Magdalena Słobodzian

Doświadczony menedżer, coach, trener biznesu
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Umiejętności analityczne Strategia biznesowa Call Center Coaching Zarządzanie Microsoft Office Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Centrum Bankowości Bezpośredniej Call Center
Zastępca Dyrektora Działu Sprzedaży
Mellon Poland Sp. z o.o.
Site Manager Łódź
Logo
Kierownik Contact Center ds Telesprzedaży
arvato services Polska Bertelsmann Media
•Zarządzanie całością projektów telesprzedażowych arvato services Polska, w 3 lokalizacjach w Polsce
•Realizacja zakontraktowanych usług zgodnie z ilościowymi i jakościowymi wymaganiami Klientów arvato,
•Zarządzanie relacjami z kluczowymi Klientami biznesowymi
•Planowanie kampanii sprzedażowych, wdrażanie operacyjne nowych projektów i nadzór nad ich realizacją,
•Analiza raportów oraz statystyk dotyczących jakości i efektywności obsługi klientów
•Zarządzanie i organizacja pracy podległego zespołu w 3 lokalizacjach
•Współudział w planowaniu i realizacji budżetu/ planowanie i przewidywanie kosztów,
•Podejmowanie decyzji personalnych i budżetowych w celu optymalizacji kosztów operacyjnych i maksymalizacji rentowności biznesu
Logo
Kierownik Centrum Telesprzedaży
arvato services Polska Bertelsmann Media
•Współudział w tworzeniu nowego call center dedykowanego dla potrzeb projektów telesprzedażowych,
•Zarządzanie całością lokalizacji (biznes, operacje),
•Realizacja zakontraktowanych usług zgodnie z ilościowymi i jakościowymi wymaganiami Klientów arvato,
•Zarządzanie relacjami z kluczowymi Klientami biznesowymi
•Planowanie kampanii sprzedażowych, wdrażanie operacyjne nowych projektów i nadzór nad ich realizacją,
•Analiza raportów oraz statystyk dotyczących jakości i efektywności obsługi klientów
•Zarządzanie i organizacja pracy podległego zespołu (Koordynatorzy, Trenerzy, Konsultanci, Pracownicy Administracji),
•Współudział w planowaniu i realizacji budżetu/ planowanie i przewidywanie kosztów,
•Podejmowanie decyzji personalnych i budżetowych w celu optymalizacji kosztów operacyjnych i maksymalizacji rentowności biznesu w podległej jednostce
Logo
Menedżer Zespołu Sprzedaży
AVIVA Commercial Union
Zarządzanie zespołem sprzedażowym
rekrutacji i selekcja pracowników
Przeprowadzanie szkoleń produktowych i z umiejętności miękkich
monitoring pracy zespołu
coaching
mBank S.A.
Naczelnik Wydziału Kampanii Wychodzących
-Planowanie i organizacja pracy Wydziału Kampanii Wychodzących;
-przygotowywanie prognoz rozwoju wydziału;
-Analizowanie i optymalizacja procesów związanych z kampaniami wychodzącymi;
-Koordynowanie realizacją sprzedażowych kampanii wychodzących;
-Koordynowanie realizacją kampanii marketingowych;
-opracowywanie bieżących i okresowych raportów o przebiegu sprzedaży, obsługi i monitoringu telefonicznego w zakresie ruchu wychodzącego;
mBank S.A.
Naczelnik Wydziału Planowania i Rozwoju w CC
zarządzanie real time Call Center, analiza i przygotowywanie raportów, prognozy natężenia kontaktów, budżetowanie i analiza kosztów
mBank S.A.
Supervisor
zarządzanie zmianą w Call Center przychodzącym. Analiza wskaźników, dopasowywanie obsady do prognozy ilości połączeń. Przygotowywanie raportów i zestawień
mBank S.A.
Supervisor- opiekun grupy
Opieka nad podległą grupą, odpowiedzialność za jakość rozmów, coaching
mBank S.A.
Teleoperator w CC mBanku
Telefoniczna obsługa Klientów mBanku

Szkolenia i kursy

"Zarządzanie projektami"- Kalkstein;
"Zarządzanie zespołem"- STS
"Czas pracy w praktyce" Most Wanted
"MS Access- zaawansowane operacje w bazie danych"- ZETO
"Zarządzanie poprzez coaching"- Nowe Motywacje
"CALL CENTER MASTERS- Miary skuteczności i efektywności Contact Center"
"Negocjacje"- STS
"Budżetowanie i kontrola kosztów"
"Metody Wykorzystania arkuszy kalkulacyjnych oraz baz danych do analiz finansowych i statystycznych"- CSS
"Managing Sales in Contact Centers" International Customer Management Institute- ICMI-USA

Edukacja

Logo
Szkoła Coachów Biznesu, studia podyplomowe
Akademia SET
Logo
trener biznesu, studia podyplomowe
Akademia SET w Warszawie
Logo
Business Intelligence. Praca dyplomowa "Wykorzystanie Zrównoważonej Karty Wyników do poprawy zarządzania Call Center", studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Informatyka i Ekonometria. Praca magisterska: "Wybór Otwartego Funduszu Emerytalnego metodą wielokryterialną AHP", magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

www.kociapasja.pl

Organizacje

Ogólnopolski Klub Kotów i Kociarzy "NO PROBLEM"- członek założyciel
ZHP

Grupy

25 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Balanced Scorecard BSC
Balanced Scorecard BSC
Zrównoważona Karta Wyników/Strategiczna Karta Wyników (ang. Balanced Scorecard). Jak zamienić strategię na działania. The Balanced Scorecard is the concept of Robert S. Kaplan and David P. Norton.
Business Intelligence
Business Intelligence
Business Intelligence
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Data Mining w biznesie
Data Mining w biznesie
Zapraszam wszystkich światłych i kreatywnych ceniących POSTĘP. Data Mining: chyba nie trzeba przedstawiać
e-biznes
e-biznes
Grupa zrzesza osoby zajmujące sie roznymi dzialaniami biznesowymi w internecie
Excel VBA
Excel VBA
zastosowanie Excel'a i 'Visual Basic for Applications' w biznesie
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Fani Excela
Fani Excela
Forum dla wszystkich, dla których jednym z instrumentów pracy jest arkusz kalkulacyjny.
Koci niewolnicy
Koci niewolnicy
Grupa dla wszystkich, którzy są posiadani przez koty.
Manage or Die
Manage or Die
Fundacja Rozwoju Menedżerskiego
Metodologia SET
Metodologia SET
Grupa poświęcona metodologii tworzenia i prowadzenia efektywnych szkoleń i treningów. SET to skrót od pierwszych liter słów: Safety (bezpieczeństwo), Experience (doświadczenie) i Training (wdrażanie i