Umiejętności
Umiejętności analityczne
Strategia biznesowa
Call Center
Coaching
Zarządzanie
Microsoft Office
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Contact Center ds Telesprzedaży
arvato services Polska Bertelsmann Media
•Zarządzanie całością projektów telesprzedażowych arvato services Polska, w 3 lokalizacjach w Polsce
•Realizacja zakontraktowanych usług zgodnie z ilościowymi i jakościowymi wymaganiami Klientów arvato,
•Zarządzanie relacjami z kluczowymi Klientami biznesowymi
•Planowanie kampanii sprzedażowych, wdrażanie operacyjne nowych projektów i nadzór nad ich realizacją,
•Analiza raportów oraz statystyk dotyczących jakości i efektywności obsługi klientów
•Zarządzanie i organizacja pracy podległego zespołu w 3 lokalizacjach
•Współudział w planowaniu i realizacji budżetu/ planowanie i przewidywanie kosztów,
•Podejmowanie decyzji personalnych i budżetowych w celu optymalizacji kosztów operacyjnych i maksymalizacji rentowności biznesu
•Realizacja zakontraktowanych usług zgodnie z ilościowymi i jakościowymi wymaganiami Klientów arvato,
•Zarządzanie relacjami z kluczowymi Klientami biznesowymi
•Planowanie kampanii sprzedażowych, wdrażanie operacyjne nowych projektów i nadzór nad ich realizacją,
•Analiza raportów oraz statystyk dotyczących jakości i efektywności obsługi klientów
•Zarządzanie i organizacja pracy podległego zespołu w 3 lokalizacjach
•Współudział w planowaniu i realizacji budżetu/ planowanie i przewidywanie kosztów,
•Podejmowanie decyzji personalnych i budżetowych w celu optymalizacji kosztów operacyjnych i maksymalizacji rentowności biznesu
Kierownik Centrum Telesprzedaży
arvato services Polska Bertelsmann Media
•Współudział w tworzeniu nowego call center dedykowanego dla potrzeb projektów telesprzedażowych,
•Zarządzanie całością lokalizacji (biznes, operacje),
•Realizacja zakontraktowanych usług zgodnie z ilościowymi i jakościowymi wymaganiami Klientów arvato,
•Zarządzanie relacjami z kluczowymi Klientami biznesowymi
•Planowanie kampanii sprzedażowych, wdrażanie operacyjne nowych projektów i nadzór nad ich realizacją,
•Analiza raportów oraz statystyk dotyczących jakości i efektywności obsługi klientów
•Zarządzanie i organizacja pracy podległego zespołu (Koordynatorzy, Trenerzy, Konsultanci, Pracownicy Administracji),
•Współudział w planowaniu i realizacji budżetu/ planowanie i przewidywanie kosztów,
•Podejmowanie decyzji personalnych i budżetowych w celu optymalizacji kosztów operacyjnych i maksymalizacji rentowności biznesu w podległej jednostce
•Zarządzanie całością lokalizacji (biznes, operacje),
•Realizacja zakontraktowanych usług zgodnie z ilościowymi i jakościowymi wymaganiami Klientów arvato,
•Zarządzanie relacjami z kluczowymi Klientami biznesowymi
•Planowanie kampanii sprzedażowych, wdrażanie operacyjne nowych projektów i nadzór nad ich realizacją,
•Analiza raportów oraz statystyk dotyczących jakości i efektywności obsługi klientów
•Zarządzanie i organizacja pracy podległego zespołu (Koordynatorzy, Trenerzy, Konsultanci, Pracownicy Administracji),
•Współudział w planowaniu i realizacji budżetu/ planowanie i przewidywanie kosztów,
•Podejmowanie decyzji personalnych i budżetowych w celu optymalizacji kosztów operacyjnych i maksymalizacji rentowności biznesu w podległej jednostce
Naczelnik Wydziału Kampanii Wychodzących
-Planowanie i organizacja pracy Wydziału Kampanii Wychodzących;
-przygotowywanie prognoz rozwoju wydziału;
-Analizowanie i optymalizacja procesów związanych z kampaniami wychodzącymi;
-Koordynowanie realizacją sprzedażowych kampanii wychodzących;
-Koordynowanie realizacją kampanii marketingowych;
-opracowywanie bieżących i okresowych raportów o przebiegu sprzedaży, obsługi i monitoringu telefonicznego w zakresie ruchu wychodzącego;
-przygotowywanie prognoz rozwoju wydziału;
-Analizowanie i optymalizacja procesów związanych z kampaniami wychodzącymi;
-Koordynowanie realizacją sprzedażowych kampanii wychodzących;
-Koordynowanie realizacją kampanii marketingowych;
-opracowywanie bieżących i okresowych raportów o przebiegu sprzedaży, obsługi i monitoringu telefonicznego w zakresie ruchu wychodzącego;
Szkolenia i kursy
"Zarządzanie projektami"- Kalkstein;
"Zarządzanie zespołem"- STS
"Czas pracy w praktyce" Most Wanted
"MS Access- zaawansowane operacje w bazie danych"- ZETO
"Zarządzanie poprzez coaching"- Nowe Motywacje
"CALL CENTER MASTERS- Miary skuteczności i efektywności Contact Center"
"Negocjacje"- STS
"Budżetowanie i kontrola kosztów"
"Metody Wykorzystania arkuszy kalkulacyjnych oraz baz danych do analiz finansowych i statystycznych"- CSS
"Managing Sales in Contact Centers" International Customer Management Institute- ICMI-USA
"Zarządzanie zespołem"- STS
"Czas pracy w praktyce" Most Wanted
"MS Access- zaawansowane operacje w bazie danych"- ZETO
"Zarządzanie poprzez coaching"- Nowe Motywacje
"CALL CENTER MASTERS- Miary skuteczności i efektywności Contact Center"
"Negocjacje"- STS
"Budżetowanie i kontrola kosztów"
"Metody Wykorzystania arkuszy kalkulacyjnych oraz baz danych do analiz finansowych i statystycznych"- CSS
"Managing Sales in Contact Centers" International Customer Management Institute- ICMI-USA
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
www.kociapasja.pl
Organizacje
Ogólnopolski Klub Kotów i Kociarzy "NO PROBLEM"- członek założyciel
ZHP
ZHP
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Balanced Scorecard BSC
Zrównoważona Karta Wyników/Strategiczna Karta Wyników (ang. Balanced Scorecard). Jak zamienić strategię na działania.
The Balanced Scorecard is the concept of Robert S. Kaplan and David P. Norton.
Data Mining w biznesie
Zapraszam wszystkich światłych i kreatywnych ceniących POSTĘP. Data Mining: chyba nie trzeba przedstawiać
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Metodologia SET
Grupa poświęcona metodologii tworzenia i prowadzenia efektywnych szkoleń i treningów. SET to skrót od pierwszych liter słów: Safety (bezpieczeństwo), Experience (doświadczenie) i Training (wdrażanie i