Magdalena Sobczyk
KIEROWNIK DZIAŁU MARKETINGU, Energoaparatura S.A
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
KIEROWNIK DZIAŁU MARKETINGU
Poszukiwanie tematów oraz partnerów inwestycyjnych
Podejmowanie inicjatyw w zakresie pozyskiwania kontrahentów dla Spółki, informacji o kontrahentach i sytuacji na rynku
Nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny handlowej w stosunkach z najważniejszymi kontrahentami
Budowanie długotrwałych relacji z klientami
Wstępna weryfikacja wpływających zapytań ofertowych
Działalność ofertowa Spółki - nadzór nad działalnością Działu Ofert w zakresie zasadności przygotowywania ofert
Nadzór nad budowaniem składników merytorycznych ofert i umów, takich jak określenie zakresu świadczeń i odpowiedzialności Spółki, ceny, warunków technicznych czy sposobu wykonania umowy
Udział w negocjacjach techniczno- handlowych
Przygotowywanie kampanii reklamowych, współpraca z mediami.
Inicjowanie i opracowywanie planów i programów marketingowych Spółki
Opracowywanie materiałów reklamowych Spółki, współpraca z podwykonawcami
Administrowanie strony internetowej Spółki.
Przygotowywanie prezentacji multimedialnych oraz prowadzenie prezentacji
Udział w targach, konferencjach
Opracowywanie analizy marketingowej
Opracowywanie planów sprzedaży spółki
Analiza działalności ofertowej Spółki
Analiza działalności handlowej Spółki
Podejmowanie inicjatyw w zakresie pozyskiwania kontrahentów dla Spółki, informacji o kontrahentach i sytuacji na rynku
Nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny handlowej w stosunkach z najważniejszymi kontrahentami
Budowanie długotrwałych relacji z klientami
Wstępna weryfikacja wpływających zapytań ofertowych
Działalność ofertowa Spółki - nadzór nad działalnością Działu Ofert w zakresie zasadności przygotowywania ofert
Nadzór nad budowaniem składników merytorycznych ofert i umów, takich jak określenie zakresu świadczeń i odpowiedzialności Spółki, ceny, warunków technicznych czy sposobu wykonania umowy
Udział w negocjacjach techniczno- handlowych
Przygotowywanie kampanii reklamowych, współpraca z mediami.
Inicjowanie i opracowywanie planów i programów marketingowych Spółki
Opracowywanie materiałów reklamowych Spółki, współpraca z podwykonawcami
Administrowanie strony internetowej Spółki.
Przygotowywanie prezentacji multimedialnych oraz prowadzenie prezentacji
Udział w targach, konferencjach
Opracowywanie analizy marketingowej
Opracowywanie planów sprzedaży spółki
Analiza działalności ofertowej Spółki
Analiza działalności handlowej Spółki
Marketing Manager
Utworzenie Działu Marketingu
Zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki,
Koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych, informacji prasowych, targów itp.
Koordynowanie oraz wspomaganie działań przedstawicieli handlowych
Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, zapewnianie pełnej, obiektywnej i wiarygodnej informacji o sytuacji w otoczeniu rynkowym firmy, pozyskiwanie i analiza informacji rynkowej, przedstawianie raportów i ocen o charakterze rynkowym zespołom wewnątrz organizacji,
Tworzenie i utrzymanie bazy danych o klientach
Tworzenie i utrzymanie bazy danych dotyczącej aktywności handlowej firmy - Sales Platform
Zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki,
Koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych, informacji prasowych, targów itp.
Koordynowanie oraz wspomaganie działań przedstawicieli handlowych
Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, zapewnianie pełnej, obiektywnej i wiarygodnej informacji o sytuacji w otoczeniu rynkowym firmy, pozyskiwanie i analiza informacji rynkowej, przedstawianie raportów i ocen o charakterze rynkowym zespołom wewnątrz organizacji,
Tworzenie i utrzymanie bazy danych o klientach
Tworzenie i utrzymanie bazy danych dotyczącej aktywności handlowej firmy - Sales Platform
Specjalista ds. marketingu
Organizacja działań z zakresu marketingu i PR:
Rozpoznawanie potrzeb reklamowych firmy, zlecanie reklam, negocjacje
z wydawcami w zakresie reklam, cen i warunków współpracy, przygotowywanie reklam, przygotowywanie broszur i katalogów firmowych, przygotowywanie oraz prowadzenie prezentacji firmy,
Ścisła współpraca z Działem Handlowym firmy w zakresie promocji i sprzedaży oferowanych wyrobów, oraz działań polegających na wprowadzeniu nowego asortymentu na rynek. .
