji, pozycjonowanie marki, ustalanie strategii cenowej, udział w projektowaniu produktów, tworzenie opakowania, kreacja i realizacja strategii promocji,
• rozwój sprzedaży produktów firmy we wszystkich kanałach dystrybucyjnych na rynkach B2B oraz B2C, realizacja planu sprzedaży,
• współpraca z przedstawicielami mediów, agencjami reklamowymi, domem mediowym,
• organizacja udziału firmy w targach, w tym również zagranicznych,
• prowadzenie działań PR-owych, opracowywanie informacji prasowych,
• dokonywanie regularnych analiz: danych rynkowych, działań konkurencji, wyników sprzedaży,
• prowadzenie kampanii promocyjnych w internecie m. in.: Google AdWords i AdSense, programy afiliacyjne, media społecznościowe.
PR & Marketing Manager
• dbałość o pozytywny wizerunek firmy w tym: tworzenie materiałów informacyjnych, kontakt z przedstawicielami mediów,
• dbałość o komunikację wewnętrzną i zewnętrzną firmy,
• prowadzenie monitoringu mediów,
• analizowanie rynku i konkurencji,
• prowadzenie działań z zakresu SEM (Search Engine Marketing) w tym SEO (Search Engine Optimization),
• organizacja promocji firmy w Internecie: wybór portali, przygotowywanie banerów reklamowych, tworzenie społeczności internetowych, moderowanie dyskusji na forach, publikowanie treści w serwisach społecznościowych,
• przygotowywanie media planów i reklam, wybór agencji reklamowej, współpraca z grafikami,
• tworzenie materiałów marketingowych: ulotki, broszury, case studies,
• organizacja konferencji, szkoleń oraz udziału firmy w targach,
• prowadzenie działań z zakresu marketingu bezpośredniego z wykorzystaniem najnowszych programów e-mailingowych,
• uczestniczenie w międzynarodowych projektach z zakresu marketingu,
• dbałość o komunikację wewnętrzną i zewnętrzną firmy,
• prowadzenie monitoringu mediów,
• analizowanie rynku i konkurencji,
• prowadzenie działań z zakresu SEM (Search Engine Marketing) w tym SEO (Search Engine Optimization),
• organizacja promocji firmy w Internecie: wybór portali, przygotowywanie banerów reklamowych, tworzenie społeczności internetowych, moderowanie dyskusji na forach, publikowanie treści w serwisach społecznościowych,
• przygotowywanie media planów i reklam, wybór agencji reklamowej, współpraca z grafikami,
• tworzenie materiałów marketingowych: ulotki, broszury, case studies,
• organizacja konferencji, szkoleń oraz udziału firmy w targach,
• prowadzenie działań z zakresu marketingu bezpośredniego z wykorzystaniem najnowszych programów e-mailingowych,
• uczestniczenie w międzynarodowych projektach z zakresu marketingu,
Marketing Manager
• stworzenie i realizacja kampanii reklamowej na terenie Wielkopolski obejmującej reklamę typu ATL i BTL - analiza grupy docelowej, analiza konkurencji, wybór nośników reklamy, kreacja koncepcji reklamy i haseł,
• stworzenie CI dla firmy,
• negocjowanie umów z agencjami reklamowymi, radiem, prasą,
• tworzenie haseł reklamowych oraz pomysłu reklamy w prasie, radiu, Internecie
• koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych,
• w ramach prowadzonego projektu stworzenie strategii marketingowej dla nowego produktu, wprowadzenie go na rynek i uzyskanie systematycznego, miesięcznego wzrostu sprzedaży,
• organizacja udziału firmy w imprezach promocyjnych: targi, koncerty, festyny, szkolenia,
• budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez artykuły i wywiady w gazetach branżowych, informowanie mediów o działaniach firmy,
• stworzenie CI dla firmy,
• negocjowanie umów z agencjami reklamowymi, radiem, prasą,
• tworzenie haseł reklamowych oraz pomysłu reklamy w prasie, radiu, Internecie
• koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych,
• w ramach prowadzonego projektu stworzenie strategii marketingowej dla nowego produktu, wprowadzenie go na rynek i uzyskanie systematycznego, miesięcznego wzrostu sprzedaży,
• organizacja udziału firmy w imprezach promocyjnych: targi, koncerty, festyny, szkolenia,
• budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez artykuły i wywiady w gazetach branżowych, informowanie mediów o działaniach firmy,
Szkolenia i kursy
Poradnik Szefa. Jak skutecznie kierować ludźmi w organizacji? Centrum Edukacji BOMIS,
Zarządzanie kampaniami Google AdWords – poziom zaawansowany, Maxroy Sp. z o.o.
E-marketing w praktyce. Poziom II. Projekty internetowe - efektywność i innowacyjność, Essentis Sp. z o.o.,
Kurs NLP, Certyfikat Praktyka Marketingu Perswazyjnego i E-marketingu, House of Minds Sp. z o.o.,
Tworzenie przekazów reklamowych, Migut Media S.A.
Trening umiejętności kierowniczych, Międzynarodowa Platforma Szkoleniowa Kotapscy Training Group,
Kurs grafiki komputerowej, ATUT Sp. z o .o.,
Szkolenie z zasad sporządzania biznes planów oraz pozyskiwania funduszy pomocowych z Unii Europejskiej, PPNT,
Profesjonalna sprzedaż, Sedlak & Sedlak Personnel Consulting,
Szkolenie z zasad zarządzania marką oraz tworzenia reklam w oparciu o program marketingowy Intel Inside, Intel Development Poland.
Zarządzanie kampaniami Google AdWords – poziom zaawansowany, Maxroy Sp. z o.o.
E-marketing w praktyce. Poziom II. Projekty internetowe - efektywność i innowacyjność, Essentis Sp. z o.o.,
Kurs NLP, Certyfikat Praktyka Marketingu Perswazyjnego i E-marketingu, House of Minds Sp. z o.o.,
Tworzenie przekazów reklamowych, Migut Media S.A.
Trening umiejętności kierowniczych, Międzynarodowa Platforma Szkoleniowa Kotapscy Training Group,
Kurs grafiki komputerowej, ATUT Sp. z o .o.,
Szkolenie z zasad sporządzania biznes planów oraz pozyskiwania funduszy pomocowych z Unii Europejskiej, PPNT,
Profesjonalna sprzedaż, Sedlak & Sedlak Personnel Consulting,
Szkolenie z zasad zarządzania marką oraz tworzenia reklam w oparciu o program marketingowy Intel Inside, Intel Development Poland.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Pływanie - sekcja pływacka AWF, teatr, grafika.
Grupy
Zarządzanie Procesami Biznesowymi
Celem grupy jest wymiana wiedzy i doświadczeń pomiędzy uzytkownikami grupy, poznawanie nowych trendów w zakresie zarządzania procesami biznesowymi i Open SOA.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
GL - Moderacja
Grupa przeznaczona dla osób które na wybranych forach posiadają uprawnienia moderatora bądź właściciela.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Pozycjonowanie - Wyszukiwarki - strony i ich reklama
Wszystko o pozycjonowaniu i reklamie w Internecie.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?