Organizacja oraz udział w Targach Branżowych w Polsce (Kielce), Republice Czeskiej (Brno), Rosji (Moskwa), oraz na Ukrainie (Kijów)
Organizacja zespołu ds. pozyskiwania informacji na temat przetargów
Opracowanie procedury działania zespołu.
Uzyskanie certyfikatu „Przedsiębiorstwo Fair Play”.
Dodatkowa specjalizacja- pozyskiwanie środków finansowych z funduszy unijnych:
Opracowywanie wniosków o dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach. Inwestycja pt. „Konwersja paliwowa z węgla na gaz- wymiana kotłów węglowych na gazowe”.
Opracowanie wniosku o dofinansowanie w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego – Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw, Działanie 2.3.- Wsparcie na inwestycje pt. „Wdrożenie nowoczesnego systemu obrotu złomem w firmie Poland Alloys”
Opracowanie oraz rozliczenie wniosku o dofinansowanie w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego – Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw, Działanie 2.3.- Wsparcie na inwestycje pt. „Rozszerzenie oferty firmy poprzez modernizację parku maszynowego”.- wniosek został oceniony pozytywnie.
Opracowanie oraz rozliczenie wniosku o dofinansowanie z funduszu PHARE 2003- Rozwój i modernizacja przedsiębiorstw w oparciu o nowe technologie- wsparcie na inwestycje pt. „Modernizacja parku maszynowego firmy Poland Alloys Sp z o.o”.- wniosek został oceniony pozytywnie.
Rozpoznawanie potrzeb reklamowych firmy, zlecanie reklam, negocjacje
z wydawcami w zakresie reklam, cen i warunków współpracy, przygotowywanie reklam, przygotowywanie broszur i katalogów firmowych, przygotowywanie oraz prowadzenie prezentacji firmy,
Ścisła współpraca z Działem Handlowym firmy w zakresie promocji i sprzedaży oferowanych wyrobów, oraz działań polegających na wprowadzeniu nowego asortymentu na rynek. .
Organizacja oraz udział w Targach Branżowych w Polsce (Kielce), Republice Czeskiej (Brno), Rosji (Moskwa), oraz na Ukrainie (Kijów)
Organizacja zespołu ds. pozyskiwania informacji na temat przetargów
Opracowanie procedury działania zespołu.
Uzyskanie certyfikatu „Przedsiębiorstwo Fair Play”.
Dodatkowa specjalizacja- pozyskiwanie środków finansowych z funduszy unijnych:
Opracowywanie wniosków o dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach. Inwestycja pt. „Konwersja paliwowa z węgla na gaz- wymiana kotłów węglowych na gazowe”.
Opracowanie wniosku o dofinansowanie w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego – Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw, Działanie 2.3.- Wsparcie na inwestycje pt. „Wdrożenie nowoczesnego systemu obrotu złomem w firmie Poland Alloys”
Opracowanie oraz rozliczenie wniosku o dofinansowanie w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego – Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw, Działanie 2.3.- Wsparcie na inwestycje pt. „Rozszerzenie oferty firmy poprzez modernizację parku maszynowego”.- wniosek został oceniony pozytywnie.
Opracowanie oraz rozliczenie wniosku o dofinansowanie z funduszu PHARE 2003- Rozwój i modernizacja przedsiębiorstw w oparciu o nowe technologie- wsparcie na inwestycje pt. „Modernizacja parku maszynowego firmy Poland Alloys Sp z o.o”.- wniosek został oceniony pozytywnie.
Specjalista ds. marketingu- Dział Marketingu
Uczestnictwo w targach,
Przygotowywanie prezentacji, broszur i katalogów firmowych,
Nadzór nad listą referencyjną przedsiębiorstwa
Analizy rynku, analizy warunków przetargów i specyfikacji zamówień, redakcja i przygotowywanie graficzne ofert.
Opracowanie „Strategii Rozwoju Biura Studiów , Projektów i Realizacji „Energoprojekt- Katowice” S.A. na lata 2004- 2005”.
Znaczący udział w opracowaniu analiz w zakresie marketingu:
- Analiza marketingowa oraz analiza systemu organizacji i zarządzania Zakładu Rurociągów „Chemar” Sp. z o.o.
- Analiza marketingowa oraz analiza systemu organizacji i zarządzania Zakładu Aparatury „Chemar” Sp. z o.o.
- Analiza marketingowa oraz analiza systemu organizacji i zarządzania Zakładu Tłocznia „Chemar” Sp. z o.o.
- Analiza marketingowa oraz analiza systemu organizacji i zarządzania Zakładu Armatury „Chemar” Sp. z o.o.
Udział w opracowaniu Koncepcji Strategii, Rozwoju i Modernizacji POŁUDNIOWEGO KONCERNU ENERGETYCZNEGO S.A.
Przygotowywanie prezentacji, broszur i katalogów firmowych,
Nadzór nad listą referencyjną przedsiębiorstwa
Analizy rynku, analizy warunków przetargów i specyfikacji zamówień, redakcja i przygotowywanie graficzne ofert.
Opracowanie „Strategii Rozwoju Biura Studiów , Projektów i Realizacji „Energoprojekt- Katowice” S.A. na lata 2004- 2005”.
Znaczący udział w opracowaniu analiz w zakresie marketingu:
- Analiza marketingowa oraz analiza systemu organizacji i zarządzania Zakładu Rurociągów „Chemar” Sp. z o.o.
- Analiza marketingowa oraz analiza systemu organizacji i zarządzania Zakładu Aparatury „Chemar” Sp. z o.o.
- Analiza marketingowa oraz analiza systemu organizacji i zarządzania Zakładu Tłocznia „Chemar” Sp. z o.o.
- Analiza marketingowa oraz analiza systemu organizacji i zarządzania Zakładu Armatury „Chemar” Sp. z o.o.
Udział w opracowaniu Koncepcji Strategii, Rozwoju i Modernizacji POŁUDNIOWEGO KONCERNU ENERGETYCZNEGO S.A.
Szkolenia i kursy
2006- Warsztaty z zakresu prawidłowego rozliczania i realizacji projektów
2006- Krajowe Forum Informacyjne dla MSP– Narodowa Strategia Spójności 2007– 2013
2006- Wsparcie dla przedsiębiorstw w ramach nowego okresu programowania 2007 – 2013
2005- Rozliczanie dotacji na inwestycje
2005- Norweski Mechanizm Finansowy oraz Mechanizm Finansowy EOG- praktyczne aspekty aplikowania
2004- Leonardo do Vinci Seminar English Language for Construction- Joint ventures/ partnering/ Subcontracting, Marketing/ Business Development, Procurement and Tendering Procedures,International Contract Conditions\
1998- Zasady Wystąpień Publicznych
2006- Krajowe Forum Informacyjne dla MSP– Narodowa Strategia Spójności 2007– 2013
2006- Wsparcie dla przedsiębiorstw w ramach nowego okresu programowania 2007 – 2013
2005- Rozliczanie dotacji na inwestycje
2005- Norweski Mechanizm Finansowy oraz Mechanizm Finansowy EOG- praktyczne aspekty aplikowania
2004- Leonardo do Vinci Seminar English Language for Construction- Joint ventures/ partnering/ Subcontracting, Marketing/ Business Development, Procurement and Tendering Procedures,International Contract Conditions\
1998- Zasady Wystąpień Publicznych
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
- Grecja,
- zarządzanie strategiczne,
- muzyka- Roger Waters, LATA 80-te
- zarządzanie strategiczne,
- muzyka- Roger Waters, LATA 80-te
Inne
Obsługa komputera oraz znajomość następujących programów: PAKIET OFFICE, COREL, MS PROJECT, PHOTOSHOP, FAST CAD